Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauran mielestä Reeon porukka on pyörittänyt koko peliä. Päättäneet keskenään ketkä lähtee jne. Roomalaisia on kolme. Naisilla olisi ollut aivan samat mahdollisuudet muodostaa oma liittonsa ja taktikoida sen kautta. Siinä on vain nyt se ero, että Reeo kumppaneineen osasi pelata, naiset ei. Turha jälkikäteen itkeä.
Porukkahan täällä palstoilla moralisoi minkä kerkeää ja haukkuu naisia käärmeiksi, lähäämis haukuista puhumattakaan, jos joku niistä pelailee. Vaikuttaa siltä, että osalla katselijoista on eri säännöt miesten pelaamiselle kuin naisten. Naisia sitten halveerataan ja haukutaan jatkuvasti jos jotain taktikointia aikovat. Totta se, että Reeo ja rooman lössi on pelannut alusta asti ja naiset vasta myöhemmin.
Rooma on tosiaan sanellut lähtöön menijöitä ja osa katselijoista kompannut sitten Reeon mielipiteitä. Reeo fanituksen lomassa on kannatettu Reeon lähipiiriä ja haukuttu muita. Ja esim tästä syystä Lauraakin kohtaan on suuri antipatia.
Edelleenkään kun kyse ei ole siitä, etteikö saisi pelata. Vaan tuo jatkuva toisten mollaaminen ja osan kohdalla valehtelu. Asioiden vääristely ja toisten syyttely tuntitolkulla.
Millon Reeo&kumppanit on käyttänyt tunneittain aikaa toisen tiimin arvosteluun ja haukkumiseen. Enemmän ovat ihmetelleet, että miksi eivät pelaa kovemmin.Osa katsojista on niin fanaattisia Reeo faneja ettei se anna paljoa muille liikkumisvaraa sekä mahdollisuuksia pelata. .
Häh, miten katsojat voi vaikuttaa talossa olijoiden peliin. Muutamia katsojaäänestyksiä on ollut, mutta ne ovat olleet todella vähissä
Vierailija kirjoitti:
Meidänkin perhe kannattaa Reeo. Jopa lapset tulevat kyselemään missä Reeo jos 24/7 päällä 😄
No on teidän lapsilla virikkeellinen elämä
Klo 17.10 cam 2: huomaa viimeistään, että ei ole Laura ihan penaalin terävin kynä...
Mielestäni ois pitäny maanantaina vaihtaa asukkaiden puolia, mitä mieltä muut on?
Viime viikolla alhaiset puhui, kuinka heillä on ollut hyvä tiimi ja hyvä yhteishenki. Että ketkään ei ole riidelleet, ketään ei ole haukuttu selän takana ym.
Mitähän mieltä Laura nyt on asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Harmi ku Reeo ei pelaa reilusti .
Reilusti sinulleko, Reeo pelaa omaan pussiinsa, Reeo osaa pelata.
Tuokin on niin hauskaa että tämä naisporukka sanoo,että Reeo on päättänyt kaikki lähtijät.Eiköhän se ollut alunperin Nabaz jolle tuli aina migreeni jostakin asukkaasta ja ne äänestettiin ulos.
Tuo Milena sitten jaksaa jatkuvasti räksyttää ja puhua pahaa muista. Hän vääristelee asioita Lauralle ja Sallalle mitkä ei pidä edes paikkaansa. Hän kertoo , että se sanoi niin ja niin ja teki niin ja niin kääntää puheen itselleen eduksi. Milena on sitten läpeensä kiero tuo ei ole reilua käyttäytymistä. Tämä on peliä, mutta ei haukkumista eikä kieroilua. Siis lähetetään Milena kotiin pikimmiten.
Sitä oon miettinyt, että kun tääl ulkomaailmassakin tuntuu, että jengi on äänestänyt jotenkin talon liittojen mukaan (itse en, kun molemmissa on henkilöitä, joista tykkään), niin miten sitten kun lähestytään finaalia. Heidillä ja Reeolla on suurimmat kannattajakunnat. Nämä todennäköisesti kisaavat bb:n voitosta. Finaalin alussa todennäköisesti molempia saattaa äänestää samat ihmiset, mutta jos haluaa selkeästi vain Reeon voittoon tai vain Heidin voittoon, niin kannattais keskittyä siihen omaan suosikkiin. Vai onko täällä ulkojengille ihan sama, kumpi voittaa Heidi vai Reeo?
