Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
16821/100630 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sup kirjoitti:

Kirsi on kyllä niin kaksnaamainen 🤮🤮🤮, hänet pitäisi saada pois talosta. Sen jälkeen Heidi niin kyllä sitten peli alkaa näyttämään paremmalta!!!!

Ei, vaan Kirsi pois, niin Heidi alkaa loistamaan. Hän voisi perustaa uuden liittoumankin.

Ei niin epävarma hissukka loista. Hänen tarkoitus on lymytä taustalla. Heidifanityttö kirsivihaaja saa toki pitää fantasiansa.

"Kirsivihaaja" 🤣 No mikäs se sitten itse olet jos et Heidivihaaja? Ja mä en vihaa ketään, mutta Kirsi ärsyttää.

En minä vihaa ketään. Sulle ainoat vaihtoehdot on aina vihata tai fanittaa, eli ajatusmaailma kuin 5 v:llä. 😆

Näet jotain vihaa kirsin ja heidin välillä vaikkei sellaista edes ole. Mistä pakkomielteinen vihasi mm. kirsiä kohtaan johtuu?

Nyt sekoitat mut johonkin toiseen. Täällä on useampi, joka ei tykkää Kirsin käytöksestä. Luo huonoja viboja tuohon ympäristöön.

Vierailija
16822/100630 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa paskaa keskustelua, täällä on yksi jankuttaja joka tuuttaa viestiä niin perkeleesti, ja joka toisessa sama sisältö. Joku sanoman trolli vaiko vaan mt-tapaus, jolla ei muuta tekemistä kuin kirjoitella netissä 24/7???

Ala-arvoista, jopa yliksellä parempaa. Mutta sinne ei voikaan/kehtaa yksi ihminen spämmätä yksinään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16823/100630 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sup kirjoitti:

Kirsi on kyllä niin kaksnaamainen 🤮🤮🤮, hänet pitäisi saada pois talosta. Sen jälkeen Heidi niin kyllä sitten peli alkaa näyttämään paremmalta!!!!

Ei, vaan Kirsi pois, niin Heidi alkaa loistamaan. Hän voisi perustaa uuden liittoumankin.

Ei niin epävarma hissukka loista. Hänen tarkoitus on lymytä taustalla. Heidifanityttö kirsivihaaja saa toki pitää fantasiansa.

"Kirsivihaaja" 🤣 No mikäs se sitten itse olet jos et Heidivihaaja? Ja mä en vihaa ketään, mutta Kirsi ärsyttää.

En minä vihaa ketään. Sulle ainoat vaihtoehdot on aina vihata tai fanittaa, eli ajatusmaailma kuin 5 v:llä. 😆

Näet jotain vihaa kirsin ja heidin välillä vaikkei sellaista edes ole. Mistä pakkomielteinen vihasi mm. kirsiä kohtaan johtuu?

Nyt sekoitat mut johonkin toiseen. Täällä on useampi, joka ei tykkää Kirsin käytöksestä. Luo huonoja viboja tuohon ympäristöön.

Sinua juuri tarkoitin.

😂

Vierailija
16824/100630 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeo puhui niin paskaa. Et hän miettinyt hetkeekään muitten etua. Miikka pyysi moneen kertaan miettimään.

Vierailija
16825/100630 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiko Kirsi immuniteetin? Sitten on vielä kilpailu ja voittaja nimeää lähtijän????

Vierailija
16826/100630 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruspe on täydellinen kieron ja ilkeen Reeon korkkiruuvioppipoika. Lauloi taas Roomalle kaikki mitä Aleksi puhuu sille. En tosin ymmärrä miks Aleksi luottaa siihen. Reeo kampanjoi Aleksia vastaan vahvasti yhä. Miikka halus eilen uskoa vähän hyvääkin Aleksista, mut Reeo muistutti kokoajan mitä se teki Miikalle.

