Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
58761/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läski-Milena tuolla jankkaa että BMI-taulukko pitäisi poistaa eikä sitä saisi tuijottaa ollenkaan. Kuvittelee varmaan olevansa jossakin hyvässä kunnossa. Varmasti lihasta on mutta on kyllä reippaasti ylipainoakin pudotettavana. Ei se nyt niin mene että lihasten "varjolla" voi hommata 20kg läskiä.

Lihas painaa enemmän kuin läski, mutta kyllähän tuo aikas isokokoinen on. Toki oma ruumiinrakennekin vaikuttaa asiaan.

Oli Kirsikin aika pyöree vaikka veteli treenejä 100kg painolla :D

No ei ollut pyöreä. Itse olet läskimpi, mutta silti haukut? 🤔 onko jotain sulla pahastikin vialla?

Vierailija
58762/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa nuo Sofian ns. työasut ollakin halpakaupoista ostettua pikamuotia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
58763/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ompa Sallalla noussut hattuun kun on selvinnyt monta kertaa häädöstä . Ei tiedä että hiuskarvan varassa on häätö ollut .

Somesta kävi käsky, että Sallaa pitää äänestää, että saadaan ulos Merve tai Nabbe. Ei kerro suosiosta yhtään mitään tuo selviäminen.

Mikä ihmeen käsky :-----D minä ainakin äänestin Sallaa siksi, koska oli tippumaisillaan. En kenenkään käskystä.

Vierailija
58764/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sallan nousu alkoi siitä, kun esiintyi viimeviikolla siinä tv kisassa. Heidi jäi mieleen poikana ja Salla uutisten lukijana.

Ja tuo Sallan hyväntuulisuus. vrt. Laura. Siinä ääripäät. Salla on viihdyttävä, Laura ei pätkääkään.

Sallassa en näe mitään viihdettä. 

Tylsä tyyppi, perus lähiöämmä.

Vierailija
58765/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miikka kulkenut johtajan beesissä koko ajan. 

Vierailija
58766/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä42643 kirjoitti:

Ei ole, vaan Laura ja käärmejengi.

Paina lainaa-nappia ennen viestin kirjoittamista. Tiedämme me muutkin, miksi ja mitä kommentoit.

Vierailija
58767/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä laihoja kun ongelma on läskit.?  Itse oon hyvänpainoinen ja tyytyväinern itseeni. 

Vierailija
58768/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse vielä tuota kotona yhä asuvaa 26-vuotiasta vanhempi ja joudun yhä asumaan vanhan ja sairaan vanhempani luona. Olen työtön, eikä säästöjä, eikä omaisuutta ole. Ainoa tuloni on työmarkkinatuki. Tässä on toki takana paljon kaikkea, josta en jaksa nyt kertoa. Asiat nyt vain ovat menneet näin, eikä mitään mahdollisuutta omilleen muuttamiseen kohdallani ole. Maksan itse omat menoni työmarkkinatuesta. Vanhempani luona saan toki asua ilmaiseksi, mutta suunnilleen kaikki asiat, kuten kotityöt ja paljon vanhempani asioiden hoitamista jää vastuulleni.

Suurin osa nuorista aikuisista ei ilkeäisi asua vanhempiensa siivellä. Vanhemmat taas eivät ilkeä ajaa heitä pois. Jos ei ole varaa muuten muuttaa omilleen, niin kyllä sossu auttaa. Väärin on käyttää vanhempien rahoja, heillä voisi olla sille rahalle muutakin käyttöä.

Vierailija
58769/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ompa Sallalla noussut hattuun kun on selvinnyt monta kertaa häädöstä . Ei tiedä että hiuskarvan varassa on häätö ollut .

Somesta kävi käsky, että Sallaa pitää äänestää, että saadaan ulos Merve tai Nabbe. Ei kerro suosiosta yhtään mitään tuo selviäminen.

iitse äänestäisin sitä mitä haluan mutten äänestä ketään, keväällä kiva lähteä vaikka Italiaan. 

Vierailija
58770/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läski-Milena tuolla jankkaa että BMI-taulukko pitäisi poistaa eikä sitä saisi tuijottaa ollenkaan. Kuvittelee varmaan olevansa jossakin hyvässä kunnossa. Varmasti lihasta on mutta on kyllä reippaasti ylipainoakin pudotettavana. Ei se nyt niin mene että lihasten "varjolla" voi hommata 20kg läskiä.

Lihas painaa enemmän kuin läski, mutta kyllähän tuo aikas isokokoinen on. Toki oma ruumiinrakennekin vaikuttaa asiaan.

Oli Kirsikin aika pyöree vaikka veteli treenejä 100kg painolla :D

No ei ollut pyöreä. Itse olet läskimpi, mutta silti haukut? 🤔 onko jotain sulla pahastikin vialla?

No olihan se pyöreä, mutta ei missään nimessä läski. Mikä ihme sinua vaivaa kun läskiksi haukut? En ole ylipainoinen.

Vierailija
58771/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse vielä tuota kotona yhä asuvaa 26-vuotiasta vanhempi ja joudun yhä asumaan vanhan ja sairaan vanhempani luona. Olen työtön, eikä säästöjä, eikä omaisuutta ole. Ainoa tuloni on työmarkkinatuki. Tässä on toki takana paljon kaikkea, josta en jaksa nyt kertoa. Asiat nyt vain ovat menneet näin, eikä mitään mahdollisuutta omilleen muuttamiseen kohdallani ole. Maksan itse omat menoni työmarkkinatuesta. Vanhempani luona saan toki asua ilmaiseksi, mutta suunnilleen kaikki asiat, kuten kotityöt ja paljon vanhempani asioiden hoitamista jää vastuulleni.

