Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Miks Millu on koko päivän maannut sängyssä mittaamassa olematonta kuumettaan?
Millu on jotenkin vastenmielinen puheissaan, ulkokoasua myöten. Silmänympäyrykset sairaan näköiset, virtsatulehdus ja ilmavaivat, menisi lääkäriin ja sitämyötä kotiin.
Vierailija kirjoitti:
On tuo ylhäisten elämä sitten kovin luksuksentäyteistä: ei saunaa tai paljua, ei mitään erikoisia hyviä ruokia, ei ravintolaruokaa Foodorasta, ei mitään muutakaan luksusta tai hemmottelua.
Kyllä on ankea ja köyhä kausi.
Juuri nyt on saunaa ja paljua.
Millu alkoi lepäämään, rasittavaahan se on lakananvaihdot. Nuorin ja kehtaa ja kehtaahan se nuorin nyt reeolaisissa
Vierailija kirjoitti:
Vois kyllä lopettaa kauden jo
Lopeta seuraminen, siten se on loppu osaltasi. Mene rutisemaan muista ohjelmista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millu on jotenkin vastenmielinen puheissaan, ulkokoasua myöten. Silmänympäyrykset sairaan näköiset, virtsatulehdus ja ilmavaivat, menisi lääkäriin ja sitämyötä kotiin.
suoraan lääkäriin kun pääsee talosta, kattava verikoe. Vasta 26 vee ja väsyttää, ei suinkaan tuo oo enään normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Millu alkoi lepäämään, rasittavaahan se on lakananvaihdot. Nuorin ja kehtaa ja kehtaahan se nuorin nyt reeolaisissa
Kipeä. Toosa tulessa.
Vierailija kirjoitti:
Minustakin Reeo on yksi talon järkevimmistä ja leppoisimmista asukaista. Mistähän tuotannon Reeo-vastaisuus kumpuaa? Miksi on koko kauden aikana näytetty koosteessa vääristynyttä kuvaa paha-Reeosta. Myös valtaosa studion vieraista ja juontajat ovat Reeoa vastaan. Omituinen ilmiö.
No ehkä kumpuaa siitä käskytyksestä, määräilystä ketä kukakin saa nimetä, v*ttuilusta ja piikittelystä. Tämä ei ole vääristynyt kuva. Reeo on onnistunut saamaan nuo muut nöyristelemään hänelle, kyselevät lähes kaikkeen häneltä lupaa ja neuvoa. Ihan varmasti osaavat itsekin, mutta Reeo on saanut heidät tutemaan näin ja tää on mun mielestä ihan pimeetä. Että sieltä kumpuaa. Minä en ainakaan pidä tästö henkilöstä. Voi olla talon ulkopuolella kiva jos osaa olla pätemättä. Vaan luulen että jos on tuolla ylimielinen niin varmaan on muuallakin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun sai ruokaa kunnolla nuo alhaiset. Muutenkin vähän epäreilu tälläinen jako, jolle itse ei mahda mitään. Jos tämä olisi kisan kautta ratkennut niin olisi ok, mutta ei muuten.
Millun idea ja BB toteutti ts Salla sai varastaa
Käyttäjä42643 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä42643 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun suosikkini on nyt Sofia. Hän ei pelaa, tykkään itsevarmoista ihmisistä, jotka luottavat itseensä ilman juonittelua.
Ja lisäksi puhui hienosti Milenalle siitä että miksi pitää aina kostaa. Että miksi aina vastata pahalla takaisin, että joskus voisi antaa hyvää. Hienoa Sofia!
Onko muita jotka kuuli tuon eilen?
Jos Sofia tosiaan toistamiseen on laittanut itsensä häätöön, leikkii nyt pyhimystä ja samalla vaikuttaa ylimieliseltä. Jos on häädössä, ulos!
Sofiahan pelaa täyttähäkää. Jos saa itsensä häätöön, niin varmasti teitää / uskoo että ei joudu pois ja sitten joutuu ulos joku muu, ehkä sellainen, jonka ei haluttaisi lähtevän. Kyllä Sofia pelata osaa, sädekehä päänsä päällä. Jos uhrautuu niin silloin piätäisi panna suoraan ulos, ilman äänestyksen suomaa mahdollista turvaa. Toivottavsti ei saa lävitse haluaan.
Muutoin olen sitä mieltä että jos Mia on kipeenä niin sen olisi paras päästä pois ja kotiin parantelemaan itseään. Ei kait kukaan viisa ole henkensä kaupalla talossa?
