Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Mä en kiinnostu kenestäkään heti vaan sen takia että olisi komea.
Onko Suplaan mitään alennuskoodeja tällä hetkellä missään ?
Pirkassa kivaa on just tuo ettei juuri kiroile.
Vierailija kirjoitti:
On tuo Aleksi vaan komea.
Ei kai kenelläkään voi olla niin kovat kriteerit, että oma hanska voittaa aidon tavaran?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mietitään aina kuka on kuumin? Eikö muilla arvoilla ole väliä tuolla studiossa? Kiusaamisestakim näytetään tykkäävän.
Minua ei kans kiinnosta pätkääkään kenenkään seksikkyys, ei miesten eikä naisten. Ja oon huomannut että ne joita hehkutetaan täällä aina kuumiksi, on minusta tylsiä ja mitäänsanomattomia.
Esim toi aleksihan on naikkea muuta kuin kuuma minun mielestä, päinvastoin vastenmielisen näkönen.
Sama juttu täälläkin, ettei tuo seksikkyys oo tärkeetä. Ihmisessä sisältö kaiken a ja o, ei ulkonäkö.
Mutta toi aleksi voi olla ihan kiva, vaikkei mikään kivan näköinen olekaan. En tarkottanut että on epämiellyttävä. En oo vielä katsonut 24/7 että ois mitään käsitystä.
Toivottavasti yhtä kiva kuin viime kauden Lasse, kun on sen housutkin pölliny.
7544
Vierailija kirjoitti:
Hussi on kuin Huussista tullut ei osaa eläytyä yhtään tai myötäelää tuon Sannan juttuja.
No eipä siitäkään tykätty että Alma kertoi omia mielipiteitään. Mitä te haluatte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura sais voittaa tän.
Se ei tahdo riittää viimeisessä äänestyksessä voittoon, ettei kukaan muistanu sun olevan talossa.
Kyllä mä uskallan veikata, että jos finaalissa olis Tuula, Kirsi, Nabaz ja Laura, vois Laurakin olla aika vahvoilla.
Painajainen.
Vierailija kirjoitti:
Sofia on niin aito ja kaunis
🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hussi on kuin Huussista tullut ei osaa eläytyä yhtään tai myötäelää tuon Sannan juttuja.
No eipä siitäkään tykätty että Alma kertoi omia mielipiteitään. Mitä te haluatte?
mä haluun suplan alekoodin. en kristallista jaksais maksaa
Kyllä mustakin toi on vähän jännä, että nyt kun just Aleksi tuli taloon aiotaan miettiä kuka on se kuumin talossa. Kaikki tietää mitä noi vastaa siihen. Miksi siitä pitää luoda jotain jännitystä?
Miksi osa menee nukkumaan vaikka projekti yhteinen?
Vierailija kirjoitti:
Pirkassa kivaa on just tuo ettei juuri kiroile.
Eikä oo muotitatskojs käsivarret täynnä. Jo sekin kertoo että voi olla fiksuin tuolla.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas puolella hattu päässä syödessä, vaikka ollaan olevinaan niin fiiniä ja sivistynyttä.
Kuka tuolla muka on olevinaan fiini ja sivistynyt? Älä naurata. Sofialla toki on parhaat käytöstavat.
Sofiasta voi olla montaa mieltä, mutta musta on vähän ilkeetä että se voidaan lynkata pelkän ulkonäön takia.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan siksi että toi sanna on feikki tättähäärä, tekopirtsakka ja tekohauska ebergiasyöppö. Kyllä sellasen seurassa hymy hyytyy.
Siis Tuula on ihan samanlainen kun mun yks tuttu. Kaikissa keskusteluissa alkaa kertomaan omaa versiota tai kokemusta ja tietysti niin, että hänellä on se parhain juttu. Melkein koskaan ei kommentoi muiden juttuja muuten.
On tuo Aleksi vaan komea.