Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
72781/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42643 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauran ruttuturpa alkaa oikeesti jo ärsyttämään. Välillä hänestä tuleekin sellaiset vibat ettei edes haluaisi olla tuolla. Ottaa kaikki ns. vastoinkäymiset liian raskaasti. Eilisessä koosteessa ei tainnut tehdä muuta kuin nyrpistää nokkaansa ja valittaa? Tosi näkymätön, aina kovan paikan tullen. Sitten kasvot kuin Naantalin aurinko heti kun saa itselleen jotakin. Onneksi sentään Reeo ja muut kumppanit hienosti kannustavat toisiaan, mutta tuo Laura vaan möksmöks.

Kooste ei antanut koko kuvaa. Tosiasiassa hän oli hyväntuulinen, osallistui aktiivisesti tehtävään, vaikka kuutio ei onnistunutkaan, ja välit Reeoon olivat hyvät, melkeinpä lämpimät.

No enpä huomannut vaikka katson 24/7:kaakin. Laura tylsintä katsottavaa siinäkin. En ymmärrä mitä ihmiset näkee siinä tylsyyden perikuvassa. Olen samaa mieltä hänestä kuin päivästä 1 asti.

Sama täälä :D heittämällä tylsin asukas tän vuoden bb:ssä..

Joo sama, todella tylsä kuiva tyyppi ja kierokin. Hänkin tiesi oikean twiitin kirjoittajan mutta antoi silti Milenan syyttää Heidiä ja niin kuitenkin olevinaan Heidin kaveri. Olis Milenallakin ollut helpompaa jos twiitin kirjoittaja olisi hänellekin selvinnyt, vaikka ei nyt mun lempiasukas olekaan. Ja Laura kaiken lisäksi heti eilen alkoi läyhätä Reeosta Mian kanssa kun tehtävä oli loppunut ja Reeo meni pk:n. Eli teeskentelee muka Reeon "kaveria".

Viestit kirjoitettiin anonyymina. Siihen on Milenankin tyydyttävä, vaikka kuinka koville ottaa.

Juurikin näin. Milena itse keitti myrkkysopan. Ei näköjään kestä mitään itseensä kohdistuvaa kritiikkiä ja jää sitten loputtomasti kehittelemään teorioita ja omien virheellistenkin päätelmien pohjalta kantaa loputonta kaunaa ja kiusaa olettamaansa kohdetta. Surkuhupaisinta tässä twiittikohussa on se, että twiittihän oli totta. Valtaosa asukkaista oli todennut juurikin noin. 

Mitä sitten edes tapahtuisi, jos Milena saisi tietää viestin kirjoittajan?

- Minä kirjoitin sen.

- Jaa.

Heidin syytös nollattaisiin ja Milena voisi pyytää Heidiltä anteeksi!! Pitäisi pyytää ja muutakin sontaa mitä sieltä suustaan päästelee.

Milena ei koskaan taida pyytää anteeksi mitään keneltäkään kun hänhän on aina omasta mielstään oikeassa.

se wiitti kummittelee, Laura kysyi äsken lakanan vaihdon yhteydessä mutta Millu oli tietävinään mutta sanoi ettei heitä ketään bussin alle. 

Kyllä Mia tietää twiitin kirjoittajan, Laura tosiaan lakanan vaihdon yhteydessä kysyi Mialta, että tiedätkö sä sen, Mian ilme oli sellainen et tiedän, mutta sanoi ehkä ja tosiaan ei heitä ketään bussin alle. Ymmärsin, et se kirjottaja ei ole enää talossa. Antoi silti Milenan syyttää siitä Heidiä, vaikka tiesi ettei se Heidi ollut. 

Vierailija
72782/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Sofia, nyt voisi pulahtaa vaikka nakuna altaaseen, ei tarviste edes korkkareita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
72783/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi on kyllä ruman näköinen ja rasittavat jutut. Ei jaksa kuunnella.

Heidin juttuja en minäkään jaksa kuunnella kovin kauan. Nuoren ihmisen juttuja enimmäkseen, ei vaan jaksa.

Mut ei Heidi ole ruma - hän ei vain laittaudu niin paljon kuin muut. Kun oli migreenissä, niin iho oli lähes vihertävä, niin kalpea hän oli - melkein tunsi kotisohvallakin se pahan olon, joka Heidillä varmasti oli, tuollaista ei pysty kukaan feikkaamaan.  

Mut jos tuolla joku puunaisi Heidin samalla tavalla kuin esim. joku Soffe pynttää itseään paraatikuntoon sen kolmen tunnin ajan purkeista ja purnukoistaan, niin Heidi olisi nätein tuolla. 

