Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
50381/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko toi botoxin otto ihan normaalia siis, ihan tommoselle perus kirjanpitäjällekin? Ja maksaako paljon? Itselle jotenkin vieras ajatus.

Ei kukaan fiksu ihminen laita botoxia huuliinsa.

Vierailija
50382/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milena halusi Kirsin paikalle ja siinä hän nyt on.

Ihan sairasta maalittamista Heidiä kohtaan molemmilla.

Talossa voi pelata ja juonitella, se on ok ja paikoiten viihdyttävää. Kiusaaminen pitäisi olla nollatoleranssi.

En voi uskoa mitä varsinkin Milenan käytös oli eilen 24/7. Kuvottavaa. Kusi nousi hattuun päälikkönä olemisesta, jaksaa jauhaa twiitistä ja puhua suorastaan paskaa.

Milenasta on alusta asti tullut epämiellyttävä fiilis. Pelaa joka suuntaan ja tottahan se twiitti oli, moni asukas huomannut sen (joten voisi olla keltä vaan). Mitta eilinen kruunasi kaiken tästä naisesta.

Jos twiitin kirjoitti Merve niin laskee hänenkin pisteet täysin, että antaa ymmärtä Heidin sen kirjoittaja.

Ei ikinä tällaista kautta enää!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50383/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeon ja Heidin peli on saanut koko talon ihan sekaisin, kukaan ei käsitä ja ymmärrä mitään ja ainoaksi keinoksi jää mustamaalaaminen ja haukkuminen. Loppu naisjoukkko sekoilee, syyttelee toisiaan, ihmettelee, läyhää tuntotolkulla, koska eivät vaan osaa pelata vaan keskittyvät henkilökohtaisuuksiin.

Minä taas en ymmärrä, miksi kaikki kakka käännetään Heidin niskaan, jos hän pelaa Reeon ja Miikan kanssa. Miikka ei ole saanut yhtäkään nimeämispistettä, mutta Heidi saa joka kerta pisteet sen takia, että pelaa. 

Naisten on helpompi hyökätä toisen naisen kimppuun. Miikkahan on todellisuudessa liidellyt aivan täysin Reeon siiven alla, mitä tulee pelaamiseen. Miikka on niin tuulella käyvä, että ilman Reeon pelillistä "kuria", Miikka olisi jo soudellut itsensä ulos talosta. Miikan on hyvä vähän nälviä, kiukutella, heitellä typeriä kommentteja kun kaikki skeida kaatuu kuitenkin Reeon niskaan. Helppo kukkoilla ja röyhistellä, ku ei tarvi kuitenkaan loppupeleissä ottaa vastuuta toiminnastaan.

Vierailija
50384/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö BB voisi puuttua tuon pahoinvointivalmentajan valehteluun esim Heidin oikeusturvan kannalta? Heidi esiintyi päiväkirjahuoneessa normaalisti eikä puhunut paskapelaamisesta, samoista asioista puhui muutkin asukkaat.

Vierailija
50385/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävettää olla nainen

Äläs nyt, tuonnehan on valittu valioyksilöt 6000 huippuyksilön joukosta.

Vierailija
50386/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeon ja Heidin peli on saanut koko talon ihan sekaisin, kukaan ei käsitä ja ymmärrä mitään ja ainoaksi keinoksi jää mustamaalaaminen ja haukkuminen. Loppu naisjoukkko sekoilee, syyttelee toisiaan, ihmettelee, läyhää tuntotolkulla, koska eivät vaan osaa pelata vaan keskittyvät henkilökohtaisuuksiin.

Minä taas en ymmärrä, miksi kaikki kakka käännetään Heidin niskaan, jos hän pelaa Reeon ja Miikan kanssa. Miikka ei ole saanut yhtäkään nimeämispistettä, mutta Heidi saa joka kerta pisteet sen takia, että pelaa. 

Reeohan sanoi naureskellen eilisiltana Samille notskilla, että hän on laittanut muut tekemään likaisen työn. Hän käytti paljon Rusuakin viestinviejänään ja kas vain miten Rusulle kävi. Reijo on melkoinen liero, käyttää muita törkeästi hyväkseen pelissä. Heidi voittaa kisoja ja Reijo siivellä niistä hyötyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50387/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sofia ei ole vaarassa vaikka joutuisi häätöön. Santerivihaaja on ihan yksin noissa fobioissaan.

