Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka saada nainen parisuhteeseen?

Makekeke
01.08.2022 |

Näin miehenä sinkkuna on ihan kivaa ja nautin siitä vapaudesta. On ollut irtosuhteita jo tarpeeksi. Olisi kiva löytää se sopiva ja asettua lopulta jonkun kanssa vaan tuntuu olevan mahdottoman työn takana. Kaikki naiset joista olen ollut kiinnostunut, no niitä nyt ollut siis oikeastaan 3, ovat antaneet pakit. On ollut pirun kivaa, hyvää seksiä, mutta jokaisella on tullut samanlainen vastaus takaisin ja ettei naisella ole noussut sellaista tunnetta mitä odotti, kemiat ei kohdanneet, hyvää loppuelämää. Nämä ovat kyllä olleet kauniita, hyvät kropat ja varmasti vientiäkin riittää, mutta mitä yliluonnollisia juttuja ne odottaa mieheltä?

Mulla on elämä kondiksessa. Sijoitan, treenaan, soitan instrumenttia, some juttuja, keskipalkkainen mutta nousussa, mielestäni ihan ok näköinen vielä. Olen oma itseni ja naisilla on kyllä ollut kivaa mun kanssa. Seksistä ovat nauttineet kovasti. Tämä juuri pakit antanut tapaus kertoi suoraan että hän ei ole sormileikeistä ennen niin nauttinut mut nyt oli kyllä jees.

Kohta alkaa olemaan niin kova kuori mulla, että viittiikö sitä kohta enää. Kävi mielessä jatkossa antaa itse naiselle seksiä vasta viidensien treffien kohdalla. Yleensä ongelma on päinvastainen. Ja kyllä nämä naiset ainakin Tinderin perusteella etsivät vakio kainalopaikkaa.

Nyt tämän viimeisen pakkien kohdalla kysyin suoraa rakentavaa palautetta jos jotai meni persiilleen mun osalta, odotan vielä vastausta. Toki voihan se olla mahdollista että kemiat ei vaan kohtaa.

Mä ku olen kiinnostunut, kysyn aika vaikeitakin kysymyksiä ja ilmaisen sen aika innokkaana. Ja tulee seuraavia treffei jo keskustelua siinä, että mitä mitä. Vaimovitsei jne, taisin mä harjan jättämisestäki heittää jotai läppää. Eli pitäskö mun tää yli-innokkuus jättää pois ja olla mystisempi tai tylsempi? Mun persoona pääsee valloilleen kun löytyy kiinnostava tyyppi, minkäs sille teen.

Ei vaan jaksais enää harrastaa seksiä jonkun kanssa kenen kanssa tuntuu siltä, että haluaisin tutustua suhdemielessä.

Naiset, kertokaa mulle mitä mä tekisin toisin. M30.

Ja siis kyllä. Mullakin on tunteet enkä jaksa mitää panojuttuja enää. Voi se mennä näin miehelläkin.. Ihastun myös helposti joten.. En tiiä, pitäskö vaan vetää selibaatti päälle.

En mä nyt jatkuvasti ole seksiä harrastamassa mutta tarpeeksi usein ja nyt kun suhdetta haen niin sitäkin vähemmän. Ois kiva löytää se tunneyhteys jonkun kanssa, vastakaiku vaan puuttuu.

Kommentit (365)

Vierailija
101/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat tekstin perusteella kilttimieheltä. Valitettavasti olemme sen verran eläimiä että olemalla "hyvä" kukaan ei kiinnostu. Esitä enemmän olevasti alfauros joka vie eikä vikise. Se laukaisee jotain enemmän eläimellistä naisessa ja pian on sormus sormessa.

Siis summa summarum: parisuhde ei ole pelkästään ranskalaisilla viivoilla mitattu hyödyke vaan myös sitä kemiaa joka taas on selkokielellä tarkoittaa että olemalla / esittämällä vahvaa johtohahmoa naaraat kiinnostuvat lisääntymisestä.

Eläinmaailmassa nimittäin kiltit revitään kappaleiksi ja meillä on siitä jotain vielä jäljellä.

Vierailija
102/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen aistii miehestä helposti sen, jos mies on tyyppiä, joka tykkää iskeä naisia tai joka pyörittää paljon naisia. Sellaisen miehen kanssa kyllä voi ryhtyä kevytsuhteeseen tai hauskanpitoon, jos sattuu olemaan nainen, joka haluaa tällaisis kevytsuhteita. Mutta eipä sellaisen miehen kanssa mitään vakiintunutta ja pysyvää halua, sitä varten on erilaiset miehet.

