Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Kirsi sai tehtävän varastaa esineitä jotta saavat ruokaa. Kiroilevat niin paljon että miinuksella.
Vierailija kirjoitti:
Tuntui kyllä pahalta Heidin purkautuminen päiväkirjahuoneessa, että hän tuntee olevansa yksin talossa. Hän ei haluais pelata ja syytökset , että pelaa kahteen pussiin on kyllä Kirsin keksimiä. Oman ryhmän äijät uhraa Heidin heti, kun se on pelillisesti järkevää. Miikka on omien sanojensa mukaan antanut anteeksi, mutta ei luota. Ja kun Miikka tekee tän päätöksen, että nyt Heidi veks, niin Reeo ja Rusbe suostuu varmaan tähän ilman mutinoita. Vaikka tuolla olisi vaikka kuinka monta muuta, jotka sais lähteä ennen Heidiä.
Kirsihän ei halua äänestää Reeoa nyt, ensiksi pitää saada vapaamatkustajat ulos ja kovat finaaliin.
Mikä ihmeen viha Kirsillä on Heidiä kohtaan? Voiko ihminen olla niin kateellinen, kun Heidi "pääsi" osaksi Reeon jengiä ja hän ei? Vaikka tuolla vahvin liitto on varmaan Reeon ja Kirsin välillä, ainoa jännä asia, että kumpi puukottaa ensin?
ei.vai kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taulu on täynnä sakkoja. En ymmärrä miten ei voi olla kiroilematta. Eihän työelämässäkään kiroilla, riippuu työpaikasta kai tai mitä tekee.
Tervetuloa saatana rakennustyömaalee. T. Reiska
ajattelin niitä paikkoja missä itse oon ollut niin ei voi kiroilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään päättyy Ruutu plussan 24/7-kausi. En jatka tilausta. Ehkä sitten ensi vuonna, jos tulee tavallinen bb ilman tuota puuduttavaa ja vihamielistä juonittelua.
Minä lopetan myös mikäli tuo tylsä uudisasukkaiden porukka saa juonittua Reeon pois. Siellä on liikaa juonittelua ja asukkaat täysin mitäänsanomattomia reppanoita.En maksa siitä, että asukkaat valitsee häädettävät, valta pitää olla katsojilla.
Sama täällä. Itse tykkäsin sekä Markosta, että Pirkasta ja molemmat häädetty asukkaiden toimesta. Toki BB oli niin alussa silloin kuin Marko lähti, mutta siellä olisi ollut läjä muita asukasvalintoja häätöön. Tyhmää.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen viha Kirsillä on Heidiä kohtaan? Voiko ihminen olla niin kateellinen, kun Heidi "pääsi" osaksi Reeon jengiä ja hän ei? Vaikka tuolla vahvin liitto on varmaan Reeon ja Kirsin välillä, ainoa jännä asia, että kumpi puukottaa ensin?
Varmaan se kaihertaa, että Heidi valitsi hänet häätöön.
Nina Mikkonen tuli varastohuoneesta yö kolmen maissa kouralla varastamaan yhden esineen. Sitten läks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään päättyy Ruutu plussan 24/7-kausi. En jatka tilausta. Ehkä sitten ensi vuonna, jos tulee tavallinen bb ilman tuota puuduttavaa ja vihamielistä juonittelua.
Minä lopetan myös mikäli tuo tylsä uudisasukkaiden porukka saa juonittua Reeon pois. Siellä on liikaa juonittelua ja asukkaat täysin mitäänsanomattomia reppanoita.En maksa siitä, että asukkaat valitsee häädettävät, valta pitää olla katsojilla.
Sama täällä. Itse tykkäsin sekä Markosta, että Pirkasta ja molemmat häädetty asukkaiden toimesta. Toki BB oli niin alussa silloin kuin Marko lähti, mutta siellä olisi ollut läjä muita asukasvalintoja häätöön. Tyhmää.
Samoin ehkä. En jaksa pelkkää " mitä mitä mitä tänään puunataan naamaan ja millaiset mätsäävät asut päälle ihanasti kuulkaa laitellaan"
Sofia ei osallistu vartiointi tehtävään. Saa nukkua koko yön. Epäreilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan se kaihertaa, että Heidi valitsi hänet häätöön.
Kirsihän itse valitsi Heidin ensin häätöön.
Vierailija kirjoitti:
Kirsiä vain suututtaa kun Heidi ei hypännyt hänen kelkkaansa ja asettunut hänen puolelleen vaikka kovasti koitti Heidin päätä käännytellä. Kateellinen pska. Ensiksi laittaa Heidin häätöön niin ei ihme, että Heidin luotto Kirsiin suli. Nyt Kirsi tekee Heidistä pahan kun Heidi kosti ja laittoi itse Kirsin häätöön. Kuinka kaksinaamainen voi olla....
