Mistä nykyään ylimääräistä rahaa?
Ennen sai vähän ylimääräistä äkkiä kun laittoi jotain tarpeetonta myyntiin. Nyt ei saa rahaa yhtään mistään kun mikään ei mene enää missään kaupaksi... Mitään viikonlopputöitäkään ei oo tarjolla. Ja jos on kaikki opiskelijat menee edelle... Ei niihin mitään pian 40v ikäistä huolinta...
Kommentit (10)
Kun on rupsahtanut niin ei taida oikein tuo seksityö onnistua....
ap
Myy likaisia alkkareita netissä. Ja mitä isommat pöksyt, topakampi haju = rahaa tulee!
Ei kaikilla ole edes mitä myydä tai ei koe että se kuuluu myyntiin. Ehkä osa ei saa mistään. Ellei ole tuotteiden valmistaja, ostaja-myyjä tai joku muu.
Kesä tulee... itse aion suunnata mustikkametsään.
Mihin sitä tarvitsee? Hyvin tuo ainakin on eläke riittänyt kun tekee jotakin itsekkin.
Hukkaw kimppa. Tai ei ehkä sittenkään.
Vierailija kirjoitti:
Kesä tulee... itse aion suunnata mustikkametsään.
Kannattavaa hommaa.
Katsoin työpaikkailmoituksia. Kyllä olisi 100% sopivia töitä, mutta niissä vaaditaan usein, että on valmiiksi olemassa jonkin erikois atk-ohjelmiston hallinta. Toi on ongelma, kun olisi sopivaa koulutusta ja tutkintoa, mutta ei yliopistossa opetettu menneinä vuosina nykypäivän ohjelmistoja. Olen nopea oppimaan, mutta työnantajat vaatii, että olisi jo pitänyt käyttää niitä ohjelmistoja. Moni potentiaalinen työpaikka menee siinä, ettei ole aikaisemmin ollut työssä missä olisi käytetty jotain tiettyä tietokone-ohjelmaa.
En tiedä kelle tuo äijä niitä mustikoita saa myytyä... Mutta viime kesänä keräsin mustikoita ja kaksi sankoa sain vaivoin myytyä. Nekin olisi pitänyt puoli ilmaiseksi myydä esim 10L perattua mustikkaa ja osa tarjosi 15€.
Ite oon alkanut tekeen satunnaiskeikkaa seksityössä. Asiakkaita saa helposti netin kautta ja tunnissa tienaa paljon.