Siinä on kyllä taustalla naisen huono itsetuntokin. Itse nuorena kammoksuin niitä miehiä, jotka olivat komeita ja kokeneita, ajattelin, etten kelpaisi heille loppupeleissä. Se oli siis ihan oma ennakkoluuloni, mistä oli kyse.

Myöhemmin ihastuin rajusti sellaiseen mieheen ja epäilin juuri hirveäksi naistenmieheksi ja kaikki kaverini varoittivat, että hän on just sellainen.

Me sitten tapailimme ja tutustuimme ja seksiä oli vasta 3 kk tapailun jälkeen. Kaikki vaan meni tosi hyvin ja olemme nykyään naimisissa.

Eli se voi auttaa, että etenee hitaadti ja tutustutaan ilman seksiä toisiinsa ihmisinä. Silloin se nainenkin osaa luottaa, että se mies tykkää juuri hänestä itsestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"hyvää seksiä", niin sinun mielestäsi?

Miehelle hyvän seksin kriteerit täyttyvät helposti, mutta voi hyvin olla että kumppani on ollut eri mieltä.

Vierailija
104/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makekeke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makekeke kirjoitti:

Paljon tulee kommentteja. En ehdi kaikkeen reagoida etenkään kun puhelimella kirjoitan.

- Somella tarkoitan sinne sisällön tuottamista eikä tyhjänpäiväistä roikkumista. Lyhytversiona

- Se tunneyhteys on mulle tärkeämpää kuin mikään muu, ja seksikin on paljon parempaa kun tuntee toisen kunnolla. Eli kyllä, naiset haluaa sitä ja niin minäkin. Näin miehenä vaan on vaikea päästä naisen pään sisälle kun pakkeja tulee ja mä ihastun helposti. Se että nainen antaa pakkeja voi nyt olla alitajuntaista, jos he havaitsevat mun aikaisemmat säädöt (?), omassa käytöksessä jokin tai sitten ei vaan synkkaa muuten. Tosin olen deittaillut aika kovaa tasoa, joten se hyvä ei välttis riitä edes.

- En koe pelaavani ja multideittaavan, mut ehkä se sitten sitä on jollain tasolla ollut. Jos niitä säätöjä tässä on ollut ja Maks kahteen tutustunut kerrallaan. Pointti on siinä, että jos kumpaakaan ei ole esim fiiliksiä syntynyt noin tutustuminen jatkuu. Jos jompaankumpaan tulee fiiliksiä niin se muuttuu yhdeksi.

- Minusta on jännää että moni nainen voi ensitreffien jälkeen jo tehdä analyysin. Itse kun mielummin näen useasti ja tutustun paremmin -> Tosin tästä voi tehdä ehkä jonku päätelmän, että itsessäni on jotain mikä on peruuttamatonta suhdetasolla, vaikka muuten fyysistä kipinää ja hauskaa olisikin.

Enivei. Oli täällä kommentit kuinka kritiikkiä, otan niistä opiksi. Ja visusti pyrin pitämään nyt housut jalassa ja tutustumaan ilman seksiä sekä pidän useampien tapailut minimissään. 110% focus yhteen kun sopiva ilmestyy.

Lähtökohtaisesti kuitenkin suhdetta edelleen

etsimässä ja henkinen puoli ei ei jaksa jäädä tyhjän päälle. Voisi toki pitää pienen tauon ja käsitellä fiiliksiä ihan kunnolla ennenkuin jatkan.

Lissää viestiä myöhemmin :)

Minua tökkii sinussa (kirjoitustesi perusteella) eniten tuo tasoajattelusi. Voi olla, että olet jopa itse sokea asialle. Mutta kannattaa ehkä pysähtyä hetkeksi analysoimaan itseäsi, että voisiko ajatusmalleissasi olla se syy, joka estää hyvän parisuhteen löytymisen ja kehittymisen.

Ja hitokseen tulee kirjoitusvirheitä autocorrectin ja puhelimen syötteen takia. Mutta moni asia mitä mä täällä selitän, en koskaan sano livenä toiselle. Oman pään sisäistä mutustelua. Toi tasoasia on toki aika radikaalia ajattelua. Se on enemmänkin sitä, että löytyy kumppani, joka tuo mun elämään lisäsisältöä ja iloa kuin mitä mun elämä just nyt on.

