Kuinka saada nainen parisuhteeseen?
Näin miehenä sinkkuna on ihan kivaa ja nautin siitä vapaudesta. On ollut irtosuhteita jo tarpeeksi. Olisi kiva löytää se sopiva ja asettua lopulta jonkun kanssa vaan tuntuu olevan mahdottoman työn takana. Kaikki naiset joista olen ollut kiinnostunut, no niitä nyt ollut siis oikeastaan 3, ovat antaneet pakit. On ollut pirun kivaa, hyvää seksiä, mutta jokaisella on tullut samanlainen vastaus takaisin ja ettei naisella ole noussut sellaista tunnetta mitä odotti, kemiat ei kohdanneet, hyvää loppuelämää. Nämä ovat kyllä olleet kauniita, hyvät kropat ja varmasti vientiäkin riittää, mutta mitä yliluonnollisia juttuja ne odottaa mieheltä?
Mulla on elämä kondiksessa. Sijoitan, treenaan, soitan instrumenttia, some juttuja, keskipalkkainen mutta nousussa, mielestäni ihan ok näköinen vielä. Olen oma itseni ja naisilla on kyllä ollut kivaa mun kanssa. Seksistä ovat nauttineet kovasti. Tämä juuri pakit antanut tapaus kertoi suoraan että hän ei ole sormileikeistä ennen niin nauttinut mut nyt oli kyllä jees.
Kohta alkaa olemaan niin kova kuori mulla, että viittiikö sitä kohta enää. Kävi mielessä jatkossa antaa itse naiselle seksiä vasta viidensien treffien kohdalla. Yleensä ongelma on päinvastainen. Ja kyllä nämä naiset ainakin Tinderin perusteella etsivät vakio kainalopaikkaa.
Nyt tämän viimeisen pakkien kohdalla kysyin suoraa rakentavaa palautetta jos jotai meni persiilleen mun osalta, odotan vielä vastausta. Toki voihan se olla mahdollista että kemiat ei vaan kohtaa.
Mä ku olen kiinnostunut, kysyn aika vaikeitakin kysymyksiä ja ilmaisen sen aika innokkaana. Ja tulee seuraavia treffei jo keskustelua siinä, että mitä mitä. Vaimovitsei jne, taisin mä harjan jättämisestäki heittää jotai läppää. Eli pitäskö mun tää yli-innokkuus jättää pois ja olla mystisempi tai tylsempi? Mun persoona pääsee valloilleen kun löytyy kiinnostava tyyppi, minkäs sille teen.
Ei vaan jaksais enää harrastaa seksiä jonkun kanssa kenen kanssa tuntuu siltä, että haluaisin tutustua suhdemielessä.
Naiset, kertokaa mulle mitä mä tekisin toisin. M30.
Ja siis kyllä. Mullakin on tunteet enkä jaksa mitää panojuttuja enää. Voi se mennä näin miehelläkin.. Ihastun myös helposti joten.. En tiiä, pitäskö vaan vetää selibaatti päälle.
En mä nyt jatkuvasti ole seksiä harrastamassa mutta tarpeeksi usein ja nyt kun suhdetta haen niin sitäkin vähemmän. Ois kiva löytää se tunneyhteys jonkun kanssa, vastakaiku vaan puuttuu.
Kommentit (365)
Liikaa oot harrastanut irtosuhteita ja ne ei siitä päässy yli kun halusivat jotain vakavampaa. Varmaa tuli mieleen niille että voitko oikeesti asettua aloilleen eikä tulee mitään semmosta vaihdetta sitten että läksit vaa taas hameiden perässä. Muutenkin vähän kuulosti kehuskelulta toi mitä toss oli. Kyll sieltä joku löytyy joka samanlainen sit että vaikkapa yhtä paljon kaikkee ollu jo.
Kuulostat ihan mun unelmamieheltä. Kaikkien kommenttiesi perusteella en ole löytänyt susta mitään vikaa. Pääongelma olisi niin päin, että kelpaisinko mä sulle.
N
Vierailija kirjoitti:
Liikaa oot harrastanut irtosuhteita ja ne ei siitä päässy yli kun halusivat jotain vakavampaa. Varmaa tuli mieleen niille että voitko oikeesti asettua aloilleen eikä tulee mitään semmosta vaihdetta sitten että läksit vaa taas hameiden perässä. Muutenkin vähän kuulosti kehuskelulta toi mitä toss oli. Kyll sieltä joku löytyy joka samanlainen sit että vaikkapa yhtä paljon kaikkee ollu jo.
