Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Venäjämeininkiä kirjoitti:
Suomen pää-paska-aviisi Suolen Uutteet laittoi kommenttiosion kiinni. Tuliko sananvapauden kannattajalle liikaa vääriä mielipiteitä, ja yli-innokas luuta-akka koki burnoutin?
https://www.suomenuutiset.fi/
Jaha. Mikä on tämän uutisen liittymäpinta Big Brotheriin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minustakin Reeo on yksi talon järkevimmistä ja leppoisimmista asukaista. Mistähän tuotannon Reeo-vastaisuus kumpuaa? Miksi on koko kauden aikana näytetty koosteessa vääristynyttä kuvaa paha-Reeosta. Myös valtaosa studion vieraista ja juontajat ovat Reeoa vastaan. Omituinen ilmiö.
No ehkä kumpuaa siitä käskytyksestä, määräilystä ketä kukakin saa nimetä, v*ttuilusta ja piikittelystä. Tämä ei ole vääristynyt kuva. Reeo on onnistunut saamaan nuo muut nöyristelemään hänelle, kyselevät lähes kaikkeen häneltä lupaa ja neuvoa. Ihan varmasti osaavat itsekin, mutta Reeo on saanut heidät tutemaan näin ja tää on mun mielestä ihan pimeetä. Että sieltä kumpuaa. Minä en ainakaan pidä tästö henkilöstä. Voi olla talon ulkopuolella kiva jos osaa olla pätemättä. Vaan luulen että jos on tuolla ylimielinen niin varmaan on muuallakin.
Nyt meni metsään niin että puista juuretkin irtos. Toivottavasti päiväduuni löytyy muualta kuin ihmisten luonteiden arvioimisesta 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millu alkoi lepäämään, rasittavaahan se on lakananvaihdot. Nuorin ja kehtaa ja kehtaahan se nuorin nyt reeolaisissa
Kipeä. Toosa tulessa.
Spitaalinen pillu, niinkuin itse sanoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on valinnut nuo studio-Laurat tuonne? Joku sateenkaari-yhteisö? Karmeita ihmishylkiöitä, hyi wattu!
Lähetä/lähettäkää palautetta näistä Lauroista. Ei heitä kukaan halua nähdä ja eivät todellakaan seuraa 247. He eivät ole mitään asiantuntijoita eli heillä ei ole oikeasti mitään valtaa antaa mitään kommenttia asukkaista suorassa lähetyksessä.
Täältä tuskin terveiset menee BB tuotannolle.
Jaaha, Heidi juo taas alkoholia. Sitten huomenna taas migreeni ja maataan koko päivä.
Tylsä porukka nuo ylhäiset .
Pentulivessä vedetään päikkäreitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minustakin Reeo on yksi talon järkevimmistä ja leppoisimmista asukaista. Mistähän tuotannon Reeo-vastaisuus kumpuaa? Miksi on koko kauden aikana näytetty koosteessa vääristynyttä kuvaa paha-Reeosta. Myös valtaosa studion vieraista ja juontajat ovat Reeoa vastaan. Omituinen ilmiö.
No ehkä kumpuaa siitä käskytyksestä, määräilystä ketä kukakin saa nimetä, v*ttuilusta ja piikittelystä. Tämä ei ole vääristynyt kuva. Reeo on onnistunut saamaan nuo muut nöyristelemään hänelle, kyselevät lähes kaikkeen häneltä lupaa ja neuvoa. Ihan varmasti osaavat itsekin, mutta Reeo on saanut heidät tutemaan näin ja tää on mun mielestä ihan pimeetä. Että sieltä kumpuaa. Minä en ainakaan pidä tästö henkilöstä. Voi olla talon ulkopuolella kiva jos osaa olla pätemättä. Vaan luulen että jos on tuolla ylimielinen niin varmaan on muuallakin.
Reeo ei ole saanut muita nöyritstelemään, muut ovat vaan ihmisiä jotka eivä osaa itse ajatella tai päättää asioista. Jo pienellä leirillä muodostuu paitsi klikkejä, valikoituu myös "johtaja". Pikkupojat vapaa-ajallaan pelilkentällä valisevat joukostaa "johtajan" ennenkuin pistävät pallon pyörimään.
Sinun mielestä muut tuolla eivät osaa ajatella itse? Niin varmaan.
Suuremmassa mittakaavassa, meillä on nyt neitohallitus, jonka toimista voidaan olla montaa mieltä. Hölmöjä on helppo hallita.
Heidin niukat ja paljastavat bikinit eivät kyllä sovi yhtään Heidin muuhun tyyliin. Heidillä olettaisi olevan jonkin urheilullisen uimapuvun.
Huomenna osat vaihtuneet. Heidi rapulassa ja migreenissä makaa koko päivän. Sofia keplottelee itsensä ylhäisten puolelle ettei vaan palele.
Näin ennustan.
Tynkkis kirjoitti:
Oiva ohjelma tirkistelijöille joilla ei ole omaa elämää.
oma elämä lähes tauolla, onhan tää tirkistelyä, minäkin aikamoinen kyttääjä
Heidi ja Milena leppoisasti paljussa, missähän Miikka ja Sofia? Millu vuoteenoma.
Heidi on kyllä ruman näköinen ja rasittavat jutut. Ei jaksa kuunnella.
Joku pieraisi äsken todella kovaa.
Vierailija kirjoitti:
Heidi on kyllä ruman näköinen ja rasittavat jutut. Ei jaksa kuunnella.
Heidi on kaunis ja hänellä on hauskat jutut.
Vierailija kirjoitti:
Heidin niukat ja paljastavat bikinit eivät kyllä sovi yhtään Heidin muuhun tyyliin. Heidillä olettaisi olevan jonkin urheilullisen uimapuvun.
Eikö hän ole sanonut, että ainoa mikä hänessä on nättiä, on hyvä vartalo? Annettakoon hänen nauttia siitä, kun on sutjakka ja nuori. Ei hän tissejänsä tai persettään ruokapöydässä esittele kuten eräät muut.
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö Milena rikkonut eilen sääntöjä?! Eikö numerosarja pitänyt ensin kirjoittaa taululle ja vasta sitten lukkoon? Ja Milena avasi sen yhden kokeilemalla ilman että laittoi sarjan taululle ensin?
Ja Sofia kirjoitti palapelin numeroita alekkain liitutauluun vaikka tauluun sai kirjoittaa vain koodisarjan kerrallaan ja lukon kokeilu. Vielä Miikalle pk huoneessa mainittiin virheestä. Ylhäisten voitto pitäisi mitätöidä ja vaihto alhaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö hän ole sanonut, että ainoa mikä hänessä on nättiä, on hyvä vartalo? Annettakoon hänen nauttia siitä, kun on sutjakka ja nuori. Ei hän tissejänsä tai persettään ruokapöydässä esittele kuten eräät muut.
Tissejähän tuolla ei edes ole.
Mahtaiskohan tuo Sohvi olla vielä talossa jos ois koko ajan käyttäytynyt samalla tavalla kuin taloon tullessaan? Diivaili pinkissä minirimpsumekossa, hymyili vaan ääliömäisesti ja tepasteli edestakaisin korkkareilla. Mä ainakin olin valmis nakkaamaan sen takasin sinne mistä tuli. On kyllä siitä huomattavasti rauhottunu, onneksi.
Lisää vain sitä mälliä huuleen, sillä nuo vaivat paranee. No, kohta ovat ikenet mädäntyneet ja hampaatkin tippuneet, sitten on kaunis näky.