Ei pointti elämää haittaavissa ajatusmalleissa olekaan se, että sanooko niitä ajatuksia toisille ihmisille vai ei. Vaan se, että tuollaiset ajatusmallit suuntaa omaa toimintaa, omaa käyttäytymistä, omia tunteita, sitä mihin itse kiinnittää huomiota ja mihin pyrkii.

Vielä tuohon kun kirjoitat, että haet kumppanilta lisäarvoa elämääsi. Tavallaan ok, tavallaan ei. Jotenkin siitä tulee olo kuin parisuhde ja nainen olisi melkein jotain kauppatavaraa, jota haluaisit hankkia itsellesi, jotta sinulla olisi kivempi elämä. Nainen kuitenkin haluaa, että mies rakastuu häneen, juuri häneen, siksi millainen persoona hän on. Ei siksi mitä mies hänestä saa elämäänsä.

Vierailija
105/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vaimovitsei jne, taisin mä harjan jättämisestäki heittää jotai läppää. Eli pitäskö mun tää yli-innokkuus jättää pois ja olla mystisempi tai tylsempi? Mun persoona pääsee valloilleen kun löytyy kiinnostava tyyppi, minkäs sille teen."

Eli olet juntti, etkä jaksa sitä kauaa piilotella. Kyllä sinunkaltaisillekin on kysyntää, mutta ei kyllä välttämättä sellaisissa misuissa, joista itse ulkonäöllisesti viehätyt.

Vierailija
106/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa Allu on ryhdistäytynyt kummasti näillä tarinoillaan.

Vierailija
107/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makekeke kirjoitti:

Paljon tulee kommentteja. En ehdi kaikkeen reagoida etenkään kun puhelimella kirjoitan.

- Somella tarkoitan sinne sisällön tuottamista eikä tyhjänpäiväistä roikkumista. Lyhytversiona

- Se tunneyhteys on mulle tärkeämpää kuin mikään muu, ja seksikin on paljon parempaa kun tuntee toisen kunnolla. Eli kyllä, naiset haluaa sitä ja niin minäkin. Näin miehenä vaan on vaikea päästä naisen pään sisälle kun pakkeja tulee ja mä ihastun helposti. Se että nainen antaa pakkeja voi nyt olla alitajuntaista, jos he havaitsevat mun aikaisemmat säädöt (?), omassa käytöksessä jokin tai sitten ei vaan synkkaa muuten. Tosin olen deittaillut aika kovaa tasoa, joten se hyvä ei välttis riitä edes.

- En koe pelaavani ja multideittaavan, mut ehkä se sitten sitä on jollain tasolla ollut. Jos niitä säätöjä tässä on ollut ja Maks kahteen tutustunut kerrallaan. Pointti on siinä, että jos kumpaakaan ei ole esim fiiliksiä syntynyt noin tutustuminen jatkuu. Jos jompaankumpaan tulee fiiliksiä niin se muuttuu yhdeksi.

- Minusta on jännää että moni nainen voi ensitreffien jälkeen jo tehdä analyysin. Itse kun mielummin näen useasti ja tutustun paremmin -> Tosin tästä voi tehdä ehkä jonku päätelmän, että itsessäni on jotain mikä on peruuttamatonta suhdetasolla, vaikka muuten fyysistä kipinää ja hauskaa olisikin.

Enivei. Oli täällä kommentit kuinka kritiikkiä, otan niistä opiksi. Ja visusti pyrin pitämään nyt housut jalassa ja tutustumaan ilman seksiä sekä pidän useampien tapailut minimissään. 110% focus yhteen kun sopiva ilmestyy.

etsimässä ja henkinen puoli ei ei jaksa jäädä tyhjän päälle. Voisi toki pitää pienen tauon ja käsitellä fiiliksiä ihan kunnolla ennenkuin jatkan.

Ap, älä enää lue näitä ketjun kommentteja, äläkä ota niitä ainakaan vakavasti. Tänne näyttää kertyneen joitain katkeria naisia, jotka saavat nyt jotain helpotusta omiin ongelmiinsa haukkumalla sinua.

