Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
79281/100630 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reeo puree hammasta kuunnellessaan kanalauman turhanpäiväistä hölynpölyä nyt menikin kolistelemaan keittiösaarekkeeseen.

Eihän ne Reeoa ulos tule saamaan, vaikka pisteitä antaisivat.

Reeolla on niin vankka kannattaja joukko, että ei Reeo tule tippumaan. 

Vierailija
79282/100630 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en vaan ymmärrä miten voi olla niin ilkeitä että antaa Reeolle ääniä, puukottaa selkään vaikka naiset on olleet ku hotellissa ku Reeo on passanut noita paska akkoja.

Tää on peliä, ei tätä puuronkeitolla pelata, jos haluaa voittaa niin Reeo on saatava ulos ennen finaalia.

Reeon voitto ei ole mitenkään tsyrkas kuulutettu jos finaalissa on myös Heidi ja Laura. Kaikki muut hän voittaisi jokseenkin varmasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
79283/100630 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää kun kaikkien pitää tunkea Helsinkiin.

Miten tuo liittyy Big Brotheriin?

Kaudesta toiseen asukkaista todella moni on niitä Helsingissä asuvia ja nimenomaan niitä Helsinkiin muuttaneita muualla syntyneitä, jotka pitävät ylimielisesti oikeutenaan saada asua Helsingissä ja vain Helsingissä samalla synnyinpaikkaansa ja muita pilkaten. Asun itse Helsingissä vain koska olen Helsingissä syntynyt, kuten on isänikin eli toisen polven paljasjalkainen helsinkiläinen olen, mutta tästä kaupungista en pidä. Siihen syytkin, joista ei kuitenkaan saa puhua.

Kuka sun muroihin on kussut  vai jäikö lääkkeet ottamatta :D ? Miten luulisit pk-seudun yritysten ja julkisten sektorin pyörivän pelkkien paljasjalkaisten stadilaisten voimin, reps.

Suurin osa näistä tositv:hen osallistujista ja viihdejulkkiksista sekä vastaavista tyrkyistä muuttaa julkisuuteen nimenomaan helpon luksuselämän ja julkisuuden tavoittelun takia. Nämä eivät mitään oikeita töitä tee. Helsingissä on myös paljon kaikenlaista epämääräistä tyyppiä ja loisia. Sinälläänhän näihin ohjelmiin voisi valita enemmän osallistujia muualta kuin Helsingistä.

Tässä suhteessa onkin sitten ihmeellistä, että suosittu muotialan koulutus on ainakin ollut Lahdessa (onko enää?) ja kauneusalan AMK-koulutus Tikkurilassa, toki ihan juna-aseman vieressä. Tavallaanhan tuo on näille ihan oikein. Mitenköhän näiden opiskelijoiden ego on kestänyt opiskelua tuollaisissa paikoissa?

Vierailija
79284/100630 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

RÄJÄHTIKÖ se pommi?

Kenellä se silloin oli?

Vierailija
79285/100630 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli jännä kisa! :D

Vierailija
79286/100630 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeo ansaitsee voiton. Hän on palvellut muita ja keittänyt puuroa. Muut vaan juonii mutta Reeo on niin rehti. Ja pitänyt Heidistä niin hyvää huolta. Aina vaan Reeosta puhutaan pahaa. Koosteissakin näytetään epäedullisesti. Reeo on niin hieno ihminen, mutta heti kun selkänsä kääntää niin käärmeet alkavat läyhäämään. Reeo antoi toisten ottaa ruokaa ensin. Reeo on niin mukava koutsi Miikalle. Kunpa Reeon kaltaisia olisi enemmän. Se on niin taitava ollut tuolla. On osannut laittaa ruokaa ja Heidin kanssa juo teetä ja leikkii KPS Reeo ei ikinä puhu pahaa, pelaa niin hyvin. Reeo on niin taitava. Reeo on fiksu ja tietää paljon. Reeolla on niin paljon kavereita. Reeo tietää että hänen ei tarvitse olla huolissaan tuolla. Me autetaan Reeo kyllä voittoon. Reeon voitto on ollut selvä koko ajan. Nyt koko kansa on nähnyt miten hieno mies Reeo on.

