Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka saada nainen parisuhteeseen?

Makekeke
01.08.2022 |

Näin miehenä sinkkuna on ihan kivaa ja nautin siitä vapaudesta. On ollut irtosuhteita jo tarpeeksi. Olisi kiva löytää se sopiva ja asettua lopulta jonkun kanssa vaan tuntuu olevan mahdottoman työn takana. Kaikki naiset joista olen ollut kiinnostunut, no niitä nyt ollut siis oikeastaan 3, ovat antaneet pakit. On ollut pirun kivaa, hyvää seksiä, mutta jokaisella on tullut samanlainen vastaus takaisin ja ettei naisella ole noussut sellaista tunnetta mitä odotti, kemiat ei kohdanneet, hyvää loppuelämää. Nämä ovat kyllä olleet kauniita, hyvät kropat ja varmasti vientiäkin riittää, mutta mitä yliluonnollisia juttuja ne odottaa mieheltä?

Mulla on elämä kondiksessa. Sijoitan, treenaan, soitan instrumenttia, some juttuja, keskipalkkainen mutta nousussa, mielestäni ihan ok näköinen vielä. Olen oma itseni ja naisilla on kyllä ollut kivaa mun kanssa. Seksistä ovat nauttineet kovasti. Tämä juuri pakit antanut tapaus kertoi suoraan että hän ei ole sormileikeistä ennen niin nauttinut mut nyt oli kyllä jees.

Kohta alkaa olemaan niin kova kuori mulla, että viittiikö sitä kohta enää. Kävi mielessä jatkossa antaa itse naiselle seksiä vasta viidensien treffien kohdalla. Yleensä ongelma on päinvastainen. Ja kyllä nämä naiset ainakin Tinderin perusteella etsivät vakio kainalopaikkaa.

Nyt tämän viimeisen pakkien kohdalla kysyin suoraa rakentavaa palautetta jos jotai meni persiilleen mun osalta, odotan vielä vastausta. Toki voihan se olla mahdollista että kemiat ei vaan kohtaa.

Mä ku olen kiinnostunut, kysyn aika vaikeitakin kysymyksiä ja ilmaisen sen aika innokkaana. Ja tulee seuraavia treffei jo keskustelua siinä, että mitä mitä. Vaimovitsei jne, taisin mä harjan jättämisestäki heittää jotai läppää. Eli pitäskö mun tää yli-innokkuus jättää pois ja olla mystisempi tai tylsempi? Mun persoona pääsee valloilleen kun löytyy kiinnostava tyyppi, minkäs sille teen.

Ei vaan jaksais enää harrastaa seksiä jonkun kanssa kenen kanssa tuntuu siltä, että haluaisin tutustua suhdemielessä.

Naiset, kertokaa mulle mitä mä tekisin toisin. M30.

Ja siis kyllä. Mullakin on tunteet enkä jaksa mitää panojuttuja enää. Voi se mennä näin miehelläkin.. Ihastun myös helposti joten.. En tiiä, pitäskö vaan vetää selibaatti päälle.

En mä nyt jatkuvasti ole seksiä harrastamassa mutta tarpeeksi usein ja nyt kun suhdetta haen niin sitäkin vähemmän. Ois kiva löytää se tunneyhteys jonkun kanssa, vastakaiku vaan puuttuu.

Kommentit (365)

Vierailija
81/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on nuo some jutut, joiden avulla aloituksessa pyrit kuvaamaan tasoasi?

Itse ainakin vakituista suhdetta etsiessäni pidin hyvinä vaihtoehtoina niitä miehiä, jotka ei ole aktiivisia somessa. Sellaisen kanssa sitten vakiinnuinkin. Olen urallani ja muutenkin elämässä hyvin menestynyt nainen, jolla on laaja tuttavapiiri, mutta joka ei arvosta somea kovin korkealle.

Ajattelin että ap tarkoittaa instagramia, johon latailee mm. selfieitä. Niihin sitten ap:ta huomattavasti nuoremmat nais"kaverit" kommentoivat liekkisydänemojeilla.

Ap voi korjata jos olen väärässä.

Vierailija
82/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas kylmä ja pinnallinen viesti.

Etsit jotain esittelytavaraa etkä rakkautta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin vakituista suhdetta etsiessäni pidin hyvinä vaihtoehtoina niitä miehiä, jotka ei ole aktiivisia somessa. Sellaisen kanssa sitten vakiinnuinkin. Olen urallani ja muutenkin elämässä hyvin menestynyt nainen, jolla on laaja tuttavapiiri, mutta joka ei arvosta somea kovin korkealle.

