Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Lauran mielestä Reeon porukka on pyörittänyt koko peliä. Päättäneet keskenään ketkä lähtee jne. Roomalaisia on kolme. Naisilla olisi ollut aivan samat mahdollisuudet muodostaa oma liittonsa ja taktikoida sen kautta. Siinä on vain nyt se ero, että Reeo kumppaneineen osasi pelata, naiset ei. Turha jälkikäteen itkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon tänään seurannut paljon 24/7 ja ihmetellyt kovasti kun palstoilla läyhätään miten nuo alhaiset on vähällä ravinnolla. Kaikkea muuta. Lauraa on kuvattu tänään aikalailla paljon ja koko ajan se on syömässä.
Niin olen minäkin seurannut. Kerran näin syömässä kun laittoi itse ruoan. Kyllähän alhaiset on vähällä ruoalla. Sinulla taitaa olla asenneongelma. 🤕
Niin, ja sitten kun tuo alhaisten kisapäivinä saama ruoka on pelkkää puuroa ja makaronia niin eipä tuosta elimistö liikoja ravintoaineita revi ja siksi onkin kokoajan nälkä.
Ja kaikille tiedoksi etten ole kenenkään fani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura uskoo, ettei Reeoa äänestä ketkään muut kuin "hänen rikkaat kaverinsa". Melkoinen pässi.
T. Kolmen lapsen mammalomalainen
Kumpi kamera ja kelloaika?
Kakkoskamera vajaa tunti sitten. Järkkyä länkytystä lasiterassilla.
Ei ollut.
Kyllä meitä on kuule täällä aika paljon jotka katsotaan 24/7. Tuolla lasiterassilla nytkin on käyty niin ilkeää keskustelua, että ihan inhottaa kuunnella noita juoruakkoja
Vierailija kirjoitti:
Käärmeidd. kirjoitti:
Hauskaa, kun Laura on tommonen tahdoton nukke. Saa siskoltaan vinkkikirjeen ja alkaa käyttäytyä sen perusteella kuten on käyttäytynyt koko kauden.
Todella säälittävä naisoletettu.
Millainen tahdoton nukke? Olisiko siis pitänyt jättää vinkkikirje huomiotta? Älä sinä sääli itseäsikertaluokkaa fiksumpaa.
Jos Laurasta puhut niin jaskaa jauhat. Kaikesta näkee että fiksuus on kaukana....
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö sitä itketään, kun naiset ei kokkaa. Katsokaa 24/7. Siellähän on Laura kokkaillut koko tän päivän.
Tämäpä tämä, ja aiemmin talossa Laura on kokkaillut, opetti Miikan leipomaan leipää ym. En ole esim. Heidiä nähnyt kertaakaan kokkauspuuhissa. On kyllä tottunut niin valmiiseen. Tuolla vain posket pullollaan mussuttanut juustonaksuja Mian kanssa.
Miten ihmeessä nuo jaksaa syödä kokoa ajan - koko kauden sitä olen ihmetellyt. Ei minusta nuo alhaisetkaan kauhean vähällä ruualla ole olleet.
Alkaa ottaa tuo jäätelön, sipsien ja karkkien jatkuva "mässyttäminen" ottaa jo ihan korviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milena puhuu Lauran ja Sallan äänestämään Reeoa. Salla ainakin ihan messissä.
No siinähän laittavat sitten Reeon häätöön. Mitä todennäköisimmin siellä on myös itse Milena eli ainakin selkeä putoaminen. Milenalle siis.
Hyvässä lukyssä myöskin Laura taikka Salla.
Mun mielestä tällä kaudella ei voi olla ketään muuta voittajaa kuin Reeo.
On pelannut kovaa, mutta silti asukkaana pysynyt omana ja tavallasine itsenään.
Kovan pelin lisäksi on muutenkin mielenkiintoinen asukas, osaa tosissaan heittäytyä, mutta tarvittaessa vakavoitua.
Osaa heittää läppää ja vitsailla, mutta kuitenkin toinen vakavien keskustelujen puoli löytyy. Ei selittele tekemisiään kokoajan jälkeenpäin. Ja ylivoimaisesti eniten tuonut säpinää ja sisältöä ohjelmaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kukan katsojista ei katso läpi sormien tuota Milenan ja Lauran mustamaalamista Reeosta&kumppaneista.
En ikinä halua että tuo on taktiikka millä tullaan voittamaan.Mitä ne sanoivat? ( en omista 24/7( tuskin näkyy koosteissa
Kuinka he on talossa olleet niin väärin kohdeltuja ja ymmärrettyjä etteivät ole edes keittiöön uskaltaneet mennä
Kuuntelin kanssa tuota katkeraa tilitystä Lauralta ja ajattelin, että jessus tuo nainen tarvitsisi kyllä psykiatria. Merven kanssa kuulemma niin pelkäsivät Reeo etteivät uskaltaneet keittiöön mennä
Kas kun eivät menneet PK huoneeseen valittamaan niin BB olisi tuonut kallonkutistajan paikalle. :=)) Ei pidä mennä BB taloon leikkimään jos sitä leikkiä ei kestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura uskoo, ettei Reeoa äänestä ketkään muut kuin "hänen rikkaat kaverinsa". Melkoinen pässi.
Ei ollut.
