Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis kiva tietää kuinka moni tämänkin kommenttiosion kirjoittaja elelee vaan kelatukien piikkiin. Villi veikkaus et varmaan 70-80%
Leikkaustoipilaana tulin ensimmäistä kertaa katsomaan tätä kommenttiosiota. Järkkyä touhua täällä. Pari kommenttia olen kirjoittanut. Veroprosenttini on 43,5.
Päivän paras vitsi. 😂
Eli naurat tilanteelleni? Sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis kiva tietää kuinka moni tämänkin kommenttiosion kirjoittaja elelee vaan kelatukien piikkiin. Villi veikkaus et varmaan 70-80%
Leikkaustoipilaana tulin ensimmäistä kertaa katsomaan tätä kommenttiosiota. Järkkyä touhua täällä. Pari kommenttia olen kirjoittanut. Veroprosenttini on 43,5.
leikkaantiiko yhteiskunnan laskuun ?
Vierailija kirjoitti:
Ostaisivat nyt sitten seuraavaksi kaupasta niitä jonkun kaipaamia riisipiirakoita. Varmasti noita on myynnissä pakasteena tai eineksenä. BB:hän voisi jopa toimittaa pakasteriisipiirakoita, kananmunia ja voita niin saisivat riisipiirakoita ja munavoita. Nuo maksavat sitä paitsi vähemmän kuin monet taloon toimitetut kalliit ruoat.
niitä voi tuolla tehdä, ei oo kovin vaikeeta ja munavoi
Vierailija kirjoitti:
Aloitin viimeisestä sivusta. Kertoo kyllä jotain kun kirjoittaa Bb ketjuun omista asioistaan.
Liikkeelle ja etsimään niitä oikeita kavereita.
Täällä kirjoitellaan asukkaidenkin henkilökohtaisista asioista. Kuten Heidin kotona asumisesta. Vttuakos se kenellekään kuuluu. Miten KUKAKIN asuu!!!
Mia sopivan kokoinen, ilmeisesti joskus olut "lihava" kun kertoili tuolla jostain rasvapillereitä, ei oo ikinä tarvinnut laihduttaa ja painoa yli 70 kiloa, elämäniloa, n. 169-170, pituus
Ei vttu millu molemmissa kameroissa...
On muuten nyt hersyvä tunnelma kun Merve lähti. Vielä pari ankeuttajaa (Laura ja Milena) ulos niin täydellistä!
Käyttäjä1686 kirjoitti:
Äänestäminen ruuhkautuu aina viimeisen tunnin ja minuuttien aika. Äänien ns purkaminen vie aikaa
ei mistään petkutuksesta ole kyse äänissä
vaaleissakin on aikaa laskea äänet lopussa yhteen, antakaa toki aikaa myös BB lle
Tarkoitatko, että kun katsojille kerrotaan äänestystilanne vaikka 2 tai 4 minuuttia ennen äänestysajan loppumista, niin se tilanne ei pidä paikkaansa, eli Mervellä ei oikeasti ollut lähes 50 prossaa äänistä, vaan vasta sitten lopussa selvisi ihan hetkessä ne todelliset äänimäärät, kun äänestysaika 2 minuutin päästä Annin ilmoituksesta loppui?
Jos noin on, niin eikö sekin ole huijausta, että katsojille ilmoitetaan väärät prosenttiosuudet ja saadaan heidät siten äänestämään lisää?
Milla putosi samalla tavalla kuin Merve. Kahta vähiten ääniä saanutta asukasta kun aletaan pommittamaan lopussa niin tosi usein sitten käy niin, että vahvimmilla ollutta ei enää äänestetä, koska ihmiset itse pitävät liian itsestäänselvyytenä sitä, että voittaa vaikka häätötilanne elää kokoajan.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse vielä tuota kotona yhä asuvaa 26-vuotiasta vanhempi ja joudun yhä asumaan vanhan ja sairaan vanhempani luona. Olen työtön, eikä säästöjä, eikä omaisuutta ole. Ainoa tuloni on työmarkkinatuki. Tässä on toki takana paljon kaikkea, josta en jaksa nyt kertoa. Asiat nyt vain ovat menneet näin, eikä mitään mahdollisuutta omilleen muuttamiseen kohdallani ole. Maksan itse omat menoni työmarkkinatuesta. Vanhempani luona saan toki asua ilmaiseksi, mutta suunnilleen kaikki asiat, kuten kotityöt ja paljon vanhempani asioiden hoitamista jää vastuulleni.