Sofia on moneen kertaan tuonut esille, että olosi mielummin muualla kuin talossa. Miksei sitä hänelle suotaisi? Talossa hän on monia monia kertoja hokenut miten tylsää siellä on.

Miksi ne ei sitä maalipyttyä  laita häätöön.

Sen tekee mieli jo laitella runkkausvideoitaan nettiin kaiken kansan nähtäviksi. 

 

Vierailija
50388/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

31-vuotiaan Milenan käytös eilisen nuotion ja siis nimeämisvideoitten jälkeen oli pöyristyttävää. Selvästi oli vaikeuksia hillitä itseään. Levy juuttui kiinni ja kymmeniä kertoja jauhoi samat hyvin kapeakatseiset tulkintansa, ilman häivääkään muista vaihtoehdoista.  Heidiä panetteli oikein antaumuksella, muut naiset siinä säestämässä. Miten tuo kauan sitten tehty twiitti, joka sinänsä kuvaa hänen käytöstään varsin osuvasti, on noin pahasti jäänyt hiertämään? Kuka sen on kirjoittanut, on kaiketi vain kirjoittajan tiedossa. Todella monet kuvasivat noilla kieppeillä keskusteluissaan Milenan käytöstä juurikin noin eli vaihtoehtoja on. Lisäksi Milena korosti Heidin käytöstä nimeämistilanteissa todella omituisesti värittynein silmälasein ja toisti kerta toisensa jälkeen "Ihan eri tyttö". Heidi kommentoi kyllä nimeämisessään Milenan pelityyliä, mutta Milena käänsi tuonkin niin "että olen pelannut p-skasti ja hei, uutena asukkaana viikolla 7  olen päällikkönä eli en kai kovin p-skasti pelannut". Todella lapsellista käytöstä.  Kyllähän Milena on pyörinyt joka suuntaan ja jopa nuotiolla sen myönsi "pelitaktiikakseen" eli mikä suututtaa? Lisäksi yhden kilpailun voitto ei nyt kovin paljon pelitaktisista strategioista kerro. Milena vahvisti temper tantrumillaan, todella epäkypsällä ja erikoisella käytöksellään, paikkaansa omien "inhokkieni" kärjessä yhdessä Sofian kanssa. Hävettävää, Milena!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50389/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeon ja Heidin peli on saanut koko talon ihan sekaisin, kukaan ei käsitä ja ymmärrä mitään ja ainoaksi keinoksi jää mustamaalaaminen ja haukkuminen. Loppu naisjoukkko sekoilee, syyttelee toisiaan, ihmettelee, läyhää tuntotolkulla, koska eivät vaan osaa pelata vaan keskittyvät henkilökohtaisuuksiin.

Kuten todettu jo haasteissakin, Reeo on hyvä pelaamaan, Heidi ja Miikka ovat vain hänen opetuslapsiaan ilman omaa suunnitelmaa. Reeo pelaa myös melko siististi ja tarkoitusperäisesti.

"Toinen puoli" yrittää pelata myös, mutta päätyy huonon johtamisen, liian juoruilun ja takinkääntöjen takia jo keskenäänkin riiteleväksi akkalaumaksi, eivät saa ketään penkille tuolla säätämisellä.

Ai eivät saa? Eikös siellä viime viikollakin istunut Laura, Salla, Miia ja Milla. Sitä edellisellä Milena, Reeo, Millu ja Aleksi. Reeon porukkaa ollut aina mukana. Mutta eiväthän nämä pelaamisellaan voi mitään katsojaäänille. 

Vierailija
50390/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh kirjoitti:

Tuula nukkui maskin kanssa...?!!!!

