Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka saada nainen parisuhteeseen?

Makekeke
01.08.2022 |

Näin miehenä sinkkuna on ihan kivaa ja nautin siitä vapaudesta. On ollut irtosuhteita jo tarpeeksi. Olisi kiva löytää se sopiva ja asettua lopulta jonkun kanssa vaan tuntuu olevan mahdottoman työn takana. Kaikki naiset joista olen ollut kiinnostunut, no niitä nyt ollut siis oikeastaan 3, ovat antaneet pakit. On ollut pirun kivaa, hyvää seksiä, mutta jokaisella on tullut samanlainen vastaus takaisin ja ettei naisella ole noussut sellaista tunnetta mitä odotti, kemiat ei kohdanneet, hyvää loppuelämää. Nämä ovat kyllä olleet kauniita, hyvät kropat ja varmasti vientiäkin riittää, mutta mitä yliluonnollisia juttuja ne odottaa mieheltä?

Mulla on elämä kondiksessa. Sijoitan, treenaan, soitan instrumenttia, some juttuja, keskipalkkainen mutta nousussa, mielestäni ihan ok näköinen vielä. Olen oma itseni ja naisilla on kyllä ollut kivaa mun kanssa. Seksistä ovat nauttineet kovasti. Tämä juuri pakit antanut tapaus kertoi suoraan että hän ei ole sormileikeistä ennen niin nauttinut mut nyt oli kyllä jees.

Kohta alkaa olemaan niin kova kuori mulla, että viittiikö sitä kohta enää. Kävi mielessä jatkossa antaa itse naiselle seksiä vasta viidensien treffien kohdalla. Yleensä ongelma on päinvastainen. Ja kyllä nämä naiset ainakin Tinderin perusteella etsivät vakio kainalopaikkaa.

Nyt tämän viimeisen pakkien kohdalla kysyin suoraa rakentavaa palautetta jos jotai meni persiilleen mun osalta, odotan vielä vastausta. Toki voihan se olla mahdollista että kemiat ei vaan kohtaa.

Mä ku olen kiinnostunut, kysyn aika vaikeitakin kysymyksiä ja ilmaisen sen aika innokkaana. Ja tulee seuraavia treffei jo keskustelua siinä, että mitä mitä. Vaimovitsei jne, taisin mä harjan jättämisestäki heittää jotai läppää. Eli pitäskö mun tää yli-innokkuus jättää pois ja olla mystisempi tai tylsempi? Mun persoona pääsee valloilleen kun löytyy kiinnostava tyyppi, minkäs sille teen.

Ei vaan jaksais enää harrastaa seksiä jonkun kanssa kenen kanssa tuntuu siltä, että haluaisin tutustua suhdemielessä.

Naiset, kertokaa mulle mitä mä tekisin toisin. M30.

Ja siis kyllä. Mullakin on tunteet enkä jaksa mitää panojuttuja enää. Voi se mennä näin miehelläkin.. Ihastun myös helposti joten.. En tiiä, pitäskö vaan vetää selibaatti päälle.

En mä nyt jatkuvasti ole seksiä harrastamassa mutta tarpeeksi usein ja nyt kun suhdetta haen niin sitäkin vähemmän. Ois kiva löytää se tunneyhteys jonkun kanssa, vastakaiku vaan puuttuu.

Kommentit (365)

Vierailija
61/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisiin ominaisuuksiin olet tapaamissasi naisissa ihastunut?

No toki ulkonäkö vaikuttaa. Mut eniten annan arvoa persoonalle ja avoimuudelle. Mulla ei ehkä ole selkeää linjaa tuohon. Olen ihastunut aikalailla erilaisiinkin tapauksiin. Sisimmässäni mä sen tiedän ja tunnen ku haluan tutustua toiseen. Se on pitkälti kokonaisuus. Feminiinisyys sytyttää.

