Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Missä kohdassa Millu sanoo Milenalle että onkonollut itse hyvä muille?
Kylläpä Milenalla hytkyi melonit ja perä kun juoksi.
Vierailija kirjoitti:
Saavat mennä jo nyt nukkumaan.
Kohta voi mennä täälläkin, kun ne Laurat taas tulee tuohon ruutuun, tai ainakin voi vaihtaa kanavaa.
Vierailija kirjoitti:
Tääl o varmaan jtn terveysalan tyyppei..mikä tuolla heidillä vaivaa..kiekuu kuin fasaani ..tänääbkin 3 krt lyhyessä ajassa
Äännähdys on huomiohakuisen persoonallisuuden tunnusmerkki.
Onko ryöstöretki käynnissä? Toivon noille alhaisille mahdollisimman paljon kaikkea.
Ovatko vain todella väsyneitä vai onko tuolla useampikin huonovointinen kun nyt jo saivat mennä nukkumaan?
Sofia on aina vaan että Millu Millu Millu.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko vain todella väsyneitä vai onko tuolla useampikin huonovointinen kun nyt jo saivat mennä nukkumaan?
Huijausta on se. Alhaiset haluavat ryöstöretkelle.
Vierailija kirjoitti:
Sofia on aina vaan että Millu Millu Millu.
Ei osaa ajatella muuta.
Ihanaa, viimeinkin Laurojen analyysit. Johan tässä tunti odotettiin.💕
"Nabbe, never forget!" Hauskoja nuo Laurat😂
Sofia ei osaa suomea hyvin. Eikö se niin antanu ymmärtää.
Nyt ne Laurat vertaa Big Brotheria Game of Thronesiin. Mä en kestä!🙈🤭🤣
Vierailija kirjoitti:
Milena ei näköjään saa olla iloinen siitä, että pääsi ylhäisiin, vaikka ei ollut suosittu äänestyksessä. Sitten Millu valittaa vaikka itse on kuitenkin suositumpi muiden keskuudessa. Milena on varmasti todella yksinäinen.
Ei Milena osaa tuollaisesta iloita. Hän saa nautintoa muille vttuilemisesta ja pahan puhumisesta.
Täällä meni telkku kiinni, kun kooste loppui ja Laurat lävähtivät ruutuun. En voi sietää noita enää. Toivottavasti tämä on ensimmäinen ja viimeinen kausi, kun samoja vieraita kierrätetään joka ikinen viikko koko syksyn. Aivan idioottimainen idea.
Haimilan ääni sattuu korviin ihan helkutisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Laura on häädössä niin pääsee ekana turvaan. Esittäjistä tykätään.
Kärmekset tukee kärmestä. "Läppämasiinat" tukee "läppämasiinaa".
Käärmeet on kyllä samoja kuin läppälooran jengi ja lisäksi ne ovat vielä noita-akkoja. Reeon porukka EI ole käärmeitä. Ilman Reeo nuo naiset olisi nähnyt nälkää tuolla ulkona.
KYLLÄ on. Käärmeitä ovat, ja kaikkien käärmeiden äiti on Reeo.
Toivon että Sofia voittaa. Hän on reilu, ajattelee kaikkien parasta, ei ole ollut kertaakaan puhumassa pahaan muista ja on tosi aikuismainen sekä hyvä käytöksinen. Sanoo myös asiat suoraan, kuten Ruzulle ja Karvanille.
Taas Laurat. Eikö ne saa ketään muita tonne. Hauskojako.No mun mielestä ei.
Tääl o varmaan jtn terveysalan tyyppei..mikä tuolla heidillä vaivaa..kiekuu kuin fasaani ..tänääbkin 3 krt lyhyessä ajassa