Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
47981/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa Lauran puolustajat ja Reeon mollaajat 24/7. Siellä se totuus iskee vasten kasvoja teillekin. Nyt tuotanto leikkelee koosteet ihan oman mielensä mukaan saaden Reeon näyttämään pahalta ja Lauran joltain pyhimysenkeliltä. Yhtä kaksinaamaista kakan puhujaa kuin Laura en ole vähään aikaan nähnytkään. Merve tulee hyvänä kakkosena käsikynkässä.

En minä ketään pelkän juonittelun takia ainakaan ulos pistäisi, kaikkihan tuolla juonittelee. Enemmän minulle merkitsee toisien kunnioittaminen ja käytöstavat. Tuollainen jatkuva päin naamaa v**tuilu ja ylimielinen määräily on kuvottavaa katsottavaa. Merve ja Laura eivät tee mitään tällaista. 

Ihana kommentti. Laitan Lauralle 5 ääntä tueksi.

Vierailija
47982/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauran palkki eilen huippukorkea, muut matelee alhaalla. Pääasia että Laura ja Mia pysyy talossa. 

Pysyy ennätyskorkealla turvaan pääsyyn asti. Pidetään siitä kiinni. Sen jälkeen tykitetään Mialle ääniä niin saadaan toi läyhäkaksikko erotettua.

Kukahan siellä tykittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47983/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selaan 24/7 ja klo 13 lähtien Sallaa ja Millaa, Milla itkee kun ei saa sähkömyrkyttää ja Sofiaa panetellaan ja näidenkö pitäisi jäädä taloon. ULOS

Vierailija
47984/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkasen kyllä on outoa toi Sainion kommentointi asukkaista. Ikinä ei mitään mainintaa Sofiasta. Miksi ei ? Hetää kysymys mistä on kysymys.

Vierailija
47985/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soffea jouduttu monesti odottaa kun on vessassa. Ei tajua kanssa-asukit et syy ei oo pitkä kakka, vaan munan teippausoperaatio. Ensi pitää avata teippaukset ja sitten teipata uusi (salakuljetettu) munateippi paikoilleen pisuliinan jälkeen. Meneehän siinä aikaa.

Kun suunnitteli illan vaatteita, mietti et jos liian lyhyt mekko niin laitettava edes kivat stringit. Ihme ettei ole huolissaan munan letkahtamisesta ulos lainkaan.

Vierailija
47986/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Salla ja Milla (epäedullisesti omien peliensäkin kannalta) omituisesti pelaavat miesten pusseihin, tänään on pelin kannalta tärkeää äänestää Lauraa ja Miaa pysymään talossa. Jos Milla tai varsinkin Salla lähtee talosta, talon voimatasapaino siirtyy enemmän naisten puolelle. Olisi katsojana miellyttävää seurata omahyväisen ja puoli kautta taloa hallinneen Reeon joutuvan toistuvasti häätöäänestyksiin.

Nyt soulsisterikatsojat solidarisuutta peliin! Pidetään Laura ja Mia talossa! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47987/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa Lauran puolustajat ja Reeon mollaajat 24/7. Siellä se totuus iskee vasten kasvoja teillekin. Nyt tuotanto leikkelee koosteet ihan oman mielensä mukaan saaden Reeon näyttämään pahalta ja Lauran joltain pyhimysenkeliltä. Yhtä kaksinaamaista kakan puhujaa kuin Laura en ole vähään aikaan nähnytkään. Merve tulee hyvänä kakkosena käsikynkässä.

En minä ketään pelkän juonittelun takia ainakaan ulos pistäisi, kaikkihan tuolla juonittelee. Enemmän minulle merkitsee toisien kunnioittaminen ja käytöstavat. Tuollainen jatkuva päin naamaa v**tuilu ja ylimielinen määräily on kuvottavaa katsottavaa. Merve ja Laura eivät tee mitään tällaista. 

Ihana kommentti. Laitan Lauralle 5 ääntä tueksi.

