Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
58781/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse vielä tuota kotona yhä asuvaa 26-vuotiasta vanhempi ja joudun yhä asumaan vanhan ja sairaan vanhempani luona. Olen työtön, eikä säästöjä, eikä omaisuutta ole. Ainoa tuloni on työmarkkinatuki. Tässä on toki takana paljon kaikkea, josta en jaksa nyt kertoa. Asiat nyt vain ovat menneet näin, eikä mitään mahdollisuutta omilleen muuttamiseen kohdallani ole. Maksan itse omat menoni työmarkkinatuesta. Vanhempani luona saan toki asua ilmaiseksi, mutta suunnilleen kaikki asiat, kuten kotityöt ja paljon vanhempani asioiden hoitamista jää vastuulleni.

Suurin osa nuorista aikuisista ei ilkeäisi asua vanhempiensa siivellä. Vanhemmat taas eivät ilkeä ajaa heitä pois. Jos ei ole varaa muuten muuttaa omilleen, niin kyllä sossu auttaa. Väärin on käyttää vanhempien rahoja, heillä voisi olla sille rahalle muutakin käyttöä.

olisin antanut pojan asua kotona koko opiskelu ajan ja ilmaiseksi.

Minulla ei tällä hetkellä olisi varaa elättää aikuisista lasta, asun yksin ja pieni palkka. Ja se *ei yhtään vähennä rakkautta lapsiini.

Vierailija
58782/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sossun rahaa saa jos äiti käy töissä josta maksetaan palkkaa ja opiskeleva lapsi kotona esim yliopistossa. Ekana vuotena saa soluasunnon ja asumistukea, opintotuki joka ei riitä, joko opintolainaa tai vanhemmat antaa rahaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
58783/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura jumppaa ja ei taida olla mitään tekemistä fyysisyydellä.

Vierailija
58784/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merve hääri paljon köökin puolella, Heidi onko tehnyt mitään muttei tarkoita sitä ettenkö pitäisi Heidistä. 

No kyllä varmasti kun oli pakko syödä kokoajan. Milloin oli leikkelettä suussa ja milloin pizzatäytteitä. Söi "kuormasta". Tuli vähän possumaiset vibat Mervestä.

No tää 😂😂 Merve tykkäs syödä muidenkin eestä.

Mut ei kyllä pärjänny syömisessä viime vuoden voittaja possu-jassulle. Sehän veteli voita kitusiinsa suoraan paketista 😂

Vierailija
58785/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin eilisen jälkimainingeissa häätöjä ja pelastumisia ym. käänteitä. Itselleni Kirsin häätö on kauden kohokohta ja lähelle tulee Merve. Merven lähtö sai pitkästä aikaa hihkumaan. Heidin ja Reeon säilyminen talossa on ilahduttanut, samoin Sallan ja Tuulan. Eniten on harmittanut Millan häätö, kun vaikutti todella mukavalta ja äänestyksessä reilusta johtoasemasta putosi viimeisillä 2 minuutilla. 

On sun elämä ankean kuuloista jos tuollainen asia saa pitkästä aikaa hihkumaan.

Vierailija
58786/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä Laura on alunperin kotoisin (ennen Hkiin muuttoa)? Jotenkin niin ankea ja pessimistinen look ja puhetyyli. Onko jostain pohjoisesta tai pohjanmaalta..?

Mikkelistä

On tosi tympeä.

Kiukkusen oloinen.

Luulisi 46v.

Vierailija
58787/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse vielä tuota kotona yhä asuvaa 26-vuotiasta vanhempi ja joudun yhä asumaan vanhan ja sairaan vanhempani luona. Olen työtön, eikä säästöjä, eikä omaisuutta ole. Ainoa tuloni on työmarkkinatuki. Tässä on toki takana paljon kaikkea, josta en jaksa nyt kertoa. Asiat nyt vain ovat menneet näin, eikä mitään mahdollisuutta omilleen muuttamiseen kohdallani ole. Maksan itse omat menoni työmarkkinatuesta. Vanhempani luona saan toki asua ilmaiseksi, mutta suunnilleen kaikki asiat, kuten kotityöt ja paljon vanhempani asioiden hoitamista jää vastuulleni.

Suurin osa nuorista aikuisista ei ilkeäisi asua vanhempiensa siivellä. Vanhemmat taas eivät ilkeä ajaa heitä pois. Jos ei ole varaa muuten muuttaa omilleen, niin kyllä sossu auttaa. Väärin on käyttää vanhempien rahoja, heillä voisi olla sille rahalle muutakin käyttöä.

yo, armeija ja heti opiskelut, Hgin yliopisto nk hakupaineala, lähti n 21,5 v ja iso itku pääsi todella. 

Vierailija
58788/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sallan nousu alkoi siitä, kun esiintyi viimeviikolla siinä tv kisassa. Heidi jäi mieleen poikana ja Salla uutisten lukijana.