Kyllä meitä on kuule täällä aika paljon jotka katsotaan 24/7. Tuolla lasiterassilla nytkin on käyty niin ilkeää keskustelua, että ihan inhottaa kuunnella noita juoruakkoja
Samoin, itse seuraan 24/7 ja pakko sanoa, että jouduin lopettamaan katsomisen, rupes niin inhottamaan tuo noiden muijien läyhääminen. Tuo Milena on oikein myrkkykäärme ja tuo Laura, voi hyvä päivä miten katkera ihminen. Mervenkin häätö oli Reeon vika, what!! Merve sai ainakin 8 pistettä eli siellä oli moni muukin joka sen halusi ulos. Harmittaa Reeon puolesta, vaikka en hänen fanaattinen fani olekaan, mutta on hyysännyt noita naisia tuolla jo toista viikkoa ja näyttää aika väsyneeltä.
Vierailija kirjoitti:
Kertaluokka * 100 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärmeidd. kirjoitti:
Hauskaa, kun Laura on tommonen tahdoton nukke. Saa siskoltaan vinkkikirjeen ja alkaa käyttäytyä sen perusteella kuten on käyttäytynyt koko kauden.
Todella säälittävä naisoletettu.
Millainen tahdoton nukke? Olisiko siis pitänyt jättää vinkkikirje huomiotta? Älä sinä sääli itseäsikertaluokkaa fiksumpaa.
No ei vaan tajunnut vinkkikirjeen sisältöä. Mikä sana se itseäsikertaluokkaa on?
Palstan sääntöihin ei muuten kuulu palstailijoiden nimittely. Mutta taidat olla Laura-fani, joten ei yllätä ;)En ole Laura-fani. Minusta on vain kiva lämmittää palstan kusipäitä. Se on hauskaa huomata kuinka kaltaisillasi naama punottaa ja kuinka kaltaisesi hakkaavat kyynel silmäkulmassa vastauksiaan.
pidän myös hauskaa kun kirjoittelen mitä sattuu, yritän kuitenkin niin etten halveeraa enkä mene pahemmin ulkonäköön. Nyt hyviä naisia joten NAINEN voittakoot, tää ei oo skeidaa multa, täyttä totta.
Mutta kelpaisi Reeo nyt kuitekin Lauran mielestä perunoita keittämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut.
Katsoin koko keskustelun. Siellä ei ollut juoruakkoja, eikä keskustelu ollut ilkeää.
Vierailija kirjoitti:
Lauran mielestä Reeon porukka on pyörittänyt koko peliä. Päättäneet keskenään ketkä lähtee jne. Roomalaisia on kolme. Naisilla olisi ollut aivan samat mahdollisuudet muodostaa oma liittonsa ja taktikoida sen kautta. Siinä on vain nyt se ero, että Reeo kumppaneineen osasi pelata, naiset ei. Turha jälkikäteen itkeä.
Reeohan sanoi jossain välissä tää on mennyt miten on pitänytkin. Merve olisi ollut pitempään mutta Reeo sai tietää että Merve ja Laura antaneet ääniä hänelle silloin Samin istunnossa. Milena kiaro kun valitsi Reeon eikä Heidin katsomaan keltä ääniä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tällä kaudella ei voi olla ketään muuta voittajaa kuin Reeo.
On pelannut kovaa, mutta silti asukkaana pysynyt omana ja tavallasine itsenään.
Kovan pelin lisäksi on muutenkin mielenkiintoinen asukas, osaa tosissaan heittäytyä, mutta tarvittaessa vakavoitua.
Osaa heittää läppää ja vitsailla, mutta kuitenkin toinen vakavien keskustelujen puoli löytyy. Ei selittele tekemisiään kokoajan jälkeenpäin. Ja ylivoimaisesti eniten tuonut säpinää ja sisältöä ohjelmaan
Olen samaa mieltä, vaikka Reeo ei aluksi ollutkaan mun lempiasukkaita, nyt lähtee Reeolle ääniä jos on penkillä ja finaalissa myös. Toivon, että Milena ja Laura eivät siellä ole.
Go Reeo, päätyyn asti! 👍 Meidän perheeltä tulee paljon ääniä.
Jos nämä käärmeet rehellisesti myöntäisivät, että eivät ole onnistuneet pelaamisessa vaan Reeon jengi on ollut taitavampi, niin uskoisin että saisivat paljon enemmän sympatiaa myös katsojilta.
Sen sijan että mustamaalataan ja mollataan toisia, saa vain ärsytyksen lisääntymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon tänään seurannut paljon 24/7 ja ihmetellyt kovasti kun palstoilla läyhätään miten nuo alhaiset on vähällä ravinnolla. Kaikkea muuta. Lauraa on kuvattu tänään aikalailla paljon ja koko ajan se on syömässä.
Niin olen minäkin seurannut. Kerran näin syömässä kun laittoi itse ruoan. Kyllähän alhaiset on vähällä ruoalla. Sinulla taitaa olla asenneongelma. 🤕
Niin, ja sitten kun tuo alhaisten kisapäivinä saama ruoka on pelkkää puuroa ja makaronia niin eipä tuosta elimistö liikoja ravintoaineita revi ja siksi onkin kokoajan nälkä.
Ja kaikille tiedoksi etten ole kenenkään fani.
Peli on peliä. Luulisi ,että olisivat tienneet mihinkä päänsä tunkivat. Kyllä puurolla ja makaronilla pärjää.Monet ihmiset Suomessakin ovat huonolla ruoalla.Pääasai että maha on täynnä vaikka sitten hiilareita.
Laura ja Milena luiskaan. Stanan pskanjauhajat.
Mene muualle valehtelemaan.