Vierailija
79287/100630 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää kun kaikkien pitää tunkea Helsinkiin.

Miten tuo liittyy Big Brotheriin?

Kaudesta toiseen asukkaista todella moni on niitä Helsingissä asuvia ja nimenomaan niitä Helsinkiin muuttaneita muualla syntyneitä, jotka pitävät ylimielisesti oikeutenaan saada asua Helsingissä ja vain Helsingissä samalla synnyinpaikkaansa ja muita pilkaten. Asun itse Helsingissä vain koska olen Helsingissä syntynyt, kuten on isänikin eli toisen polven paljasjalkainen helsinkiläinen olen, mutta tästä kaupungista en pidä. Siihen syytkin, joista ei kuitenkaan saa puhua.

Kuka sun muroihin on kussut  vai jäikö lääkkeet ottamatta :D ? Miten luulisit pk-seudun yritysten ja julkisten sektorin pyörivän pelkkien paljasjalkaisten stadilaisten voimin, reps.

Suurin osa näistä tositv:hen osallistujista ja viihdejulkkiksista sekä vastaavista tyrkyistä muuttaa julkisuuteen nimenomaan helpon luksuselämän ja julkisuuden tavoittelun takia. Nämä eivät mitään oikeita töitä tee. Helsingissä on myös paljon kaikenlaista epämääräistä tyyppiä ja loisia. Sinälläänhän näihin ohjelmiin voisi valita enemmän osallistujia muualta kuin Helsingistä.

Enpä usko että castingissa ajatellaan mitään alueellista kattavuutta, mutta eikö yhtenä vuonna joku Naima-Aslak voittanut? Viime vuonna toiseksi tuli metsien mies Pohjois-Karjalasta. Eri puolilta maata löytyisi originelleja persoonallisuuksia.

Vierailija
79288/100630 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kauden asukkaista Sofia ja Merve nyt ainakin havittelevat selkeästi helppoa luksuselämää. Toki on varmasti muitakin. Tuulahan selvästi jo elää jonkinlaista luksuselämää. Heidistä ja Miikasta sen sijaa ei kauheasti välity kuvaa siitä, että jotain erityistä helppoa glamourin täyteistä luksuselämää kaipaisivat.

Vierailija
79289/100630 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako kaikki 6 pistettä antaa yhdelle henkilölle vai pitääkö ne jotenkin jakaa? Tietääkö joku?

Tällä palstalla kaikki tietävät. Paitsi sinä. Täällä palstalla on kaikkein viisaimmat ja fiksuimmat ihmiset.

Katso (!) 24/7 minä kehoitan (!)

Reeo voittoon kjäh kjäh

Tällaisilla vastauksilla et ainakaan edistä Reeon asemaa, kukaan ei halua äänestää samoin kuin sinun kaltaisesi tyhjäpää.

Monikaan ei välitä mitä täällä joku kirjoittaa, vaan ihan itse päättävät kenestä tykkäävät ja kenestä eivät. Tietysti poikkeuksiakin löytyy kuten näkyy.

79290/100630 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeo puree hammasta kuunnellessaan kanalauman turhanpäiväistä hölynpölyä nyt menikin kolistelemaan keittiösaarekkeeseen.

Eihän ne Reeoa ulos tule saamaan, vaikka pisteitä antaisivat.

Reeolla on niin vankka kannattaja joukko, että ei Reeo tule tippumaan. 

Niinkö ne raukat luulevat? Kyllä se on Milena kun sieltä lentää ulos kun leppäkeihäs...

Vierailija
79291/100630 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako kaikki 6 pistettä antaa yhdelle henkilölle vai pitääkö ne jotenkin jakaa? Tietääkö joku?

Tällä palstalla kaikki tietävät. Paitsi sinä. Täällä palstalla on kaikkein viisaimmat ja fiksuimmat ihmiset.

Reeo voittoon kjäh kjäh

Tällaisilla vastauksilla et ainakaan edistä Reeon asemaa, kukaan ei halua äänestää samoin kuin sinun kaltaisesi tyhjäpää.

Monikaan ei välitä mitä täällä joku kirjoittaa, vaan ihan itse päättävät kenestä tykkäävät ja kenestä eivät. Tietysti poikkeuksiakin löytyy kuten näkyy.