Vierailija
62/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat hyvältä tyypiltä. Innokkuus on plussaa, useimmat miehet on liian välinpitämättömiä. Sopivaa naista ei ole vielä sattunut kohdalle. Voit lisätä sattuman mahdollisuutta etsimällä seuraa uudenlaisista paikoista ja yhteyksistä, jolloin voit tavata erilaisia naisia kuin tähän saakka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mulla on elämä kondiksessa. Sijoitan, treenaan, soitan instrumenttia, some juttuja, keskipalkkainen mutta nousussa, mielestäni ihan ok näköinen vielä. Olen oma itseni ja naisilla on kyllä ollut kivaa mun kanssa. Seksistä ovat nauttineet kovasti. Tämä juuri pakit antanut tapaus kertoi suoraan että hän ei ole sormileikeistä ennen niin nauttinut mut nyt oli kyllä jees."

Tökkii, ja pahasti. 

Ei menisi jatkoon ei todellakaan. Ja kolmekymppinen? Henkisesti keskenkasvuinen. Ei ainakaan mies omalla mittakaavallani. Omahyväisyys inhottaa. Osoittaa kypsymättömyyttä ja huonoa itsetuntoa.

Itse olen pari-kolme vuotta nuorempi ja nämä juipit on historiaa. Arvostan oikeita miehiä.

Vierailija
64/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap seksisuhteet on se juttu nykyään.

Parisuhde on aikaansa elänyt, joka on nykyään turhaa.

Vierailija
65/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makekeke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle olisi turnoff, jos miehellä olisi ollut vain irtosuhteita vuosien ajan. Muuten kuulostat mukavalta tapaukselta. Ehkä myös sinulle kelpaa kuka tahansa kun päädyt niin monen kanssa heti sänkyyn?

Ei olla puhuttu irtosuhteista oikeastaan ollenkaan näissä ensitutustumisilla. Ja siis en mä jokaisen vastaan tulevan kanssa. Kyllä mä oon tosi valikoiva ja ainoastaan sellaisen kanssa harrastan seksiä jonka kanssa synkkaa muuten.

Eikö niitä ole ollut kuin ehkä 10 tai vähän yli. Ja n. 6kk aikajanalla. Mut se pointti oli että ei jaksa niitä, ja haluaisin pysyvämpää :)

Aika paljon minun mielestäni. Taitaa tosiaan synkata vähän jokaisen naisen kanssa, joka osoittaa sinua kohtaan kiinnostusta. Yli-innokas olet ja ulosanti luotaantyöntävää, kaikin puolin. Onneksi olen jo liian vanha sinuun nähden, jotta voitaisiin missään kohdata, ainakaan romanttisessa mielessä.

Koetahan vähän rauhoittua ja keskittyä paremmin näihin "valikoituihin naisiin", koska ei näytä ollenkaan hyvältä, että joka kuukausi ja hieman enemmänkin pyörii sängyssä uusi nainen. Et sinä pysty mitenkään syvällisesti naisiin tutustumaan, jos jo muutaman viikon kuluttua pöksyt tippuu taas toisen edessä.

Tämä. 10 naista noin lyhyen ajan sisällä on todellakin paljon. Naiset kyllä aistivat jos mies on sitä tyyppiä, jolle kelpaa sänkyyn käytännössä kuka tahansa, eikä sellainen mies ehkä ole se ensimmäinen jota harkitaan parisuhteeseen. Naisen kiinnostus laskee, jos kokee olevansa sulle vaan yksi monista. Olen ap:n ikäluokkaa ja tiedän hänen kaltaisensa ikävä kyllä vähän liiankin hyvin.

Vierailija
66/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisit vastata jo itsekin tuohon kysymykseesi. Naiset ovat kertomasi mukaan olleet kauniita ja kropat hyviä. Heillä tosiaan on varmasti todella paljon vientiä, ja sinä et yksinkertaisesti ole pärjännyt kovassa kilpailussa.

Vaikka asiasi ovat selvästi kunnossa, niin tuollaisille naisille löytyy aina vielä menestyneempää ja komeampaa kumppaniehdokasta.