Vaikutat aivan järkevältä ja hyvältä mieheltä ja ihan varmasti vielä tapaat itsellesi sopivan kumppanin Se ei tapahdu sormia napsauttamalla kellekään, joten kannattaa asennoitua, että aikaa tulee menemään.

Sussa ihan oikeasti ei vaikuta olevan mitään vikaa. Lopeta tämä ketju, se ei tee hyvää sinulle javaikuttaa mielestäni jopa myrkylliseltä. Ehkä noita naisia ärsyttää se, että he kuvittelevat sinut joksikin naistenmieheksi nyt. Osaat tavata näköjään naisia ja pääset sänkyynkin, joten sinulla on kaikki tarvittavat ominaisuudet ja kyvyt päästä parisuhteeseenkin. Tarvitaan vain se yksi juuri oikea nainen. Ajan kanssa hänet tapaat.

N45

Ei tässä ketjussa juuri mitään haukkumiskommentteja ole. Ja jos on joku selkeä haukkumiskommentti, niin eiköhän ap osaa sen huomata ja sivuuttaa. Ap pyytää suoraa palautetta itsestään voidakseen muuttaa joko itseään tai toimintaansa, koska on tähän asti epäonnistunut haluamassaan asiassa. Mitä järkeä on silloin kommentoida noin kuin kommentoit, että jatka vain samaan malliin. Ei ap siitä hyödy.

Vierailija
108/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makekeke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle olisi turnoff, jos miehellä olisi ollut vain irtosuhteita vuosien ajan. Muuten kuulostat mukavalta tapaukselta. Ehkä myös sinulle kelpaa kuka tahansa kun päädyt niin monen kanssa heti sänkyyn?

Ei olla puhuttu irtosuhteista oikeastaan ollenkaan näissä ensitutustumisilla. Ja siis en mä jokaisen vastaan tulevan kanssa. Kyllä mä oon tosi valikoiva ja ainoastaan sellaisen kanssa harrastan seksiä jonka kanssa synkkaa muuten.

Eikö niitä ole ollut kuin ehkä 10 tai vähän yli. Ja n. 6kk aikajanalla. Mut se pointti oli että ei jaksa niitä, ja haluaisin pysyvämpää :)

Kymmenen irtosuhdetta puolen vuoden aikana on PALJON!

Niinpä. Aivan liikaa.

Vierailija
109/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makekeke kirjoitti:

Vastaus kun vastaus mitä tullut, otan kritiikin vastaan ja yritän jatkossa toimia fiksummin! Tuo yli-innokkuus tosiaan voi olla yksi dealbreaker, joka sitten on luotaantyöntävä vaikka kaikki muu menisi hyvin.

Luen jokaisen kommentin mitä tulee ja yritän analysoida ne parhaani mukaan!

Taitaa nää irtopelleilyt loppua tässä kun ei niistä jää mitään käteen. Tuntuu muutenkin paremmalta vetää selibaattia pidemmän aikaa ja yrittäisi löytää ja tutustua siihen sopivaa. Ei mulla kiire. Oon tosi tunteellinen mies loppupeleissä ja otan aina naiset huomioon sekä arvostan heitä.

Jos vedät käteen, et ole selibaatissa

Vierailija
110/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makekeke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näen tässä jatkumon. Ap laittaa itseään kuntoon naista varten. Hän tekee itsestään hyvää esinettä naiselle. Sitten hän alkaa turhautua ja suuttua, kun nainen ei jaksa tehdä itsestään yhtä hyvää naisesinettä hänelle. "Sulla on reisissä vähän ylimääräistä.""Mikset koskaan pukeudu kuin naapurin Maisa.""Mikset oo sheivannut.""Mitä jos blondaisit hiukset/laittaisit ripset/silikonit/huulitäyttteet..."

Noh, voi sen näinkin ilmaista :D Minähän en suutu vaan nyt käydään ihan asiallista keskustelua. Ja kun olen saanut pakit, olen ollut asiallinen ja toivottanut kaikkea hyvää jatkoa.. Nyt ekaa kertaa kysyin toiselta suoraa palautetta, ois se kiva tietää mut ehkä harvemmalla on pokkaa vastata siihen suoraan.

Tosiaan en vaadi mitää muuta naiselta kuin että pitää itsestään huolta, kuten minäkin teen. Ei tartte salilla käydä tms. Perusjuttuja. Enkä koskaan vaadi toiselta mitään ylimääräistä. Ja ihan sama jos reidessä on ylimääräistä, ihan sama miten pukeutuu. Minimi lähtökohta vaan on se että pitää itsestään huolta.