Ja tuo Sallan hyväntuulisuus. vrt. Laura. Siinä ääripäät. Salla on viihdyttävä, Laura ei pätkääkään.

Sallassa en näe mitään viihdettä. 

Mutta sohvalla makaava jukurtti spälshiä mussuttava on varmaan sun mielestä joku viihdepläjäys.. makunsa kullakin..

Ei se ole muiden vika, jos katsot valikoivasti ja näet vain sohvalla istumisen ja syömisen.

Vierailija
58789/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis kiva tietää kuinka moni tämänkin kommenttiosion kirjoittaja elelee vaan kelatukien piikkiin. Villi veikkaus et varmaan 70-80%

Leikkaustoipilaana tulin ensimmäistä kertaa katsomaan tätä kommenttiosiota.  Järkkyä touhua täällä. Pari kommenttia olen kirjoittanut.  Veroprosenttini on 43,5. 

Vierailija
58790/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merve hääri paljon köökin puolella, Heidi onko tehnyt mitään muttei tarkoita sitä ettenkö pitäisi Heidistä. 

No kyllä varmasti kun oli pakko syödä kokoajan. Milloin oli leikkelettä suussa ja milloin pizzatäytteitä. Söi "kuormasta". Tuli vähän possumaiset vibat Mervestä.

No tää 😂😂 Merve tykkäs syödä muidenkin eestä.

Mut ei kyllä pärjänny syömisessä viime vuoden voittaja possu-jassulle. Sehän veteli voita kitusiinsa suoraan paketista 😂

Taitaa taas olla sun keksittyjä höpinöitä kuten merven tölkistä suoraan juominenkin. 🥱

Kerro meille mielummin mitä sä syöt, jotta näytät tuolta.

Vierailija
58791/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei tällä hetkellä olisi varaa elättää aikuisista lasta, asun yksin ja pieni palkka. Ja se yhtään vähennä rakkautta lapsiini.

Miten nämä kommentit mitenkään liittyvät meneillään olevaan bb kisaan ? Alkakaa nyt meuhkaamaan seuraavaksi vaikkapa ihmisten tavasta laittaa muroihin esim. manteleita tai peräti kanelia. Tai keittää aamupuuro veteen sekä lisätä siihen omenaa.

Vierailija
58792/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis kiva tietää kuinka moni tämänkin kommenttiosion kirjoittaja elelee vaan kelatukien piikkiin. Villi veikkaus et varmaan 70-80%

Leikkaustoipilaana tulin ensimmäistä kertaa katsomaan tätä kommenttiosiota.  Järkkyä touhua täällä. Pari kommenttia olen kirjoittanut.  Veroprosenttini on 43,5. 

Päivän paras vitsi. 😂

Vierailija
58793/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siellä laihoja kun ongelma on läskit.?  Itse oon hyvänpainoinen ja tyytyväinern itseeni. 

Niin minäkin.

186cm ja 203kg täyttä lihasta...

Vierailija
58794/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura on aivan Harvey keitelin näköinen, Identtinen !!

Vierailija
58795/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan video jossa Jassu syö voita.

Vierailija
58796/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin eilisen jälkimainingeissa häätöjä ja pelastumisia ym. käänteitä. Itselleni Kirsin häätö on kauden kohokohta ja lähelle tulee Merve. Merven lähtö sai pitkästä aikaa hihkumaan. Heidin ja Reeon säilyminen talossa on ilahduttanut, samoin Sallan ja Tuulan. Eniten on harmittanut Millan häätö, kun vaikutti todella mukavalta ja äänestyksessä reilusta johtoasemasta putosi viimeisillä 2 minuutilla. 

On sun elämä ankean kuuloista jos tuollainen asia saa pitkästä aikaa hihkumaan.

Ohjelman kohdalla :) 

Vierailija
58797/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä tarvitse selittää yhtään mitään, kaikki me emme ole lapiohommissa urakoimassa, pomo perseen takana kyttäämässä.

Vierailija
58798/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin viimeisestä sivusta. Kertoo kyllä jotain kun kirjoittaa Bb ketjuun omista asioistaan.

Liikkeelle ja etsimään niitä oikeita kavereita.

Vierailija
58799/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sofia-Boy kirjoitti:

Milena on tosi lihava, ja syö paljon. On muka kuntosaliyrittäjä !! Ja kuntovalmentaja !! Haloo, tuollainen läski ja muka joku valmentaja joka tsemppaa laihtumaan ??! Ja itse tuon muotoinen hyytelökäsi läski !

No mut sama se on että monet lääkäritkin itse hyvin tuhteja ja sitten alkaa kertoa potilaille oikeasta ruokavaliosta :D Ei tuo jotenkin hirveesti uskottavuutta.

Vierailija
58800/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin 24/7 ja Laura valittaa että on rankkaa.

Eilen sanoi että aikoo nauttia jokaisesta Bb-päivästä.

Äsken pyysi piristysruisketta, esim. amfta miinia.

Läppämasiina :(

Ketju on lukittu.