Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veskistä löysi Melina varastettuja esineitä. Spekulointia kuka kävi yöllä siellä wc. Rusua epäili moni.
Miks ne vessassa oli nehän piti viedä päiuväkirjahuoneeseen tai ulkopostilaatikon alla olevaan luukkuun.
Kirsi vei pk huoneeseen ja nuo toiset löytyi Wc, ehkä isoveljen jekku Wc.
Sup kirjoitti:
Kirsi on kyllä niin kaksnaamainen 🤮🤮🤮, hänet pitäisi saada pois talosta. Sen jälkeen Heidi niin kyllä sitten peli alkaa näyttämään paremmalta!!!!
Ei, vaan Kirsi pois, niin Heidi alkaa loistamaan. Hän voisi perustaa uuden liittoumankin.
Miksi isoveli antoi vain Kirsille 50e varastetusta tavarasta ruokabudjettiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirsillä on salatehtävä, varastaa että saavat enemmän ruokarahaa. Yöllä tapahtui episodia, Merve ja Reeo.
Oliko siellä oikeasti jotain isompaakin hässäkkää? Oliko Reeo aggressiivinen tai hyökkäävä?
Merve ainaki kovasti Reeosta jaksoi taas puhua p*****. En pystynyt selaamaan enää itse tapahtumiin saakka...No ei todellakaan ollut mitään aggressiivista. Sanallista vääntöä, mutta ei todellakaan mitään ihmeellistä.
Reeo kilahti totaalisesti Mervelle, joka uskalsi uhmata häntä. Kirsi varasti kamat salaa Reeoltakin. Vähitellen sitten hänellekin yön kuluessa selvisi Kirsin sanattomasta viestinnästä, että nyt valitaan Rusu syylliseksi. Rusu oli nimetty varkaaksi muttei varastanut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Reeo on saanut kyllä sellasen pahan viitan harteilleen, et pahasti alkaa näyttämään siltä että ulko-ovi odottaa illalla.
Kaikki uudet mustamaalaa Reeoa niin paljon, että lähes kaikki vanhatkik alkavat olla jo Reeoa vastaan. Nämä yölliset hässäkät vaan vahvistaa tätä mielikuvaa muiden asukkaiden silmissä.Harmi sinänsä, ku mun mielestä Reeo ois hyvä asukas. Ei todellakaan vaikuta oikeasti pelottavalta, vaikka onkin aika vahva ja määrätietoinen. Eikä nuo yölliset purkautumiset nyt mitään pahoja ollut, en yhtään ihmettele että vähän alkaa ottaa päähän ku kaikki on heti automaattisesti syyttämässä varkaaksi.
Nimenomaan. Reeo vaikuttaa loppupeleissä aika tavalliselta ihmiseltä ja siitä tykkään. Ei ole persoonallisuushäiriöinen, skitso, sukupuoli-identiteettihäiriöinen, puhevikainen, ilkeä ja kiusaaja, typerys, vaan normityyppi.
Jaahas Kirsistä tehdään sankaria....
Vierailija kirjoitti:
Ruspe on täydellinen kieron ja ilkeen Reeon korkkiruuvioppipoika. Lauloi taas Roomalle kaikki mitä Aleksi puhuu sille. En tosin ymmärrä miks Aleksi luottaa siihen. Reeo kampanjoi Aleksia vastaan vahvasti yhä. Miikka halus eilen uskoa vähän hyvääkin Aleksista, mut Reeo muistutti kokoajan mitä se teki Miikalle.
No tottakai Reeo kampanjoi Aleksia vastaan, koska tietää että Aleksi haluaa hänet ulos. Aluksihan Reeo halus Aleksin heidän tiimiin, mutta ei enää ku tietää et nimenomaan juuri hän on Aleksin tähtäimessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veskistä löysi Melina varastettuja esineitä. Spekulointia kuka kävi yöllä siellä wc. Rusua epäili moni.
Miks ne vessassa oli nehän piti viedä päiuväkirjahuoneeseen tai ulkopostilaatikon alla olevaan luukkuun.
Kirsi sekä vei esineitä päiväkirjahuoneeseen että toi sieltä vessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruspe on täydellinen kieron ja ilkeen Reeon korkkiruuvioppipoika. Lauloi taas Roomalle kaikki mitä Aleksi puhuu sille. En tosin ymmärrä miks Aleksi luottaa siihen. Reeo kampanjoi Aleksia vastaan vahvasti yhä. Miikka halus eilen uskoa vähän hyvääkin Aleksista, mut Reeo muistutti kokoajan mitä se teki Miikalle.
