Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Montako tuntia Sofia, Merve ja Laura meikkaa? Vievät aina samat paikat muilta. Itsekästä touhua!
Kyllä on aika pudottaa maanpinnalle Sofia ja Merve. Toivottavasti on häädössä seuraavaksi.
Molemmat ulos ja mitä varten tuo mies puoleinen henkilö vetää väriä naamaansa.
Miikkaa kyrsii, ravaa sateessa ympyrää.
Jep- ja jeps-sanaa ei enää juuri kuulu talossa.
Merven hiukset on kyllä huonosti leikattu. Päällä lyhyt polkka, sen alla vähän pitempi.
Vierailija kirjoitti:
Tänää putoo milla tai Salla. Sit ens viikolla Heidi.
In your dreams only, darling!
Milla valittaa kun just tämä pvä, ei voi nääs myrkkykopilla käydä. Onko sse sitten niin kauhee himo vai mitä se on jos ei saa nikotiinia sisään, lihavilla taas ruoka että pitää mättää koko ajan sisään jotain.
Vierailija kirjoitti:
Naurettavan lapsellinen hahmo on Sofia. Tekotissejä esittelee ja luulee olevansa ylivertainen. Suihinotto ammattina on alentavaa eikö muuhun pysty vaikka on korkeakoulututkinto vai onko sittenkään valmistunut??
Korkeakoulu itsensä esittelystä, vatkaamisesta, meikkaamisesta, tissien esittelystä.
En hirveästi pidä Sallasta , mutta nyt äänestän ihan sen takia jotta saa jäädä taloon. Ihan noiden muijien kiusaksi.
Vierailija kirjoitti:
Koska Salla ja Milla (epäedullisesti omien peliensäkin kannalta) omituisesti pelaavat miesten pusseihin, tänään on pelin kannalta tärkeää äänestää Lauraa ja Miaa pysymään talossa. Jos Milla tai varsinkin Salla lähtee talosta, talon voimatasapaino siirtyy enemmän naisten puolelle. Olisi katsojana miellyttävää seurata omahyväisen ja puoli kautta taloa hallinneen Reeon joutuvan toistuvasti häätöäänestyksiin.
Nyt soulsisterikatsojat solidarisuutta peliin! Pidetään Laura ja Mia talossa!
tottakai ja nyt on talo täynnä vahvoja naisia.
Vierailija kirjoitti:
Jep- ja jeps-sanaa ei enää juuri kuulu talossa.
jep, ikävä kun Aleksi joutui lähtemään.
Vierailija kirjoitti:
Montako tuntia Sofia, Merve ja Laura meikkaa? Vievät aina samat paikat muilta. Itsekästä touhua!
Kyllä on aika pudottaa maanpinnalle Sofia ja Merve. Toivottavasti on häädössä seuraavaksi.
meikit noilta pois kaikilta. Rupeaisi tulemaan esiin ilman meikkiä nuo santerin miehiset piirteet.
Santerilla on ihan miehen naama. Tekotukka, tekotissit.
Mies on mies ja muu se ei tule koskaan olemaan.
Jodelista kopioitu:
Pääsispä studioon kiljumaan läppämachinee KUN Laura on ekana turvassa. Etenkin kun Reeo ja Miikka nauro eilen yöllä miten se putoaa tänään ja Tuulakin oli sanonu Lauran lentävän kun leppäkeihäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa Lauran puolustajat ja Reeon mollaajat 24/7. Siellä se totuus iskee vasten kasvoja teillekin. Nyt tuotanto leikkelee koosteet ihan oman mielensä mukaan saaden Reeon näyttämään pahalta ja Lauran joltain pyhimysenkeliltä. Yhtä kaksinaamaista kakan puhujaa kuin Laura en ole vähään aikaan nähnytkään. Merve tulee hyvänä kakkosena käsikynkässä.
En minä ketään pelkän juonittelun takia ainakaan ulos pistäisi, kaikkihan tuolla juonittelee. Enemmän minulle merkitsee toisien kunnioittaminen ja käytöstavat. Tuollainen jatkuva päin naamaa v**tuilu ja ylimielinen määräily on kuvottavaa katsottavaa. Merve ja Laura eivät tee mitään tällaista.
Näinpä. Se on nähty, etteivät Merve ja Laura suo ihmisille sitä etuoikeutta, että he saisivat päin näköä kuulla kettuilua (ja saada näin mahdollisuuden antaa itse takaisin ja/tai näyttää suoraan paheksumisensa/loukkaantumisensa kettuilijalle).
