Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
79221/100630 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi Miikka oksettaa mua

Miksi?

t. ei 24/7 omistava.

Illan koostelähetyksissä Miikasta on saanut ihan hyvän vaikutelman, mutta millainen  hän on 24/7:ssa?

Mulla 24/7 ja Miikka yksi lemppareista.

Tiäx, moraalisaarnaaja ja oman sädekehän ruskeakielinen kiillottaja. Niin feikki.

Vierailija
79222/100630 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0.11.2022 KLO 13:26

Näin tällä viikolla voitetut nimeämispisteet jaetaan

Ylhäiset ja Alhaiset talot ovat kisanneet tällä viikolla neljän päivän kestävän nimeämiskilpailun, kerryttäen nimeämispisteitä talojensa yhteiseen nimeämispistepottiin. Jokaisesta voitosta on saanut kuusi nimemispistettä.

Ylhäisen talon asukkaat ovat voittaneet 18 nimeämispistettä ja Alhaisen talon kuusi nimeämispistettä.

Ansaitut pisteet asukkaat jakavat oman talonsa kesken jokaisen asukkaan henkilökohtaiseen käyttöön. Pisteet tulee jakaa tasaväkisesti niin, että jokainen asukas saa pisteitä saman verran. Mikäli tasaväkinen jako on mahdotonta, on asukkaiden itse päätettävä, kenelle ylimääräiset pisteet jaetaan. Jokaisen asukkaan on saatava vähintään yksi nimeämispiste, eikä pisteitä voi puolittaa.

Itse nimeämisissä asukkaat antavat pisteensä päiväkirjahuoneessa tuttuun tapaan keille tahansa, riippumatta siitä, kumpaan taloon asukas kuuluu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
79223/100630 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän siinä on, ettei Reeo, Miikka ja Heidi läyhää seläntakana samallalailla kuin Laura, Milena ja Millu??

Reeo sanoo ne asiat suoraan päin naamaa. Ei tyhjäpäistä käärmenaisista ole kertomaan niin kuin ne asiat ovat. Eikä heidän muunneltuja totuuksia kaikista eri asukkaista.

Sehän just herkkähipiäisiä ärsyttääkin kun Reeo sanoo suoraan. Sanotaan ilkeeksi.

Laura ja Milena puhuvat muista seläntakana ja se on näiden mielestä sitten parempi tapa.

Kertoo ihmisestä paljon, joka suvaitsee tuollaisen kiusaajaringin, joka puhuu nurkan takana pskaa kun käännät selän. Juuri näitä työpaikkakiusaajia. Antavat myös hyvää mallia nuoremmillekin... sitten ihmetellään kun kouluissakin kiusataan.

Vierailija
79224/100630 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi Miikka oksettaa mua

Miksi?

t. ei 24/7 omistava.

Illan koostelähetyksissä Miikasta on saanut ihan hyvän vaikutelman, mutta millainen  hän on 24/7:ssa?

Noh, Miikalla jos kellään on kusi noussut vahvasti päänuppiin. Alkanut tosi paljon etomaan tuo hänen käytös.

Miikan lause alkaa: mä väitän. Sitten ei mitään faktaa väitteelle. Kunhan pitää pitkiä monologeja ja rakastaa omaa ääntään.

Vierailija
79225/100630 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylhäiset ja Alhaiset talot ovat kisanneet tällä viikolla neljän päivän kestävän nimeämiskilpailun, kerryttäen nimeämispisteitä talojensa yhteiseen nimeämispistepottiin. Jokaisesta voitosta on saanut kuusi nimemispistettä.

Ylhäisen talon asukkaat ovat voittaneet 18 nimeämispistettä ja Alhaisen talon kuusi nimeämispistettä.

Ansaitut pisteet asukkaat jakavat oman talonsa kesken jokaisen asukkaan henkilökohtaiseen käyttöön. Pisteet tulee jakaa tasaväkisesti niin, että jokainen asukas saa pisteitä saman verran. Mikäli tasaväkinen jako on mahdotonta, on asukkaiden itse päätettävä, kenelle ylimääräiset pisteet jaetaan. Jokaisen asukkaan on saatava vähintään yksi nimeämispiste, eikä pisteitä voi puolittaa.

Itse nimeämisissä asukkaat antavat pisteensä päiväkirjahuoneessa tuttuun tapaan keille tahansa, riippumatta siitä, kumpaan taloon asukas kuuluu.

Voi vttu mä sanon. Eli olisi ollut ihan sama vaikka oltais pidetty normi nimeämiset. Kauhea vaiva voittaa kisoissa pisteitä, joilla ei olekaan loppujen lopuksi mitään merkitystä.. hyvä BB 👏🤣

Vierailija
79226/100630 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi enää häädetään ennen finaaleja, toivottavasti se on Milena. Eli sunnuntaina alkaa sitten jo 2 viikkoa kestävä finaalivaihe.

Vierailija
79227/100630 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talossa kaikista isoin vapaamatkustaja on todellakin Miikka eikä kukaan muu. Miikka sohvalle!

Miikka, tuo kaikkein suurin kermaperseilijä, joutais kyllä sohvalle. On toki siellä, mutta saanut liidellä Reeon selän takana suojissa ja koko ajan hyvissä oloissa. Helpoimmalla on päässyt tuolla. Heidi on ollut kerran yhteishäädössä, muttei kertaakaan sohvalla. Sais tuokin pullamössökermaperse käydä jännittämässä siellä.