Aleksihan itse tekee tuota samaa ja kertoo jokaiselle jotakin, esim. esittää myös olevansa Merven ja Lauran kanssa hyvää pataa. Aleksi tässä se kovin kieroilija kyllä ihan itse on vai ettekö tosiaan huomaa hänen selvääkin selvempää peliään? Koitti savustaa jo Miikankin vaivihkaa ulos. Ihan selvä homma.
Ei Aleksi yrittänyt Miikaa savustaa pihalle, vaan jonkun Roomasta, joka sattui olemaan Miikka, koska hänet hän pystyi perustelemaan sillä "ei hän lähde" -palturilla. Ja sehän osoittautui "hyväksi" peliliikkeeksi, koska Häädössä säilyi kaksi Roomalaista, ja sen lisäksi Muut roomalaiset suuttui Heidille. Eli Aleksi teki vahingossa (en usko et edes itse tajusi) tämän peliliikkeen
Mutta talossahan on kolme "jengiä". Mikseivät valinneet siitä kolmannesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen viha Kirsillä on Heidiä kohtaan? Voiko ihminen olla niin kateellinen, kun Heidi "pääsi" osaksi Reeon jengiä ja hän ei? Vaikka tuolla vahvin liitto on varmaan Reeon ja Kirsin välillä, ainoa jännä asia, että kumpi puukottaa ensin?
Kirsiä vain suututtaa kun Heidi ei hypännyt hänen kelkkaansa ja asettunut hänen puolelleen vaikka kovasti koitti Heidin päätä käännytellä. Kateellinen pska. Ensiksi laittaa Heidin häätöön niin ei ihme, että Heidin luotto Kirsiin suli. Nyt Kirsi tekee Heidistä pahan kun Heidi kosti ja laittoi itse Kirsin häätöön. Kuinka kaksinaamainen voi olla....
Ei noista kumpikaan pidä toista pahana ja ole dramaattinen mustavalkoinen typerys kuten sinä. Tai kateellinen paska. Mistä pakkomielteinen kirsivihasi kumpuaa? Sitä sun kannattaa miettiä.
Kirsi taas kiillottaa kilpeään.
Vierailija kirjoitti:
Elu meneekö tää nyt niin, että Reeo ei saa immuniteettia, koska oikeudenkäynnissä syyttävät Reeoa varkaaksi, mutta Aleksi saa ummuniteetin, koska häntä ei syytetä? 😆
Nehän nimes vaan Rusun loppujen lopuks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirsi toi ne päiväkirjahuoneesta ja "lavasti" Rusun syylliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Sup kirjoitti:
Kirsi on kyllä niin kaksnaamainen 🤮🤮🤮, hänet pitäisi saada pois talosta. Sen jälkeen Heidi niin kyllä sitten peli alkaa näyttämään paremmalta!!!!
Ei, vaan Kirsi pois, niin Heidi alkaa loistamaan. Hän voisi perustaa uuden liittoumankin.
Ei niin epävarma hissukka loista. Hänen tarkoitus on lymytä taustalla. Heidifanityttö kirsivihaaja saa toki pitää fantasiansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sup kirjoitti:
Ei niin epävarma hissukka loista. Hänen tarkoitus on lymytä taustalla. Heidifanityttö kirsivihaaja saa toki pitää fantasiansa.
"Kirsivihaaja" 🤣 No mikäs se sitten itse olet jos et Heidivihaaja? Ja mä en vihaa ketään, mutta Kirsi ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sup kirjoitti:
"Kirsivihaaja" 🤣 No mikäs se sitten itse olet jos et Heidivihaaja? Ja mä en vihaa ketään, mutta Kirsi ärsyttää.
En minä vihaa ketään. Sulle ainoat vaihtoehdot on aina vihata tai fanittaa, eli ajatusmaailma kuin 5 v:llä. 😆
Näet jotain vihaa kirsin ja heidin välillä vaikkei sellaista edes ole. Mistä pakkomielteinen vihasi mm. kirsiä kohtaan johtuu?
Eniten äänessä olevat + dominoivat pitää saada pois, niin muiden persoonat pääsee esiin
Katsoin yöllä draamaa viiteen asti. Parasta BB:tä tähän asti hurjine käänteineen. Huikea tunti neljästä viiteen tonttumökin terassilla kun Allu ja Millu olivat vauhdissa. Noin paljon iloa harvoin nähnyt/kokenut BB:n historiassa ja olen sentään useamman kauden 247:aa seurannut👍🙏
Elu meneekö tää nyt niin, että Reeo ei saa immuniteettia, koska oikeudenkäynnissä syyttävät Reeoa varkaaksi, mutta Aleksi saa ummuniteetin, koska häntä ei syytetä? 😆