Sama tuli mieleen. Niille mallimimmeille lienee muitakin ottajia 😊

Vierailija
67/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläoleviin kommentoiden. En mä rehvastele millään asialla. Kerroin vain omat puitteet elämässä, eli elämä on kondiksessa itsessään. En käytä päihteitä, pidän huolta itsestäni ja teen asioita mistä tykkään. En mä treffeillä todellakaan ole ylimielinen tai mitään. Pointti oli se, että koen parisuhdemielessä ja markkinoilla olevan ihan hyvällä tasolla. Vaan en ehkä sittenkään täysin ole kun pakkeja tulee, tai sitten se sopiva ei vaan ole osunut kohdalle ja näistä on käsittävä.

Jokatapauksessa olen tosi nöyrä tyyppi, arvostan naisia ja omaan hyvät käytöstavat. Mun alkuperäisestä viestistä voi toki saada ihan väärän kuvan.

Mä mietin, että kuinka nainen voi kokea että on vain yksi monesta? Aistiiko ne, että mies ollut useamman kanssa vaikka asiasta ei puhuisi tai se ei tulisi edes millään tavalla ilmi? Ois kiva päästä naisen pään sisään näissä asioissa :)

Ja todentotta, taitaa housut nyt pysyä jalassa for good ja keskityn siihen tutustumiseen ilman seksiä. Kun tämä tyhjän päälle jääminen ei enää kiinnosta yhtään.

Vierailija
68/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisit vastata jo itsekin tuohon kysymykseesi. Naiset ovat kertomasi mukaan olleet kauniita ja kropat hyviä. Heillä tosiaan on varmasti todella paljon vientiä, ja sinä et yksinkertaisesti ole pärjännyt kovassa kilpailussa.

Vaikka asiasi ovat selvästi kunnossa, niin tuollaisille naisille löytyy aina vielä menestyneempää ja komeampaa kumppaniehdokasta.

Sama tuli mieleen. Niille mallimimmeille lienee muitakin ottajia 😊

Voi olla. Joka tapauksessa vientiä varmasti riittää ja valinnanvaraa on siihen nähden, että voi etsiä pitkäänkin sitä tyyppiä jonka kanssa oikeasti kolahtaa. Se hyvä ei riitä, vaan pitää olla todella hyvä.

Vierailija
69/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makekeke kirjoitti:

Mä mietin, että kuinka nainen voi kokea että on vain yksi monesta? Aistiiko ne, että mies ollut useamman kanssa vaikka asiasta ei puhuisi tai se ei tulisi edes millään tavalla ilmi? Ois kiva päästä naisen pään sisään näissä asioissa :)

No todellakin aistii. Sinä ilmeisesti olet vielä suoraan kertonutkin että tapaat muitakin, mutta aistii sen vaikket kertoisikaan.

Kaikki vakavaa etsivät naiset eivät välttämättä katso hyvällä miestä joka pyörittää montaa samaan aikaan. Itse en edes suostuisi tapailemaan sellaista, enkä usko olevani ainoa.

Vierailija
70/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makekeke kirjoitti:

No todellakin aistii. Sinä ilmeisesti olet vielä suoraan kertonutkin että tapaat muitakin, mutta aistii sen vaikket kertoisikaan.

Kaikki vakavaa etsivät naiset eivät välttämättä katso hyvällä miestä joka pyörittää montaa samaan aikaan. Itse en edes suostuisi tapailemaan sellaista, enkä usko olevani ainoa.

No siis kerroin että olen muitakin tavannut aikaisemmin, mutta eivät olet antaneet yhtä positiivisia fiiliksiä kuin sinä. Kuitenkin parisuhdetta etsimässä, ihan profiilinkin perusteella. Se, että aistiiko nainen sen, että on ollut menneessä useita, on toinen asia. Mikäli asia on näin niin parempi pistää selibaatti päälle ja tavata ihmisiä suhdemielessä. Seksiä vasta kun on sen aika. En oo koskaan ajatellut sitä, että jos nyt pari viikkoa sitten oli joku säätö, vaikuttaisi siihen hetkeen sellaisella tasolla jota ei voi selittää.

