Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Miikka antaa Milenalle 4 pistettä ja Lauralle 2 pistettä.
Heidi antaa Lauralle 4 pistettä ja Milenalle 2 pistettä.
Miia antaa Milenalle ? ja kenelle muulle ?Jos Milena ja Laura saavat 2 pistettä molemmat niin ne pisteet saa Reeo. Vielä Sallan 1 piste niin se on sitten Reeolle 5 pistettä.
Reeo antaa 1 pisteen Laura ? Milena ?
Joka tapauksessasohvslka istuu Milena ja Laura. Kuka on kolmas ? Reeo ?
Saako ne antaa toislilleen pisteitä ja äänestää omiaan?
Käyttäjä42643 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miikka ulos sunnuntaina.
Turha huudella tätä tänään koska ei voi tapahtua, alhaisilta ei tule riittävästi nimeämispisteitä Miikalle-
Milena vaan ulos ja loppu on sitten ykislöpeliä kun kaikki on äänestyksessä.
Kun toivottavasti tuo Milena lähtee, niin mielenkiintoista seurata tuota (hölmöä) Sallaa kenen kelkkaan se sit lähtee, ei osaa yhtään ajatella omilla aivoillaan, kusee tuolla läyhäämisellä omiin muroihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykopaatti: Hallitsevia luonteenpiirteitä ovat muun muassa patologinen valehtelu, manipulointi, katumuksen puute, tunteiden pinnallisuus, kyvyttömyys ottaa vastuuta omasta käyttäytymisestä ja hitonmoinen vallanhimo, usein vähillä "eväillä". Sopii aika hyvin asukkaaseen, joka sanoi itsekin tiedän, että olen tunneköyhä.
Talossa näkee mitä tapahtuu, kun psykopaatti huseeraa vapaasti omia etuja (30 000e) saavuttaakseen. Aika monelta normaalimmalta menee pönttö ihan sekaisin valheiden verkossa eikä tiedä enää mitä uskoa. Pahimmillaan alkaa epäillä jo itseään, kuten Heidi twiitti -casessa. Ilmapiiri on huono siellä, missä psykopaatti milloinkin pyörii. Joillain työpaikoilla huonon ilmapiirin takana voi olla sama kuvio. Harvoin näkee psykopaatin toimintaa niin selkeästi kuin 24/7:sta näin ulkopuolelta katsoessa.Ja moni menee lankaan juuri sen karismaattisen ulkokuoren ja hurmaavan käytöksen takia.
Milenalla hurmaava käytös ja karismaattinen ulkokuori, oletko sokea ja kuuro?
No ei Milenalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en vaan ymmärrä miten voi olla niin ilkeitä että antaa Reeolle ääniä, puukottaa selkään vaikka naiset on olleet ku hotellissa ku Reeo on passanut noita paska akkoja.
Tää on peliä, ei tätä puuronkeitolla pelata, jos haluaa voittaa niin Reeo on saatava ulos ennen finaalia.
Reeon voitto ei ole mitenkään tsyrkas kuulutettu jos finaalissa on myös Heidi ja Laura. Kaikki muut hän voittaisi jokseenkin varmasti.
Kunhan nyt pääsevät eroon Milenasta niin sitten ovat kaikki häädössä ja yksitellen niitä tiputetaan sitten. Ihan sama mitä pisteitä jakelevat nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykopaatti: Hallitsevia luonteenpiirteitä ovat muun muassa patologinen valehtelu, manipulointi, katumuksen puute, tunteiden pinnallisuus, kyvyttömyys ottaa vastuuta omasta käyttäytymisestä ja hitonmoinen vallanhimo, usein vähillä "eväillä". Sopii aika hyvin asukkaaseen, joka sanoi itsekin tiedän, että olen tunneköyhä.
Talossa näkee mitä tapahtuu, kun psykopaatti huseeraa vapaasti omia etuja (30 000e) saavuttaakseen. Aika monelta normaalimmalta menee pönttö ihan sekaisin valheiden verkossa eikä tiedä enää mitä uskoa. Pahimmillaan alkaa epäillä jo itseään, kuten Heidi twiitti -casessa. Ilmapiiri on huono siellä, missä psykopaatti milloinkin pyörii. Joillain työpaikoilla huonon ilmapiirin takana voi olla sama kuvio. Harvoin näkee psykopaatin toimintaa niin selkeästi kuin 24/7:sta näin ulkopuolelta katsoessa.Ja moni menee lankaan juuri sen karismaattisen ulkokuoren ja hurmaavan käytöksen takia.