EI, Merve ja Laura tyytyvät ystävällisesti ja hienotunteisesti haukkumaan selän takana muita mm. tyhmäksi, mulkuksi, psykopaatiksi, narsistiksi, ahdistelijaksi, aggressiiviseksi pelottelijaksi yms.
Okei, tällainen on minulta kyllä mennyt ohitse. Itse olen kuullut pelkästään aitoa pelaamista, jossa puhutaan siitä, ketä kannattaa äänestää ja sitten toisaalta omia ärsytyksen aiheita esim Reeon ja Miikan v**tuilusta. Kun vertaa esim Kirsiin, joka valehteli Sallan tekemisistä ja sanomisista, pyöritteli silmiä, huokaili ja nauroi räkäistä noitanaurua toisista asukkaista, tuo Lauran ja Merven läyhääminen on ihan normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska Salla ja Milla (epäedullisesti omien peliensäkin kannalta) omituisesti pelaavat miesten pusseihin, tänään on pelin kannalta tärkeää äänestää Lauraa ja Miaa pysymään talossa. Jos Milla tai varsinkin Salla lähtee talosta, talon voimatasapaino siirtyy enemmän naisten puolelle. Olisi katsojana miellyttävää seurata omahyväisen ja puoli kautta taloa hallinneen Reeon joutuvan toistuvasti häätöäänestyksiin.
Nyt soulsisterikatsojat solidarisuutta peliin! Pidetään Laura ja Mia talossa!
tottakai ja nyt on talo täynnä vahvoja naisia.
Vahvat naiset voittoon!
Mia kotiin toi tekonauru, muiden mielistely, kumman jaa jutut tuhanteen kertaan ja muiden haukkuminen Sofian kanssa..
Nyt Mian, joka tuotannon pelaaja aika lähteä piereskelemään nahkapuvussaan kotiin
Nyt joko lauta-Laura tai pillupieruwt-Mia luiskaan tänä iltana! On jo korkea aika!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako tuntia Sofia, Merve ja Laura meikkaa? Vievät aina samat paikat muilta. Itsekästä touhua!
Kyllä on aika pudottaa maanpinnalle Sofia ja Merve. Toivottavasti on häädössä seuraavaksi.
meikit noilta pois kaikilta. Rupeaisi tulemaan esiin ilman meikkiä nuo santerin miehiset piirteet.
Santerilla on ihan miehen naama. Tekotukka, tekotissit.
Mies on mies ja muu se ei tule koskaan olemaan.
Entä sitten vaikka olisikin sinun mielestäsi mies? Oletko joku boomeri, joka ei hyväksy miesten meikkaamista vai mikä hitto sinun ongelmasi on? Miksi Sofia tarvitsisi meikkaamiseensa sinun lupasi.
Vierailija kirjoitti:
Milla valittaa kun just tämä pvä, ei voi nääs myrkkykopilla käydä. Onko sse sitten niin kauhee himo vai mitä se on jos ei saa nikotiinia sisään, lihavilla taas ruoka että pitää mättää koko ajan sisään jotain.
Kyllä se aika tehokkaasti pistää viituttamaan jos ei röökille pääse.
Laura on valehdellut siinä missä Millukin ja Kirsi. Tällaiset kiusaajat joutuu aina ulos ennemmin tai myöhemmin.
Katsojat kyllä näkee 24/7 turha sitä on äänestyspäivänä enää esittää enkeliä.
Harmittaa kun tykkäsin millasta ja nyt se aloitti tuon märinän tuosta tupakasta ja alkoi haukkumaan toisia. Meni vähän maku. Ei kai tuon pitäisi olla maata kaatava asia mut toisaalta en tiedä kun en polta. Varmaan ottaa entistä enemmän toiset hermoon kun tekee mieli tupakkaa. Voi kun olis malttanu olla kitisemättä ku vielä häätöpäivä. Itse olisin koittanut vaikka hammasta purren pärjätä. Tai sitten ihan suoraan sanoa noista asioista mitkä ärsyttää. Toisaalta en tiedä uskaltaisinko itsekään sanoa mut ei näytä hyvälle katsojien silmiin tuo. Kerran kun olis purkautunut ja sanonut ja se siitä mut jatkuva kitinä alkaa ärsyttämään.