Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauran palkki eilen huippukorkea, muut matelee alhaalla. Pääasia että Laura ja Mia pysyy talossa.
Pysyy ennätyskorkealla turvaan pääsyyn asti. Pidetään siitä kiinni. Sen jälkeen tykitetään Mialle ääniä niin saadaan toi läyhäkaksikko erotettua.
Kukahan siellä tykittää.
Selaan 24/7 ja klo 13 lähtien Sallaa ja Millaa, Milla itkee kun ei saa sähkömyrkyttää ja Sofiaa panetellaan ja näidenkö pitäisi jäädä taloon. ULOS
Pikkasen kyllä on outoa toi Sainion kommentointi asukkaista. Ikinä ei mitään mainintaa Sofiasta. Miksi ei ? Hetää kysymys mistä on kysymys.
Soffea jouduttu monesti odottaa kun on vessassa. Ei tajua kanssa-asukit et syy ei oo pitkä kakka, vaan munan teippausoperaatio. Ensi pitää avata teippaukset ja sitten teipata uusi (salakuljetettu) munateippi paikoilleen pisuliinan jälkeen. Meneehän siinä aikaa.
Kun suunnitteli illan vaatteita, mietti et jos liian lyhyt mekko niin laitettava edes kivat stringit. Ihme ettei ole huolissaan munan letkahtamisesta ulos lainkaan.
Koska Salla ja Milla (epäedullisesti omien peliensäkin kannalta) omituisesti pelaavat miesten pusseihin, tänään on pelin kannalta tärkeää äänestää Lauraa ja Miaa pysymään talossa. Jos Milla tai varsinkin Salla lähtee talosta, talon voimatasapaino siirtyy enemmän naisten puolelle. Olisi katsojana miellyttävää seurata omahyväisen ja puoli kautta taloa hallinneen Reeon joutuvan toistuvasti häätöäänestyksiin.
Nyt soulsisterikatsojat solidarisuutta peliin! Pidetään Laura ja Mia talossa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa Lauran puolustajat ja Reeon mollaajat 24/7. Siellä se totuus iskee vasten kasvoja teillekin. Nyt tuotanto leikkelee koosteet ihan oman mielensä mukaan saaden Reeon näyttämään pahalta ja Lauran joltain pyhimysenkeliltä. Yhtä kaksinaamaista kakan puhujaa kuin Laura en ole vähään aikaan nähnytkään. Merve tulee hyvänä kakkosena käsikynkässä.
En minä ketään pelkän juonittelun takia ainakaan ulos pistäisi, kaikkihan tuolla juonittelee. Enemmän minulle merkitsee toisien kunnioittaminen ja käytöstavat. Tuollainen jatkuva päin naamaa v**tuilu ja ylimielinen määräily on kuvottavaa katsottavaa. Merve ja Laura eivät tee mitään tällaista.
Ihana kommentti. Laitan Lauralle 5 ääntä tueksi.
Reeo vit...ee muille olevinaan läpällä. Ja saa jotkut jopa itkemään. Kun on niin kovaa stadin kundia että. Menis kotiinsa lapsiensa tykö. Näkeehän tuon että sima maistuu, koko ajan vinkumassa lisää kun on tarjolla.
Sofia haluaa aina sunnuntain lähetyksissä olla filmitähti. Vaikka ei ole häädössä.
Vierailija kirjoitti:
Selaan 24/7 ja klo 13 lähtien Sallaa ja Millaa, Milla itkee kun ei saa sähkömyrkyttää ja Sofiaa panetellaan ja näidenkö pitäisi jäädä taloon. ULOS
Milla ulos. Täysin tarpeeton hahmo tuolla.
Rakkaat kommentoijat. Sateenkaarilipun alla on yhä tilaa teille kaikille. Vahva yhdenvertainen yhteisömme on sitoutunut saattamaan Sofian tämän kauden voittajaksi. Tule sinäkin mukaan Snow’n tiimiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauran palkki eilen huippukorkea, muut matelee alhaalla. Pääasia että Laura ja Mia pysyy talossa.
Pysyy ennätyskorkealla turvaan pääsyyn asti. Pidetään siitä kiinni. Sen jälkeen tykitetään Mialle ääniä niin saadaan toi läyhäkaksikko erotettua.
Kukahan siellä tykittää.
Me äänestäjät. 💰
Vierailija kirjoitti:
Pikkasen kyllä on outoa toi Sainion kommentointi asukkaista. Ikinä ei mitään mainintaa Sofiasta. Miksi ei ? Hetää kysymys mistä on kysymys.
Jospa johtuisi siitä, kun santeri ei ole ollut nimettynä. Vai.. Jos se ei vaan uskalla ottaa sitä puheeksi.