Juuri niin. Oletko sokea ja kuuro? Kaikkea muuta kun karismaattinen ulkokuori ja hurmaava käytös.Sallikaa minun hohonauraa hevosennaurua nyt.
Tietääkö asukkaat miten pisteet menee? se ei mene niin 18-6
Kumihuuli-Salla näyttää todella ärsyttävältä kun syö, katsokaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en vaan ymmärrä miten voi olla niin ilkeitä että antaa Reeolle ääniä, puukottaa selkään vaikka naiset on olleet ku hotellissa ku Reeo on passanut noita paska akkoja.
Mun mielestä tuon ruuan laitto ei ole mikään perusta, ihan pelin ulkopuolinen asia ja jokainen tekee nii kuin tahtoo.
Mutta se mitä mä en hyväksy nii on se, että Milena itse sen säännön loi että omille ei pisteitä anneta. Ja kaikki oli samaa mieltä. Ja jos nyt itse haluaa tätä lähteä rikkomaan, niin se on mielestäni rumaa peliä. Mutta eipä tuo Milena mistään muustakaan sanomisista pidä kiinni, niin en oleta että pitäisi tuostakaan.
Harmi vaan kun Reeon puolelta kun hänellä on tapana pitää sanansa, niin tuskin tulee antamaan Milenalle pisteitä kuitenkaan.
Käyttäjä42643 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletteko että Milena on tosiaan ollut koulukiusattu taustansa vuoksi, niin kuin väitti. Ketun leivät, sanon minä. Jos joku on kiusannut, niin se on ollut Milena itse.
Salla uskoi ja päästi kyyneleet Milenan vuodatuksen jälkeen. Milena itse vesittää koko tarinan valheillaan. Hän on sanonut olevan pelaaja ja hyvä valehtelemaan. Ei siis kannata uskoa hänen keksittyjä tarinoitaan mitä hän on itse kokenut elämän aikana.
Salla nyt uskoo kaikki. Milena on ollut koulukiusaaja ja jatkaa näköjään vielä aikuisenakin. Osaa valehdella ja kieroilla aika hyvin, mutta jos on luonteessa niin on luonteessa...
Milena kylläkin on koulukiusattu, varmaan siksi rakentanut itsestää hiukan kovismuijan. Sama Miikan kohdalla, on myös ollut koulukiusattu (eikä nämäkään vielä silti ainoita talossa sellaisia). Miikka myös itse sanoi, että siirtyi sitten itse koulukiusaajaksi. Tietenkin katuu nyt tuota, mutta kieltämättä helppo nähdä tuo kiusaaja.
ei kauaa pallon pomputtelua kun pommi tussahti.
Käyttäjä42643 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri niin. Oletko sokea ja kuuro? Kaikkea muuta kun karismaattinen ulkokuori ja hurmaava käytös.Sallikaa minun hohonauraa hevosennaurua nyt.
No onko tässä joku väittänyt että Milenalla olisi karismaattinen ulkokuori ja hurmaava käytös?? Ei ole. Minä lisäsin vain, että tällaisia ominaisuuksia/taitoja löytyy näiltä psykopaateilta ja narsisteilta, kun listasta puuttui.
Vierailija kirjoitti:
RÄJÄHTIKÖ se pommi?
Kenellä se silloin oli?
Millulla ainakin pamahti joku paukku 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa hauskaa eilen, kun enkeli Reeo läyhäsi ystävästään Miikasta Milenan kanssa. 😄 miehet kun ei ystävistään läyhää, vai miten se oli? 😄😄😄
No mitäs se läyhäs? Kerro toki.
Reeolla ei ole paljoa päätäntävaltaa tuleviin nimeämisiin yksinään tuolla kun tilanne on alhaisissa aika selvä (1vs3). Milenakin joutui taipumaan ylhäisissä viime viikolla.