Ajattelin että ap tarkoittaa instagramia, johon latailee mm. selfieitä. Niihin sitten ap:ta huomattavasti nuoremmat nais"kaverit" kommentoivat liekkisydänemojeilla.

Jos noin on niin se on instant turnoff. Ensinnäkin selfiet ig:ssä ja vastaavissa kielii tietystä itsekeskeisyydestä, jota ainakin minä inhoan piirteenä miehessä. Ja se, että moni nainen on käynyt laittelemassa jotain sydämiä ja ihkutuksia kuviin on merkki siitä, että mies kalastelee naisten huomiota tai että mies muuten pitää ympärillään useita naisia pyörimässä. Sellaisista miehistä en kiinnostu.

Vierailija
84/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reaalimaailmassa mies saa naisen helpommin parisuhteeseen kuin useita sitoumuksettomia irtosuhteita.

Avauksen on selkeästi kirjoittanut nainen, joka ei ymmärrä että tiskin toisella puolella tilanne on päinvastainen hänen omaansa nähden.

Vierailija
85/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait yllättävän positiivisen vastaanoton av:n mittakaavalla, vaikka aloituksessa mainitsit aika iljettävästi esim. sormileikit. Joten olet varmaankin tarpeeksi hyvää aviomiesmateriaalia :) Vaikutat myöhemmissä viesteissä kivalta minustakin. Eiköhän se mukava nainen löydy, älä luovuta, äläkä muutu pelejä pelaavaksi. Syksyn tullessa moni alkaa miettiä taas arkea lomien ja juhlafiilisten jälkeen, joten parisuhde voisi löytyä helpommin nyt, kun etsitään ehkä yleisesti enemmän jotain oikeampaa kuin hetken huumaa. Tai en minä tiedä, olen seurustellut tässä suhteessa nyt 14 vuotta ja nykyinen deittikulttuuri siis täysin vieras 😅 mutta entisaikaan tuntui olevan vähän näin. Onnea matkaan, ap! 😊

Vierailija
86/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys ei ole siitä mitä naiselta "puuttuu", vaan mitä tuot suhteeseen.

Kommunikaatio on aina paras ratkaisu. Kuulostaa siltä että ainakin tämä osio onnistuu sinulta ihan hyvin.

Nykyajan naiset eivät olla suhteessa vain siksi että sinkkuna olo pelottaa, tai siksi että perhe pitää perustaa heti nyt. Halutaan etsiä "se oikea". Vaimovitsit kannattaa jättää pois ellei naisella ole samankaltaisia vitsejä.

Vierailija
87/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos noin on niin se on instant turnoff. Ensinnäkin selfiet ig:ssä ja vastaavissa kielii tietystä itsekeskeisyydestä, jota ainakin minä inhoan piirteenä miehessä. Ja se, että moni nainen on käynyt laittelemassa jotain sydämiä ja ihkutuksia kuviin on merkki siitä, että mies kalastelee naisten huomiota tai että mies muuten pitää ympärillään useita naisia pyörimässä. Sellaisista miehistä en kiinnostu.

No siis sama. Ehdottomasti kannattaa tsekata miehen somet ennen kuin mitään suhdetta lähtee harkitsemaan. Tapailin jonkin aikaa tuollaista kuvatun kaltaista miestä, joka oli "tosissaan parisuhdetta etsimässä, eikä pelaile pelejä". Sain selville hänen instan vasta tapailun aikana ja jokaiseen uuteen, tapailumme aikana päivitettyyn instakuvaan tuli joku uus nainen kommentoimaan jotain sydänsilmäemojeita. Vähän pisti epäilyttämään kuinka totta mahtoi puhua.

Olisin skipannut koko tyypin jos olisin heti nähnyt sen instan. Hyi hitto.

Vierailija
88/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa liian yksinkertaiselta mun makuun, mutta eiköhän vakka löydä kantensa tässäkin tapauksessa.

