Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Saako kaikki 6 pistettä antaa yhdelle henkilölle vai pitääkö ne jotenkin jakaa? Tietääkö joku?
Tällä palstalla kaikki tietävät. Paitsi sinä. Täällä palstalla on kaikkein viisaimmat ja fiksuimmat ihmiset.
Katso (!) 24/7 minä kehoitan (!)
Reeo voittoon kjäh kjäh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykopaatti: Hallitsevia luonteenpiirteitä ovat muun muassa patologinen valehtelu, manipulointi, katumuksen puute, tunteiden pinnallisuus, kyvyttömyys ottaa vastuuta omasta käyttäytymisestä ja hitonmoinen vallanhimo, usein vähillä "eväillä". Sopii aika hyvin asukkaaseen, joka sanoi itsekin tiedän, että olen tunneköyhä.
Talossa näkee mitä tapahtuu, kun psykopaatti huseeraa vapaasti omia etuja (30 000e) saavuttaakseen. Aika monelta normaalimmalta menee pönttö ihan sekaisin valheiden verkossa eikä tiedä enää mitä uskoa. Pahimmillaan alkaa epäillä jo itseään, kuten Heidi twiitti -casessa. Ilmapiiri on huono siellä, missä psykopaatti milloinkin pyörii. Joillain työpaikoilla huonon ilmapiirin takana voi olla sama kuvio. Harvoin näkee psykopaatin toimintaa niin selkeästi kuin 24/7:sta näin ulkopuolelta katsoessa.Ja moni menee lankaan juuri sen karismaattisen ulkokuoren ja hurmaavan käytöksen takia.
Luuletteko että Milena on tosiaan ollut koulukiusattu taustansa vuoksi, niin kuin väitti. Ketun leivät, sanon minä. Jos joku on kiusannut, niin se on ollut Milena itse.
Salla uskoi ja päästi kyyneleet Milenan vuodatuksen jälkeen. Milena itse vesittää koko tarinan valheillaan. Hän on sanonut olevan pelaaja ja hyvä valehtelemaan. Ei siis kannata uskoa hänen keksittyjä tarinoitaan mitä hän on itse kokenut elämän aikana.
Toivottavasti manipuloiva patologinen valehtelija Milena nyt ulos!
Miten maailmassa toi Milena on noin tyhmä, että haluaa sohvalle Reeon kanssa.
Jos Laura ja Milena molemnat ovat sohvalla Reeon kanssa, niin luuleeko Milena, että hän tulee jäämään taloon ja äänestäjät äänestää Reeon ulos talosta ?
Huomasko Laura tämän Milenan ajatuksen älyttömyyden ? No Salla nyt ei ymmärtä mistään mitään.
Alhaiset saisivat sohvalle Miian tai ainakin voisivat yrittää sitä. Siihen Reeokin suostuisi.
Vierailija kirjoitti:
Miikka ulos sunnuntaina.
Turha huudella tätä tänään koska ei voi tapahtua, alhaisilta ei tule riittävästi nimeämispisteitä Miikalle-
Vierailija kirjoitti:
Reeo eilen yritti Sallalle selittää tuoa kuviota, kysyi että kenelle Salla sitten haluaa äänen antaa jos ei Millulle. Kun tuntuu että nuo naiset ei tuolla ajttele, että jollekin ne pisteet pitää kuitenkin antaa. Sitten itketään ja laitetaan itsensä häätöön kun ei uskalla tehdä päätöksiä.
Se nyt on vaan fakta, että Sallan kannatta miettiä että lähteekö nyt Miikkaa vastaan pelaaman. Jos on mahdollisuus liiton ulkopuolelta valita, niin miksi valitsisi liittolaisen häätöön. Eri asia jos ei ole mahdollisuutta valita, ja on pakko valita.
Miikka ja Heidi laittaa ennemmin Lauran ja Milenen häätöön, kuin Sallan.
Sillä että Salla on heidän liittonsa reunimmainen, ei ole mitään merkitystä koska tässä kohtaa ei tarvitse toisiaan vastaan pelata kuitenkaan.Tuolla Milenan liitossa se Salla vasta heikossa jamassa onkin.
Hehehehhe Milena on sanonut monelle asukkaalle, myös Sallalle hänen olevan kova pelaaja. Kumpikaan ei osaa laskea ettei ole ratkaisua tilanteeseen kun hävisivät kilpailun. Milena on joka tapauksessa häätöpenkillä istumassa sunnuntaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa hauskaa eilen, kun enkeli Reeo läyhäsi ystävästään Miikasta Milenan kanssa. 😄 miehet kun ei ystävistään läyhää, vai miten se oli? 😄😄😄
No mitäs se läyhäs? Kerro toki.
Reeolla ei ole paljoa päätäntävaltaa tuleviin nimeämisiin yksinään tuolla kun tilanne on alhaisissa aika selvä (1vs3). Milenakin joutui taipumaan ylhäisissä viime viikolla.
Milena kertoi Reeolle, että oletko huomannut, että sä oot aina kilpenä teidän jengissä ja muut säästyy häädöltä ja sitten Reeo sanoi, että on huomannut ja päätteli sen johtuvan Miikan käytöksestä naisia kohtaan, mikä menee hänestä jo yli ja jopa ällöttää. Kauan jankkasivat tuota Milenan kanssa ja Reeo jopa ilahtui kun kuuli, että Laurakin oli jo kiinnitänyt asiaan huomiota. Tuo Miikkan lipevä jeesustelu selvästi ärsytti Reeoa.