Vierailija
79292/100630 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reeo ansaitsee voiton. Hän on palvellut muita ja keittänyt puuroa. Muut vaan juonii mutta Reeo on niin rehti. Ja pitänyt Heidistä niin hyvää huolta. Aina vaan Reeosta puhutaan pahaa. Koosteissakin näytetään epäedullisesti. Reeo on niin hieno ihminen, mutta heti kun selkänsä kääntää niin käärmeet alkavat läyhäämään. Reeo antoi toisten ottaa ruokaa ensin. Reeo on niin mukava koutsi Miikalle. Kunpa Reeon kaltaisia olisi enemmän. Se on niin taitava ollut tuolla. On osannut laittaa ruokaa ja Heidin kanssa juo teetä ja leikkii KPS Reeo ei ikinä puhu pahaa, pelaa niin hyvin. Reeo on niin taitava. Reeo on fiksu ja tietää paljon. Reeolla on niin paljon kavereita. Reeo tietää että hänen ei tarvitse olla huolissaan tuolla. Me autetaan Reeo kyllä voittoon. Reeon voitto on ollut selvä koko ajan. Nyt koko kansa on nähnyt miten hieno mies Reeo on.

TOtta joka sana. Ja on kuulemma "siviilissäkin" todella symppis ja pidetty tyyppi, no näkyyhän se tuollakin. 

79293/100630 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en vaan ymmärrä miten voi olla niin ilkeitä että antaa Reeolle ääniä, puukottaa selkään vaikka naiset on olleet ku hotellissa ku Reeo on passanut noita paska akkoja.

Miten niin ilkeitä? Eilenhän Reeokin sanoi, että antaa Millulle ääniä, vaikka sanoi samaan hengenvetoon Millun olevan oikein ihana ihminen ja tykkää siitä paljon, mutta kun tämä on peliä. Miksi muut ei siis saisi ajatella noin?

Noh kun ylhäisissä on vaan Millu, jos pitää äänet antaa jaetusti ylhäiset alhaisille ja alhaiset ylhäisille.Ei kait se Heidille ja Miikalle niitä anna? Ylhäiset voivat antaa ääniä sitten alhaisille; Lauralla, Sallalle ja MIlenalle.

Vierailija
79294/100630 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritin taas katsoa välillä tota ylhäisten puolta mutta en pystynyt, tuon Miikan ylimielisyys ja pirullinen luonne saa jo sellaiset mittasuhteet että voisi jullin heittää loppuajaksi kellariin ilman ruokaa ja vettä, jättää sinne kun talon valot sammuu.

Pakko sulkea töllö toisessa kamerassa yhdet rouskuttaa masentuneina näkkäriä nälissään kun perunatkin on loppu, toisessa älämölöää Miikka ylimielisenä herkkuruokiaan mässäten, eipä nyt muistu lihominen mieleen kun pitää lesota huonompiosaisille, Siinä taas sitä kasvutarinaa kerrakseen!

No etpä oo joo 247 katsonut kun vasta Reeo haki ison säkin perunoita ja Laura otti varastohuoneen jääkaapista mm. voita, ym. Ei ne siellä todellakaan ole nälissään.

79295/100630 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miikka ulos sunnuntaina.

Turha huudella tätä tänään koska ei voi tapahtua, alhaisilta ei tule riittävästi nimeämispisteitä Miikalle-

Milena vaan ulos ja loppu on sitten ykislöpeliä kun kaikki on äänestyksessä.

Vierailija
79296/100630 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TOtta joka sana. Ja on kuulemma "siviilissäkin" todella symppis ja pidetty tyyppi, no näkyyhän se tuollakin. 

Kuulemma? Keneltä kuulit, oliko joku toinen joka hänkään ei tunne Reeoa, vain luulee?

Vierailija
79297/100630 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Talossa kaikista isoin vapaamatkustaja on todellakin Miikka eikä kukaan muu. Miikka sohvalle!

Miikka, tuo kaikkein suurin kermaperseilijä, joutais kyllä sohvalle. On toki siellä, mutta saanut liidellä Reeon selän takana suojissa ja koko ajan hyvissä oloissa. Helpoimmalla on päässyt tuolla. Heidi on ollut kerran yhteishäädössä, muttei kertaakaan sohvalla. Sais tuokin pullamössökermaperse käydä jännittämässä siellä.