Mulla tulee susta pikkasen narsistiset vibat. Mitä tarkoittaa pitää huolta?

Ja joo, oot etsimässä naista etkä kumppania, siksi ne pakenee. Nainen haluaa olla kumppani ja sitten nainen. Ei mikään naisesine, jonka kanssa hoidat naisjutut (seksi, näyttäytyminen, jotain muuta haluamaasi) kuten auton kanssa siirtymisen ja jääkaapin kanssa ruuan säilyttämisen.

Vierailija
111/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makekeke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle olisi turnoff, jos miehellä olisi ollut vain irtosuhteita vuosien ajan. Muuten kuulostat mukavalta tapaukselta. Ehkä myös sinulle kelpaa kuka tahansa kun päädyt niin monen kanssa heti sänkyyn?

Ei olla puhuttu irtosuhteista oikeastaan ollenkaan näissä ensitutustumisilla. Ja siis en mä jokaisen vastaan tulevan kanssa. Kyllä mä oon tosi valikoiva ja ainoastaan sellaisen kanssa harrastan seksiä jonka kanssa synkkaa muuten.

Eikö niitä ole ollut kuin ehkä 10 tai vähän yli. Ja n. 6kk aikajanalla. Mut se pointti oli että ei jaksa niitä, ja haluaisin pysyvämpää :)

Kymmenen irtosuhdetta puolen vuoden aikana on PALJON!

Niinpä. Aivan liikaa.

Aivan liikaa on 10 tai yli irtosuhdetta puolen vuoden aikana. Itse haluan miehen, jolla voi olla koko elämän aikana pari irtosuhdekokeilua, jos nyt kokeilun vuoksi on niitä halunnut kokeilla, mutta noin muuten vain pitkiä suhteita / kunnon seurusteluita tai ei ollenkaan suhteita.

N28

Vierailija
112/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Susta ehkä paistaa liikaa se, että etsit nyt oikeastaan ketä tahansa naista suhteeseen. Tulee tunne, että oikeastaan et ole ihastunut juuri minuun vaan silmä jo vilkuilee onko muita kiinnostavia näköpiirissä, jonkun kanssa pitäisi nyt pian päästä kokeilemaan vakisuhdetta.

AP kertoo olleensa kiinnostunut kolmesta eri naisesta kaiken kaikkiaan, ja te olette sitä mieltä että hän etsii "ketä tahansa naista" suhteeseen...?

Sanoi myös, ettei juuri harrasta irtosuhteita, mitä nyt 10 puoleen vuoteen tässä, ja ettei harrasta seksiä ihan kenen kanssa vaan.. Kummasti 10 on enemmän kuin 3.

Vierailija
113/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makekeke kirjoitti:

olet ollut ihastunut jopa kolmeen ja sitten väität ihastuvasi helposti?

Vierailija
114/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Susta ehkä paistaa liikaa se, että etsit nyt oikeastaan ketä tahansa naista suhteeseen. Tulee tunne, että oikeastaan et ole ihastunut juuri minuun vaan silmä jo vilkuilee onko muita kiinnostavia näköpiirissä, jonkun kanssa pitäisi nyt pian päästä kokeilemaan vakisuhdetta.

AP kertoo olleensa kiinnostunut kolmesta eri naisesta kaiken kaikkiaan, ja te olette sitä mieltä että hän etsii "ketä tahansa naista" suhteeseen...?

Sanoi myös, ettei juuri harrasta irtosuhteita, mitä nyt 10 puoleen vuoteen tässä, ja ettei harrasta seksiä ihan kenen kanssa vaan.. Kummasti 10 on enemmän kuin 3.

Seurustelin hetken tollasen kanssa, siis hän esitti että seurustellaan. Naisia ei ollut ollut kuin vaimo ja pari muuta elämän aikana, ei irtosuhteita. Oikeasti naisia tuli ja meni liukuhihnalla, samaa tapahtunut koko elämä. Sain tippurin. Mies osoittautui seksiaddiktiksi narsistipsykopaatiksi.

Hän esitti herkkää ja pohtivaa, kuten ap. Ja etsivänsä aidosti loppuelämänsä naista. Seksiä suoritti näytelmänä, jossa halusi suoriutua hyvin. Tässä ap:n puheissa on ollut jotain samoja juttuja kuin hänen puheissaan.