Aleksihan itse tekee tuota samaa ja kertoo jokaiselle jotakin, esim. esittää myös olevansa Merven ja Lauran kanssa hyvää pataa. Aleksi tässä se kovin kieroilija kyllä ihan itse on vai ettekö tosiaan huomaa hänen selvääkin selvempää peliään? Koitti savustaa jo Miikankin vaivihkaa ulos. Ihan selvä homma.

Ei Aleksi yrittänyt Miikaa savustaa pihalle, vaan jonkun Roomasta, joka sattui olemaan Miikka, koska hänet hän pystyi perustelemaan sillä "ei hän lähde" -palturilla. Ja sehän osoittautui "hyväksi" peliliikkeeksi, koska Häädössä säilyi kaksi Roomalaista, ja sen lisäksi Muut roomalaiset suuttui Heidille. Eli Aleksi teki vahingossa (en usko et edes itse tajusi) tämän peliliikkeen

Mutta talossahan on kolme "jengiä". Mikseivät valinneet siitä kolmannesta. 

Siihen aikaan oli vain Rooma ja "muut".

Vierailija
16827/100630 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reeo puhui niin paskaa. Et hän miettinyt hetkeekään muitten etua. Miikka pyysi moneen kertaan miettimään.

Reeo vei jotain pk huoneeseen ja ymmärsin että esineen. Reeo vielä sanoi pojille että noilla on ylivalta että ollaan niiden armoilla. 

Vierailija
16828/100630 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsi ei tykkää Sallasta, eipä tietenkään kun Salla on fiksumpi kun hän eikä Mathiaksesta, sama juttu. 

Vierailija
16829/100630 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruspe on täydellinen kieron ja ilkeen Reeon korkkiruuvioppipoika. Lauloi taas Roomalle kaikki mitä Aleksi puhuu sille. En tosin ymmärrä miks Aleksi luottaa siihen. Reeo kampanjoi Aleksia vastaan vahvasti yhä. Miikka halus eilen uskoa vähän hyvääkin Aleksista, mut Reeo muistutti kokoajan mitä se teki Miikalle.

Aleksihan itse tekee tuota samaa ja kertoo jokaiselle jotakin, esim. esittää myös olevansa Merven ja Lauran kanssa hyvää pataa. Aleksi tässä se kovin kieroilija kyllä ihan itse on vai ettekö tosiaan huomaa hänen selvääkin selvempää peliään? Koitti savustaa jo Miikankin vaivihkaa ulos. Ihan selvä homma.

Ei Aleksi yrittänyt Miikaa savustaa pihalle, vaan jonkun Roomasta, joka sattui olemaan Miikka, koska hänet hän pystyi perustelemaan sillä "ei hän lähde" -palturilla. Ja sehän osoittautui "hyväksi" peliliikkeeksi, koska Häädössä säilyi kaksi Roomalaista, ja sen lisäksi Muut roomalaiset suuttui Heidille. Eli Aleksi teki vahingossa (en usko et edes itse tajusi) tämän peliliikkeen

Mutta silti Aleksilla on myös strategia ja se on hurmata noita nuoria naisia ja uskotella niille, että hän on heidän kanssaan liitossa. Sen näkee sitten kuinka hyvin hän pärjää tolla tyylillä.

sehän on ihan viisasta tuolla, kyllä minäkin lankeaisin tietoisesti Aleksin hurmaavuuteen. 

Vierailija
16830/100630 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sup kirjoitti:

Sinua juuri tarkoitin.

😂

Taidat olla Kirsin lähipiiriä kun käyttäydyt yhtä huonosti? Lähdepä lapsi nyt kouluun siitä ja lopeta se spämmääminen.

Vierailija
16831/100630 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen viha Kirsillä on Heidiä kohtaan? Voiko ihminen olla niin kateellinen, kun Heidi "pääsi" osaksi Reeon jengiä ja hän ei? Vaikka tuolla vahvin liitto on varmaan Reeon ja Kirsin välillä, ainoa jännä asia, että kumpi puukottaa ensin?  

