Kuinka saada nainen parisuhteeseen?
Näin miehenä sinkkuna on ihan kivaa ja nautin siitä vapaudesta. On ollut irtosuhteita jo tarpeeksi. Olisi kiva löytää se sopiva ja asettua lopulta jonkun kanssa vaan tuntuu olevan mahdottoman työn takana. Kaikki naiset joista olen ollut kiinnostunut, no niitä nyt ollut siis oikeastaan 3, ovat antaneet pakit. On ollut pirun kivaa, hyvää seksiä, mutta jokaisella on tullut samanlainen vastaus takaisin ja ettei naisella ole noussut sellaista tunnetta mitä odotti, kemiat ei kohdanneet, hyvää loppuelämää. Nämä ovat kyllä olleet kauniita, hyvät kropat ja varmasti vientiäkin riittää, mutta mitä yliluonnollisia juttuja ne odottaa mieheltä?
Mulla on elämä kondiksessa. Sijoitan, treenaan, soitan instrumenttia, some juttuja, keskipalkkainen mutta nousussa, mielestäni ihan ok näköinen vielä. Olen oma itseni ja naisilla on kyllä ollut kivaa mun kanssa. Seksistä ovat nauttineet kovasti. Tämä juuri pakit antanut tapaus kertoi suoraan että hän ei ole sormileikeistä ennen niin nauttinut mut nyt oli kyllä jees.
Kohta alkaa olemaan niin kova kuori mulla, että viittiikö sitä kohta enää. Kävi mielessä jatkossa antaa itse naiselle seksiä vasta viidensien treffien kohdalla. Yleensä ongelma on päinvastainen. Ja kyllä nämä naiset ainakin Tinderin perusteella etsivät vakio kainalopaikkaa.
Nyt tämän viimeisen pakkien kohdalla kysyin suoraa rakentavaa palautetta jos jotai meni persiilleen mun osalta, odotan vielä vastausta. Toki voihan se olla mahdollista että kemiat ei vaan kohtaa.
Mä ku olen kiinnostunut, kysyn aika vaikeitakin kysymyksiä ja ilmaisen sen aika innokkaana. Ja tulee seuraavia treffei jo keskustelua siinä, että mitä mitä. Vaimovitsei jne, taisin mä harjan jättämisestäki heittää jotai läppää. Eli pitäskö mun tää yli-innokkuus jättää pois ja olla mystisempi tai tylsempi? Mun persoona pääsee valloilleen kun löytyy kiinnostava tyyppi, minkäs sille teen.
Ei vaan jaksais enää harrastaa seksiä jonkun kanssa kenen kanssa tuntuu siltä, että haluaisin tutustua suhdemielessä.
Naiset, kertokaa mulle mitä mä tekisin toisin. M30.
Ja siis kyllä. Mullakin on tunteet enkä jaksa mitää panojuttuja enää. Voi se mennä näin miehelläkin.. Ihastun myös helposti joten.. En tiiä, pitäskö vaan vetää selibaatti päälle.
En mä nyt jatkuvasti ole seksiä harrastamassa mutta tarpeeksi usein ja nyt kun suhdetta haen niin sitäkin vähemmän. Ois kiva löytää se tunneyhteys jonkun kanssa, vastakaiku vaan puuttuu.
Kommentit (365)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne viisi naisten pelkäämää kirjainta...
Mikko
Pekka
Vastaus kun vastaus mitä tullut, otan kritiikin vastaan ja yritän jatkossa toimia fiksummin! Tuo yli-innokkuus tosiaan voi olla yksi dealbreaker, joka sitten on luotaantyöntävä vaikka kaikki muu menisi hyvin.
Luen jokaisen kommentin mitä tulee ja yritän analysoida ne parhaani mukaan!
Taitaa nää irtopelleilyt loppua tässä kun ei niistä jää mitään käteen. Tuntuu muutenkin paremmalta vetää selibaattia pidemmän aikaa ja yrittäisi löytää ja tutustua siihen sopivaa. Ei mulla kiire. Oon tosi tunteellinen mies loppupeleissä ja otan aina naiset huomioon sekä arvostan heitä.
Onnea matkaan, ap! Vaikutat oikein ihastuttavalta kaverilta, kyllä sulle oma mimmi vielä löytyy.
No siinähän se vastaus tuli - kova kuori. Jos ei oikeita tunteita välity, ei uskalla olla haavoittuvainen ja oikeasti tuoda esille sitä omaa persoonallisuuttaan, eikä vaan supliikkia, niin ei se kemia silloin voi kohdata, jos se ei tule esille.