Älä nyt viitsi. Onko tämä joku hihhuli lahkolaisten valtaama ketju? Ap:n irtosuhdemäärä on täysin normaali.
Siis ehkä jos ehtii vaa lisäsisältöö elämään niin ei etsi rakkaus parisuhdetta vaan suhdetta täydentämään elämää. Selkeesti ne naiset ei sellasta ehtineet vaan sellasta joka rakastaa ja palvoo maata jalkojen ympärillä.
Liian kliinisesti aateltu kyll tommonen eikä sydämellä/tunteilla. Ei sitä aivoilla pitöisi aatella että tätä tartee elämää ja tälläsen parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt viitsi. Onko tämä joku hihhuli lahkolaisten valtaama ketju? Ap:n irtosuhdemäärä on täysin normaali.
No jos kerta normaali niin mene sen kanssa treffeille :) valitettavasti tää ei ole nunna ketju mutta nykyaikana on standareja. Sekä sitä että jos ei irtosuhteilijaa halua parisuhteeseen nii ei halua et sä voi muista määrätä. Ymmärtän yrität itsellesi vakuuttaa että ne 10 seksikumppaniasi on normaalia ja että muut on hihhuleita. Ei vaan kaikki eivät olr kuten sinä mutta ehkä sulta jäänny tajuamatta että ihmiset on erilaisia eikä kaikki makaa jokaisen vastaan tulijan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, et sä kuulosta miltään narsistilta ollenkaan.
Lopeta tämän ketjun lukeminen. Saat noilta naisilta myrkyllisiä ja vihamielisiä vastauksia, sillä he projisoivat sinuun kaikki ne katkerat tunteet, joita joku komea mies on heissä joskus herättänyt.
Jos joku naistenmiestyyppinen on joskus antanut pakit niille nqisille, niin he purkavat sen suutyumuksensa tässä ketjussa nyt sinuun.
Tee itsellesi palvelus ja lopeta tämän palstan lukeminen. Sinulla on ollut jo paljon onnistumisia naisten kanssa, oikea seurustelusuhde ja lyhyitä suhteita. Olet varmasti ihan kelpo mies naisten mielestä ja varmasti löydät vielä rakkauden. Satutat tässä ketjussa vain itseäsi, kun nuo tuntemattomat vihaiset naiset haukkuvat sinua.
N45Sinäkö taas? Johan iltapäivällä yritit jo kerran vaientaa tämän keskustelun samanlaisella kommentilla ja kielsit ap:ta lukemasta ketjua. Miksi? Miksi reagoit noin vahvasti tähän keskusteluun? Oletko joku ap:n äiti tai jotain?
Minun käy ap:ta jo sääliksi. Te haukkujat olette epäkypsiä nuoria naisia, kasvakaa hieman henkisesti. On todella rumaa käydä tuolla lailla vieraan ihmisen kimppuun.
Ap vaikuttaa oikein herttaiselta nuorelta mieheltä. Monella naisella on se ongelma, etteivät he ymmärrä miestenkin olevan herkkiä ja että heillä on tunteet. Naiset oppivat sen usein vasta silloin, kun saavat oman lapsen, pojan. Niin minäkin, minulla on parikymppinen poika ja kun luen ap:n kommentteja, ne kuulostavat siltä, että poikani voisi hyvin kirjoittaa samalla lailla. Ja minä tunnen hänet ja tiedän, että hän on empaattinen, ihana ihminen.
Eli kyllä teidän, jotka tyhjennätte myrkkyänne ap:seen ketjussa, pitäisi nyt katsoa peiliin ja tajuta, että ette ole itse sisältä kovin kauniita. Vähän empaattisuutta ja hyvää tahtoa lisää elämääne.
N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, et sä kuulosta miltään narsistilta ollenkaan.
Lopeta tämän ketjun lukeminen. Saat noilta naisilta myrkyllisiä ja vihamielisiä vastauksia, sillä he projisoivat sinuun kaikki ne katkerat tunteet, joita joku komea mies on heissä joskus herättänyt.
Jos joku naistenmiestyyppinen on joskus antanut pakit niille nqisille, niin he purkavat sen suutyumuksensa tässä ketjussa nyt sinuun.
