Hampaattomana onnistuu ihan hyvin eläminen
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaan hyvä poskeenottaja, sametinpehmeä suu 😃
En mä sellaisia juttuja tee.
Vierailija kirjoitti:
Pystytkö viheltämään?
En ja puhuminenkin on outoa.
Eihän viheltämiseen hampaita tarvitse.
Näkkäriä on kyllä ikävä jältää ikenillä.
Vaan voihan sitä imeskellä.
Elämäsi on siis pelkkää smoothieta?
Onneksi Trump tuo muovipillit takas!
No sitten joudut syömään vellilöitä koko lopun ikääsi.
Ammattivalittajan elämä käy yhä vaan kiinnostavammaksi. Ei ihme, että siitä riittää raportoitavaa vuoden jokaiselle päivälle.
Jämsän suuren ajattelijan postaus jälleen kerran. Miksi ihmeessä kuvittelet, että hampaasi ovat niin mielenkiintoisia, että niistä pitää kertoa joka päivä?
Vierailija kirjoitti:
Elämäsi on siis pelkkää smoothieta?
Ei todellakaan. Kyllä tavallista ruokaa pystyy syömään.
No eipähän tule hammasongelmia. Hammassäryt on kamalia.
Niinkuin eräässä sarjassa aikoinaan sanottiin ,mitä jos joku lyö sulta hampaat kurkkuun mitä syöt ,vastaus velliä velliä,entäpä jos joku katkoo sulta kädet,päivitetty trumpin versio muovi pillillä.Ei se niin mene olen nähnyt monia hampaattomia,siis ilman tekareita ne sanoo kyllä normiruokaa voi syödä jos ei ole liian kovaa tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla tekohampaat?
On mutta niistä ei saatu sopivia joten en pidä niitä. Kävin kauan korjauttamassa.
Vierailija kirjoitti:
Niinkuin eräässä sarjassa aikoinaan sanottiin ,mitä jos joku lyö sulta hampaat kurkkuun mitä syöt ,vastaus velliä velliä,entäpä jos joku katkoo sulta kädet,päivitetty trumpin versio muovi pillillä.Ei se niin mene olen nähnyt monia hampaattomia,siis ilman tekareita ne sanoo kyllä normiruokaa voi syödä jos ei ole liian kovaa tavaraa.
Tämä on totta.
Milloin miehesi on viimeksi komentanut sinut polvelleen pimppi-pylly -käsittelyä varten? Käsittely sisältää lihavan pyllyn piiskauksen tulipunaiseksi, pimpin ja lopulta pyllyreiän sormettamisen ja öljyttyjen reikien nainnin jättidildolla :)
Olet varmaan hyvä poskeenottaja, sametinpehmeä suu 😃