Suurin osa nuorista aikuisista ei ilkeäisi asua vanhempiensa siivellä. Vanhemmat taas eivät ilkeä ajaa heitä pois. Jos ei ole varaa muuten muuttaa omilleen, niin kyllä sossu auttaa. Väärin on käyttää vanhempien rahoja, heillä voisi olla sille rahalle muutakin käyttöä.

olisin antanut pojan asua kotona koko opiskelu ajan ja ilmaiseksi.

Vierailija
58772/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä Laura on alunperin kotoisin (ennen Hkiin muuttoa)? Jotenkin niin ankea ja pessimistinen look ja puhetyyli. Onko jostain pohjoisesta tai pohjanmaalta..?

Mikkelistä

Vierailija
58773/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sallan nousu alkoi siitä, kun esiintyi viimeviikolla siinä tv kisassa. Heidi jäi mieleen poikana ja Salla uutisten lukijana.

Ja tuo Sallan hyväntuulisuus. vrt. Laura. Siinä ääripäät. Salla on viihdyttävä, Laura ei pätkääkään.

Tylsä tyyppi, perus lähiöämmä.

asuu Järvenpäässä, sitä ennen hyyryläisenä Kalasatamassa. 

Vierailija
58774/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin eilisen jälkimainingeissa häätöjä ja pelastumisia ym. käänteitä. Itselleni Kirsin häätö on kauden kohokohta ja lähelle tulee Merve. Merven lähtö sai pitkästä aikaa hihkumaan. Heidin ja Reeon säilyminen talossa on ilahduttanut, samoin Sallan ja Tuulan. Eniten on harmittanut Millan häätö, kun vaikutti todella mukavalta ja äänestyksessä reilusta johtoasemasta putosi viimeisillä 2 minuutilla. 

Vierailija
58775/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisivat nyt sitten seuraavaksi kaupasta niitä jonkun kaipaamia riisipiirakoita. Varmasti noita on myynnissä pakasteena tai eineksenä. BB:hän voisi jopa toimittaa pakasteriisipiirakoita, kananmunia ja voita niin saisivat riisipiirakoita ja munavoita. Nuo maksavat sitä paitsi vähemmän kuin monet taloon toimitetut kalliit ruoat.

Vierailija
58776/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep 😂 Merve, Heidi ja Tuula ainakin keittiössä kun mitäki säheltäjiä. Tuulalta ei onnistunu edes sipulin pilkkominen. Reeo huvittuneena aina katsoo ja nätisti neuvoo. Ei voi kun ihailla tollasta rauhallisuutta .

No onpahan vääristelyä taas. Heidi ei tee keittiössä yhtään mitään, ei edes yritä. Merve taas teki paljon ruokaa ja ihan onnistuneesti ja omatoimisesti.

No ei kai tommonen pissisprinsessa voi millään keittiöhommiin ryhtyä.

Vierailija
58777/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sohvalla makaava jukurtti spälshiä mussuttava on varmaan sun mielestä joku viihdepläjäys.. makunsa kullakin..

Vierailija
58778/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se ole vanhempien siivellä asumista, jos osallistuu kuluihin? Sossun luukulle ei pitäisi kenenkään mennä vaan ensisijaisesti töihin!

Vierailija
58779/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 26v. eli Heidiä vielä vanhempi, mutta asun kotona. Miksi? Koska säästän rahaa. Käyn töissä, maksan omat elämänkustannukseni puoliksi vanhempieni kanssa. Jää kivasti rahaa säästöön. Kohta 6-numeroinen luku tilillä niin pääsee nauttimaan itsenäisestä "aikuisen" elämästä.

Eli vanhempasi maksavat puolet kustannuksistasi!

Niinhän tuossa kirjoitit.

Juu, siis ehkä kirjoitin itse hieman epäselvästi, mutta tarkoitin, että kolmeen kimppaan. Ei tee kun 300€ nykyisillä kuluilla per. turpa. Lisäksi autan tekemällä kotitöitä, kokkaamalla, ostamalla yllätyksiä ym. eli en todellakaan muiden piikkiin elä.

Ei sun tarvii itseäsi puolustella. Kaikki tekee omat päätöksensä ja toi on sun päätös. Kotona asuminen on taloudellisesti fiksua, mutta nuoren ihmisen kehityksen kannalta melko jarruttavaa. Tunnen yhden 40v miehen, jaksa muutti kotoa vasta päälle 30-vuotiaana, eli kyllä näitä on.

Ei pidä yleistää, on kovin monenlaisia elämäntilanteita: opiskelua, ehkä ei halua ottaa opintolainaa, sairauksia, y.m.

Muuten, valaise vähän mikä kehityksessä on vaarassa ?

onhan niitä peräkammari poikia maaseudulla, en tiedä onko vähentyneet, tytöt lähtee opsikelemaan ja maailmalle,.  Toki poikiakin lähtee mutta sitten jää kotikonnuille peräkammariinkin

Italiassa lapset asuvat kotona leppoisasti mamman hoivissa, eikä siinä ole mitään pahaa. Maaseudulla  nämä halveksitut pojat jäivät tosiaan tilaa hoitamaan ja samalla hoitivat ikäkkäät vanhempansa, likkalapset lensivät maailmalle. Maajussille morsiameenkaan ei enää näitä poikia riitä, peräkammarinpoika  solvauksen voi  jättää siis  historiaan.

Vierailija
58780/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olisin antanut pojan asua kotona koko opiskelu ajan ja ilmaiseksi.

Minulla ei tällä hetkellä olisi varaa elättää aikuisista lasta, asun yksin ja pieni palkka. Ja se yhtään vähennä rakkautta lapsiini.

Ketju on lukittu.