Kyllähän se käy, Heidi voitti yleisöäänestyksen kirkkaasti pari viikkoa sitten eikä hänellä oe mitään hätää vaikka joutuisi sohvalle.

79298/100630 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykopaatti: Hallitsevia luonteenpiirteitä ovat muun muassa patologinen valehtelu, manipulointi, katumuksen puute, tunteiden pinnallisuus, kyvyttömyys ottaa vastuuta omasta käyttäytymisestä ja hitonmoinen vallanhimo, usein vähillä "eväillä". Sopii aika hyvin asukkaaseen, joka sanoi itsekin tiedän, että olen tunneköyhä.

Talossa näkee mitä tapahtuu, kun psykopaatti huseeraa vapaasti omia etuja (30 000e) saavuttaakseen. Aika monelta normaalimmalta menee pönttö ihan sekaisin valheiden verkossa eikä tiedä enää mitä uskoa. Pahimmillaan alkaa epäillä jo itseään, kuten Heidi twiitti -casessa. Ilmapiiri on huono siellä, missä psykopaatti milloinkin pyörii. Joillain työpaikoilla huonon ilmapiirin takana voi olla sama kuvio. Harvoin näkee psykopaatin toimintaa niin selkeästi kuin 24/7:sta näin ulkopuolelta katsoessa.

Ja moni menee lankaan juuri sen karismaattisen ulkokuoren ja hurmaavan käytöksen takia.

Luuletteko että Milena on tosiaan ollut koulukiusattu taustansa vuoksi, niin kuin väitti. Ketun leivät, sanon minä. Jos joku on kiusannut, niin se on ollut Milena itse.

Salla uskoi ja päästi kyyneleet Milenan vuodatuksen jälkeen. Milena itse vesittää koko tarinan valheillaan. Hän on sanonut olevan pelaaja ja hyvä valehtelemaan. Ei siis kannata uskoa hänen keksittyjä tarinoitaan mitä hän on itse kokenut elämän aikana.

Salla nyt uskoo kaikki. Milena on ollut koulukiusaaja ja jatkaa näköjään vielä aikuisenakin. Osaa valehdella ja kieroilla aika hyvin, mutta jos on luonteessa niin on luonteessa...

Vierailija
79299/100630 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeo voittoon kjäh kjäh

Kyllähän tätä kisaa käydään täällä ulkopuolellakin. Mä oon yrittänyt katsoa tätä ulkoapäin, mutta joidenkin fanaattisten Reeofanien kommentit ovat saaneet kääntymään Reeoa vastaan. En halua olla noiden törkyturpien tai muiden asukkaiden tekemisiä vääristelelevien ja mustamaalavien kanssa samalla puolella.

Vierailija
79300/100630 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykopaatti: Hallitsevia luonteenpiirteitä ovat muun muassa patologinen valehtelu, manipulointi, katumuksen puute, tunteiden pinnallisuus, kyvyttömyys ottaa vastuuta omasta käyttäytymisestä ja hitonmoinen vallanhimo, usein vähillä "eväillä". Sopii aika hyvin asukkaaseen, joka sanoi itsekin tiedän, että olen tunneköyhä.

Talossa näkee mitä tapahtuu, kun psykopaatti huseeraa vapaasti omia etuja (30 000e) saavuttaakseen. Aika monelta normaalimmalta menee pönttö ihan sekaisin valheiden verkossa eikä tiedä enää mitä uskoa. Pahimmillaan alkaa epäillä jo itseään, kuten Heidi twiitti -casessa. Ilmapiiri on huono siellä, missä psykopaatti milloinkin pyörii. Joillain työpaikoilla huonon ilmapiirin takana voi olla sama kuvio. Harvoin näkee psykopaatin toimintaa niin selkeästi kuin 24/7:sta näin ulkopuolelta katsoessa.

Ja moni menee lankaan juuri sen karismaattisen ulkokuoren ja hurmaavan käytöksen takia.

Milenalla hurmaava käytös ja karismaattinen ulkokuori, oletko sokea ja kuuro?

Ketju on lukittu.