Vierailija kirjoitti:
Tuokin on niin hauskaa että tämä naisporukka sanoo,että Reeo on päättänyt kaikki lähtijät.Eiköhän se ollut alunperin Nabaz jolle tuli aina migreeni jostakin asukkaasta ja ne äänestettiin ulos.
Luulen, että Nabbekin talossa ollessaan haisteli yleistä ilmapiiriä ihmisistä ja sen mukaan muodosti myös mielipidettään. Ei sekään ihan niin yksinkertainen ollut miltä voi vaikuttaa kielitaidon perusteella. Valaisi kuitenkin tätä taktiikan ymmärrystään ajoittain.
Kivasti naiset Salla, Laura ja Milena läyhää mutta sillai positiivisesti.
Taas joku mukahauska tehtävä tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Sitä oon miettinyt, että kun tääl ulkomaailmassakin tuntuu, että jengi on äänestänyt jotenkin talon liittojen mukaan (itse en, kun molemmissa on henkilöitä, joista tykkään), niin miten sitten kun lähestytään finaalia. Heidillä ja Reeolla on suurimmat kannattajakunnat. Nämä todennäköisesti kisaavat bb:n voitosta. Finaalin alussa todennäköisesti molempia saattaa äänestää samat ihmiset, mutta jos haluaa selkeästi vain Reeon voittoon tai vain Heidin voittoon, niin kannattais keskittyä siihen omaan suosikkiin. Vai onko täällä ulkojengille ihan sama, kumpi voittaa Heidi vai Reeo?
Ollut vähän tylsä kausi kun monien suosikki ja ennakko suosikki on ollut jo nähtävissä ensimmäisten viikkojen aikana. Itse en tykkää ylivoimaisesta pelistä ja olen kannattanut altavastaajia, joita monet naiset ovat olleet Reeon verrattuna.
Mikä tehtävä siellä on tulossa?
Mitä ne touhuaa nyt BB-talossa?
Onko tuolla pääläyhääjällä enää asiakkaita? Luulisi että kaikki häipyneet.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tehtävä siellä on tulossa?
Mitä ne touhuaa nyt BB-talossa?
Ryhmäseksi tehtävä. Nyt just panevat parastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollut vähän tylsä kausi kun monien suosikki ja ennakko suosikki on ollut jo nähtävissä ensimmäisten viikkojen aikana. Itse en tykkää ylivoimaisesta pelistä ja olen kannattanut altavastaajia, joita monet naiset ovat olleet Reeon verrattuna.
En tiedä miten eri silmällä olemme katsoneet, mutta itse näi n lähinnä sitä miten Reeosta tehtiin koko ajan kaiken pahan alku ja juuri. Kaikki vain haukkuivat sateenkaariväreissä studiossa Reeoa ja esim. bb-podcastissa chrystall ja Sanna olivat ihan suuna päänä miten tuollainen mies on BB-kisaan otettu, on tullut ihan väärään formaattiin. Ja jollekin studiossa Kristalli sanoikin " mitä kummaa siinä reeossa on, kun kaikki sieltä tulevat sitä vain kehuu".
Mutta miten nyt sitten, kun saman väen suosikki Soffekin tykkäsi Reeosta ?
Onko toi Aleksi joka kävelee paidattomana, ei hyvää iltaa.
Näin taas unta Reeosta. Siinä on kyllä hieno ihminen. Muistan kun hän tuli käymään viime kesänä Turussa. Hän keitti minulle puuroa, kuori appelsiineja ja minä vain makoilin sängyllä. Oli kuin timantit olisivat valaisseet koko huoneistoni.
Reeo on kyllä niin upea, hän tuo tuonne taloon niin paljon elämää ja tapahtumia. Miten hän keittää puuroa, miten hän lempeästi mutta, samalla niin tomerasti neuvoo, tai, niin sanoisinko, kehoittaa, Miikkaa peliliikkeissä. Ja miten hän, niin, sanoisinko, ehkä.. ojentaa Heidiä.
Miten väsymättömästi hän palvelee noita sättiviä ja kieroja, vihaisia käärmeitä, jotka lihavina ryömivät hänen tiellään. Hänellä on todella langat käsissään, niin taitavasti hän ohjailee alempiaan. Voih..
No siinähän käy niin ettei moisella kermaperseilyllä bbvoittoa oteta ja jää 30 donaa saamatta. Voitto menee eniten sen ansainneelle. Ne joiden ei ole tarvinnut nähdä vaivaa eikä tuskaa bbtalossa ei tule myöskään voittaa mitään.