Ihmetyttää, miksi ne eivät sitä ole nimenneet. Itse santeria. en voi sietää
Miikka on aivan hermot riekaleina. Tätä lisää. Nyt Nabbe vois kettuilla sille ja vaikka muutkin. Katotaan kestääkö pää.
Vierailija kirjoitti:
Tuulavois olla talossa vielä 2vk. En toivo voittoa hälle mutta muiden kiusaksi.
Joo, kun väki vähenee niin luulis että Tuulakin joutuu jotain tekemään, edes opettelemaan kahvin keiton.
Ja ei kai puuron keittäminenkään ole rakettitiedettä ?
Vierailija kirjoitti:
Soffea jouduttu monesti odottaa kun on vessassa. Ei tajua kanssa-asukit et syy ei oo pitkä kakka, vaan munan teippausoperaatio. Ensi pitää avata teippaukset ja sitten teipata uusi (salakuljetettu) munateippi paikoilleen pisuliinan jälkeen. Meneehän siinä aikaa.
Kun suunnitteli illan vaatteita, mietti et jos liian lyhyt mekko niin laitettava edes kivat stringit. Ihme ettei ole huolissaan munan letkahtamisesta ulos lainkaan.
Onhan noilla tuolla aikaa. Tuskin monia harmittaa tällainen ajan tuhlaaminen.
Montako tuntia Sofia, Merve ja Laura meikkaa? Vievät aina samat paikat muilta. Itsekästä touhua!
Kyllä on aika pudottaa maanpinnalle Sofia ja Merve. Toivottavasti on häädössä seuraavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaat kommentoijat. Sateenkaarilipun alla on yhä tilaa teille kaikille. Vahva yhdenvertainen yhteisömme on sitoutunut saattamaan Sofian tämän kauden voittajaksi. Tule sinäkin mukaan Snow’n tiimiin.
En ikinä voi hyväksyä noita homoja, en lesboja, ne ei tule ikinä olemaan minun elämässäni.
Santeri on tosi kuvottava. Menisi vaan tekemään porno keikkojaan sinne mistä taloon on tullut.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaat kommentoijat. Sateenkaarilipun alla on yhä tilaa teille kaikille. Vahva yhdenvertainen yhteisömme on sitoutunut saattamaan Sofian tämän kauden voittajaksi. Tule sinäkin mukaan Snow’n tiimiin.
Sateenkaari show ohjelma. Ei bigbrother kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa Lauran puolustajat ja Reeon mollaajat 24/7. Siellä se totuus iskee vasten kasvoja teillekin. Nyt tuotanto leikkelee koosteet ihan oman mielensä mukaan saaden Reeon näyttämään pahalta ja Lauran joltain pyhimysenkeliltä. Yhtä kaksinaamaista kakan puhujaa kuin Laura en ole vähään aikaan nähnytkään. Merve tulee hyvänä kakkosena käsikynkässä.
En minä ketään pelkän juonittelun takia ainakaan ulos pistäisi, kaikkihan tuolla juonittelee. Enemmän minulle merkitsee toisien kunnioittaminen ja käytöstavat. Tuollainen jatkuva päin naamaa v**tuilu ja ylimielinen määräily on kuvottavaa katsottavaa. Merve ja Laura eivät tee mitään tällaista.
Näinpä. Se on nähty, etteivät Merve ja Laura suo ihmisille sitä etuoikeutta, että he saisivat päin näköä kuulla kettuilua (ja saada näin mahdollisuuden antaa itse takaisin ja/tai näyttää suoraan paheksumisensa/loukkaantumisensa kettuilijalle).
EI, Merve ja Laura tyytyvät ystävällisesti ja hienotunteisesti haukkumaan selän takana muita mm. tyhmäksi, mulkuksi, psykopaatiksi, narsistiksi, ahdistelijaksi, aggressiiviseksi pelottelijaksi yms.
Vierailija kirjoitti:
Pikkasen kyllä on outoa toi Sainion kommentointi asukkaista. Ikinä ei mitään mainintaa Sofiasta. Miksi ei ? Hetää kysymys mistä on kysymys.
Suomessa ollaan aika tarkkoina mm. rahankeruusta jos jonkun talo palaa ja riennetään auttamaan, nuuskii verottaja hyvin tarkkaan. BB kerää rahaa ja aivan selvästi kutsunut Santerin taloon ja muut eivät tajua missä mennään. Poltti röökiä sisällä ja kaikki saivat rangaistuksen. Kuinka tämä voi olla mahdollista ja tuo kertoo vielä avoimesti millä itsensä elättää.
Ihana kommentti. Laitan Lauralle 5 ääntä tueksi.