Vierailija
79228/100630 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko ainoa joka ei voi sietää tuota Milenan suoranaista valehtelemista ja muiden puheiden väärentämistä, ja ihan omaa etuaan hakeakseen. Kiero ihminen, varmaan tutut katsovat ylpeinä tuota touhua...

Vierailija
79229/100630 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi Miikka oksettaa mua

Miksi?

t. ei 24/7 omistava.

Erittäin ilkeä ja omahyväinen, nauttii toisen kärsimyksestä kunhan itsellä on kaikki hyvin. Kova myös ns piilokettuilemaan muiile.

Vierailija
79230/100630 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän siinä on, ettei Reeo, Miikka ja Heidi läyhää seläntakana samallalailla kuin Laura, Milena ja Millu??

Reeo sanoo ne asiat suoraan päin naamaa. Ei tyhjäpäistä käärmenaisista ole kertomaan niin kuin ne asiat ovat. Eikä heidän muunneltuja totuuksia kaikista eri asukkaista.

Sehän just herkkähipiäisiä ärsyttääkin kun Reeo sanoo suoraan. Sanotaan ilkeeksi.

Laura ja Milena puhuvat muista seläntakana ja se on näiden mielestä sitten parempi tapa.

Kertoo ihmisestä paljon, joka suvaitsee tuollaisen kiusaajaringin, joka puhuu nurkan takana pskaa kun käännät selän. Juuri näitä työpaikkakiusaajia. Antavat myös hyvää mallia nuoremmillekin... sitten ihmetellään kun kouluissakin kiusataan.

Jep. Milena ja Loora näyttää hyvää mallia nulikoille :----D pskanjauhannalla pärjää, yay.

Vierailija
79231/100630 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnex noilla kolmella ei ole lapsia (ainakaan vielä), omalla esimerkillään opettaisivat nekin koulukiusaajiksi, kaikki lähtee kotoa ja vanhempien esimerkistä!

Vierailija
79232/100630 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vttu mä sanon. Eli olisi ollut ihan sama vaikka oltais pidetty normi nimeämiset. Kauhea vaiva voittaa kisoissa pisteitä, joilla ei olekaan loppujen lopuksi mitään merkitystä.. hyvä BB 👏🤣

Mia, Miikka, Heidi, kullakin 6 p.  Reeo, Salla, Laura ja Milena kullakin ainakin 1p ja jäljelle jääneet pisteet päättävät keskenään kuka ne antaa. Toivon että Heidi ja Miikka antaa ison kasan Milenalle.

Vierailija
79233/100630 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonko ainoa joka ei voi sietää tuota Milenan suoranaista valehtelemista ja muiden puheiden väärentämistä, ja ihan omaa etuaan hakeakseen. Kiero ihminen, varmaan tutut katsovat ylpeinä tuota touhua...

Milena varma lähtijä sunnuntaina.. onneksi. 🙂

Vierailija
79234/100630 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama ketkä häädössä, kunhan saadaan Milena ulos. 🐍

Vierailija
79235/100630 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä olisi Miian toimesta Reeo, ja Heidin ja Miikan toimesta Laura ja Milena. Pitääkö saada neljäs. ?

Ei, kolme riittää kuten viime viikolla. Riippuu miten äänet jakautuu. Jos tulee tasapisteitä kolmelle asukkaalle niin sitten siellä on neljä asukasta. Ei tarvitse heitä enää uudestaan äänestää. Asukkaat ovat siis ehkä äänestäneet vain 4 asukasta ja heidän kesken on mennyt äänet kolmen kesken tasan. Jos taas on enemmän asukkaita äänestetty, niin sitten ratkotaan kolmen tasan äänien kesken uudella äänestyksellä.

Vierailija
79236/100630 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainoa, olen jopa joutunut sammuttamaan 24/7, kun on tehnyt niin "pahaa" katella tuota läyhäämistä ja tuon Milenan valehtelemistä ja muiden puheiden väärentämistä. Kiero on ja lauta Laura samoin! Ulos nuo naiset ja äkkiä!!

Vierailija
79237/100630 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi Miikka oksettaa mua

Älä välitä, muakin oksettaa toi Laura ja se on jatkunut eka viikosta tähän päivään, ei oo helppoo kellään.

Vierailija
79238/100630 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milena on pistänyt alhaisten puolella tuulemaan ja puhunut Sallan ja Lauran päät pyörryksiin. Jos ei näin katsojana suhtaudu liikaa tunteella, niin hyvää viihdettähän tuo on ollut. Ja pelikausihan tässä on meneillään. Melkein toivon, että Miikkakin olis nyt häädössä, ja lentäis kuin leppäkeihäs. Saatais käänteinen asetelma kuin viime vuonna. Viime vuonna oli Jassu ja miehet, Jassu vei. Nyt sitten olis Reeo ja naiset, ja Reeo veis.

Vierailija
79239/100630 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeolta, Miikalta ja Heidiltä ainakin varmat pisteet Milenalle. Hyvä. Milena veks.

Vierailija
79240/100630 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi Miikka oksettaa mua

Älä välitä, muakin oksettaa toi Laura ja se on jatkunut eka viikosta tähän päivään, ei oo helppoo kellään.

Sama 😂 Laura🤢 ja Milena🤢

Ketju on lukittu.