Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Cam1 20:48. Nyt on mennyt Nabbella tunteisiin. Uhhuh 😳 Näinköhän Nabbe tuosta tokenee?
Voi että, kuinka toi Tuula haluaa koko aika "päsmäröidä", ja sitten vielä nuoleskelee ihan törkeesti Reeo, Miikkaa ja Nabbea ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
koosteet alkaa vasta 22.10. Vain elämää, Erika lihonut, oon nähnyt muutama vuosi sitten Espoon omenassa ja oli laihan näköinen
Bb koosteita ootellessa vain elämää minäki kattelen. Kovin on Erika pöhöttynyt lyhyessä ajassa. Ääni on silti hyvä
Vain vanhat ja sivistymättömät naiset arvostelevat toisten lihomisia enää. Moukat.
Vierailija kirjoitti:
Tosi reilu meininki taas talossa tällä hetkellä. Nabazia suostutellaan ja pakotetaan laulamaan vasten tahtoaan. Kun jätkä ei osaa edes puhua tai lukea. Nabazilla paha mieli !
antakaa ääniä että pääse la turvaan,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
koosteet alkaa vasta 22.10. Vain elämää, Erika lihonut, oon nähnyt muutama vuosi sitten Espoon omenassa ja oli laihan näköinen
Bb koosteita ootellessa vain elämää minäki kattelen. Kovin on Erika pöhöttynyt lyhyessä ajassa. Ääni on silti hyvä
Vain vanhat ja sivistymättömät naiset arvostelevat toisten lihomisia enää. Moukat.
Mieheksi minä kyllä syntynyt.
Kun Heidi haroi Lauran päätä näin miten Lauralle sopisi lyhyet hiukset. Aivan upea kasvojen luusto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheksi minä kyllä syntynyt.
Ihan yhtä moukkamaista.
Mia on kuin jotain vetänyt. Ihmeen sairaan näköinen olemus.
Siis Reeo on niin ällö olevinaan nyt mega-stara-laulaja 🤮
Vierailija kirjoitti:
Miksei Soffe kertonut ylpeästi todellisesta työstään? Sanoi tekevänsä sen alan töitä, mitä opiskeli (muoti ja markkinointi) ja somea. Olisi maininnut seksityön.
Seksityö on kaunisteltu nimitys maksulliselle huoraamiselle.
Jotenkin suloista vaikka miten nuotin vierestä toi onnistumisen fiilis heillä.. on rankkaa olla musaope... On kokeiltu.
Myötähäpeä noiden laulamisesta. Laulaminen pitäisi jättää sellaisille, jotka sen osaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihmettelen vaan kun Erika on ollut kasvoiltaan ok ja nyt pullee, laulusta en tiedä koska ei kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Pelleileekö tuo Nabaz taas kerran.
Esitystä, kerjää säälipisteitä.
Hyvinhän noi esittää ja ääntäkin löytyy
Nabbe raamailee ja Tuula lässyttää Nabbelle, ei hyvää iltaa,
Vierailija kirjoitti:
Hyvinhän noi esittää ja ääntäkin löytyy
Onko toi vitsi?
Mia lähihoitaja. Ei olekaan mikään juontaja. Kertoi Saaralle totuuden. Haluaisi olla radio HitMixin juontaja mutta ei ole.
Olen ihmetellyt tuon lähihoitajan ääntä ja sen sopivuutta radioon. PieruMia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä oon lumoutunut Lauran upeudesta. Oikeesti, Laura on niin kaunis. Toivoisin niin että Laurasta tulisi näyttelijä.
No kyllähän se totuus on se, että ei tuota BB:tä kauneudella voiteta. Kyllä täytyy löytyä karismaa ja kyllä pitää olla viihdyttävä.
Missikisat on eri formaatti, eikö ?
Laura on paras näyttelemiseen, tanssimiseen ja laulamiseen liittyvissä haasteissa.
Laura olla kaksnaama!
Ilmankos on noin leveä naama?
Voi Milenaa ja Millua :D Laulavat ihan nuotilleen ja kummallakin nätti äänenväri, mutta kumpikin niin paniikissa että laulu kuuluu hyvin hyvin hiljaa.