Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Enempää ei enää voi valittaa. Merve on valittajien kuningatar.
Katselin Aussien BB:n ja on siellä jotain niin paljon kovempaa. Tosin palkintokin on 250 000Aus$.
Ohis, jos palkinto olisi esim. 250'000e täälläkin, uskon että mukaan hakisi fiksumpaa/mielenkiintoisempaa porukkaa.
30'000e ja tuosta -verot siitä että voittaja on melkein 3kk ja vielä 24/7 'töissä' ei loppujen lopuksi ole kummoinen summa...
Tanssikisan voittoon punainen tai keltainen.Ei missään nimessä sininen
Sitten saa Laura ja Merve nähdä miten heidän hommia ei arvosteta.Näpäytys myös Nabazille.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ensimmäinen kausi BB:ssä kun minulla ei ole suosikkia.
Siinä mielessä turha ja tylsä kausi.Se mikä katsojana ärsyttää Reeossa on se, että hän Miikan kanssa ns. "torppaa pelin". En pidä käytöksestä missä halutaan olla ohjaksissa, ja syytellään muita "väärin" äänestämisestä.
Heidän tyyli on erilainen, Miikka raivoaa pää punaisena (Heiden valehäädön jälkeen) Reeo keskusteli näennäisen rauhallisesti Lauran kanssa, mutta se tuntui kurinpalautukselta(!) pakotti Lauran selittämään tekojaan kuin lapsi.
En pidä tuollaisesta käytöksestä, itse olisin Laurana sanonut jotain it is what it is, kurja että kävi näin, mutta tämä on peliä ja ensisijaisesti jokainen täällä haluaa ITSE välttää häädöt, ja poistunut sisälle.
Tulee mieleen vähän Selvityjien viime kauden Mean Girlsit, ei tehnyt enää mieli katsoa sarjaa kun tuli paha mieli.
Juonittelua/seläntakana puhumista on paljon talossa, ja haluan korostaa että tarkoitan nyt sellaista (Miikalla avoimempaa, Reeolla hienovaraisempaa) hebkistä peliä/manipulointia mikä EI ole oikein.
Odottavat (ja jostain syystä myös moninasukas ajattelee niin!) että muut ovat heille tilivelvollisia/pitäisi huomioidan heidän pelinsä omissa teoissaan jne.Sofia minusta suht tylsä asukas, ei tuo mitään sisältöä varsinaisesti, mutta varmaan ainoa joka ymmärtää tuon kuvion ja huomannut pari kertaa ettei pidä tuosta. Ehkä Nabbekin tajunnut, tai varmaan jo aiemmin, mutta roikkunut mukana kunnes hänen "lemppareitaan" (Merve) alettu nyt ottaa kohteeksi. Siis sellaisen painostuksen "olla mukana" ettei tarvutse alkaa selittelemään sitten...
Tuossa porukassa/sen liepeillähän on koko ajan olleet ne ns. itsestään epävarmemmat ihmiset (Heidi, Salla, Milla, Tuula joka toki hiihtää Naben perässä) voimakkaammat (=itsevarmemmat) ihmiset pelanneet pääosin eri porukoissa.
Tarkoitatko että Miikan ja Reeon ois pitönyt vaan puhumatta mitään niellä se että sen edestä että pojat olisivat pelastaneet Lauran varmalta häädöltä, Laura petti sopimuksen ja heitti ulos Heidin joka oli Reeon ja Miikan luottotyyppi ja myös Lauran ystävä. Väärinkäsitystähän se osittain olikin, mutta eihän pojat sitä tienneet.
Vierailija kirjoitti:
Merve 🐷🐷🐷
Se söi ihan KOKO AJAN eilen ku tekivät pitsoja :DD ihan koko ajan
Monesti olen katsonut kun asukkaat täyttävät bruchetta-leipiään sillä tomaattisalsalla. Merve vetää leivilleen täytettä joka kerta niin ettei väliä riittääkö muille itsekäs tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se Merve siitä kakusta nyt itke. Todellaki aivan asiasta Reeo eilen huomautti. Reeo ja Miikka vaan mietti että onko Mervellä sen kakkuhomman takia paha mieli.
Merve kyllä itse sanoi että se itkettää ku jotku vaan jatkaa kettuilua, vaikka huomaa että on paha mieli. En tiedä että oliko aamulla joku tilanne, että Miikka oli jatkanut kettuilua ki Miikasta pääsääntöisesti valitti.
Viisi vuotias lapsikin (!!) ymmärtää, ettei toisen juhlakakkuun kosketa ilman lupaa ja ennen sankaria.
Vierailija kirjoitti:
Monesti olen katsonut kun asukkaat täyttävät bruchetta-leipiään sillä tomaattisalsalla. Merve vetää leivilleen täytettä joka kerta niin ettei väliä riittääkö muille itsekäs tyyppi.
reeo vähän viittuili liikkumisesta, merve sanoi, etkö nähnyt kun otin jopa juoksuaskelia kohti hummuskulhoo?