Vierailija kirjoitti:
Saman kun tekisi roomalainen niin voi että sen itkun ja kitinän määrää.... BB:n puoleltakin ihan selvää lellimistä Sofiaa kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Veskistä löysi Melina varastettuja esineitä. Spekulointia kuka kävi yöllä siellä wc. Rusua epäili moni.
Miks ne vessassa oli nehän piti viedä päiuväkirjahuoneeseen tai ulkopostilaatikon alla olevaan luukkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruspe on täydellinen kieron ja ilkeen Reeon korkkiruuvioppipoika. Lauloi taas Roomalle kaikki mitä Aleksi puhuu sille. En tosin ymmärrä miks Aleksi luottaa siihen. Reeo kampanjoi Aleksia vastaan vahvasti yhä. Miikka halus eilen uskoa vähän hyvääkin Aleksista, mut Reeo muistutti kokoajan mitä se teki Miikalle.
Aleksihan itse tekee tuota samaa ja kertoo jokaiselle jotakin, esim. esittää myös olevansa Merven ja Lauran kanssa hyvää pataa. Aleksi tässä se kovin kieroilija kyllä ihan itse on vai ettekö tosiaan huomaa hänen selvääkin selvempää peliään? Koitti savustaa jo Miikankin vaivihkaa ulos. Ihan selvä homma.
Ei Aleksi yrittänyt Miikaa savustaa pihalle, vaan jonkun Roomasta, joka sattui olemaan Miikka, koska hänet hän pystyi perustelemaan sillä "ei hän lähde" -palturilla. Ja sehän osoittautui "hyväksi" peliliikkeeksi, koska Häädössä säilyi kaksi Roomalaista, ja sen lisäksi Muut roomalaiset suuttui Heidille. Eli Aleksi teki vahingossa (en usko et edes itse tajusi) tämän peliliikkeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman kun tekisi roomalainen niin voi että sen itkun ja kitinän määrää.... BB:n puoleltakin ihan selvää lellimistä Sofiaa kohtaan.
Sofia valvoi ja vartioi yöllä ulkona ja joutui sitten vielä epäillyksi varkaudesta. Katsoin viiteen asti, olipa yö käänteineen.
Vierailija kirjoitti:
Veskistä löysi Melina varastettuja esineitä. Spekulointia kuka kävi yöllä siellä wc. Rusua epäili moni.
Kirsi ne sinne vei. Katsoin 247 viiteen asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruspe on täydellinen kieron ja ilkeen Reeon korkkiruuvioppipoika. Lauloi taas Roomalle kaikki mitä Aleksi puhuu sille. En tosin ymmärrä miks Aleksi luottaa siihen. Reeo kampanjoi Aleksia vastaan vahvasti yhä. Miikka halus eilen uskoa vähän hyvääkin Aleksista, mut Reeo muistutti kokoajan mitä se teki Miikalle.
Aleksihan itse tekee tuota samaa ja kertoo jokaiselle jotakin, esim. esittää myös olevansa Merven ja Lauran kanssa hyvää pataa. Aleksi tässä se kovin kieroilija kyllä ihan itse on vai ettekö tosiaan huomaa hänen selvääkin selvempää peliään? Koitti savustaa jo Miikankin vaivihkaa ulos. Ihan selvä homma.
Ei Aleksi yrittänyt Miikaa savustaa pihalle, vaan jonkun Roomasta, joka sattui olemaan Miikka, koska hänet hän pystyi perustelemaan sillä "ei hän lähde" -palturilla. Ja sehän osoittautui "hyväksi" peliliikkeeksi, koska Häädössä säilyi kaksi Roomalaista, ja sen lisäksi Muut roomalaiset suuttui Heidille. Eli Aleksi teki vahingossa (en usko et edes itse tajusi) tämän peliliikkeen
Mutta silti Aleksilla on myös strategia ja se on hurmata noita nuoria naisia ja uskotella niille, että hän on heidän kanssaan liitossa. Sen näkee sitten kuinka hyvin hän pärjää tolla tyylillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rusu näyttää olevan kaikkien (paitsi roomalaisten) silmätikkuna ihan alvariinsa, oli kyseessä mitä tahansa. Häntä nyt yritetään kovasti savustaa ulos... menee jo ihan kiusaamisen puolelle muiden käytös.
Viime yönä Reeo ja Kirsi päättivät valita Rusun syylliseksi, vaikka Kirsi itse varasti tavarat kauppakassaa lihottaakseen (salatehtävä), koska se oli miinuksella runsaan kiroilun takia.
Täysin samaa mieltä!