Erehdyin suhteeseen työkaverin kanssa ja nyt
hän on aloittanut suhteen toisen työkaverin kanssa. Mahdollisesti ollut jo samaan aikaan kuin minun kanssani. Suhteemme ei ollut kovin pitkä ja hän ignoorasi minua niin paljon että pistin poikki. Emme ole puhuneet sen jälkeen. Mutta on tosi kiusallista mennä töihin kun tiedän että siellä on tämä uusi suhde kehittynyt. Mietin mitä exä minusta on puhunut. Miten osaan suhtautua töissä niin että en välitä? Ex loukkasi minua mutta en halua näyttää sitä.
Kommentit (32)
Juuri tuota varten työpaikka on ainoastaan työpaikka!
Kosta sille miehelle. Kerro alkuun tälle toiselle että mies petti häntä sinun kanssasi.
Olet vain asiallisen ja neutraalin ystävällinen molemmille, jos/kun heitä näet. Niin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Voit uskoa että olen oppirahani tästä maksanut eikä tule koskaan toistumaan. Olen katunut paljon. Mutta miten selviän tästä eteenpäin? Ap
Vierailija kirjoitti:
Kosta sille miehelle. Kerro alkuun tälle toiselle että mies petti häntä sinun kanssasi.
Minä oletin että aloittaja on mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en. Todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en. Todellakaan.
Olen nainen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit uskoa että olen oppirahani tästä maksanut eikä tule koskaan toistumaan. Olen katunut paljon. Mutta miten selviän tästä eteenpäin? Ap
Päivä kerrallaan ? Tsemppiä 🍀
Vanha työelämän viisaus: älä syö kuormasta!
Miksi et noudattanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en. Todellakaan.
Olen nainen. Ap
Niin oletinkin. Kosta. Vaikket hyödy siitä itse anna toisen tuntea ettei sinun tunteillasi leikitä.
Just tuon takia työ- ja yksityiselämää ei pidä mennä sotkemaan keskenään. Silloin jos aivan oikeasti haluaa syödä kuormasta niin siinä kannattaa pitää maltti mielessä ja työpaikalla asiallisen etäiset välit eikä edes harkita mitään pikaisia jossain siivouskomerossa. Parempi ettei siitä tiedä kukaan.
Ja tuossakin tapauksessa kannattaa miettiä onko valmis vaihtamaan työpaikkaa kun juttu kosahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et noudattanut?
Johan AP kerran jo totesi että oli virhe, mitä hyödyttää olla jälkiviisas, olis pitänyt sitä ja tätä?!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kuin et olisikaan. Joo, helpommin sanottu kuin tehty mutta ainoa järkevä vaihtoehto on olla tuon tilanteen yläpuolella eli olet viileän asiallinen työpaikalla ja jos tekee mieli raivota tai itkeä niin sen aika on vapaalla esim lenkkipolulla.
Et taatusti halua antaa sitä nautintoa kummallekaan että ne näkee kuinka sua sattuu tai kuinka loukattu olet. Sä olet parempi kuin kumpikaan niistä ja ansaitset parempaa. Ne jämät voi pitää toisensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et noudattanut?
Johan AP kerran jo totesi että oli virhe, mitä hyödyttää olla jälkiviisas, olis pitänyt sitä ja tätä?!?
Darwin award tulossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kuin et olisikaan. Joo, helpommin sanottu kuin tehty mutta ainoa järkevä vaihtoehto on olla tuon tilanteen yläpuolella eli olet viileän asiallinen työpaikalla ja jos tekee mieli raivota tai itkeä niin sen aika on vapaalla esim lenkkipolulla.
Et taatusti halua antaa sitä nautintoa kummallekaan että ne näkee kuinka sua sattuu tai kuinka loukattu olet. Sä olet parempi kuin kumpikaan niistä ja ansaitset parempaa. Ne jämät voi pitää toisensa.
Jaa. Tietysti sitä on loukattu ja sattuu. Loukkaa ja satuta näitä pettäjiä vielä enemmän että tuntuu. Jos he nauttivat sun surusta, niin järjestä heille omaa surua.
Vierailija kirjoitti:
No sillähän se ap:n elämä paraneekin, että järjestää työpaikalle jonkun joutavan sirkuksen. Nyt on vielä mahdollista säilyttää jonkinlainen kunnia vaikka maine lieneekin mennyt, mutta tuollaisen draamailun jälkeen ei ole sitä kunniaakaan.
Mitään arvokasta ei ap ole menettänyt joten toiminta sen mukaan. Täysi ignooraus olisi jelpoin ja ehkä se paras, mutta siinä tekee itsestään pellen joten on otettava asiallisen etäinen linja eli suhtauduttava kuin keneen tahansa työpaikan mulkvistiin.
Meillä oli kans ainakin yksi tollanen töissä joka oli käynyt läpi suunnilleen kaikki duunin sinkut ja minuakin yritti, mutta onneksi jälkeenpäin ajatellen en lähtenyt mihinkään säätöihin. Toki jossain vaiheessa itsekin ollut ihastunut ja yrittänyt jotain lähestymisiä, mutta onneksi niillekään ei tullut vastakaikua.
Huh, ei kuulosta kivalta.