Tee itsellesi palvelus ja lopeta tämän palstan lukeminen. Sinulla on ollut jo paljon onnistumisia naisten kanssa, oikea seurustelusuhde ja lyhyitä suhteita. Olet varmasti ihan kelpo mies naisten mielestä ja varmasti löydät vielä rakkauden. Satutat tässä ketjussa vain itseäsi, kun nuo tuntemattomat vihaiset naiset haukkuvat sinua.
N45Sinäkö taas? Johan iltapäivällä yritit jo kerran vaientaa tämän keskustelun samanlaisella kommentilla ja kielsit ap:ta lukemasta ketjua. Miksi? Miksi reagoit noin vahvasti tähän keskusteluun? Oletko joku ap:n äiti tai jotain?
Minun käy ap:ta jo sääliksi. Te haukkujat olette epäkypsiä nuoria naisia, kasvakaa hieman henkisesti. On todella rumaa käydä tuolla lailla vieraan ihmisen kimppuun.
Ap vaikuttaa oikein herttaiselta nuorelta mieheltä. Monella naisella on se ongelma, etteivät he ymmärrä miestenkin olevan herkkiä ja että heillä on tunteet. Naiset oppivat sen usein vasta silloin, kun saavat oman lapsen, pojan. Niin minäkin, minulla on parikymppinen poika ja kun luen ap:n kommentteja, ne kuulostavat siltä, että poikani voisi hyvin kirjoittaa samalla lailla. Ja minä tunnen hänet ja tiedän, että hän on empaattinen, ihana ihminen.
Eli kyllä teidän, jotka tyhjennätte myrkkyänne ap:seen ketjussa, pitäisi nyt katsoa peiliin ja tajuta, että ette ole itse sisältä kovin kauniita. Vähän empaattisuutta ja hyvää tahtoa lisää elämääne.
N45
En minä ole ap:ta haukkunut. Enkä tyhjentänyt mitään myrkkyä tähän ketjuun. Olen sitäpaitsi sinua vain kaksi vuotta nuorempi ja minullakin on poika itselläni. Silti ihmettelen miksi olet ryhtynyt palstapoliisiksi tänne.
T. Se, jolle vastasit
No, tässä ketjussa on useampi nainen TUNNISTANUT pelimiehen elkeet. Ap on täysin teflon ja katosi heti, kun keskustelu kävi hankalaksi. Niin muuten katosi mun eksäkin. Ghostasi mut KUUDEN KUUKAUDEN suhteen jälkeen, kun olisi viimein ollut seinää vasten ja pakko keskustella tosissaan.
Ap haluaa panoseuraa, mutta sellasen, ettei hänen tarttis aina pyydystää uutta vaan se pimppa olis siinä käden=munan ulottuvilla, kun hän itse sitä tarvitsee. Ja sitten joskus vois vähän netflixailla tms. puuhastella. Siinä se. Ei hän kaipaa rakkautta, elämän jakamista aidosti. Se olisi tullut kyllä esille tässä ketjussa, jos niin olisi.
Vähän tunnusti että rakkaus ei tulisi kysymykseen suhteessa Apn kohdalla. Mikä on sääli jos antaa ittestää ymmärtää että vakavaa haluaa. Törkeetä tuhalta kenenkää aikaan olemalla epärehellinen eikä kertoa että asiat on näin ja haluan tätä. Ehkä Ap tarttee semmosen joka samaa haluaa että kyseessä on parisuhde mikä on vaa hyödyllinrn molemmille ja ei muuta.
Mutta tuntuu että ap etsii liian erilaisia naisia, ei ehkä halua samnalaista kuin itse on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap kaataa hyvännäköisiä naisia sänkyyn sarjatulella ja valittaa ettei pääse suhteeseen. Mikä helv..ti ap:ta vaivaa?
Minäkin ihmettelen tätä. Kymmenen hyvännäköistä naista sänkyyn asti kuluneen 6 kk aikana. Ja silti vauva-palstalle vuodatusta siitä, että ei pääse suhteeseen. Jokin ei nyt täsmää. Kirjoitteleeko hyvännäköisiä naisia sänkyyn sarjatulella kaatavat miehet useinkin vauva-palstalle naisongelmistaan 🤔 ?
Ja tätä ennen ollut useassa pitkäkestoisessa suhteessakin..