Vierailija
71/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että parisuhteeseen liittyen mulla on ollut ihan maks 2 joihin tutustunut kerrallaan, ei sen enempää. Eikö mulla riittäisi edes aika ja henkinen kantti deittailla sen enempää. Ja sitku yksi kiinnostava löytyy, kaikki muu jää pois, keskityn vain yhteen. Silloin se focus on tosiaankin vain yhdessä. En pelaile mitää pelejä.

Nuo menneessä olleet yhden illan jutut ovat lähtökohtaisesti olleet sellaisia. Eli en säädä monen kanssa yhtaikaa.

Vierailija
72/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne on muutama nainen kommentoinut antaen sinulle neuvoja liittyen sellaiseen syvempään yhteyden tunteeseen. Miksi et kommentoi niihin mitään? Tunnut kommentoivan lähinnä vain seksiä, naissuhteiden määrää, tasoa ja ulkonäköä koskeviin asioihin.

Vierailija
73/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makekeke kirjoitti:

Lisään vielä, että parisuhteeseen liittyen mulla on ollut ihan maks 2 joihin tutustunut kerrallaan, ei sen enempää. Eikö mulla riittäisi edes aika ja henkinen kantti deittailla sen enempää. Ja sitku yksi kiinnostava löytyy, kaikki muu jää pois, keskityn vain yhteen. Silloin se focus on tosiaankin vain yhdessä. En pelaile mitää pelejä.

Nuo menneessä olleet yhden illan jutut ovat lähtökohtaisesti olleet sellaisia. Eli en säädä monen kanssa yhtaikaa.

Olet parisuhdemielessä tutustunut kahteen yhtä aikaa? Siinä kahdessa on yksi liikaa.

Vierailija
74/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen aistii miehestä helposti sen, jos mies on tyyppiä, joka tykkää iskeä naisia tai joka pyörittää paljon naisia. Sellaisen miehen kanssa kyllä voi ryhtyä kevytsuhteeseen tai hauskanpitoon, jos sattuu olemaan nainen, joka haluaa tällaisis kevytsuhteita. Mutta eipä sellaisen miehen kanssa mitään vakiintunutta ja pysyvää halua, sitä varten on erilaiset miehet.

Vierailija
75/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makekeke kirjoitti:

En pelaile mitää pelejä.

Näin sanoo vain pahimmat pelailijat. Kokemuksesta.

En tiedä ovatko niin sokeita omalle käytökselleen että itse oikeasti uskovat tuota suoltamaansa skeidaa.

Vierailija
76/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makekeke kirjoitti:

Eli vaikka et pitäisi monta naista yhtäaikaa, niin silti harrastat yhden yön juttuja. Ei kiitos ainakaan minulle miestä, joka on pyörinyt kukasta kukkaan.

N29

Vierailija
77/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänne on muutama nainen kommentoinut antaen sinulle neuvoja liittyen sellaiseen syvempään yhteyden tunteeseen. Miksi et kommentoi niihin mitään? Tunnut kommentoivan lähinnä vain seksiä, naissuhteiden määrää, tasoa ja ulkonäköä koskeviin asioihin.

Ellei ole sitä substanssia, paha kommentoida.

Vierailija
78/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makekeke kirjoitti:

Mitäh. Eli tapailet kahta naista yhtä aikaa. Big nounou. Ja vielä kehtaat ihmetellä miksi saat sitten pakkeja, kun itse teet noin.

Vierailija
79/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on nuo some jutut, joiden avulla aloituksessa pyrit kuvaamaan tasoasi?

Itse ainakin vakituista suhdetta etsiessäni pidin hyvinä vaihtoehtoina niitä miehiä, jotka ei ole aktiivisia somessa. Sellaisen kanssa sitten vakiinnuinkin. Olen urallani ja muutenkin elämässä hyvin menestynyt nainen, jolla on laaja tuttavapiiri, mutta joka ei arvosta somea kovin korkealle.

Vierailija
80/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puristat mailaa ja luovutat liian helposti?