Reeo on sanonutkin tuosta nuoleskelusta Miikkalle ihan suoraan useamman kerran.
Mä en ole lukenut muita palstoja ja mietin että millainen kannatus Milenalla on muilla palstoilla? Vai haluaako muuallakin Milenan ulos?
Vierailija kirjoitti:
Oliko eilen KPS peliä kun Reeo oli tuiterissa :D ?
Oli, Reeo voitti 😄
Vierailija kirjoitti:
Oliko eilen KPS peliä kun Reeo oli tuiterissa :D ?
Oli :) Ja Reeo vielä voitti :D
Tilaa 24/7
ota pikavippejä
Reeo voittoon
kjäh kjäh
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole lukenut muita palstoja ja mietin että millainen kannatus Milenalla on muilla palstoilla? Vai haluaako muuallakin Milenan ulos?
Ei taida olla suurta kannatusta millään palstalla, mitä olen lueskellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako kaikki 6 pistettä antaa yhdelle henkilölle vai pitääkö ne jotenkin jakaa? Tietääkö joku?
Tällä palstalla kaikki tietävät. Paitsi sinä. Täällä palstalla on kaikkein viisaimmat ja fiksuimmat ihmiset.
Katso (!) 24/7 minä kehoitan (!)
Reeo voittoon kjäh kjäh
Tällaisilla vastauksilla et ainakaan edistä Reeon asemaa, kukaan ei halua äänestää samoin kuin sinun kaltaisesi tyhjäpää.
Millun kielenkäyttö on jämähtänyt jonnekin keskenkasvuisen tasolle kun on jatkuvaa v:tä ja p:tä Eipä uskoisi häntä 26 vuotiaaksi nuoreksi naiseksi. Tuo jatkuva piereskely jopa ruokapöydässä osoittaa millaiset käytöstavat hänellä on. Ilmeisesti se on hänen mielestä mukavaa ja fiksua (toisiakin kohtaan), On siinä vielä hänellä paljon oppimista.
Reeo on paras, muilta housut alas!
Miksiköhän tota pommijuttua ei toteutettu siten että pommia heitellään pihalla aidan puolelta toiselle ja se joukkue häviää jonka puolella pommi on 15:07.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää kun kaikkien pitää tunkea Helsinkiin.
Miten tuo liittyy Big Brotheriin?
Kaudesta toiseen asukkaista todella moni on niitä Helsingissä asuvia ja nimenomaan niitä Helsinkiin muuttaneita muualla syntyneitä, jotka pitävät ylimielisesti oikeutenaan saada asua Helsingissä ja vain Helsingissä samalla synnyinpaikkaansa ja muita pilkaten. Asun itse Helsingissä vain koska olen Helsingissä syntynyt, kuten on isänikin eli toisen polven paljasjalkainen helsinkiläinen olen, mutta tästä kaupungista en pidä. Siihen syytkin, joista ei kuitenkaan saa puhua.
Kuka sun muroihin on kussut vai jäikö lääkkeet ottamatta :D ? Miten luulisit pk-seudun yritysten ja julkisten sektorin pyörivän pelkkien paljasjalkaisten stadilaisten voimin, reps.
Suurin osa näistä tositv:hen osallistujista ja viihdejulkkiksista sekä vastaavista tyrkyistä muuttaa julkisuuteen nimenomaan helpon luksuselämän ja julkisuuden tavoittelun takia. Nämä eivät mitään oikeita töitä tee. Helsingissä on myös paljon kaikenlaista epämääräistä tyyppiä ja loisia. Sinälläänhän näihin ohjelmiin voisi valita enemmän osallistujia muualta kuin Helsingistä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en vaan ymmärrä miten voi olla niin ilkeitä että antaa Reeolle ääniä, puukottaa selkään vaikka naiset on olleet ku hotellissa ku Reeo on passanut noita paska akkoja.
No noi muijat on tyhmiä, kuseevat omiin muroihinsa. Kyllä tuolla alhaisissa on ankea meininki, kyllä tuo Reeokin vaistoaa tuon negatiiviset energian noiden naisten puolelta, Katsotaanhan miten äänestys menee, Salla tyhjäpää ehdotti, että antavat ääniä Reeolle, niin Milena valehtelija sanoi, ettei voi voi omaa porukkaa iskeä polveen. No katsotaanhan mitä muijat äänestää, veikkaan että joltakin Reeo saa ääniä. No toivottavasti tuo Milena on häädössä, ei kestä tuota ihmistä enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla suurta kannatusta millään palstalla, mitä olen lueskellut.
Kuulostaa hyvältä!
Milena on kun koulu kiusaaja. Laurakin piti jossain vaiheessa alhaisista. Mieli muuttui. Jotain heitti , kun keittiöönkin pelotti mennä. Voi voi näytti kumminkin syövän siellä hyvin. Sallaan petyin kyllä pahasti. Muijat häätöön vaan. Turha niiden on Reeon pelaamista miettiä kuinka hirveätä.