Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka saada nainen parisuhteeseen?

Makekeke
01.08.2022 |

Näin miehenä sinkkuna on ihan kivaa ja nautin siitä vapaudesta. On ollut irtosuhteita jo tarpeeksi. Olisi kiva löytää se sopiva ja asettua lopulta jonkun kanssa vaan tuntuu olevan mahdottoman työn takana. Kaikki naiset joista olen ollut kiinnostunut, no niitä nyt ollut siis oikeastaan 3, ovat antaneet pakit. On ollut pirun kivaa, hyvää seksiä, mutta jokaisella on tullut samanlainen vastaus takaisin ja ettei naisella ole noussut sellaista tunnetta mitä odotti, kemiat ei kohdanneet, hyvää loppuelämää. Nämä ovat kyllä olleet kauniita, hyvät kropat ja varmasti vientiäkin riittää, mutta mitä yliluonnollisia juttuja ne odottaa mieheltä?

Mulla on elämä kondiksessa. Sijoitan, treenaan, soitan instrumenttia, some juttuja, keskipalkkainen mutta nousussa, mielestäni ihan ok näköinen vielä. Olen oma itseni ja naisilla on kyllä ollut kivaa mun kanssa. Seksistä ovat nauttineet kovasti. Tämä juuri pakit antanut tapaus kertoi suoraan että hän ei ole sormileikeistä ennen niin nauttinut mut nyt oli kyllä jees.

Kohta alkaa olemaan niin kova kuori mulla, että viittiikö sitä kohta enää. Kävi mielessä jatkossa antaa itse naiselle seksiä vasta viidensien treffien kohdalla. Yleensä ongelma on päinvastainen. Ja kyllä nämä naiset ainakin Tinderin perusteella etsivät vakio kainalopaikkaa.

Nyt tämän viimeisen pakkien kohdalla kysyin suoraa rakentavaa palautetta jos jotai meni persiilleen mun osalta, odotan vielä vastausta. Toki voihan se olla mahdollista että kemiat ei vaan kohtaa.

Mä ku olen kiinnostunut, kysyn aika vaikeitakin kysymyksiä ja ilmaisen sen aika innokkaana. Ja tulee seuraavia treffei jo keskustelua siinä, että mitä mitä. Vaimovitsei jne, taisin mä harjan jättämisestäki heittää jotai läppää. Eli pitäskö mun tää yli-innokkuus jättää pois ja olla mystisempi tai tylsempi? Mun persoona pääsee valloilleen kun löytyy kiinnostava tyyppi, minkäs sille teen.

Ei vaan jaksais enää harrastaa seksiä jonkun kanssa kenen kanssa tuntuu siltä, että haluaisin tutustua suhdemielessä.

Naiset, kertokaa mulle mitä mä tekisin toisin. M30.

Ja siis kyllä. Mullakin on tunteet enkä jaksa mitää panojuttuja enää. Voi se mennä näin miehelläkin.. Ihastun myös helposti joten.. En tiiä, pitäskö vaan vetää selibaatti päälle.

En mä nyt jatkuvasti ole seksiä harrastamassa mutta tarpeeksi usein ja nyt kun suhdetta haen niin sitäkin vähemmän. Ois kiva löytää se tunneyhteys jonkun kanssa, vastakaiku vaan puuttuu.

Kommentit (365)

Vierailija
281/365 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempien tulee olla yhtä innostuneita toisesta, muuten ei ole halua sitoutua. Etsi itsesi tyylinen nainen, samantasoinen koulutus, ulkonäkö ja yhteensopivat arvot.

Vierailija
282/365 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, tässä ketjussa on useampi nainen TUNNISTANUT pelimiehen elkeet. Ap on täysin teflon ja katosi heti, kun keskustelu kävi hankalaksi. Niin muuten katosi mun eksäkin. Ghostasi mut KUUDEN KUUKAUDEN suhteen jälkeen, kun olisi viimein ollut seinää vasten ja pakko keskustella tosissaan. 

Ap haluaa panoseuraa, mutta sellasen, ettei hänen tarttis aina pyydystää uutta vaan se pimppa olis siinä käden=munan ulottuvilla, kun hän itse sitä tarvitsee. Ja sitten joskus vois vähän netflixailla tms. puuhastella. Siinä se. Ei hän kaipaa rakkautta, elämän jakamista aidosti. Se olisi tullut kyllä esille tässä ketjussa, jos niin olisi. 

Ap ei ole sun exä, sä vaan projisoit tunteitasi exää kohtaan ap:hen ketjussa. Eikä ap ole hävinnyt, vaan vastaillut pitkin matkaa. Eikä hän ole teflonia, vaan reagoinut ihan normaalisti kommentteihin.

Ap_ei_ole_sinun_exäsi. Sinä_et_tunne_ap:ta.

Moni tässä on tunnistanut tietyn ihmistyypin. 

Älä vaan ryhdy psykologiksi. Lätköisisit ihmisille diagnooseja parin sanan jälkeen ja puhtaasti omien ennakkoluulojesi perusteella.

Jos tarvitset joskus ammattiapua, niin toivoisitko sinuun suhtauduttavan sillä lailla? Saisit leiman itseesi parin minuutin keskustelun jälkeen ilman mitään perusteita, koska "minä nyt vaan tunnistan sinun ihmistyyppisi, exäni oli samanlainen". Älykästä? Not.

Sinä itse tässä se pahempi kyökkipsykologi olet kun teet hatusta vedettyjä tulkintoja tuntemattomien ihmisten eksistä, joista se ihminen itse ei ole maininnut halaistua sanaa. Et edes tiedä onko tuolla kirjoittajalla mitään eksää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/365 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakuta ottaa päähän, jos toimintamallit osoitetaan näkyviksi. 