Vierailija
72784/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidin niukat ja paljastavat bikinit eivät kyllä sovi yhtään Heidin muuhun tyyliin. Heidillä olettaisi olevan jonkin urheilullisen uimapuvun.

Eikö hän ole sanonut, että ainoa mikä hänessä on nättiä, on hyvä vartalo? Annettakoon hänen nauttia siitä, kun on sutjakka ja nuori. Ei hän tissejänsä tai persettään ruokapöydässä esittele kuten eräät muut.

Mitä tissejään?

Vierailija
72785/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkaa olla jo vähän pahat tilanteet alhaisilla, Laura sano hetki sit että pyörryttää ku on nii kauhee nälkä. Reeollaki energiat ihan lopussa.

Ajattelevat vissiin että eivät voi mennä nyt laittaan ruokaa, ku ensin pitää hoitaa tuo siivous loppuun.

Latea nyt vähintään pyörryttää aina kun pitäisi jotain muuta tehdä kuin läyhätä. Laiskimus kotiin pyörtyilemään.

Vierailija
72786/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidin niukat ja paljastavat bikinit eivät kyllä sovi yhtään Heidin muuhun tyyliin. Heidillä olettaisi olevan jonkin urheilullisen uimapuvun.

Minun mielestäni sopii oikein hyvin. Makuja on monia. Eiköhän pääasia ole, että Heidi pitää itse juuri sellaisia bikineitä yllään mistä itse tykkää ja haluaa pitää. Ei kai se keneltäkään muulta ole pois..

Vierailija
72787/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42643 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauran ruttuturpa alkaa oikeesti jo ärsyttämään. Välillä hänestä tuleekin sellaiset vibat ettei edes haluaisi olla tuolla. Ottaa kaikki ns. vastoinkäymiset liian raskaasti. Eilisessä koosteessa ei tainnut tehdä muuta kuin nyrpistää nokkaansa ja valittaa? Tosi näkymätön, aina kovan paikan tullen. Sitten kasvot kuin Naantalin aurinko heti kun saa itselleen jotakin. Onneksi sentään Reeo ja muut kumppanit hienosti kannustavat toisiaan, mutta tuo Laura vaan möksmöks.

Kooste ei antanut koko kuvaa. Tosiasiassa hän oli hyväntuulinen, osallistui aktiivisesti tehtävään, vaikka kuutio ei onnistunutkaan, ja välit Reeoon olivat hyvät, melkeinpä lämpimät.

No enpä huomannut vaikka katson 24/7:kaakin. Laura tylsintä katsottavaa siinäkin. En ymmärrä mitä ihmiset näkee siinä tylsyyden perikuvassa. Olen samaa mieltä hänestä kuin päivästä 1 asti.

Sama täälä :D heittämällä tylsin asukas tän vuoden bb:ssä..

Joo sama, todella tylsä kuiva tyyppi ja kierokin. Hänkin tiesi oikean twiitin kirjoittajan mutta antoi silti Milenan syyttää Heidiä ja niin kuitenkin olevinaan Heidin kaveri. Olis Milenallakin ollut helpompaa jos twiitin kirjoittaja olisi hänellekin selvinnyt, vaikka ei nyt mun lempiasukas olekaan. Ja Laura kaiken lisäksi heti eilen alkoi läyhätä Reeosta Mian kanssa kun tehtävä oli loppunut ja Reeo meni pk:n. Eli teeskentelee muka Reeon "kaveria".

Viestit kirjoitettiin anonyymina. Siihen on Milenankin tyydyttävä, vaikka kuinka koville ottaa.

Juurikin näin. Milena itse keitti myrkkysopan. Ei näköjään kestä mitään itseensä kohdistuvaa kritiikkiä ja jää sitten loputtomasti kehittelemään teorioita ja omien virheellistenkin päätelmien pohjalta kantaa loputonta kaunaa ja kiusaa olettamaansa kohdetta. Surkuhupaisinta tässä twiittikohussa on se, että twiittihän oli totta. Valtaosa asukkaista oli todennut juurikin noin. 

Mitä sitten edes tapahtuisi, jos Milena saisi tietää viestin kirjoittajan?

- Minä kirjoitin sen.

- Jaa.

Heidin syytös nollattaisiin ja Milena voisi pyytää Heidiltä anteeksi!! Pitäisi pyytää ja muutakin sontaa mitä sieltä suustaan päästelee.