Vierailija
89/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alotuksen perusteella ongelma on toi innokkuus. Onhan se hyvä, että kertoo ja näyttää teoillaan, jos on kiinnostunut. On se myös hyvä jutella siitä, millaista suhdetta kukin etsii ja tulevaisuuden toiveista muutenkin. Mutta tän voi tehdä liian innokkaasti. Olen käynyt treffeillä miesten kanssa, jotka haluavat, että suhde etenee nopeasti. Heistä tulee tunne, että ottavat kenet tahansa, jonka vain kiinni saavat, koska on kiire perustaa perhe. Eli tulee olo kuin olisin kävelevä kohtu. Itseäni alkaa ahdistaa, jos tyyliin 3. treffeillä pitäisi jo tietää onko mies elämääni rakkaus. Varsinkin, jos tapaan miehen nettipalstalta.

Vaimovitsit jne. kannattaa jättää suhteessa siihen vaiheeseen, kun tunnet toisen oikeasti hyvin ja ootte jo puhunu avioitumisesta. Hiljaa hyvää tulee ja kiireellä vain kusipäitä lapsia, niinkuin sanotaan.

T. N30

Vierailija
90/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tulee kommentteja. En ehdi kaikkeen reagoida etenkään kun puhelimella kirjoitan.

- Somella tarkoitan sinne sisällön tuottamista eikä tyhjänpäiväistä roikkumista. Lyhytversiona

- Se tunneyhteys on mulle tärkeämpää kuin mikään muu, ja seksikin on paljon parempaa kun tuntee toisen kunnolla. Eli kyllä, naiset haluaa sitä ja niin minäkin. Näin miehenä vaan on vaikea päästä naisen pään sisälle kun pakkeja tulee ja mä ihastun helposti. Se että nainen antaa pakkeja voi nyt olla alitajuntaista, jos he havaitsevat mun aikaisemmat säädöt (?), omassa käytöksessä jokin tai sitten ei vaan synkkaa muuten. Tosin olen deittaillut aika kovaa tasoa, joten se hyvä ei välttis riitä edes.

- En koe pelaavani ja multideittaavan, mut ehkä se sitten sitä on jollain tasolla ollut. Jos niitä säätöjä tässä on ollut ja Maks kahteen tutustunut kerrallaan. Pointti on siinä, että jos kumpaakaan ei ole esim fiiliksiä syntynyt noin tutustuminen jatkuu. Jos jompaankumpaan tulee fiiliksiä niin se muuttuu yhdeksi.

- Minusta on jännää että moni nainen voi ensitreffien jälkeen jo tehdä analyysin. Itse kun mielummin näen useasti ja tutustun paremmin -> Tosin tästä voi tehdä ehkä jonku päätelmän, että itsessäni on jotain mikä on peruuttamatonta suhdetasolla, vaikka muuten fyysistä kipinää ja hauskaa olisikin.

Enivei. Oli täällä kommentit kuinka kritiikkiä, otan niistä opiksi. Ja visusti pyrin pitämään nyt housut jalassa ja tutustumaan ilman seksiä sekä pidän useampien tapailut minimissään. 110% focus yhteen kun sopiva ilmestyy.

Lähtökohtaisesti kuitenkin suhdetta edelleen

etsimässä ja henkinen puoli ei ei jaksa jäädä tyhjän päälle. Voisi toki pitää pienen tauon ja käsitellä fiiliksiä ihan kunnolla ennenkuin jatkan.

Lissää viestiä myöhemmin :)

Vierailija
91/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alotuksen perusteella ongelma on toi innokkuus. Onhan se hyvä, että kertoo ja näyttää teoillaan, jos on kiinnostunut. On se myös hyvä jutella siitä, millaista suhdetta kukin etsii ja tulevaisuuden toiveista muutenkin. Mutta tän voi tehdä liian innokkaasti. Olen käynyt treffeillä miesten kanssa, jotka haluavat, että suhde etenee nopeasti. Heistä tulee tunne, että ottavat kenet tahansa, jonka vain kiinni saavat, koska on kiire perustaa perhe. Eli tulee olo kuin olisin kävelevä kohtu. Itseäni alkaa ahdistaa, jos tyyliin 3. treffeillä pitäisi jo tietää onko mies elämääni rakkaus. Varsinkin, jos tapaan miehen nettipalstalta.

Vaimovitsit jne. kannattaa jättää suhteessa siihen vaiheeseen, kun tunnet toisen oikeasti hyvin ja ootte jo puhunu avioitumisesta. Hiljaa hyvää tulee ja kiireellä vain kusipäitä lapsia, niinkuin sanotaan.

T. N30

Kiitos vastauksesta ja mä luulen, että ainakin pari on nyt mennyt sivu suun juuri mun innokkuuden takia. Ehdottomasti pitäisi vetää jäitä hattuun.

