Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo Heidin hihkaisu on? Joku epileptinen kohtaus vai mikä
Ktsy huomenna taas uudelleen. Ehdit kysyä viel monet kerrat ennenkuin kausi loppuu.
Milena olisi ihan sietämätön ystävä tai kumppani. Kaivelee koko ajan menneitä, jolla oikeuttaa oman huonon käytöksen.
Vierailija kirjoitti:
Mian päästöt tuoksuu ruusuille!
Ryysyille haisee.
Milena, et ollut ainut häkissä. Samanlaista uhriutumista kuin Tuulalla. Miten hän voi olla noin keskittynyt vain itseensä? "Nää ei muista, mitä kaikkea on tapahtunu täällä talossa." Niin, esimerkiksi sitä, että menit pahimman kiusaajan eli Kirsin kelkkaan heti alusta asti. Pakkohan tuon on jotain ihmisestä kertoa.
Milena on kateellinen ja katkera. No ens kerralla hän lähtee ja hyvä niin. Ei o päässyt talon porukkaan ja armottomuus löi viimeisen niitin.
Vierailija kirjoitti:
Haimila taas näyttämässä tyhmyyttään. Viimeksi nauroi tamburiinia kuin vajaaälyinen. Ja nytkin hörötti tyhjää, kun ei ole kykyä sanoa mitään osuvaa tai hauskaa. Nolo akka.
On itse kertonut lehtihaastattelussa olevansa alkkis.
Vierailija kirjoitti:
Heidi hytkyttää itseään koko ajan. Ikäänkuin vapina päällä. Jalat vispaa olipa istumassa tai makaamassa. Joku vika hermostossa. Ja valittaa että jalkoja särkee.
Mikähän mahtaa oikeesti olla vaivana. Jännitys ? Tehty taas neukkarissa päätöksiä ja nyt jännittää.
Ripulit pieruverkkareissa.
Vierailija kirjoitti:
Milena olisi ihan sietämätön ystävä tai kumppani. Kaivelee koko ajan menneitä, jolla oikeuttaa oman huonon käytöksen.
Äärimmäisen vaikea luonne.
Vierailija kirjoitti:
Että toi Heidi on rasittava tapaus. Sen pitäis opetella olemaan muidenkin kuin Reeon seurassa. Mä oon niin onnellinen, et Reeo ja Heidi on erotettu hetkeksi. En kestä sitä perässä roikkumista ja huomion kerjäämistä. Miten toi tulee pärjää ulkomaailmassa, kun tukihenkilö Reeo ei ole koko ajan vieressä?
Siel on monella tukihenkilöitä, ei ainoastaan Heidillä. Jos sua yhtään lohduttaa, talossa on parikin läyhääjä akkaa, jotka kateellisina ajattelee samoin kuin sä.
Mitä toi Milena selittää? Heidihän sai ihan hirveän vihan siitä valinnastaan. Milena ajattelee vain omaa kärsimystään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo Heidin hihkaisu on? Joku epileptinen kohtaus vai mikä
Mulla tulee mieleen siitä haukan hihkaisu.
Itse asiassa eka krt kysytty
Sofia halusi antaa armoa vastapuolelle vain Millun takia. Sofia ajattelee vain Millun parasta. Ei osaa olla muiden kanssa.
Jotenkin tuntuu, että se Milenakin siellä häädösssä olisi, 3 häviäjistä ja yksi voittajista. Sofia vaihtoi itsensä mukaan, joten 2 + 2.
Vierailija kirjoitti:
MiksiLaura näyttää niin itkeneeltä.Ei kait se itke kuitenkaan paljon.
Harrastaa näyttelemistä, osaa tekoitkun hienosti. Silloinkin, kun puukotti Heidiä selkään kaikkien edessä. Oscarin arvoinen suoritus.
No nyt ne jo munasarjoista siellä höpöttelee!
Milena ei näköjään saa olla iloinen siitä, että pääsi ylhäisiin, vaikka ei ollut suosittu äänestyksessä. Sitten Millu valittaa vaikka itse on kuitenkin suositumpi muiden keskuudessa. Milena on varmasti todella yksinäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiksiLaura näyttää niin itkeneeltä.Ei kait se itke kuitenkaan paljon.
Harrastaa näyttelemistä, osaa tekoitkun hienosti. Silloinkin, kun puukotti Heidiä selkään kaikkien edessä. Oscarin arvoinen suoritus.
36v nainen pelkää antaa julkisen äänen toiselle, vaikka se toinen osaa odottaa sitä. Sitten puukottaa kaveria selkään. Lällärit ei pärjää, kuten Lenita Airisto sanoisi.
Vierailija kirjoitti:
Että toi Heidi on rasittava tapaus. Sen pitäis opetella olemaan muidenkin kuin Reeon seurassa. Mä oon niin onnellinen, et Reeo ja Heidi on erotettu hetkeksi. En kestä sitä perässä roikkumista ja huomion kerjäämistä. Miten toi tulee pärjää ulkomaailmassa, kun tukihenkilö Reeo ei ole koko ajan vieressä?
Tykkään Heidistä, ja Reeon ja Heidin teehetket on ollut lempparihetkiä talossa. Silti olen tän tehtävän aikana miettinyt tuota Heidin suhtautumista Reeoon, jotenko vähän erikoinen. Ainoat hetket, jolloin Heidi näyttää innostuneelta ja iloiselta on silloin ku juttelee Reeon kanssa. Selvästi mustasukkainen ku Reeo viihtyy niin hyvin tiiminsä kanssa, ja heillä on hauskaa. Monta kertaa Heidi on toitottanut että tuo aita ahdistaa, ja haluaisi vaan päästä halamaan kavereita toisella puolella, viitaten varmaati Reeoon ja Sallaan.
Heidi, peität mikin.