Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Repa sano Sofialle et mimmillä on munaa!
Voi ku tietäs miten oikeessa onkaan.Sofiako ei tosta suuttunu?? Ihme
Reeo on useamman kerran kutsunut Sofiaa mieheksi ja vähän odotellut reaktiota häneltä. Mutta Sofia on ollut ihan viilipytty. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 26v. eli Heidiä vielä vanhempi, mutta asun kotona. Miksi? Koska säästän rahaa. Käyn töissä, maksan omat elämänkustannukseni puoliksi vanhempieni kanssa. Jää kivasti rahaa säästöön. Kohta 6-numeroinen luku tilillä niin pääsee nauttimaan itsenäisestä "aikuisen" elämästä.
Eli vanhempasi maksavat puolet kustannuksistasi!
Niinhän tuossa kirjoitit.
Juu, siis ehkä kirjoitin itse hieman epäselvästi, mutta tarkoitin, että kolmeen kimppaan. Ei tee kun 300€ nykyisillä kuluilla per. turpa. Lisäksi autan tekemällä kotitöitä, kokkaamalla, ostamalla yllätyksiä ym. eli en todellakaan muiden piikkiin elä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 26v. eli Heidiä vielä vanhempi, mutta asun kotona. Miksi? Koska säästän rahaa. Käyn töissä, maksan omat elämänkustannukseni puoliksi vanhempieni kanssa. Jää kivasti rahaa säästöön. Kohta 6-numeroinen luku tilillä niin pääsee nauttimaan itsenäisestä "aikuisen" elämästä.
Mitä se sulle kuuluu. Hoida omat asias.
Meikkihuoneessa oli ihan hyvät keskustelut Reeon, Soffen ja Nabazin kesken sateenkaariväestä ja kaapista ulos tulemisen vaikeudesta. Nabbe puhui, ettei voi sanoa erästä asiaa talossa, kertoo sitten ulkopuolella, mutta juuri sen vuoksi ihailee niin paljon Sofian rohkeutta. Käsitinkö oikein, että Nabbe ei halua kertoa talossa olevansa gay? Heidikin oli mukana, mutta kuunteli vain hiljaa. Pohtii varmaan omia tunteitaan ja identiteettiään (on ehkä bi tai l?).
Vierailija kirjoitti:
Voi ku tietäs miten oikeessa onkaan.
Tietenkin tietää. Mitä ihmettä sinä oikein kuvittelet? Eikö hänen ammattiaan/transseksualisuuttaan ole muka riittävästi talossa jauhettu?
Vierailija kirjoitti:
Voi ku tietäs miten oikeessa onkaan.
Siitähän ne juuri puhui, Santerista joka on Sofia ja Sofia ruikutti olevansa pohjasakkaa. Miksi?
Kyllä miehinen mies asian tajuaa, se oli lapsus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, siis ehkä kirjoitin itse hieman epäselvästi, mutta tarkoitin, että kolmeen kimppaan. Ei tee kun 300€ nykyisillä kuluilla per. turpa. Lisäksi autan tekemällä kotitöitä, kokkaamalla, ostamalla yllätyksiä ym. eli en todellakaan muiden piikkiin elä.
Ei sun tarvii itseäsi puolustella. Kaikki tekee omat päätöksensä ja toi on sun päätös. Kotona asuminen on taloudellisesti fiksua, mutta nuoren ihmisen kehityksen kannalta melko jarruttavaa. Tunnen yhden 40v miehen, jaksa muutti kotoa vasta päälle 30-vuotiaana, eli kyllä näitä on.
Olis kiva tietää kuinka moni tämänkin kommenttiosion kirjoittaja elelee vaan kelatukien piikkiin. Villi veikkaus et varmaan 70-80%
Vierailija kirjoitti:
Olisin luullut että Salla putoo.
Mitä Salla tekee työkseen, kun sai niin paljon ääniä.
Kuuluu oikeaan liittoumaan, sai siksi ääniä. Ei ole liittynyt kiusaajien jengiin.
Vierailija kirjoitti:
Olis kiva tietää kuinka moni tämänkin kommenttiosion kirjoittaja elelee vaan kelatukien piikkiin. Villi veikkaus et varmaan 70-80%
Yleisestä kiukkuisuudesta ja negatiivisuudesta voi päätellä, että mt-syistä poissa työmarkkinoiden käytöstä on yli puolet.