Vierailija
284/365 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotakuta ottaa päähän, jos toimintamallit osoitetaan näkyviksi. 

Sinua näköjään.

Vierailija
285/365 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap pn jo saanut aiemmin naisia parisuhteeseen ja myöhemminkin lukuisia sänkyyn. Ei hän mikään ihan avuton voi olla, on ennenkin onnistunut hyvin. Malttamaton vaan, heti pitäisi nainen saada.

Vierailija
286/365 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makekeke kirjoitti:

Sain vastauksen. Oli todella kivaa, juttua riitti ja hänen mukaansa rehellinen vastaus, että siitä jäi puuttumaan se tietty fiilis jolla on todella iso merkitys hänelle. Eli varmaan nyt se tunneyhteys tms. Ettei mun tekemisissä ollut mitää vaikutusta muuten. No nii, ei kai siinä oltu vaan sitten sopivia.

Life goes on, turhaa sitä enää miettiä.

Niin ja en mä ole hävinnyt. Olen kyllä viestei lukenut, en vain ole jaksanut vastailla Kiireiden takia.

Tämä naisten tarkoittama "fiilis" on varmaankin juuri se jännyys/itsevarmuus/dominoivuus/assertiivisuus.

Tätä ei koskaan sanota ääneen vaan käytetään tuota "puuttuu se jokin" "ei kipinää" "ei kemiaa"

Vierailija
287/365 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän lähihoitajan, joka kävi yläasteella tupakka nurkalla ja oli jo silloin jakorasia. Se nainen, jolta Teemu kertoi saaneensa genitaaliherpeksen.

Vierailija
288/365 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makekeke kirjoitti:

Sain vastauksen. Oli todella kivaa, juttua riitti ja hänen mukaansa rehellinen vastaus, että siitä jäi puuttumaan se tietty fiilis jolla on todella iso merkitys hänelle. Eli varmaan nyt se tunneyhteys tms. Ettei mun tekemisissä ollut mitää vaikutusta muuten. No nii, ei kai siinä oltu vaan sitten sopivia.

Niin ja en mä ole hävinnyt. Olen kyllä viestei lukenut, en vain ole jaksanut vastailla Kiireiden takia.

Tämä naisten tarkoittama "fiilis" on varmaankin juuri se jännyys/itsevarmuus/dominoivuus/assertiivisuus.

Tätä ei koskaan sanota ääneen vaan käytetään tuota "puuttuu se jokin" "ei kipinää" "ei kemiaa"

Jaa, olen nainen ja mies vaikuttaa mun makuun turhankin jännältä ja teflonilta. Se mikä tässä puuttuu, on yhteys.

Vierailija
289/365 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän lähihoitajan, joka kävi yläasteella tupakka nurkalla ja oli jo silloin jakorasia. Se nainen, jolta Teemu kertoi saaneensa genitaaliherpeksen.

Nyt tiedetään miksi se oli niin suosittu yläasteella, sehän jakoi kaikille pojille. Jakorasia.

Vierailija
290/365 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tiedetään miksi se oli niin suosittu yläasteella, sehän jakoi kaikille pojille. Jakorasia.

Nyt kaikki pitää sitä tyhmänä ämmänä.

Vierailija
291/365 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun se tulee baariin niin kaikki kuiskuttelee, että herpesrasia tuli ja katsoo kenelle miehelle se antaa herpeksen.

Herpes tarttuu myös oireettomana vaikka käyttäisi kondomia. Kukaan muu nainen ei halua olla sen exien kanssa.

Vierailija
292/365 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun se tulee baariin niin kaikki kuiskuttelee, että herpesrasia tuli ja katsoo kenelle miehelle se antaa herpeksen.

Herpes tarttuu myös oireettomana vaikka käyttäisi kondomia. Kukaan muu nainen ei halua olla sen exien kanssa.

Noista existä täytyisi tehdä lista ja jakaa se muille naisille, että kaikki tietää välttää niitä miehiä.

Vierailija
293/365 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtipä taas laukalle

Vierailija
294/365 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noista existä täytyisi tehdä lista ja jakaa se muille naisille, että kaikki tietää välttää niitä miehiä.

Kukaan ei halua miestä, jolla on genitaaliherpes, se tarttuu myös oireettomana, vaikka käyttäisi kondomia. Alinta kastia.

Vierailija
295/365 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei halua miestä, jolla on genitaaliherpes, se tarttuu myös oireettomana, vaikka käyttäisi kondomia. Alinta kastia.

Kuka haluaa nuolla herpes kalua, hyi hitto, se tarttuu myös suuhun.

Vierailija
296/365 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makekeke kirjoitti:

Kirjoittaja ei ymmärrä mikä on tunne elämä.

Vierailija
297/365 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herpes on vauvalle vaarallinen. Neuvolassa kysytään onko herpes, jos se on aktiivisena synnytys hetkellä niin joudutaan tekemään keisarileikkaus.

Vierailija
298/365 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herpes on vauvalle vaarallinen. Neuvolassa kysytään onko herpes, jos se on aktiivisena synnytys hetkellä niin joudutaan tekemään keisarileikkaus.

Niin, että kiitti vaan miehelle, joka on nussinut puoli kaupunkia.

Vierailija
299/365 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, että kiitti vaan miehelle, joka on nussinut puoli kaupunkia.

Tuollaisen miehen takia joudut leikkaukseen ja olemaan s..... kipeä synnytyksen jälkeen.

Vierailija
300/365 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää kiinni nyt noista sukupuolitaudeista!