Tiedoksi: virtsatietulehdukseen ei kuole.
Väärin. Ikävä kyllä ,vävyni oli liki kuollut kun pääsi sairaalaan. Munuaisaltaan tulehdus oli seurausta että ei "huomannut" virtsistä. Siinä voi tulla niin kovat tulehdusarvot että menee päästä sekaisin sen aikana. Esim vanhoilla ihmisillä epäillään sitä jos yhtäkkiä menee sekaisin päästään.
Sitä tautia on turha edes sinun vähätellä. Onneksi löytyy lääkkeitä, mutta esim itselläni on jatkuva estolääkitys sen takia koska minuun ei enää ne antibiootit tehoa kuten pitää .
Ei se tauti pahemmin naurata.
Totta puhut. Ei ole leikin asia jos tulehdus leviää munuaisiin, muutenkin kivulias tauti jo sellaisenaan.
Suomen pää-paska-aviisi Suolen Uutteet laittoi kommenttiosion kiinni. Tuliko sananvapauden kannattajalle liikaa vääriä mielipiteitä, ja yli-innokas luuta-akka koki burnoutin?
https://www.suomenuutiset.fi/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minustakin Reeo on yksi talon järkevimmistä ja leppoisimmista asukaista. Mistähän tuotannon Reeo-vastaisuus kumpuaa? Miksi on koko kauden aikana näytetty koosteessa vääristynyttä kuvaa paha-Reeosta. Myös valtaosa studion vieraista ja juontajat ovat Reeoa vastaan. Omituinen ilmiö.
No ehkä kumpuaa siitä käskytyksestä, määräilystä ketä kukakin saa nimetä, v*ttuilusta ja piikittelystä. Tämä ei ole vääristynyt kuva. Reeo on onnistunut saamaan nuo muut nöyristelemään hänelle, kyselevät lähes kaikkeen häneltä lupaa ja neuvoa. Ihan varmasti osaavat itsekin, mutta Reeo on saanut heidät tutemaan näin ja tää on mun mielestä ihan pimeetä. Että sieltä kumpuaa. Minä en ainakaan pidä tästö henkilöstä. Voi olla talon ulkopuolella kiva jos osaa olla pätemättä. Vaan luulen että jos on tuolla ylimielinen niin varmaan on muuallakin.
Reeo ei ole saanut muita nöyritstelemään, muut ovat vaan ihmisiä jotka eivä osaa itse ajatella tai päättää asioista. Jo pienellä leirillä muodostuu paitsi klikkejä, valikoituu myös "johtaja". Pikkupojat vapaa-ajallaan pelilkentällä valisevat joukostaa "johtajan" ennenkuin pistävät pallon pyörimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo ei ole saanut muita nöyritstelemään, muut ovat vaan ihmisiä jotka eivä osaa itse ajatella tai päättää asioista. Jo pienellä leirillä muodostuu paitsi klikkejä, valikoituu myös "johtaja". Pikkupojat vapaa-ajallaan pelilkentällä valisevat joukostaa "johtajan" ennenkuin pistävät pallon pyörimään.
Sinun mielestä muut tuolla eivät osaa ajatella itse? Niin varmaan.
Söikö ne alhaiset sen vahentuneen jauhelihan?Reeo oli sitä mieltä, että roskiin ja Laura ja Miia keskenään jurputtivat, että se pitää syödä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
suoraan lääkäriin kun pääsee talosta, kattava verikoe. Vasta 26 vee ja väsyttää, ei suinkaan tuo oo enään normaalia.
Mialla on selkeästi kaikki suolistosairauden oireet. Varsinaisten suolistovaivojen lisäksi oireita ovat myös muut kivut, väsymys, välillä palee ja välillä olo on kuumeinen ja muutakin vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällainen koulukiusaaminen pitää kieltää ehdottomasti bb-talossa, koska ei siellä kukaan pääse karkuun. Kammottava luonne.
Vierailija kirjoitti:
Koulukiusaaja ulos bb-talosta!
Kuka on koulukiusaaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suksi veetuun tollo
Saisinko suksia siun veetuun? Jos olet mies, pojupimppukin käy.
On tuo ylhäisten elämä sitten kovin luksuksentäyteistä: ei saunaa tai paljua, ei mitään erikoisia hyviä ruokia, ei ravintolaruokaa Foodorasta, ei mitään muutakaan luksusta tai hemmottelua.
Kyllä on ankea ja köyhä kausi.