Vierailija kirjoitti:
Meikkihuoneessa oli ihan hyvät keskustelut Reeon, Soffen ja Nabazin kesken sateenkaariväestä ja kaapista ulos tulemisen vaikeudesta. Nabbe puhui, ettei voi sanoa erästä asiaa talossa, kertoo sitten ulkopuolella, mutta juuri sen vuoksi ihailee niin paljon Sofian rohkeutta. Käsitinkö oikein, että Nabbe ei halua kertoa talossa olevansa gay? Heidikin oli mukana, mutta kuunteli vain hiljaa. Pohtii varmaan omia tunteitaan ja identiteettiään (on ehkä bi tai l?).
Ei Nabbe tarvitse ainakaan minulle kerto yhtään mitään. Mitä rohkeutta siinä on, että kertoo ottavansa suihin ja tienaavansa ruhtinaallisesti. Asiat asioina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sun tarvii itseäsi puolustella. Kaikki tekee omat päätöksensä ja toi on sun päätös. Kotona asuminen on taloudellisesti fiksua, mutta nuoren ihmisen kehityksen kannalta melko jarruttavaa. Tunnen yhden 40v miehen, jaksa muutti kotoa vasta päälle 30-vuotiaana, eli kyllä näitä on.
Se, että asun kotona ei tarkoita sitä, että viettäisin siellä kaiken vapaa-aikani.
Toki ymmärrän mitä tarkoitat tuolla, tunnen itsekin valitettavasti ko. ihmisiä. Mutta mulla asiat hyvin ja kohta on oman asunnon osto :)
Soffe puhuu ihan fiksusti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Sofia nyt valittaa, että hän on pohjasakkaa? Onko saanut pikkasen palautetta röyhkeydestään, toivoo että joskus hänen kaltaisensa voi menestyä. Toivoo, että jonkun lapsi tai lapsenlaspi menestyy hänen valitsemallaan alalla. Minä en toivo, toivon että nuoret eivät ala koskaan itseään myymään, vaikka se tuntuu rhakasta olevan, Sofia kertoo itse näin. Pelkään että moinen ammatti vie tuhoon.
Eiköhän tarkoittanut pikemminkin sitä, että toivoo, että tulevien sukupolvien keskuudessa transihmisillä on helpompi elää ja voivat menestyä omana itsenään. Ei tuo keskustelu liittynyt (tällä kertaa) mitenkään Sofian seksityöhön vaan transihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Villimpi veikkaus että itsekin elelet, kun olet tähän aikaan kirjoittamassa... 😂.
Sofiasta tehdään päällikkö, sopii minulle ja sitten ulos talosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ku tietäs miten oikeessa onkaan.Tietenkin tietää. Mitä ihmettä sinä oikein kuvittelet? Eikö hänen ammattiaan/transseksualisuuttaan ole muka riittävästi talossa jauhettu?
Ei se käsittääkseni ole talossa paljastanut että muutosprosessi on jätetty kesken (enpä usko että haluaakaan eroon työvälineestään).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että asun kotona ei tarkoita sitä, että viettäisin siellä kaiken vapaa-aikani.
Toki ymmärrän mitä tarkoitat tuolla, tunnen itsekin valitettavasti ko. ihmisiä. Mutta mulla asiat hyvin ja kohta on oman asunnon osto :)
Onnea sinulle! Ja riippuu ihan kunkin ihmisen vanhemmista, onko kotiin jääminen aikuisena haitallista vai hyödyllistä. Jos vanhemmat ovat paapovia, voi itsenäistyminen olla vaikeaa. Ja esimerkiksi parisuhteessa oleminen, jos on ollut aina se vanhempien silmäterä ja saanut kaiken helpolla. Mutta sinä kuulostat ihan fiksulta nuorelta.
Sä et vieläkään saanut googletettua mitä KOHDELLA tarkoittaa. Ketään ei voi kohdella itsekkäästi tai ylimielisesti. Katsos kun on olemassa ihminen ja sen persoona, ja sitten ihminen ja sen käytös. Sinä hyökkäät Merven persoonaa vastaan ja puolustat Miikan huonoa käytöstä. Mene psykologian alkeiskurssille, niin ymmärrät tätä maailmaa vähän paremmin.