Vierailija kirjoitti:
Makekeke kirjoitti:
Mä mietin, että kuinka nainen voi kokea että on vain yksi monesta? Aistiiko ne, että mies ollut useamman kanssa vaikka asiasta ei puhuisi tai se ei tulisi edes millään tavalla ilmi? Ois kiva päästä naisen pään sisään näissä asioissa :)
No todellakin aistii. Sinä ilmeisesti olet vielä suoraan kertonutkin että tapaat muitakin, mutta aistii sen vaikket kertoisikaan.
Kaikki vakavaa etsivät naiset eivät välttämättä katso hyvällä miestä joka pyörittää montaa samaan aikaan. Itse en edes suostuisi tapailemaan sellaista, enkä usko olevani ainoa.
Siitä saat plussaa että rehellisesti ja avoimesti ap kertoo tapailevansa muitakin jonka myös aistii vaikka et olisi kertonutkaam. En myöskään suostu tapailemaan miestä jolla monta naista pyörityksessä, olisiko joku näistä oikea ja aivan selvästi minä se en ole, kerran mieleen ei ole juolahtanut lopettaa muita koska on tavannut minut.
Sain vastauksen. Oli todella kivaa, juttua riitti ja hänen mukaansa rehellinen vastaus, että siitä jäi puuttumaan se tietty fiilis jolla on todella iso merkitys hänelle. Eli varmaan nyt se tunneyhteys tms. Ettei mun tekemisissä ollut mitää vaikutusta muuten. No nii, ei kai siinä oltu vaan sitten sopivia.
Life goes on, turhaa sitä enää miettiä.
Niin ja en mä ole hävinnyt. Olen kyllä viestei lukenut, en vain ole jaksanut vastailla Kiireiden takia.
Niin. Se on se tunneyhteys/keskustelyhteys/kommunikaatio, mitä ei tässäkään keskustelussa sinun kanssasi saa syntymään. Ja se on se sama, mikä sitten seksistäkin tekee sinun osaltasi vain tekniikkaa, vaikka kuinka hyväksi hiottua tahansa. Aito tunne ja kohtaaminen puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
No, tässä ketjussa on useampi nainen TUNNISTANUT pelimiehen elkeet. Ap on täysin teflon ja katosi heti, kun keskustelu kävi hankalaksi. Niin muuten katosi mun eksäkin. Ghostasi mut KUUDEN KUUKAUDEN suhteen jälkeen, kun olisi viimein ollut seinää vasten ja pakko keskustella tosissaan.
Ap haluaa panoseuraa, mutta sellasen, ettei hänen tarttis aina pyydystää uutta vaan se pimppa olis siinä käden=munan ulottuvilla, kun hän itse sitä tarvitsee. Ja sitten joskus vois vähän netflixailla tms. puuhastella. Siinä se. Ei hän kaipaa rakkautta, elämän jakamista aidosti. Se olisi tullut kyllä esille tässä ketjussa, jos niin olisi.
Ap ei ole sun exä, sä vaan projisoit tunteitasi exää kohtaan ap:hen ketjussa. Eikä ap ole hävinnyt, vaan vastaillut pitkin matkaa. Eikä hän ole teflonia, vaan reagoinut ihan normaalisti kommentteihin.
Ap_ei_ole_sinun_exäsi. Sinä_et_tunne_ap:ta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ole sun exä, sä vaan projisoit tunteitasi exää kohtaan ap:hen ketjussa. Eikä ap ole hävinnyt, vaan vastaillut pitkin matkaa. Eikä hän ole teflonia, vaan reagoinut ihan normaalisti kommentteihin.
Moni tässä on tunnistanut tietyn ihmistyypin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme hyökkäävä kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap_ei_ole_sinun_exäsi. Sinä_et_tunne_ap:ta.Moni tässä on tunnistanut tietyn ihmistyypin.
Älä vaan ryhdy psykologiksi. Lätköisisit ihmisille diagnooseja parin sanan jälkeen ja puhtaasti omien ennakkoluulojesi perusteella.
Jos tarvitset joskus ammattiapua, niin toivoisitko sinuun suhtauduttavan sillä lailla? Saisit leiman itseesi parin minuutin keskustelun jälkeen ilman mitään perusteita, koska "minä nyt vaan tunnistan sinun ihmistyyppisi, exäni oli samanlainen". Älykästä? Not.
Sinäkö taas? Johan iltapäivällä yritit jo kerran vaientaa tämän keskustelun samanlaisella kommentilla ja kielsit ap:ta lukemasta ketjua. Miksi? Miksi reagoit noin vahvasti tähän keskusteluun? Oletko joku ap:n äiti tai jotain?