Kosmeettinen haitta on hänelle raskaampi kuin dentitionaalinen.

ei kai maskin kanssa mutta laittoi heti maskin ylle. Edestäkö lähti ne 3 implanttia? Onhan se aika näky ettei Tuulallakaan oo niin paljon rohkeutta että olisi tuolla ilman maskia ja alkaisi puhumaan sitä omaa murrettaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50391/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on rumaa kyllä kun hampaita lähtenyt, 

Vierailija
50392/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salla aikoi nyt suoraselkäisesti kertoa että ei vaihda Lauran liittoon.

(Sanoi Salla Heidille makkarissa.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50393/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeon ja Heidin peli on saanut koko talon ihan sekaisin, kukaan ei käsitä ja ymmärrä mitään ja ainoaksi keinoksi jää mustamaalaaminen ja haukkuminen. Loppu naisjoukkko sekoilee, syyttelee toisiaan, ihmettelee, läyhää tuntotolkulla, koska eivät vaan osaa pelata vaan keskittyvät henkilökohtaisuuksiin.

Minä taas en ymmärrä, miksi kaikki kakka käännetään Heidin niskaan, jos hän pelaa Reeon ja Miikan kanssa. Miikka ei ole saanut yhtäkään nimeämispistettä, mutta Heidi saa joka kerta pisteet sen takia, että pelaa. 

Naisten on helpompi hyökätä toisen naisen kimppuun. Miikkahan on todellisuudessa liidellyt aivan täysin Reeon siiven alla, mitä tulee pelaamiseen. Miikka on niin tuulella käyvä, että ilman Reeon pelillistä "kuria", Miikka olisi jo soudellut itsensä ulos talosta. Miikan on hyvä vähän nälviä, kiukutella, heitellä typeriä kommentteja kun kaikki skeida kaatuu kuitenkin Reeon niskaan. Helppo kukkoilla ja röyhistellä, ku ei tarvi kuitenkaan loppupeleissä ottaa vastuuta toiminnastaan.

Minäkin haluaisin nähdä vähitellen, miten Miikka pärjäisi pelissä ilman Reeon ja Heidin suojaa. Hän on melko ristiriitainen hahmo, välillä todella negatiivinen, tyly tyyppi ja sitten avaramielinen, lähes lempeä hahmo. Mikä on aidompaa Miikkaa?

Vierailija
50394/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milenan saaman twiitin suhteen yksi vaihtoehto on myös se, että twiitin kirjoittaja on Milena itse. Tällä tavalla voi yrittää hankkia myötätuntoa itseään kohtaan ja saada loppuun saakka kestävän keinon tämän myötätunnon hankkimiseen uudestaan. Tämä on varteenotettava vaihtoehto etenkin silloin kun kukaan muu ei ole twiittiä kirjoittanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50395/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milena halusi Kirsin paikalle ja siinä hän nyt on.

Ihan sairasta maalittamista Heidiä kohtaan molemmilla.

Talossa voi pelata ja juonitella, se on ok ja paikoiten viihdyttävää. Kiusaaminen pitäisi olla nollatoleranssi.

En voi uskoa mitä varsinkin Milenan käytös oli eilen 24/7. Kuvottavaa. Kusi nousi hattuun päälikkönä olemisesta, jaksaa jauhaa twiitistä ja puhua suorastaan paskaa.

Milenasta on alusta asti tullut epämiellyttävä fiilis. Pelaa joka suuntaan ja tottahan se twiitti oli, moni asukas huomannut sen (joten voisi olla keltä vaan). Mitta eilinen kruunasi kaiken tästä naisesta.

Jos twiitin kirjoitti Merve niin laskee hänenkin pisteet täysin, että antaa ymmärtä Heidin sen kirjoittaja.

Ei ikinä tällaista kautta enää!!

Reeohan on talon kiistaton johtohahmo ja alfa, joka johtaa kaikkea niin pelillisesti kuin talon arjessakin. Ja tämä ei ole mitenkään negatiivisesti sanottu Reeosta, tuohan on ihan loistavaa toimintaa. Kirsi oli Reeon oikea käsi, joka oli oikeasti uskollinen Reeolle kokoajan, vaikka näennäisesti pelasikin eri leirissä. Ainoa este Kirsin ja Reeon dominoinnissa oli Heidi, Kirsi ei kestänyt että Heidi oli hänen "tiellään". Ei hyväksynyt että Reeolla oli toinen luottonainen. Siksi halusi Heidin ulos.

