Kuinka saada nainen parisuhteeseen?
Näin miehenä sinkkuna on ihan kivaa ja nautin siitä vapaudesta. On ollut irtosuhteita jo tarpeeksi. Olisi kiva löytää se sopiva ja asettua lopulta jonkun kanssa vaan tuntuu olevan mahdottoman työn takana. Kaikki naiset joista olen ollut kiinnostunut, no niitä nyt ollut siis oikeastaan 3, ovat antaneet pakit. On ollut pirun kivaa, hyvää seksiä, mutta jokaisella on tullut samanlainen vastaus takaisin ja ettei naisella ole noussut sellaista tunnetta mitä odotti, kemiat ei kohdanneet, hyvää loppuelämää. Nämä ovat kyllä olleet kauniita, hyvät kropat ja varmasti vientiäkin riittää, mutta mitä yliluonnollisia juttuja ne odottaa mieheltä?
Mulla on elämä kondiksessa. Sijoitan, treenaan, soitan instrumenttia, some juttuja, keskipalkkainen mutta nousussa, mielestäni ihan ok näköinen vielä. Olen oma itseni ja naisilla on kyllä ollut kivaa mun kanssa. Seksistä ovat nauttineet kovasti. Tämä juuri pakit antanut tapaus kertoi suoraan että hän ei ole sormileikeistä ennen niin nauttinut mut nyt oli kyllä jees.
Kohta alkaa olemaan niin kova kuori mulla, että viittiikö sitä kohta enää. Kävi mielessä jatkossa antaa itse naiselle seksiä vasta viidensien treffien kohdalla. Yleensä ongelma on päinvastainen. Ja kyllä nämä naiset ainakin Tinderin perusteella etsivät vakio kainalopaikkaa.
Nyt tämän viimeisen pakkien kohdalla kysyin suoraa rakentavaa palautetta jos jotai meni persiilleen mun osalta, odotan vielä vastausta. Toki voihan se olla mahdollista että kemiat ei vaan kohtaa.
Mä ku olen kiinnostunut, kysyn aika vaikeitakin kysymyksiä ja ilmaisen sen aika innokkaana. Ja tulee seuraavia treffei jo keskustelua siinä, että mitä mitä. Vaimovitsei jne, taisin mä harjan jättämisestäki heittää jotai läppää. Eli pitäskö mun tää yli-innokkuus jättää pois ja olla mystisempi tai tylsempi? Mun persoona pääsee valloilleen kun löytyy kiinnostava tyyppi, minkäs sille teen.
Ei vaan jaksais enää harrastaa seksiä jonkun kanssa kenen kanssa tuntuu siltä, että haluaisin tutustua suhdemielessä.
Naiset, kertokaa mulle mitä mä tekisin toisin. M30.
Ja siis kyllä. Mullakin on tunteet enkä jaksa mitää panojuttuja enää. Voi se mennä näin miehelläkin.. Ihastun myös helposti joten.. En tiiä, pitäskö vaan vetää selibaatti päälle.
En mä nyt jatkuvasti ole seksiä harrastamassa mutta tarpeeksi usein ja nyt kun suhdetta haen niin sitäkin vähemmän. Ois kiva löytää se tunneyhteys jonkun kanssa, vastakaiku vaan puuttuu.
Kommentit (365)
Vierailija kirjoitti:
Ei mua ainakaan sormileikit ja vihjailu yhteenmuutosta kiinnostaisi. Myös tuo kirjoitustyyli tökkii ja pahasti.
No siis seksi oli monipuolista :) ja kirjoitin lennosta puhelimella, joten kielioppi itsessään nyt kusee. Ei kannata kiinnittää huomiota ihan joka asiaan vaan keskitytään nyt olennaiseen.
Kuulostat tosi kivalta mieheltä. Älä stressaa, kyllä se oikea vielä osuu tiellesi. 👍
Vierailija kirjoitti:
Minulle olisi turnoff, jos miehellä olisi ollut vain irtosuhteita vuosien ajan. Muuten kuulostat mukavalta tapaukselta. Ehkä myös sinulle kelpaa kuka tahansa kun päädyt niin monen kanssa heti sänkyyn?
Ei olla puhuttu irtosuhteista oikeastaan ollenkaan näissä ensitutustumisilla. Ja siis en mä jokaisen vastaan tulevan kanssa. Kyllä mä oon tosi valikoiva ja ainoastaan sellaisen kanssa harrastan seksiä jonka kanssa synkkaa muuten.
Eikö niitä ole ollut kuin ehkä 10 tai vähän yli. Ja n. 6kk aikajanalla. Mut se pointti oli että ei jaksa niitä, ja haluaisin pysyvämpää :)
Hanki Aasiasta. Ne on perhekeskeisiä ja arvot käy yksiin suomalaisen miehen kanssa.