Milena ei koskaan taida pyytää anteeksi mitään keneltäkään kun hänhän on aina omasta mielstään oikeassa.

se wiitti kummittelee, Laura kysyi äsken lakanan vaihdon yhteydessä mutta Millu oli tietävinään mutta sanoi ettei heitä ketään bussin alle. 

Kyllä Mia tietää twiitin kirjoittajan, Laura tosiaan lakanan vaihdon yhteydessä kysyi Mialta, että tiedätkö sä sen, Mian ilme oli sellainen et tiedän, mutta sanoi ehkä ja tosiaan ei heitä ketään bussin alle. Ymmärsin, et se kirjottaja ei ole enää talossa. Antoi silti Milenan syyttää siitä Heidiä, vaikka tiesi ettei se Heidi ollut. 

Jep, koska inhoaa Heidiä yli kaiken, mutta - toisin kuin Milena - osaa ja ymmärtää sen peittää. Jos pääsee pisteitä antamaan, niin Heidi kaks pojoo lähtee Pielaveen tytöltä het lonkalta. 

Ja kirjoittajahan oli siis Aleksi. Musta kynsilakka ja musta rannekoru kädessä, nehän siinä videopätkälläkin näkyi. Onnittelut niille, jotka päättelivät oikein.

Vierailija
72788/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni sopii oikein hyvin. Makuja on monia. Eiköhän pääasia ole, että Heidi pitää itse juuri sellaisia bikineitä yllään mistä itse tykkää ja haluaa pitää. Ei kai se keneltäkään muulta ole pois..

Mammoja haittaa ku miehensä varmaa kattoo innoissaan 🤣🤣

Vierailija
72789/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syököhän Mia live elämässään terveellisesti. Vai hotkiiko vain mättöä huonosti pureskellen.

Vierailija
72790/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi on kyllä ruman näköinen ja rasittavat jutut. Ei jaksa kuunnella.

Niin on! Onkohan Heidi ollut koulukiusattu ulkonäkönsä, äänenkäyttönsä, ryhdittömän olemuksensa vuoksi?

Vierailija
72791/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö Milena rikkonut eilen sääntöjä?! Eikö numerosarja pitänyt ensin kirjoittaa taululle ja vasta sitten lukkoon? Ja Milena avasi sen yhden kokeilemalla ilman että laittoi sarjan taululle ensin?

Ja Sofia kirjoitti palapelin numeroita alekkain liitutauluun vaikka tauluun sai kirjoittaa vain koodisarjan kerrallaan ja lukon kokeilu. Vielä Miikalle pk huoneessa mainittiin virheestä. Ylhäisten voitto pitäisi mitätöidä ja vaihto alhaisiin.

Ehdottomasti tulisi mitätöidä. Huijarit mitkä huijarit.

Vierailija
72792/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttääkö ketään muuta kuin minua kun täällä jotkut puhuvat reeolaisista?

Vierailija
72793/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidillä on hyvät jalat.

Vierailija
72794/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaiskohan tuo Sohvi olla vielä talossa jos ois koko ajan käyttäytynyt samalla tavalla kuin taloon tullessaan? Diivaili pinkissä minirimpsumekossa, hymyili vaan ääliömäisesti ja tepasteli edestakaisin korkkareilla. Mä ainakin olin valmis nakkaamaan sen takasin sinne mistä tuli. On kyllä siitä huomattavasti rauhottunu, onneksi.

Minä olen inhonnut sitä ihan koko kauden. Kävelee puoli alastomana talossa jossakin lyhyissä housuissa kintut paljaana. Pitää sinistä lyhyttä takkia, kun pienet housut on vähän tiukahkot, sen takia takki menne just ylitse  kellien, että ei näkyisi vaan, kuinka etumus pullottaa.

Sofia ei käy edes saunassa, kun ei voi pitää tiukkoja bikineitä, ei taida teipit riittää kun kaikki pitäisi vetää kasaan. Ettei vaan pluiskahda esille. 

Vierailija
72795/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö alhaiset oo vieläkään päässy syömään?

Vierailija
72796/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofian nenä on vääntynyt kieroon.

Vierailija
72797/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsäää

Ei jaksa enempää

No content

Mielenkiintpiset asukkaat poissa

Vierailija
72798/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on jo sairasta että ihmiset ei ole syöneet kun aamupalan mikä oli aika pientä. Ymmärrän pelin hengen mutta että ali ravitaan ihmisiä ei oo kyllä oikein oli peli mitä vaan.

Vierailija
72799/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milenalla on nätti, muodokas vartalo. Näyttää hyvältä uimapuvussa.

Vierailija
72800/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Sofia ei käy saunassa. Kastuuko pallit.

Ketju on lukittu.