Tuo Merve pois talosta heti jos häädössä ei tuollaista jaksa katsoa että suuttuu siitä että syö toisen kakun
Tupuliini kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mulla meni ihan ohi, että Merve on eilen syönyt Nabazin synttärikakkua! Mistä Nabaz ei ollut ottanut, vaan halusi että syövät sen tänään aamulla kakkukahvilla. Ja Merve "ei tiennyt ettei saa ottaa, kun ei kukaan ollut sanonut". Mikä Merven älykkyysosamäärä on? Itkeekö tosissaan nyt sen takia, että hänelle sanottiin ettei ole ok syödä toisen syntymäpäiväkakkua.
mervelle kaikki syötävä on syötävää, illallakin kun söi pitsojen täytteet sanoi vain että juusto on se mun juttu.
siis ihmisellä ei ole käytöstapoja, mulle kaikki, kaikki heti, mut hei mennään makuulle, helpottaa.
Näin on, kaikilla ei ole käytöstapoja edes toisen juhlissa. Mieheni viisikymppisillä eräs hänen työkaverinsa oli aikeissa leikata kakkua ensiksi, kunnes huomautin, että sankari leikkaa ensin.
Kiinalaisessa ravintolassa eräs porukka ruokaili viereisessä pöydässä, seisovassa pöydässä oli tarjolla Sushia. Yksi latasi lautaselleen moneen kertaan sushiannoksen, jätti aina riisin syömättä. Joku huomautti, että hei kuinka sinä noin, tämä vastasi että pelkkää riisiä en syö.
Huvittaa hieman Merven perusteet Heidille että valitsi oman edun ennen joukkueen etua.. sitten tulee tää kakku-gate :D
Jodelissa masinoidaan jo sinistä ryhmää eli Merven joukkuetta voittoon. Vastaiskun paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia ovat arjessa Nabbe ja Merve ? Kateellisia ja kilahtavat jostain pienestäkin.
Kilahtavat? Nabella on aika hyvät hermot siihen nähden miten paljon Miikka härkkii ja kiusaa häntä. Mervehän on suoranainen rauhallisuuden ja verkkaisuuden perikuva :D Syö ja lepää. Välillä tekee ruokaa.
Merve on niin väsynyt. Just ja just jaksaa narista kaunastaan Heidille.
Voi eikö Sofia pääse paljastelemaan, pakko laittaa housut jalkaan.
Heidikin ansaitsee finaalipaikan. Teki peliliikkeen josta oli vain hänelle hyötyä. Eipä noilla nyhveröillä ois ollu pokkaa sitä tehdä. Ja miten se on itsekästä, kun kyse on pelistä, ei todellisesta elämästä?
Mistä voi johtua, että Reeo on oikeasti noin vetelä ja flegmaattinen. Ei varmasti herätä hirveästi kiinnostusta kenessäkään.
Vierailija kirjoitti:
Reeon naama ärsyttää .
naamalleen ei kauheesti voi tehdä mitään, sisin meinaa ja sitä reeolla on, hyvä tyyppi, so last season tuijotella ulkonäköön, venäjä kun tossa vieressä päättää katkoa nettiyhteydet on aivan sama miltä sinäkin instassa filtteröidynä näytät.
Soisin voiton siniselle, vaikka etenkin Merve saakin näkemään punaista. Ei ole mukavaa katsottavaa, kun ihmiset ovat koko ajan pahalla mielellä jonkun kiukuttelevan Miikan takia.
Varmaan ensimmäinen kausi BB:ssä kun minulla ei ole suosikkia.
Siinä mielessä turha ja tylsä kausi.
Se mikä katsojana ärsyttää Reeossa on se, että hän Miikan kanssa ns. "torppaa pelin". En pidä käytöksestä missä halutaan olla ohjaksissa, ja syytellään muita "väärin" äänestämisestä.
Heidän tyyli on erilainen, Miikka raivoaa pää punaisena (Heiden valehäädön jälkeen) Reeo keskusteli näennäisen rauhallisesti Lauran kanssa, mutta se tuntui kurinpalautukselta(!) pakotti Lauran selittämään tekojaan kuin lapsi.
En pidä tuollaisesta käytöksestä, itse olisin Laurana sanonut jotain it is what it is, kurja että kävi näin, mutta tämä on peliä ja ensisijaisesti jokainen täällä haluaa ITSE välttää häädöt, ja poistunut sisälle.
Tulee mieleen vähän Selvityjien viime kauden Mean Girlsit, ei tehnyt enää mieli katsoa sarjaa kun tuli paha mieli.
Juonittelua/seläntakana puhumista on paljon talossa, ja haluan korostaa että tarkoitan nyt sellaista (Miikalla avoimempaa, Reeolla hienovaraisempaa) hebkistä peliä/manipulointia mikä EI ole oikein.
Odottavat (ja jostain syystä myös moninasukas ajattelee niin!) että muut ovat heille tilivelvollisia/pitäisi huomioidan heidän pelinsä omissa teoissaan jne.
Sofia minusta suht tylsä asukas, ei tuo mitään sisältöä varsinaisesti, mutta varmaan ainoa joka ymmärtää tuon kuvion ja huomannut pari kertaa ettei pidä tuosta. Ehkä Nabbekin tajunnut, tai varmaan jo aiemmin, mutta roikkunut mukana kunnes hänen "lemppareitaan" (Merve) alettu nyt ottaa kohteeksi. Siis sellaisen painostuksen "olla mukana" ettei tarvutse alkaa selittelemään sitten...
Tuossa porukassa/sen liepeillähän on koko ajan olleet ne ns. itsestään epävarmemmat ihmiset (Heidi, Salla, Milla, Tuula joka toki hiihtää Naben perässä) voimakkaammat (=itsevarmemmat) ihmiset pelanneet pääosin eri porukoissa.