Paketti hyvin kasassa kuten joku jo kirjoittikin. Älä anna kolmien pakkien lannistaa.
Toi oli ihan hyvä, mitä kirjoitit himmailusta, seksin ja liian nopeiden harja-ja vaimovihjailujen kanssa. Älä nyt silti mitään kuorta ala kasvattaa äläkä persoonaa muuttaa, mutta tutustu ensin ja anna asioiden edetä omalla painollaan.
Etene harkiten ja vähän naista hitaammin. Vaikutat iloiselta ja rennolta tyypiltä. Ethän ole liikaa alkon perään ja pystyt nauttimasn elämästä ilman sitäkin?
Varmaa on se, ettei sinullakaan ole kunnolla kolahtanut kenenkään kanssa noista kolmesta, joista puhuit, silti ei vaikka olisit halunnut antaa suhteelle mahdollisuuden. Hidasta.
Vierailija kirjoitti:
Hanki Aasiasta. Ne on perhekeskeisiä ja arvot käy yksiin suomalaisen miehen kanssa.
Joo, "nekin" "hankkii".
Vierailija kirjoitti:
Paketti hyvin kasassa kuten joku jo kirjoittikin. Älä anna kolmien pakkien lannistaa.
Toi oli ihan hyvä, mitä kirjoitit himmailusta, seksin ja liian nopeiden harja-ja vaimovihjailujen kanssa. Älä nyt silti mitään kuorta ala kasvattaa äläkä persoonaa muuttaa, mutta tutustu ensin ja anna asioiden edetä omalla painollaan.Etene harkiten ja vähän naista hitaammin. Vaikutat iloiselta ja rennolta tyypiltä. Ethän ole liikaa alkon perään ja pystyt nauttimasn elämästä ilman sitäkin?
Varmaa on se, ettei sinullakaan ole kunnolla kolahtanut kenenkään kanssa noista kolmesta, joista puhuit, silti ei vaikka olisit halunnut antaa suhteelle mahdollisuuden. Hidasta.
En käytä päihteitä juuri ollenkaan. Alkoholia todella harvoin. Ja nautin siitä mitä teen. Joku kirjoitti että en ole sujut itseni kanssa tai jotain. No siis olen kyllä ja arki on mukavaa! Mut mä oon parisuhdetyyppiä! Kaksi "huonoa" suhdetta takana opettanut paljon.
En tarkemmin kommentoinut tätä edellistä tapausta. Moni asia oli pelkkää bingoa. Elämäntavat, tavoitteet, lapsihaaveet, yms. Ja oli tosi kivaa yhdessä, siksi on vaikea käsittää kuinka homma sit loppu kuin seinään. Se valitettavasti järisyttää uskoa löytää sopivaa. Mut mä en jää vatvoo tätä. Se ottaa ehkä viikon tai kaksi. Mut tosi raskasta kuitenkin.
Ehkä se sopiva aikanaan tulee vastaan :)
Ulosantisi on kyllä tosi rasittavaa. Hirveä yliyrittämisen maku. Sana kuulostaa olevan naissuhteissasi, kuvauksesi perusteella. Olisi kyllä itselleni täydellinen turn-off. Ota rauhallisemmin.
Makekeke kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi oli ihan hyvä, mitä kirjoitit himmailusta, seksin ja liian nopeiden harja-ja vaimovihjailujen kanssa. Älä nyt silti mitään kuorta ala kasvattaa äläkä persoonaa muuttaa, mutta tutustu ensin ja anna asioiden edetä omalla painollaan.Etene harkiten ja vähän naista hitaammin. Vaikutat iloiselta ja rennolta tyypiltä. Ethän ole liikaa alkon perään ja pystyt nauttimasn elämästä ilman sitäkin?
En käytä päihteitä juuri ollenkaan. Alkoholia todella harvoin. Ja nautin siitä mitä teen. Joku kirjoitti että en ole sujut itseni kanssa tai jotain. No siis olen kyllä ja arki on mukavaa! Mut mä oon parisuhdetyyppiä! Kaksi "huonoa" suhdetta takana opettanut paljon.
En tarkemmin kommentoinut tätä edellistä tapausta. Moni asia oli pelkkää bingoa. Elämäntavat, tavoitteet, lapsihaaveet, yms. Ja oli tosi kivaa yhdessä, siksi on vaikea käsittää kuinka homma sit loppu kuin seinään. Se valitettavasti järisyttää uskoa löytää sopivaa. Mut mä en jää vatvoo tätä. Se ottaa ehkä viikon tai kaksi. Mut tosi raskasta kuitenkin.