Vierailija kirjoitti:
itse taas tykkään kun poikaystävä vaimottelee. toisaalta sehän on jo vakiintuneen parisuhteen merkki ja sitähän ap on vasta etsimässä. ehkä siis sitä vaimottelua siinä alkuvaiheessa olisi hyvä vähentää. kutsu häntä muilla hellittelynimillä kuten kultaseni, hani tai mussukka
Vaimottelu ei ole ikinä ok, ellei a) seurustele jo vakavasti b) tiedä, että toiselle sopii tuollaiset vitsit ja c) on puhuttu mahdollisesta avioliitosta jo.
Ihmeellisiä kommentteja täällä, ei ihan tän päivän deittikultturia ymmärtäviä. Et vaikuta mitenkään yli-innokkaalta eikä sulla ole liikaa kumppaneita tms. Oletan että ei vaan ole joku ajoitus tms osunut kohdalleen. Mutta jos tästä olis hyötyä niin kerron raatorehellisesti miksi itse naisena olen antanut vastaavassa tilanteessa lopulta pakit. Miehessä on ollut joku häiritsevä asia mutta koska kaikki muu natsaa, niin olen toivonut ja katsonut että menettäisikö se merkitystään. Itselle tällaisia asioita on olleet esim ulkonäköön liittyvä asia tai koulutus/työ. Lähes aina miehessä on joku miinus, myös niissä suhteissa jotka ovat jatkuneet (pisin 15 vuotta), mutta joistain pääsee yli, joistain ei. Itsellä tämä on se ratkaiseva.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellisiä kommentteja täällä, ei ihan tän päivän deittikultturia ymmärtäviä. Et vaikuta mitenkään yli-innokkaalta eikä sulla ole liikaa kumppaneita tms. Oletan että ei vaan ole joku ajoitus tms osunut kohdalleen. Mutta jos tästä olis hyötyä niin kerron raatorehellisesti miksi itse naisena olen antanut vastaavassa tilanteessa lopulta pakit. Miehessä on ollut joku häiritsevä asia mutta koska kaikki muu natsaa, niin olen toivonut ja katsonut että menettäisikö se merkitystään. Itselle tällaisia asioita on olleet esim ulkonäköön liittyvä asia tai koulutus/työ. Lähes aina miehessä on joku miinus, myös niissä suhteissa jotka ovat jatkuneet (pisin 15 vuotta), mutta joistain pääsee yli, joistain ei. Itsellä tämä on se ratkaiseva.
Kuka sinä olet päättämään kuinka monta petikaveria on jollekin muulle liikaa? Tai että saako joku muu ahdistua vaimovitseista ekoilla treffeillä?
Vierailija kirjoitti:
Ei mua ainakaan sormileikit ja vihjailu yhteenmuutosta kiinnostaisi. Myös tuo kirjoitustyyli tökkii ja pahasti.
Samaa mieltä! Kuulostat kuvottavalta ihmiseltä! Ja maailma ei ole velkaa sulle vaimoa.
Olen sinua kymmenen vuotta vanhempi nainen eli en kohderyhmääsi, mutta ehkä elämänkokemukseni myötä osaisin sanoa jotain ajattelemisen arvoista sinulle.
Useimmat aikuisikään ehtineet (27 plus?) naiset kaipaa suhteelta eniten vahvaa ja hyvää tunneyhteyttä. Miehen seksitaidot, ulkonäkö tai joku menestyminen elämässä ei ratkaise (kunhan ne täyttää tietyt minimivaatumukset) siinä, että rakastuuko nainen tai haluaako nainen parisuhteen kyseisen miehen kanssa. Tunneyhteys on sitä, että kuuntelee ja kuulee toista, molemminpuolisesti. Intensiivistä samalla aaltopituudella olemista. Sitä, että kokee tulleensa ymmärretyksi ja kuulluksi. Haluaa jakaa toiselle syvimmätkin ajatuksensa, haaveensa pelkonsa. Ja huomaa, että toinen haluaa samoin jakaa omansa. Vahvaa henkistä läsnäoloa sille toiselle. Se on halua näyttää oma haavoittuvuutensa ja sitä, että huomaa toisen pysähtyvän sen näkemään ja arvostavan sitä. Molemminpuolisesti näin.
Onko näissä sinun suhteissa ollut tämä asia vahvasti läsnä vai ei?
