Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko työkaverit sulle vaan työkavereita?

Vierailija
23.06.2023 |

Vai pidättekö vapaa-ajallakin yhteyttä?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu työkaverista. 

Vierailija
2/30 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverit ovat työkavereita. Yksityiselämääni liittyy valtavasti sellaisia asioita, joista en ole koskaan puhunut työkavereille mitään ja tuskin puhunkaan. Joidenkin työkavereiden kanssa olen painanut hommia jo 20 vuotta ja jollain kaveritasolla tunnen heidät hyvinkin, mutta pidän kyllä selvän rajan siinä, mistä asioista heidän kanssaan avoimesti puhun ja mistä en. Oletettavasti he tekevät ihan samoin.

Vierailija
4/30 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, riippuu työkavereista, mutta kaikkien kanssa ns hyvät välit ja joidenkin kanssa yhteyttä myös työajan ulkopuolella.

Ja sitten on joku, pari, varsinkin 1-2 joiden kanssa läheisemmät.

Vierailija
5/30 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut reilu puoli vuotta nyt nykyisessä työpaikassa, joten kyllä.  Ja sellaisena haluaisin heidät pitääkin.  Töissä kuitenkin näen heitä 40 tuntia viikossa, saa olla jo todella syvää sielunkumppanuutta että jaksaisi vielä vapaa-ajallakin niitä naamoja katsella

Vierailija
6/30 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä yhteyttä vapaalla, työkaverit on vaan työkavereita.

Vierailija
7/30 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on, terveisin it-alan firman vaihtaja.

Vierailija
8/30 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu työkaverista. Pari on sellaista, että näemme kesälläkin.

Vierailija
9/30 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään kaikenlaista myös vapaalla

Vierailija
10/30 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat minulle instrumentteja omien päämäärieni saavuttamiseksi. Ei muuta.

Vierailija
11/30 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Paitsi Yksi on salainen ihastus 😘

Vierailija
12/30 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain työkavereita. Ei ole kohta 30-vuotisen työuran aikana sattunut yhtään sellaista tyyppiä työkavereihin, että olisi sen enempää ystävystytty.

Vierailija
13/30 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Paitsi Yksi on salainen ihastus 😘

Hopeakettu täysvalkoisissa!

Vierailija
14/30 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kaikilla näin!

Vierailija
15/30 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi pitää työkaverit työkavereina, sen olen oppinut 25 vuoden aikana. Toki noihin vuosiin mahtuu pari ystävystymistäkin, mutta ne ovat ihania poikkeuksia kun löytää jonkun jonka kanssa on ihan todella syvästi samalla aaltopituudella.

Pääosin on joka tapauksessa parempi että rajat pysyvät, koska on niitäkin juttuja nähty että se "ystävyys" onkin sitten koetuksella ja tulee kamalia pettymyksiä kun toinen vaikka ylenee ja toinen junnaa omasta mielestään paikallaan jne. ja alkaakin p**kottamaan selkään. 

En muutenkaan myöskään lähtökohtaisesti halua, että työkaverini tietävät liikaa muusta elämästäni. Tavallisia pintapuolisia asioita toki jaetaan jotta kahvitauolla ei tarvitse olla hipihiljaa, mutta siis siihen jutusteluun riittää vaikkapa perhekoko, lemmikit, harrastukset ja sen tyyppiset. En todellakaan ala avautumaan mistään sen kummemmasta työkavereilleni. 

Vierailija
16/30 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on siis ihan äärimmäisen noloa ja ällöttävääkin kun joku työkaveri alkaa avaamaan liikaa yksityisasioitaan... Ei mitään tolkkua siitä mitä kannattaa kertoa ja mitä jättää ihan vaan sinne privaattielämään. Esim. kaikki suhdesutinat ja seksielämä on asioita joita ei kannata töissä höpötellä jos meinaa että otetaan vakavasti. Tuollainenkin on siis nähty, hyi. 

Vierailija
17/30 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kuulu mun asiat ja ystävyyssuhteet palstan tietokalastajalle.

Vierailija
18/30 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh...??

Vierailija
19/30 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes pidä työkavereistani. Inhoan suurinta osaa. Nykyään, en kerro oikeastaan mitään omasta elämästäni. Olen ruvennut keksimään hienoja asioita, esim.pesin kaikki ikkunat ja matot viikonloppuna, nyt on selkäkipeänä. Ei ole mikään noista totta. Oikeasti joiin olutta ja makasin sohvalla. Kannattaa kertoa vaan sellaisia asioita, mitkä ei aiheuta kateutta. Nautin näistä omista pikku valheistani.

Vierailija
20/30 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkavereiden kanssa jutellessa monesti huomaan, että pidän ihan eri asioita tärkeinä, haluttavina ja arvokkaina kuin he. Monia en kykene oikein edes ymmärtämään. He tietty ajattelevat minusta samoin.

Työkavereista löytyy uskovaisia hihhuleita. Minä en ole uskovainen. Työkavereista löytyy erilaisten poliittisten ideologioiden kannattajia, jotkut fanaattisiakin. Monien kanssa olen politiikasta ihan eri mieltä.

Helpoimmalla pääsee, kun ei rupea keskustelemaan liikoja uskonnosta ja politiikasta tai muustakaan ideologisesta. Ihmettelee vaan, että onpas tänään taas tällainen ulkoilma, niin välttyy pahimmilta törmäyksiltä.