Ap, jos oikeasti ja aidosti kiinnostaa kehittyä, kaiva youtubesta Raw mptivations ja Mental Healness. Nämä miehet ovat ottaneet itseään niskasta kiinni ja löytäneet rakentavan suunnan elämäänsä.

Vierailija
115/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla edellisen eron jälkeen tuli kokeiltua irtosuhteita, koska en niitä koskaan aikaisemmin ollut kokenut. Eli se on ollut tavallaan osa uusia kokemuksia, ei niinkään että mä jäisin siihen elämään.

Eli nyt voin hyvällä omallatunnolla sanoa, että irtareita ei enää jaksa. Toisaalta miksi edes otin kyseisen asian aloitusviestiin :)

Vierailija
116/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi tietää millaista naista etsit. Ulkonäkö, luonne, persoona, harrastukset, tulevaisuudentoiveet, elämäntyyli, koulutus/työ jne. Olisi helpompi kommentoida jos tietäisi tarkemmin millaisen naisen haluat.

Vierailija
117/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurustelin hetken tollasen kanssa, siis hän esitti että seurustellaan. Naisia ei ollut ollut kuin vaimo ja pari muuta elämän aikana, ei irtosuhteita. Oikeasti naisia tuli ja meni liukuhihnalla, samaa tapahtunut koko elämä. Sain tippurin. Mies osoittautui seksiaddiktiksi narsistipsykopaatiksi.

Hän esitti herkkää ja pohtivaa, kuten ap. Ja etsivänsä aidosti loppuelämänsä naista. Seksiä suoritti näytelmänä, jossa halusi suoriutua hyvin. Tässä ap:n puheissa on ollut jotain samoja juttuja kuin hänen puheissaan.

Ap, jos oikeasti ja aidosti kiinnostaa kehittyä, kaiva youtubesta Raw mptivations ja Mental Healness. Nämä miehet ovat ottaneet itseään niskasta kiinni ja löytäneet rakentavan suunnan elämäänsä.

Mielenkiintoinen tarina kyllä. Itsehän en ole narsistipsyko. Mut kaikkeahan me voidaan tänne anonyyminä kirjoittaa.

Miepä kaivan nuo teokset. Olen lukenut kirjallisuutta varmasti vastaaviin teoksiin. Paljon on tullut kahlittua läpi buddhalaisia juttuja ja itsemme kehittämiseen liittyvää kirjallisuutta.

En mä edes tiedä mikä on paljon irtosuhteita kun niitä vasta kokeilin. Ehkä persoonana vähättelen helposti.

Vierailija
118/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makekeke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla edellisen eron jälkeen tuli kokeiltua irtosuhteita, koska en niitä koskaan aikaisemmin ollut kokenut. Eli se on ollut tavallaan osa uusia kokemuksia, ei niinkään että mä jäisin siihen elämään.

Eli nyt voin hyvällä omallatunnolla sanoa, että irtareita ei enää jaksa. Toisaalta miksi edes otin kyseisen asian aloitusviestiin :)

Kaikkeen löytyy jännästi aina selitys, joka saa sinut näyttämään vähän paremmalta. Kenties olet puhumalla saanut nuo naiset tapailuunkin? Mutta seurusteluun pelkästään se ei riitä.

Vierailija
119/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makekeke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen tarina kyllä. Itsehän en ole narsistipsyko. Mut kaikkeahan me voidaan tänne anonyyminä kirjoittaa.

Miepä kaivan nuo teokset. Olen lukenut kirjallisuutta varmasti vastaaviin teoksiin. Paljon on tullut kahlittua läpi buddhalaisia juttuja ja itsemme kehittämiseen liittyvää kirjallisuutta.

En mä edes tiedä mikä on paljon irtosuhteita kun niitä vasta kokeilin. Ehkä persoonana vähättelen helposti.

Yli viisi on paljon.

Vierailija
120/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi tietää millaista naista etsit. Ulkonäkö, luonne, persoona, harrastukset, tulevaisuudentoiveet, elämäntyyli, koulutus/työ jne. Olisi helpompi kommentoida jos tietäisi tarkemmin millaisen naisen haluat.

Se etsii katsos naista. Naista. Naisella ei ole persoonaa, sillä ei ole väliä. Kunhan pitää itsestään huolta.

Mun hälytyskellot soi kovaa.