Ehkä se sopiva aikanaan tulee vastaan :)
Sitten sanon että olit liian paljon, liian nopeasti liian hyvä ollaksesi totta? Se voi olla pelottavaa tai sitä ei usko.
Toivon, että saat vastauksen siihen, mitä kysyit häneltä. Kauanko olet odottanut sitä vastausta nyt?
Toki se mitä tapahtui ja saatte kuvan mitä tapahtui, niin voi vääristää asioita puolin ja toisin. Mut se on varmaa että voisin hidastaa, vaikka olenkin siis introvertti luonne, eli mä osaan olla myös hiljaa ja kysyä kysymyksiä, sekä kuunnella.
Yritän kuitenkin mahdollisimman oman persoonan mukaisesti edetä asioissa, joskus vaan innostun liikaa. Joten se hillitty minä voisi ehkä toimia kuitenkin paremmin kun tutustun ihmisiin.
Oon nyt joku pari kolme tuntia vasta odottanut, että saatan kysyä uudestaan jos ei vastaa. En mä siinä mitään häviä, koska ei tästä mitään tule enää syntymään.
Toisen naisen kohdalla olin taas aika varautunut, enkä heittänyt läppää, mut sama lopputulos. Eli kyllä nää taitaa mennä ihan tapauskohtaisesti kuitenkin. Joka tapauksessa aina välillä voisi miettiä tarkemmin mitä sanoo tai mitä läppää heittää :) En kuitenkaan ole loukkaava tai mitään. Enemmänkin se, että olenko liian innokas ja etenenkö epäsuorasti liian nopeasti.
Ehkä mä jatkossa vaan menen sillä mikä tuntuu hyvältä ja oikealta, niinkuin aikasemminkin, mut otan iisimmin tutustumisen vauhdin suhteen.
Makekeke kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Susta ehkä paistaa liikaa se, että etsit nyt oikeastaan ketä tahansa naista suhteeseen. Tulee tunne, että oikeastaan et ole ihastunut juuri minuun vaan silmä jo vilkuilee onko muita kiinnostavia näköpiirissä, jonkun kanssa pitäisi nyt pian päästä kokeilemaan vakisuhdetta.
No nyt on väärä käsitys. Mä tapaan ihmisiä aika harvakseltaan. Ja ei ole montaa tässä kuukausien aikana ollut kenen kanssa on synkannut ja tullut se fiilis että voisi olla jotai suurempaa. Näiden kohdalla se homma kaatunut heti jostain syystä. Ehkä mun pitäisi rauhallisemmin tutustua tai jotai.
Mä oon näiden naisten kanssa ollut tosi rehellinen kyllä. En hypi naisissa ja kun kysymys ollut molemminpuolin että oletko tavannut useita tyyppejä. Mä olen vastannut muutamia , mutta ei ole synkannut niinkuin sinun kanssa. Enivei. En mä naisille kyllä ole antanut kuvaa että tapailisin paljon muita vaan nimenomaan kiinnostun vain siitä yhdestä kerrallaan. Sen takia sattuukin kun ihastuu ja tulee pakit. Niin..
@AP kirjoitti.
"Tässä kuukausien aikana..."
Voin olla tietty harvinaisuus, mutta keskimäärin kerran viidessä vuodessa on tullut vastaan mies, jonka kanssa olisin voinut/voisin kuvitella syvempää parisuhdetta. :)
Minulla ikää jo N50-v ja vaikka tämä tod.näk. on Provo vastaan silti.
A) Älä tuo omaa erinoimaisuuttasi niin kovasti esille. Se saattaa olla vain sinun käsitys itsestäsi.
B) Älä ole kärpäspaperi, ne on kertakäyttö kamaa ja yleensä tehottomia
C) Rauhoitu.
D) Rauhoitu. Epätoivo loistaa pitkälle.
E) Kaukaa viisas ja läheltä helvetin hyvän näköinen, on aika hyvä juttu
F) Kysy miespuolista kavereilta mikä sinussa on ärsyttävä/t piirre. Ja tee jotain asialle.
G) Älä oleta tai luule mitään. Kysy.
H) Kiertopalkinnon maine ei ole hyvä minkäänsukupuolisills.
I) Kaikki ilon kautta
Maltillisen romanttista syksyä sinulle ja muille pariutumista odottavaa
Makekeke kirjoitti:
Toki se mitä tapahtui ja saatte kuvan mitä tapahtui, niin voi vääristää asioita puolin ja toisin. Mut se on varmaa että voisin hidastaa, vaikka olenkin siis introvertti luonne, eli mä osaan olla myös hiljaa ja kysyä kysymyksiä, sekä kuunnella.
Yritän kuitenkin mahdollisimman oman persoonan mukaisesti edetä asioissa, joskus vaan innostun liikaa. Joten se hillitty minä voisi ehkä toimia kuitenkin paremmin kun tutustun ihmisiin.
