Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
50501/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoon tota Tuulan mummomaista puhetta.

Vierailija
50502/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi Looran botoksijuttu vähän yllätti. Aika pinnallista. Ja muutenkin naama täysin ilmeetön, ilman botoxiakin. Huh. Ihme eukko.

Ja voittorahat käyttäisi merkkilaukkuun. Pinnallinen, persoonaton ja ilmeetön henkilö. Lisäksi paljastunut ilkeäksi selän takana paskanpuhujaksi.

  ei se merkkilaukku maksa 30 000 miinus verot

Kyllä voi maksaa. Vaikka tuskin Laura sellaista laukkua ajatteli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50503/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi Looran botoksijuttu vähän yllätti. Aika pinnallista. Ja muutenkin naama täysin ilmeetön, ilman botoxiakin. Huh. Ihme eukko.

Ja voittorahat käyttäisi merkkilaukkuun. Pinnallinen, persoonaton ja ilmeetön henkilö. Lisäksi paljastunut ilkeäksi selän takana paskanpuhujaksi.

Sanoiko L että ostaisi merkkilaukun? Hoho....

Vierailija
50504/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnitin eilen huomiota iltanuotiolla siihen, että miten vahvasti ja aidosti Reeo reagoi Aleksin kommentteihin siitä, että hän on pahoittanut mielen Reeon nälvimisestä. Huomasi kyllä siinä tilanteessa, että oli ihan vilpitön reaktio. Sanoi heti että haluaa pyytää sitä anteeksi Aleksilta.

Ja nyt aloin tarkemmin miettiin, niin eihän kukaan ole koskaan Reeolle sanonut suoraan että pahoittavat mielen Reeon vitseistä. Selän takana kyllä läyhätään ja haukutaan mitä moninaisemmin sanoin. Tosi epäreilua kyllä Reeoa kohtaan, jolle ei ole asiasta suoraan sanottu ja näin ollen ei edes pysty korjaamaan käytöstään.

Voi olla Reeolle vähän yllätys, että miten pahana ja julmana pelaajana häntä on pidetty.

Jatkuvastihan esim Nabas sanoo, että ei ole hauskaa ja on käsittääkseni Mervekin asiasta sanonut. Mutta vastaus on jotain "njää, ei kai tuollainen nyt mene tunteisiin, häh?"

Se on kylläkin Miikka, joka on pahin Naben nälvijä. Ja mun käsityksen mukaan Nabbe ei ole oikeasti pahoittanut mieltä Miikan ja Reeon jutuista. Ei ole ainakaan ikinä koskaan kenellekään siitä puhunut. Nsbellahan on kyllä tapana muille jauhaa, jos oikeasti on jostain suuttunut.

Rakkudesta se hevonenkin potkii, suihkutiloissa näytti etteivät voi pitää näppejää irti toisistaan. Uusi lemmenpari.

Huomasin myös miten Reeo reagoi Aleksin puheisiin. Oli selkeästi yllättynyt ja katuvainen, et Aleksi oli mielensä pahoittanut. Eikä varmasti ollut tarkoitus tämä. Aleksi koki et Reeo lyttäsi häntä erityisesti toisten asukkaiden edessä. Se kuulosti kieltämättä kurjalta, varmasti myös pisti Reoon miettimään asiaa.

Kuronen sanoi, et häilyvä raja pelaamisen ja kiusaamisen välillä ja pitäs muistaa, ettei mene kiusaamisen puolelle. Ja kun kovaa pelataan, tää vaara olemassa, et joku pahoittaa mielensä oikeasti. Varmaan antoi ajattelemisen aihetta Reeolle.

Toki mutta siihen on ollut tilanteita. Talossa tapahtuu sellaisia mitä ei edes 247 käyttäjät näe aina. Kun ei ole tarpeeksi kameroita seurata jokaisen asukkaan ilmeitä. Jokaiselle asukkaalle pitäisi olla oma kamera. Muuten kaikki tilanteet eivät tule selville ja kukaan ei pysty seuraamaan yli 10 asukasta yhtä aikaa varsinkaan tällä palstalla. Miksi sitten Laura ja Merve saa puhua skeidaa Reoosta ja Heidistä selän takana. Kyllä he saavat jotain selville ja myös kummankin näiden kahden naisten käytös on huonoa heitä kohtaan. Se vaikuttaa ryhmädynamiikkaan ja kukaan palstalainen ei näe sitä. Reeolla on siis oikeus sanoa mitä hän näkee tai ärsyttää. Tämä on peliä jonka itse tuotanto on luonut. Reeo sanoo suoraan henkilölle, ei niin kuin pelkuri läyhäjengi selän takana. Aleksi ja Millu kumpikin puhuivat pahaa selän takana Reeosta myös toi taloon tietoa koostelähetyksistä joka on edelleen sääntöjen rikkomista. Koitetaan nyt muistaa mitä Aleksi on koko ajan tehnyt väärin taloon tullessaan.