Kyseessähän ei ole se, että mulle kelpaa mikä vain, vaan kun sopiva henkilö tulee vastaan, niin mä haluan sen kiinnostuksen näyttää ja olla hyvä sekä kohtelias. Harmi jos se näyttää toiselle sitten ihan erilaiselta. Jäitä siis hattuun.

Vierailija
92/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makekeke kirjoitti:

Paljon tulee kommentteja. En ehdi kaikkeen reagoida etenkään kun puhelimella kirjoitan.

- Somella tarkoitan sinne sisällön tuottamista eikä tyhjänpäiväistä roikkumista. Lyhytversiona

- Se tunneyhteys on mulle tärkeämpää kuin mikään muu, ja seksikin on paljon parempaa kun tuntee toisen kunnolla. Eli kyllä, naiset haluaa sitä ja niin minäkin. Näin miehenä vaan on vaikea päästä naisen pään sisälle kun pakkeja tulee ja mä ihastun helposti. Se että nainen antaa pakkeja voi nyt olla alitajuntaista, jos he havaitsevat mun aikaisemmat säädöt (?), omassa käytöksessä jokin tai sitten ei vaan synkkaa muuten. Tosin olen deittaillut aika kovaa tasoa, joten se hyvä ei välttis riitä edes.

- En koe pelaavani ja multideittaavan, mut ehkä se sitten sitä on jollain tasolla ollut. Jos niitä säätöjä tässä on ollut ja Maks kahteen tutustunut kerrallaan. Pointti on siinä, että jos kumpaakaan ei ole esim fiiliksiä syntynyt noin tutustuminen jatkuu. Jos jompaankumpaan tulee fiiliksiä niin se muuttuu yhdeksi.

- Minusta on jännää että moni nainen voi ensitreffien jälkeen jo tehdä analyysin. Itse kun mielummin näen useasti ja tutustun paremmin -> Tosin tästä voi tehdä ehkä jonku päätelmän, että itsessäni on jotain mikä on peruuttamatonta suhdetasolla, vaikka muuten fyysistä kipinää ja hauskaa olisikin.

Enivei. Oli täällä kommentit kuinka kritiikkiä, otan niistä opiksi. Ja visusti pyrin pitämään nyt housut jalassa ja tutustumaan ilman seksiä sekä pidän useampien tapailut minimissään. 110% focus yhteen kun sopiva ilmestyy.

etsimässä ja henkinen puoli ei ei jaksa jäädä tyhjän päälle. Voisi toki pitää pienen tauon ja käsitellä fiiliksiä ihan kunnolla ennenkuin jatkan.

Minua tökkii sinussa (kirjoitustesi perusteella) eniten tuo tasoajattelusi. Voi olla, että olet jopa itse sokea asialle. Mutta kannattaa ehkä pysähtyä hetkeksi analysoimaan itseäsi, että voisiko ajatusmalleissasi olla se syy, joka estää hyvän parisuhteen löytymisen ja kehittymisen.

Vierailija
93/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehtinyt lukea ketjua, mutta avauksesta tuli mieleen, etta ap yrittää tehdä itsestään täydellistä pakettia naiselle. Laittaa asiat kuntoon: ulkonäkö, seksi, keskustelu. 

Naiset eivät etsi pakettia, esinettä, objektia - kuten valitettavan monet miehet. 

Naiset etsivät yhteyttä, hyvää kommunikaatiota, sitä, että aidosti viihdyt hänen kanssaan ja olet kiinnostunut hänestä ihmisenä, ei naisesineenä. Nainen haluaa, että voit lähteä hänen kanssaan golfaamaan tai mökille, et pelkästään poikakavereidesi kanssa. 

P.S. Kuulostaa siltä, että seksi on sulle suorite, haluat suoriutua hyvin. Mulle parasta seksiä on se, kun mies heittäytyy irti kontrollista, mutta sellaista miestä on vaikea löytää. Läheisyys on myös oleellista, se, että on hyväksytty ja turvallinen olo, sitten voi itsekin naisena heittäytyä villiksi ja estottomaksi. 

Vierailija
94/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen tässä jatkumon. Ap laittaa itseään kuntoon naista varten. Hän tekee itsestään hyvää esinettä naiselle. Sitten hän alkaa turhautua ja suuttua, kun nainen ei jaksa tehdä itsestään yhtä hyvää naisesinettä hänelle. "Sulla on reisissä vähän ylimääräistä.""Mikset koskaan pukeudu kuin naapurin Maisa.""Mikset oo sheivannut.""Mitä jos blondaisit hiukset/laittaisit ripset/silikonit/huulitäyttteet..."