Vierailija kirjoitti:
Susta ehkä paistaa liikaa se, että etsit nyt oikeastaan ketä tahansa naista suhteeseen. Tulee tunne, että oikeastaan et ole ihastunut juuri minuun vaan silmä jo vilkuilee onko muita kiinnostavia näköpiirissä, jonkun kanssa pitäisi nyt pian päästä kokeilemaan vakisuhdetta.
AP kertoo olleensa kiinnostunut kolmesta eri naisesta kaiken kaikkiaan, ja te olette sitä mieltä että hän etsii "ketä tahansa naista" suhteeseen...?
Taisit vastata jo itsekin tuohon kysymykseesi. Naiset ovat kertomasi mukaan olleet kauniita ja kropat hyviä. Heillä tosiaan on varmasti todella paljon vientiä, ja sinä et yksinkertaisesti ole pärjännyt kovassa kilpailussa.
Vaikka asiasi ovat selvästi kunnossa, niin tuollaisille naisille löytyy aina vielä menestyneempää ja komeampaa kumppaniehdokasta.
Vierailija kirjoitti:
Laske tasoa? Joku hieman ylipainoinen varmasti suostuu parisuhteeseen.
Ei.
Ehkä kiinnostut vääränlaisista naisista? Joko niistä, joilla on miehiä joka sormelle etkä pärjää siinä kilpailussa. Tai niistä, jotka eivät oikeasti halua vielä tai koskaan sitoutua. Tai niistä, jotka taas eivät ole parisuhdemielessä kiinnostuneita sinun tyyppisustä miehistä (esim. arvot, elämäntyyli, tulevaisuudentoiveet tms ei kohtaa).
Vai onko niin, että kiinnostut kenestä vain, kungan se on nainen, ja tämä asia paistaa sinusta läpi. Että kuka tahansaa kelpaa sinulle. Nainen ei halua olla kuka tahansa.
Olet liian seksikeskeinen. Ainakin teksteistäsi päätellen.
Luot itsestäsi ehkä vääränlaista mielikuvaa, jos harrastat seksiä ennenkuin olet tutustunut paremmin. Naiset saattaa ajatella, ettet ole mitään vakavaa etsimässä (moni mies yrittää saada seksiä valehtelemalla, että haluaa parisuhteen). Jos vielä kerrot tapailevasi muita naisia, vaikutat joltain pelailijalta.
Vierailija kirjoitti:
Tähän sen verran kommentoitava, että tämä vastikään antanut nainen oli mua 3cm pidempi, mut exänsä ollut myös lyhyempi, ei kuulemma ongelma, mut tiedä sitten. Voihan siellä olla joku muu piirre mikä hämmensi häntä. Toinen juttu voi olla se, että mulla on vain amis koulutus. Mut toki kaikkea muuta tavoitteita, joko AMK tai muun suhteen, jota en sen tarkemmin ala tässä valaisemaan. Tai sitten mun ulkonäössä jotain. Siis ihan spekulatiivista nyt eikä näistä välttis mikään ollut ongelma.
Sullahan on jo parisuhteita takana, samalla tavalla varmaan "saat" vieläkin naisen parisuhteeseen kuin ennenkin.
Makekeke kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän sen verran kommentoitava, että tämä vastikään antanut nainen oli mua 3cm pidempi, mut exänsä ollut myös lyhyempi, ei kuulemma ongelma, mut tiedä sitten. Voihan siellä olla joku muu piirre mikä hämmensi häntä. Toinen juttu voi olla se, että mulla on vain amis koulutus. Mut toki kaikkea muuta tavoitteita, joko AMK tai muun suhteen, jota en sen tarkemmin ala tässä valaisemaan. Tai sitten mun ulkonäössä jotain. Siis ihan spekulatiivista nyt eikä näistä välttis mikään ollut ongelma.
Miksi korostat noin paljon tai jopa yksinomaan ulkoisia juttuja kuten pituus, ulkonäkö, koulutus jne?
Ei niillä ole mitään väliä jos rakastuu.
Minkälaisiin ominaisuuksiin olet tapaamissasi naisissa ihastunut?
Mä olen tavannut koko elämöni aikana vain kolme miestä, joista olin niin kiinnostunur, että olisi voinut tulla vakava suhde. Eli sitä tapahtuu aika harvoin on paljolti tuurista kiinni. Pitää vaan olla kårsivällinen, eikä luovuttaa.
N50