Milena kertoi Reeolle, että oletko huomannut, että sä oot aina kilpenä teidän jengissä ja muut säästyy häädöltä ja sitten Reeo sanoi, että on huomannut ja päätteli sen johtuvan Miikan käytöksestä naisia kohtaan, mikä menee hänestä jo yli ja jopa ällöttää. Kauan jankkasivat tuota Milenan kanssa ja Reeo jopa ilahtui kun kuuli, että Laurakin oli jo kiinnitänyt asiaan huomiota. Tuo Miikkan lipevä jeesustelu selvästi ärsytti Reeoa.
Reeo on sanonutkin tuosta nuoleskelusta Miikkalle ihan suoraan useamman kerran.
Kumma että Miika ei ymmärrä "yskää" tai voi ymmärtää ...myöhään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
RÄJÄHTIKÖ se pommi?
Kenellä se silloin oli?
Samaa kyselisin. Mitä tapahtui klo 15:08? Oikein eilisessä koostelähetyksessäkin hehkutettiin pommin räjähdystä, joko se räjähti? Mitä seurauksia?
Kisaa käytiin jopa 2 minuutin ajan. Pommia palloteltiin aidan yli lentopallotyyliin. 3 pallon maahanpudotuksen jälkeen alhaiset hävisivät. Kyllä oli surkea kisa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo ansaitsee voiton. Hän on palvellut muita ja keittänyt puuroa. Muut vaan juonii mutta Reeo on niin rehti. Ja pitänyt Heidistä niin hyvää huolta. Aina vaan Reeosta puhutaan pahaa. Koosteissakin näytetään epäedullisesti. Reeo on niin hieno ihminen, mutta heti kun selkänsä kääntää niin käärmeet alkavat läyhäämään. Reeo antoi toisten ottaa ruokaa ensin. Reeo on niin mukava koutsi Miikalle. Kunpa Reeon kaltaisia olisi enemmän. Se on niin taitava ollut tuolla. On osannut laittaa ruokaa ja Heidin kanssa juo teetä ja leikkii KPS Reeo ei ikinä puhu pahaa, pelaa niin hyvin. Reeo on niin taitava. Reeo on fiksu ja tietää paljon. Reeolla on niin paljon kavereita. Reeo tietää että hänen ei tarvitse olla huolissaan tuolla. Me autetaan Reeo kyllä voittoon. Reeon voitto on ollut selvä koko ajan. Nyt koko kansa on nähnyt miten hieno mies Reeo on.
TOtta joka sana. Ja on kuulemma "siviilissäkin" todella symppis ja pidetty tyyppi, no näkyyhän se tuollakin.
Kuulemma? Keneltä kuulit, oliko joku toinen joka hänkään ei tunne Reeoa, vain luulee?
Kuulin sen henkilöltä, joka tuntee Reeon ja perheensä.
Käyttäjä42643 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miia antaa Milenalle ? ja kenelle muulle ?Jos Milena ja Laura saavat 2 pistettä molemmat niin ne pisteet saa Reeo. Vielä Sallan 1 piste niin se on sitten Reeolle 5 pistettä.
Kyllä, saavat äänestää ketä vaan.
Käyttäjä42643 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et ehtinyt lukemaan, niin alla olevassa linkissä kerrotaan miten äänestys menee.
https://bigbrother.fi/uutiset/nain-talla-viikolla-voitetut-nimeamispist…
Reeo on kyllä niin hieno jätkä. Täällä jengi diggaa. Reeo on tuolla kokoajan laittanut ruokaa ja aina antaa toisten mennä ensin syömään. Ja on niin fiksu, tietää niin paljon, kokoajan jengi kysyy neuvoo ja Reeo koutsaa. Reeo niin hienosti isällisesti huolehtii Heidistä. On niin sietämätöntä kasoa kun nuo käärmeet jatkuvasti juonii ja jatkuvasti läyhää. En siedä katsoa. Ja aina studiossa jotain sateenkaariväkeä yrittämässä mollata Reeoa. Onneksi Reeolla on niin iso kannattajajoukko. Reeo kyllä tietää että sen kaverit äänestää sen voittoon.
Samaa kyselisin. Mitä tapahtui klo 15:08? Oikein eilisessä koostelähetyksessäkin hehkutettiin pommin räjähdystä, joko se räjähti? Mitä seurauksia?