Vierailija
50505/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi Looran botoksijuttu vähän yllätti. Aika pinnallista. Ja muutenkin naama täysin ilmeetön, ilman botoxiakin. Huh. Ihme eukko.

Ja voittorahat käyttäisi merkkilaukkuun. Pinnallinen, persoonaton ja ilmeetön henkilö. Lisäksi paljastunut ilkeäksi selän takana paskanpuhujaksi.

Munkin mielestä se merkkilaukkujuttu oli aika erikoinen tuon ikäiseltä.

Esittääkö jotain trendikästä ja seksikästä bilepimua, vai onko aidosti noin tyhmä.

Sinä taidat olla aidosti tyhmä, kun et ymmärrä huumoria. Etkö todellakaan tajua tuon hänen antamansa vastauksen ideaa?

Vierailija
50506/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toi Milenan käytös ole kiusaamista. Se kertoo omia tunteitaan muille ihmisille johon sillä on oikeus. Se miten se muuttelee totuutta omassa päässään on sen oma kokemus asioista. Ei se Heidiä ole kiusannut.

Ei kyllä kenelläkään ole oikeutta käyttäytyä esim. siten kuin käyttäytyi Millaa kohtaa. Se on pelottavaa. Pitää opetella vähän käsittelemään niitä omia tunteitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50507/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milena kertoi juuri, että isänsä puoliso on 21 tai 22. 

  siinä kulttuurissa normaalia

21- vuotias on hemmetin vanha morsian "eräässä" kulttuurissa. 12-vuotiaasta alkaen ne kai jossain päin naitattaa. Jopa nuorempiakin. Yhhyhh....

Miehen iällähän ei siellä ole väliä koska mies "rules".

Vierailija
50508/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas Heidi innoissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50509/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellähän on sofialla jo valmis pätkä, neljä enää jäljellä.

Vierailija
50510/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milena halusi Kirsin paikalle ja siinä hän nyt on.

Ihan sairasta maalittamista Heidiä kohtaan molemmilla.

Talossa voi pelata ja juonitella, se on ok ja paikoiten viihdyttävää. Kiusaaminen pitäisi olla nollatoleranssi.

En voi uskoa mitä varsinkin Milenan käytös oli eilen 24/7. Kuvottavaa. Kusi nousi hattuun päälikkönä olemisesta, jaksaa jauhaa twiitistä ja puhua suorastaan paskaa.

Milenasta on alusta asti tullut epämiellyttävä fiilis. Pelaa joka suuntaan ja tottahan se twiitti oli, moni asukas huomannut sen (joten voisi olla keltä vaan). Mitta eilinen kruunasi kaiken tästä naisesta.

Jos twiitin kirjoitti Merve niin laskee hänenkin pisteet täysin, että antaa ymmärtä Heidin sen kirjoittaja.

Ei ikinä tällaista kautta enää!!

Niin, tuokin vielä. Hän voitti YHDEN narujensolmintakilpailun ja pitää nyt itseään talon taitavimpana pelaajana, josta kaikki muka pitävät ja johon kaikki luottavat. Taitaa hieman nakertaa sekin, että Laura valittiin toisen kerran päälliköksi hänen sijastaan. Onhan tuo nyt aika karu merkki siitä, että häntä nimenomaan ei haluttu. 

Onko tuontannossa kukaana ajatellut järkevästi? Jos kerran valehäädöstä selviää häädetty ja päällikkö on suojassa, niin silloin on kaksi, joita ei voi äänestää. Miksi kukaan muu ei ole täällä tätä asiaa huomannut?

Valehäädetty saa immuniteetin eli on turvassa seuraavan viikon. Jospa katsojat äänestää lähtevän muista paitsi näistä kahdesta. Ja asukit saa normihäädön sunnuntaina ja sen jälk valehäädetty palaa taloon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50511/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi Looran botoksijuttu vähän yllätti. Aika pinnallista. Ja muutenkin naama täysin ilmeetön, ilman botoxiakin. Huh. Ihme eukko.