Vierailija
95/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaat huolehtia omista asioistasi ja nauttia elämästä,  eli hyvin sinun käy.

Itselle ei missään olosuhteissa nappaisi vitsikirjavitsit vaan ihan toisenlainen huumori. Ihmiset on kuitenkin erilaisia, eli jos löydät naisen joka nauraa noille myös, niin se voi olla hyvä merkki.

Vierailija
96/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap koko ajan korostaa, kuinka tasokkaita naisia on tapaillut. Se viittaisi (naisten antamien pakkien ohella) aika vahvasti siihen, ettei hän ole itse ihan samalla tasolla.

Vierailija
97/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makekeke kirjoitti:

Minua tökkii sinussa (kirjoitustesi perusteella) eniten tuo tasoajattelusi. Voi olla, että olet jopa itse sokea asialle. Mutta kannattaa ehkä pysähtyä hetkeksi analysoimaan itseäsi, että voisiko ajatusmalleissasi olla se syy, joka estää hyvän parisuhteen löytymisen ja kehittymisen.

Ja hitokseen tulee kirjoitusvirheitä autocorrectin ja puhelimen syötteen takia. Mutta moni asia mitä mä täällä selitän, en koskaan sano livenä toiselle. Oman pään sisäistä mutustelua. Toi tasoasia on toki aika radikaalia ajattelua. Se on enemmänkin sitä, että löytyy kumppani, joka tuo mun elämään lisäsisältöä ja iloa kuin mitä mun elämä just nyt on.

Vierailija
98/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makekeke kirjoitti:

Ap, älä enää lue näitä ketjun kommentteja, äläkä ota niitä ainakaan vakavasti. Tänne näyttää kertyneen joitain katkeria naisia, jotka saavat nyt jotain helpotusta omiin ongelmiinsa haukkumalla sinua.

Vaikutat aivan järkevältä ja hyvältä mieheltä ja ihan varmasti vielä tapaat itsellesi sopivan kumppanin Se ei tapahdu sormia napsauttamalla kellekään, joten kannattaa asennoitua, että aikaa tulee menemään.

Sussa ihan oikeasti ei vaikuta olevan mitään vikaa. Lopeta tämä ketju, se ei tee hyvää sinulle javaikuttaa mielestäni jopa myrkylliseltä. Ehkä noita naisia ärsyttää se, että he kuvittelevat sinut joksikin naistenmieheksi nyt. Osaat tavata näköjään naisia ja pääset sänkyynkin, joten sinulla on kaikki tarvittavat ominaisuudet ja kyvyt päästä parisuhteeseenkin. Tarvitaan vain se yksi juuri oikea nainen. Ajan kanssa hänet tapaat.

N45

Vierailija
99/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Samoin pinnallisuus on red flag, mies joka puunaa sitä julkista pintaa ei ole sopiva  vakavaan suhteeseen.

Vierailija
100/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näen tässä jatkumon. Ap laittaa itseään kuntoon naista varten. Hän tekee itsestään hyvää esinettä naiselle. Sitten hän alkaa turhautua ja suuttua, kun nainen ei jaksa tehdä itsestään yhtä hyvää naisesinettä hänelle. "Sulla on reisissä vähän ylimääräistä.""Mikset koskaan pukeudu kuin naapurin Maisa.""Mikset oo sheivannut.""Mitä jos blondaisit hiukset/laittaisit ripset/silikonit/huulitäyttteet..."

Noh, voi sen näinkin ilmaista :D Minähän en suutu vaan nyt käydään ihan asiallista keskustelua. Ja kun olen saanut pakit, olen ollut asiallinen ja toivottanut kaikkea hyvää jatkoa.. Nyt ekaa kertaa kysyin toiselta suoraa palautetta, ois se kiva tietää mut ehkä harvemmalla on pokkaa vastata siihen suoraan.

Tosiaan en vaadi mitää muuta naiselta kuin että pitää itsestään huolta, kuten minäkin teen. Ei tartte salilla käydä tms. Perusjuttuja. Enkä koskaan vaadi toiselta mitään ylimääräistä. Ja ihan sama jos reidessä on ylimääräistä, ihan sama miten pukeutuu. Minimi lähtökohta vaan on se että pitää itsestään huolta.