Sama häiritsee Milenaa, Milenahan on halunnut pelata Reeon kanssa mutta ei ole päässyt siihen asemaan Reeon pelikaverina, kuin olisi halunnut, Heidi edelleen esteenä. Siksi Heidi Milenankin kohteena.

Vierailija
50396/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeon ja Heidin peli on saanut koko talon ihan sekaisin, kukaan ei käsitä ja ymmärrä mitään ja ainoaksi keinoksi jää mustamaalaaminen ja haukkuminen. Loppu naisjoukkko sekoilee, syyttelee toisiaan, ihmettelee, läyhää tuntotolkulla, koska eivät vaan osaa pelata vaan keskittyvät henkilökohtaisuuksiin.

Kuten todettu jo haasteissakin, Reeo on hyvä pelaamaan, Heidi ja Miikka ovat vain hänen opetuslapsiaan ilman omaa suunnitelmaa. Reeo pelaa myös melko siististi ja tarkoitusperäisesti.

"Toinen puoli" yrittää pelata myös, mutta päätyy huonon johtamisen, liian juoruilun ja takinkääntöjen takia jo keskenäänkin riiteleväksi akkalaumaksi, eivät saa ketään penkille tuolla säätämisellä.

Ai eivät saa? Eikös siellä viime viikollakin istunut Laura, Salla, Miia ja Milla. Sitä edellisellä Milena, Reeo, Millu ja Aleksi. Reeon porukkaa ollut aina mukana. Mutta eiväthän nämä pelaamisellaan voi mitään katsojaäänille. 

Saa. Mutta pelitaktiikassa on selvästi puutteita, jos piti vaikka kuinka kauan miettiä, että minkäs takia me näin ajateltiinkaan toimia, ja se taisi olla niin, että joku sanoi jotain, mutta kuka se oli, mitä sanoi ja milloin ja sanoiko oikeasti vain päättelimmekö vain näin. 

Vierailija
50397/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milena halusi Kirsin paikalle ja siinä hän nyt on.

Ihan sairasta maalittamista Heidiä kohtaan molemmilla.

Talossa voi pelata ja juonitella, se on ok ja paikoiten viihdyttävää. Kiusaaminen pitäisi olla nollatoleranssi.

En voi uskoa mitä varsinkin Milenan käytös oli eilen 24/7. Kuvottavaa. Kusi nousi hattuun päälikkönä olemisesta, jaksaa jauhaa twiitistä ja puhua suorastaan paskaa.

Milenasta on alusta asti tullut epämiellyttävä fiilis. Pelaa joka suuntaan ja tottahan se twiitti oli, moni asukas huomannut sen (joten voisi olla keltä vaan). Mitta eilinen kruunasi kaiken tästä naisesta.

Jos twiitin kirjoitti Merve niin laskee hänenkin pisteet täysin, että antaa ymmärtä Heidin sen kirjoittaja.

Ei ikinä tällaista kautta enää!!

Niin, tuokin vielä. Hän voitti YHDEN narujensolmintakilpailun ja pitää nyt itseään talon taitavimpana pelaajana, josta kaikki muka pitävät ja johon kaikki luottavat. Taitaa hieman nakertaa sekin, että Laura valittiin toisen kerran päälliköksi hänen sijastaan. Onhan tuo nyt aika karu merkki siitä, että häntä nimenomaan ei haluttu. 

Vierailija
50398/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bb24/7ssa kirjoitti:

Salla aikoi nyt suoraselkäisesti kertoa että ei vaihda Lauran liittoon.

(Sanoi Salla Heidille makkarissa.)

Salla on jo tunnin päästä eri mieltä.

Vierailija
50399/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävettää olla nainen

No hyvä, että osaat edes hävetä 👍🏻

Vierailija
50400/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei kyllä pelaa vaan enemmänkin kiusaa. Puhutaan tuntitolkulla Heidistä p a skaa kuten hänen erityispiirteistä. Reeon haukkumisesta vaihdettiin lennosta Heidin ja porukalla nälvitään tuntitolkulla.

Ketju on lukittu.