Ja voittorahat käyttäisi merkkilaukkuun. Pinnallinen, persoonaton ja ilmeetön henkilö. Lisäksi paljastunut ilkeäksi selän takana paskanpuhujaksi.

Sanoiko L että ostaisi merkkilaukun? Hoho....

Kyllä, se on jo hänen virallisessa esittelyssään mainittu.

Vierailija
50512/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miikan kehonkieli jo kertoo kuinka vastenmielinen tehtävä.. Boss Lady Milena oli jo tehtävän annossa pihalla ja Milena ei osaa johtaa.

Reeon rauhallinen tyyli ainoa valtti heillä

Ihanasti reeo yrittää helpottaa miikan oloa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50513/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miikalla esiintymisestä/roolileikeistä joku trauma. Ihan poissatolaltaan

Huono itsetunto? Ei tajua ettei tällä tehtävällä ole mitään merkitystä kokonaisuuden kannalta, kun BB talossa on joka tapauksessa 24/7 framilla.

Vierailija
50514/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää jos plagioidaan kumman kaa, huutokauppakeisarit, tempparit, selviytyjät, farmit ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50515/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

OHO! Salla sanoi suoraan lauralle, ettei liity heidän ryhmään. Nyt oli suoraselkäistä toimintaa. Sanoi myös, että ymmärtää jos nyt äänestävät häntä. 

Vierailija
50516/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suositut tytöt Merve ja Loora tehneet jo tänään mitään kivaa, kuten puhuneet Heidistä ja Sallasta selän takana "totuuksia"? Onko aamusplääshit syöty ja sitä rataa? 

Nyt power girlssit pääsevät näyttelemään ja loistamaan rooleissaan, tiedä vaikka heistä tulisi leffatähtiä kun saavat näyttää kykynsä. Ihanaa. Ei kun botoxit ojennukseen ja pyllyä tyrkylle nyt. Kiva päivä suosituille tytöille tulossa. Heidi ja Salla voivat vaikka toimia näyttelijöiden palvelijoina. Splääshejä pitää olla aina tarjolla ja silleen. 

Vierailija
50517/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milena kertoi juuri, että isänsä puoliso on 21 tai 22. 

  siinä kulttuurissa normaalia

21- vuotias on hemmetin vanha morsian "eräässä" kulttuurissa. 12-vuotiaasta alkaen ne kai jossain päin naitattaa. Jopa nuorempiakin. Yhhyhh....

Miehen iällähän ei siellä ole väliä koska mies "rules".

tama huva ja tama totta.

Vierailija
50518/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta taas läyhätään nurkan takana et miks Reeon piti saada olla johtaja, ku kukaan ei uskalla sanoa mitään.

Vierailija
50519/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi Looran botoksijuttu vähän yllätti. Aika pinnallista. Ja muutenkin naama täysin ilmeetön, ilman botoxiakin. Huh. Ihme eukko.

Ja voittorahat käyttäisi merkkilaukkuun. Pinnallinen, persoonaton ja ilmeetön henkilö. Lisäksi paljastunut ilkeäksi selän takana paskanpuhujaksi.

Sanoiko L että ostaisi merkkilaukun? Hoho....

Kyllä, se on jo hänen virallisessa esittelyssään mainittu.

En ole ikinä ymmärtänyt ihmisiä jotka tuhlaavat rahojaan joihinkin typeriin koruihin ja merkkituotteisiin. Ei ole ihme että täällä ei osata taloudenpitoa ja sitten suurella osalla tili on nollassa ennen palkkapäivää. Laittaisi vaikka säästöön joka kk vähäsen tai  mieluummin ostaisi joka kk osakkeita niin saattaisi sitten senioripäivinä yli viisikymppisenä olla vähän valinnanvaraa ja parhaassa tapauksessa voisi jäädä töistä pois jos huvittaisi. Mutta eikun kaikki sileäksi mitä tulee ja sitten inistään kun eläke on niin pieni ja pitää valita silakoiden ja lääkkeiden välillä.

Vierailija
50520/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astral tyylinen hörhö Mia vastailisi puh ihmisten ongelmiin. Hän olisi huijari mutta osaisi homman.

Ketju on lukittu.