Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
49761/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Rooma kirjoitti:

Hieno juttu että Lauran ja kumppaineiden pisteet Reeolle tulee tänään ilmi :)

Nautin!!!

Niin nautin minäkin, kun Reeo ottaa Lauran tähtäimeensä ja pistää asukashäädössä "luiskaan". Kappas kun se onkin valehäätö ja Lauralle immuniteetti sunnuntaiksi. Avot 👌🏻.

Aika varma, kun seuraavan kerran on häädössä niin lentää kuin leppäkeihäs 🤭

Vierailija
49762/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Rooma kirjoitti:

Hieno juttu että Lauran ja kumppaineiden pisteet Reeolle tulee tänään ilmi :)

Nautin!!!

Niin nautin minäkin, kun Reeo ottaa Lauran tähtäimeensä ja pistää asukashäädössä "luiskaan". Kappas kun se onkin valehäätö ja Lauralle immuniteetti sunnuntaiksi. Avot 👌🏻.

Tai Merven laittaa häätöön. Kyll nyt menee Reeon ja Miikan pelikirja sekasin. Eilen illalla niin naureskeli että on se niin helppoo lasketella finaaliviikolle. Miika raukka menee ihan hapoille, Heidillä flippaa jo päästä.

Teeo, ihan vain tiedoksesi: myös Isoveli pelaa. Ja taitaa pelata tosi hyvin.

Sori, Reeo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49763/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä Tuulalla on maski?

Tuulalta lähti päällikkökisassa hampaat.

Mitä se maski siihen auttaa?

Eihän kukaan halua näyttää hampaatonta suuta.

Kai sitä voi muuten suunsa pitää kiinni ja puhuessa pitää kättä suun edessä.

Vierailija
49764/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miikasta tullu Nabben halinalle.

Vierailija
49765/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei paljon huvita katsoa 24/7:aa kun tuo Milena on päällikkönä.

Vähintään kaksi viikkoa pitää nyt katsoa sen omahyväistä naamaa tuolla.

Ihan oikea voitti. Onneks Heidi ei taas voittanut

Ihan väärä voitti. Mä en voi sietää Milenaa. Joo ja kyllä olis vaihteeksi voinut joku muu voittaa kuin Heidi.

Vierailija
49766/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyuo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeo: Merve, lopeta toi röhnöttäminen ja istu suorassa. 😂

Hyvä Reeo 👌👌

Merve läntkyyti että Heidin olisi pitänyt nyt ajatella koko sakkia  itse kuitenkin  veti oman nimensä pois taululta näyttäisivät koko porukalle miten paljon tuo muikkelilauma muista pahaa...varsinaiset koulukiusaaja Reooa syyttävät joka asiasta itse ovat paljon pahempia....

No hei, on vähän eri asia pelastaa itsensä häädöstä kuin Heidin tekemä valinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49767/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi valehäädetään loppuviikosta niin kannattaa sitten vasta uusia ruutu+,

Muuten ei kannata.

Vierailija
49768/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö muut kuin Milena, että edessä on valehäätö?

Jos tietää niin hänen ei pitäisi saada kertoa siitä muille asukkaille. Eihän tästä ole sitten mitään hyötyä, koska kaikki tietävät tämän olevan valehäädön. En seuraa tod. livenä pelle lähetystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49769/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis wat? Miksei notskia näytetä 24/7:ssa?

Vierailija
49770/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin tehtävää ja Tuula ennätti vielä halata Milenaa kun huomaa että hampaat irtoaa, jotenkin tilannekomiikkaa. Ei oo hengenvaara, rahalla saa uusia implantteja tai korjauksen. Jotkut kulkee läpi elämän muutama hammas pois, esteettinen haitta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49771/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottiko Heidiä koville kun ei päässyt notskille? Eikö vois näyttää jengille, ettei vattuakaan kiinnosta koko notskituokio.

Vierailija
49772/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miikka: "Karvan on niin lyhyt ettei pääse Lintsillä edes kaikkiin laitteisiin. Mikäs sinne olikaan raja, ainiin, 120cm."

Ketkähän ne tuolla kiusaajia oikeasti on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49773/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Rooma kirjoitti:

Hieno juttu että Lauran ja kumppaineiden pisteet Reeolle tulee tänään ilmi :)

Nautin!!!

Niin nautin minäkin, kun Reeo ottaa Lauran tähtäimeensä ja pistää asukashäädössä "luiskaan". Kappas kun se onkin valehäätö ja Lauralle immuniteetti sunnuntaiksi. Avot 👌🏻.

Aika varma, kun seuraavan kerran on häädössä niin lentää kuin leppäkeihäs 🤭

Niinpä, hädintuskin pärjäsi edes Millalle ja Sallalle. Sitten kun oikeasti kova vastus tulee, niin läppämachine lentää ulos komeassa kaaressa ja se tulee olemaan nautinnollista katsottavaa.

Vierailija
49774/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Rooma kirjoitti:

Hieno juttu että Lauran ja kumppaineiden pisteet Reeolle tulee tänään ilmi :)

Nautin!!!

Niin nautin minäkin, kun Reeo ottaa Lauran tähtäimeensä ja pistää asukashäädössä "luiskaan". Kappas kun se onkin valehäätö ja Lauralle immuniteetti sunnuntaiksi. Avot 👌🏻.

  Reeo laittoi Lauralle 2 pist ja Mervelle 1. Tasan menee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49775/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mileeeeeena kirjoitti:

Heidi valehäädetään loppuviikosta niin kannattaa sitten vasta uusia ruutu+,

Muuten ei kannata.

Voi sitä Milenan naamaa kun tää juttu lopuksi sitten selviää.😂

Vierailija
49776/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miikka: "Karvan on niin lyhyt ettei pääse Lintsillä edes kaikkiin laitteisiin. Mikäs sinne olikaan raja, ainiin, 120cm."

Ketkähän ne tuolla kiusaajia oikeasti on?

   Miikka on käynyt ainoastaan peruskoulun, ajatelkaa ja poika on jo 29 vee

Vierailija
49777/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tyuo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeo: Merve, lopeta toi röhnöttäminen ja istu suorassa. 😂

Hyvä Reeo 👌👌

Merve läntkyyti että Heidin olisi pitänyt nyt ajatella koko sakkia  itse kuitenkin  veti oman nimensä pois taululta näyttäisivät koko porukalle miten paljon tuo muikkelilauma muista pahaa...varsinaiset koulukiusaaja Reooa syyttävät joka asiasta itse ovat paljon pahempia....

No hei, on vähän eri asia pelastaa itsensä häädöstä kuin Heidin tekemä valinta.

Heidiähän kritisoitiin myös itsensä vetämisestä häädöstä. Hän ei jostain syystä olisi saanut niin tehdä koska se oli itsekästä, mutta muut kyllä saavat.

Vierailija
49778/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miikasta tullu Nabben halinalle.

Kohta peitto heiluu kun hempulit panee ja jatko talossa on taputeltu.

Vierailija
49779/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Heidi ole eniten saanut ääniä Milena kertoi Heidille wessassa. 

Vierailija
49780/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis wat? Miksei notskia näytetä 24/7:ssa?

Pitäis alkaa näillä hetkillä.

Ketju on lukittu.