Varmaan se kaihertaa, että Heidi valitsi hänet häätöön.

Kirsihän itse valitsi Heidin ensin häätöön.

Eli akkojen kostonkierre meneillään

Vierailija
16832/100630 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sup kirjoitti:

Sinua juuri tarkoitin.

😂

Taidat olla Kirsin lähipiiriä kun käyttäydyt yhtä huonosti? Lähdepä lapsi nyt kouluun siitä ja lopeta se spämmääminen.

Tää sama emojiepeli on joka vuosi BB-ketjun likatahra. Kannattaa vain pyyhkäistä pois ja olla lisäämättä ( vastaamalla) sitä.

Vierailija
16833/100630 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta silti Aleksilla on myös strategia ja se on hurmata noita nuoria naisia ja uskotella niille, että hän on heidän kanssaan liitossa. Sen näkee sitten kuinka hyvin hän pärjää tolla tyylillä.

sehän on ihan viisasta tuolla, kyllä minäkin lankeaisin tietoisesti Aleksin hurmaavuuteen. 

Paitsi siinä on omat riskinsä. Laurahan jo sanoi Mervelle epäilevänsä Aleksin luotettavuutta. Heidikin pöyristyi, kun sai kuulla Aleksin antaneen hänelle 2 häätöpistettä, vaikka luuli heidän olevan hyvää pataa keskenään.

Vierailija
16834/100630 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saiko Reeo immuniteetin?

Käsittääkseni Reeo ei varastant/toimittanut viittä esinettä Isoveljelle. Varasti yhden amuletin yöllä, mutta se homma keskeytyi Kirsin salatehtävän takia, joten palautti sen paikalleen museoon.

Vierailija
16835/100630 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän pliisu lopetus tehtävälle. Nyt kunnon skabat sitten ja pudotus.

Vierailija
16836/100630 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kellään ei ole immuniteettiä tästä varasteluskabasta niin nyt noiden uusien + roomaliiton ulkopuolisten pitäisi kiireellä (PIAN!) yhdistää voimansa ja miettiä ketä äänestävät häätöön tänään. Tuhannen taalan paikka, Rooman ulkopuolisia on kuitenkin paljon enemmän, mutta eivätpä taida osata / uskaltaa yhdistää voimiaan.

Vierailija
16837/100630 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sup kirjoitti:

Sinua juuri tarkoitin.

😂

Tää sama emojiepeli on joka vuosi BB-ketjun likatahra. Kannattaa vain pyyhkäistä pois ja olla lisäämättä ( vastaamalla) sitä.

Juu totta, parempi olla vastailematta.

Vierailija
16838/100630 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos kellään ei ole immuniteettiä tästä varasteluskabasta niin nyt noiden uusien + roomaliiton ulkopuolisten pitäisi kiireellä (PIAN!) yhdistää voimansa ja miettiä ketä äänestävät häätöön tänään. Tuhannen taalan paikka, Rooman ulkopuolisia on kuitenkin paljon enemmän, mutta eivätpä taida osata / uskaltaa yhdistää voimiaan.

Niinpä, tuntuu että asukkaat eivät pelaa ihan niin röyhkeästi kuin pitäisi. Ei mietitä kokonaiskuvaa, vaan annetaan tunteiden vaikuttaa nimeämisiin. Pitäisi miettiä ketkä ovat mahdollisia voittajia ja häätää heidät röyhkeästi.

Vierailija
16839/100630 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirsi ei tykkää Sallasta, eipä tietenkään kun Salla on fiksumpi kun hän eikä Mathiaksesta, sama juttu. 

Palstahullun kirsivihaharhat osa 788.

Vierailija
16840/100630 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta. Reeo alkoi varastelun, Miikka jarrutti. Sitten tuli Kirsi väliin salatehtävineen ja keskeytti Reeon toiminnan. Miikka kyllästyi ja meni nukkumaan, hän näköjään hakeutuu koko ajan kauemmas Roomasta.

Ketju on lukittu.