Pitäisikö tälle kotona-asumiselle perustaa oma keskustelu. Ei kuulu tänne, tämä on BB-keskustelu!
Minusta tuo Merven lähtö muutti talon ilmapiiriä yllättävän paljon: eilen illalla ja tänään on ollut selvästi enemmän yhteistä höpöttämistä ja leikinlaskua, läyhääminen jäi eilen akkalaumalla tupakkipaikalle ja sitä jatkoi oikeastaan vanhaan tapaan vain Milena ja Laura.
Toisaalta vapautuneeseen ilmapiiriin vaikuttaa myös varmasti Nabben ja Miikan sovinto - kaikki taisi huokaista helpotuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse vielä tuota kotona yhä asuvaa 26-vuotiasta vanhempi ja joudun yhä asumaan vanhan ja sairaan vanhempani luona. Olen työtön, eikä säästöjä, eikä omaisuutta ole. Ainoa tuloni on työmarkkinatuki. Tässä on toki takana paljon kaikkea, josta en jaksa nyt kertoa. Asiat nyt vain ovat menneet näin, eikä mitään mahdollisuutta omilleen muuttamiseen kohdallani ole. Maksan itse omat menoni työmarkkinatuesta. Vanhempani luona saan toki asua ilmaiseksi, mutta suunnilleen kaikki asiat, kuten kotityöt ja paljon vanhempani asioiden hoitamista jää vastuulleni.
Pitäisikö tälle kotona-asumiselle perustaa oma keskustelu. Ei kuulu tänne, tämä on BB-keskustelu!
Alkoi siitä kun Heidin kotona asumisesta puhuttii. Että kuuluu tai ei niin ei ole pakko lukea/kommentoida asiaa 🧐
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ollut pyöreä. Mikä vajaa olet kun muita haukut? Onko sulla vähän paha olla?
Suurimmalla osalla tämän palstan kirjoittajista tuntuu olevan paha olla, tai sitten ovat muuten vain häiriintyneitä. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sallan nousu alkoi siitä, kun esiintyi viimeviikolla siinä tv kisassa. Heidi jäi mieleen poikana ja Salla uutisten lukijana.
Ja tuo Sallan hyväntuulisuus. vrt. Laura. Siinä ääripäät. Salla on viihdyttävä, Laura ei pätkääkään.
Sallassa en näe mitään viihdettä.
Mutta sohvalla makaava jukurtti spälshiä mussuttava on varmaan sun mielestä joku viihdepläjäys.. makunsa kullakin..
Ei se ole muiden vika, jos katsot valikoivasti ja näet vain sohvalla istumisen ja syömisen.
Okei kerrotko vielä hänen viihdearvonsa, mitä me muut ei nyt sitten nähty kun hän talostaa äänestettiin pois
Ei jumalauta Reeo! Nyt stop Milenan kanssa keskusteluille. Piru vieköön, näe nyt tuon naisen kierous!
Repa koittaa kaveerata Miltsin kans. Tietää et itse ei tuu voittaan taaskaan eikä Miikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidiä on täällä solvattu kotona asumisestaan, meinaako joku tunkea itsensä Heidin kotiin, jos kuulee että Heidi muuttanut, vai mikä ihmisiä riepoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lupaan tulla heti kommentoimaan, jos perustat.
Vierailija kirjoitti:
Milla putosi samalla tavalla kuin Merve. Kahta vähiten ääniä saanutta asukasta kun aletaan pommittamaan lopussa niin tosi usein sitten käy niin, että vahvimmilla ollutta ei enää äänestetä, koska ihmiset itse pitävät liian itsestäänselvyytenä sitä, että voittaa vaikka häätötilanne elää kokoajan.
Merve oli ylivoimaisessa johdossa2min ennen loppua. Miten 2 min voi keikauttaa hänet viimeiseksi niin että muiden palkit lähes tasoissa. Äänestikö tuotanto.
Miksi jankutat samaa jatkuvasti?