Oon nyt joku pari kolme tuntia vasta odottanut, että saatan kysyä uudestaan jos ei vastaa. En mä siinä mitään häviä, koska ei tästä mitään tule enää syntymään.
Toisen naisen kohdalla olin taas aika varautunut, enkä heittänyt läppää, mut sama lopputulos. Eli kyllä nää taitaa mennä ihan tapauskohtaisesti kuitenkin. Joka tapauksessa aina välillä voisi miettiä tarkemmin mitä sanoo tai mitä läppää heittää :) En kuitenkaan ole loukkaava tai mitään. Enemmänkin se, että olenko liian innokas ja etenenkö epäsuorasti liian nopeasti.
Ehkä mä jatkossa vaan menen sillä mikä tuntuu hyvältä ja oikealta, niinkuin aikasemminkin, mut otan iisimmin tutustumisen vauhdin suhteen.
Arvasin, pari kolme tuntia.
Nyt kullanarvoinen neuvo, silmät auki:
Odota viikko, mieluiten kaksi. Älä kysy uudestaan ennen sitä, vaikka olisit kuinka adhd.
Kuulostaa siltä, että se oikea ei vaan ole tullut vielä vastaan. Onnea matkaan!
Makekeke kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle olisi turnoff, jos miehellä olisi ollut vain irtosuhteita vuosien ajan. Muuten kuulostat mukavalta tapaukselta. Ehkä myös sinulle kelpaa kuka tahansa kun päädyt niin monen kanssa heti sänkyyn?
Ei olla puhuttu irtosuhteista oikeastaan ollenkaan näissä ensitutustumisilla. Ja siis en mä jokaisen vastaan tulevan kanssa. Kyllä mä oon tosi valikoiva ja ainoastaan sellaisen kanssa harrastan seksiä jonka kanssa synkkaa muuten.
Eikö niitä ole ollut kuin ehkä 10 tai vähän yli. Ja n. 6kk aikajanalla. Mut se pointti oli että ei jaksa niitä, ja haluaisin pysyvämpää :)
Kymmenen irtosuhdetta puolen vuoden aikana on PALJON!
Ainakin tekstisi oli melko sänky- ja ulkonäköpainoitteinen. Ehkä sitä vakikumppania kannattaisi etsiä muillakin kriitereillä
Makekeke kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon minun mielestäni. Taitaa tosiaan synkata vähän jokaisen naisen kanssa, joka osoittaa sinua kohtaan kiinnostusta. Yli-innokas olet ja ulosanti luotaantyöntävää, kaikin puolin. Onneksi olen jo liian vanha sinuun nähden, jotta voitaisiin missään kohdata, ainakaan romanttisessa mielessä.
Koetahan vähän rauhoittua ja keskittyä paremmin näihin "valikoituihin naisiin", koska ei näytä ollenkaan hyvältä, että joka kuukausi ja hieman enemmänkin pyörii sängyssä uusi nainen. Et sinä pysty mitenkään syvällisesti naisiin tutustumaan, jos jo muutaman viikon kuluttua pöksyt tippuu taas toisen edessä.
Taidat hieman yliarvostaa "petitaitojasi". Kun rakastuin omaan mieheeni, mulle oli yks hailee, kuinka hyvää seksiä siltä saan kun se oli vaan niin ihana. Kiltti, huomaavainen, älykäs, lempeä, turvallinen, hyvä kuuntelija, kauniit silmät... tunsin ja tunnen edelleen olevani maailman spesiaalein ihminen hänen seurassaan. Ehkä jos keskittyisit vähemmän omaan erinomaisuuteesi ja enemmän toiseen ihmiseen, voisit saada jonkun vaimoksesi. Muistathan kuunnella ja kiinnostua siitä mitä toisella on sanottavaa? Ja muista myös kehua ja kannustaa, naisten itsetunto on usein aika riekaleina, vaikka muuta esittäisivät.
Makekeke kirjoitti:
Ei sussa ole mitään vikaa. On oikeasti vaikeaa ja myös sattuman kauppaa se, että löytää sen oikean. Mä jouduin vuosien varrella deittdilemaqn useita kymmeniä miehiä, ennen kuin löytyi the one ja tuli oikea vakava suhde. Sullahan on kokemusta vasta aika harvoista. Pitää vaan jaksaa ja olla luovuttamatta ja uskoa siihen, että kyllä se aikanaan löytyy.
Älä kysele noilta naisilta, mikä sussa on vikana. Se ei hyödytä mitään, masentaa vain tarpeettomasti, sillä naisetkin ovat kaikki erilaisia ja yksi tykkää yhdedtä ja toinen toisesta. Yhtelle vääränlqinen on oikeanlainen toiselle.