Reeo vit...ee muille olevinaan läpällä. Ja saa jotkut jopa itkemään. Kun on niin kovaa stadin kundia että. Menis kotiinsa lapsiensa tykö. Näkeehän tuon että sima maistuu, koko ajan vinkumassa lisää kun on tarjolla.

Vierailija
47988/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia haluaa aina sunnuntain lähetyksissä olla filmitähti. Vaikka ei ole häädössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47989/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selaan 24/7 ja klo 13 lähtien Sallaa ja Millaa, Milla itkee kun ei saa sähkömyrkyttää ja Sofiaa panetellaan ja näidenkö pitäisi jäädä taloon. ULOS

Milla ulos. Täysin tarpeeton hahmo tuolla. 

Vierailija
47990/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaat kommentoijat. Sateenkaarilipun alla on yhä tilaa teille kaikille. Vahva yhdenvertainen yhteisömme on sitoutunut saattamaan Sofian tämän kauden voittajaksi. Tule sinäkin mukaan Snow’n tiimiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47991/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauran palkki eilen huippukorkea, muut matelee alhaalla. Pääasia että Laura ja Mia pysyy talossa. 

Pysyy ennätyskorkealla turvaan pääsyyn asti. Pidetään siitä kiinni. Sen jälkeen tykitetään Mialle ääniä niin saadaan toi läyhäkaksikko erotettua.

Kukahan siellä tykittää.

Me äänestäjät. 💰

Vierailija
47992/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkasen kyllä on outoa toi Sainion kommentointi asukkaista. Ikinä ei mitään mainintaa Sofiasta. Miksi ei ? Hetää kysymys mistä on kysymys.

Jospa johtuisi siitä, kun santeri ei ole ollut nimettynä. Vai..  Jos se ei vaan uskalla ottaa sitä puheeksi.

Ihmetyttää, miksi ne eivät sitä ole nimenneet.  Itse santeria. en voi sietää 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47993/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miikka on aivan hermot riekaleina. Tätä lisää. Nyt Nabbe vois kettuilla sille ja vaikka muutkin. Katotaan kestääkö pää.

Vierailija
47994/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuulavois olla talossa vielä 2vk. En toivo voittoa hälle mutta muiden kiusaksi.

Joo, kun väki vähenee niin luulis että Tuulakin joutuu jotain tekemään, edes opettelemaan kahvin keiton.

Ja ei kai puuron keittäminenkään ole rakettitiedettä ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47995/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soffea jouduttu monesti odottaa kun on vessassa. Ei tajua kanssa-asukit et syy ei oo pitkä kakka, vaan munan teippausoperaatio. Ensi pitää avata teippaukset ja sitten teipata uusi (salakuljetettu) munateippi paikoilleen pisuliinan jälkeen. Meneehän siinä aikaa.

Kun suunnitteli illan vaatteita, mietti et jos liian lyhyt mekko niin laitettava edes kivat stringit. Ihme ettei ole huolissaan munan letkahtamisesta ulos lainkaan.

Onhan noilla tuolla aikaa. Tuskin monia harmittaa tällainen ajan tuhlaaminen. 

Vierailija
47996/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako tuntia Sofia, Merve ja Laura meikkaa? Vievät aina samat paikat muilta. Itsekästä touhua!

Kyllä on aika pudottaa maanpinnalle Sofia ja Merve. Toivottavasti on häädössä seuraavaksi.

Vierailija
47997/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaat kommentoijat. Sateenkaarilipun alla on yhä tilaa teille kaikille. Vahva yhdenvertainen yhteisömme on sitoutunut saattamaan Sofian tämän kauden voittajaksi. Tule sinäkin mukaan Snow’n tiimiin.

En ikinä voi hyväksyä noita homoja, en lesboja, ne ei tule ikinä olemaan minun elämässäni.

Santeri on tosi kuvottava. Menisi vaan tekemään porno keikkojaan sinne mistä taloon on tullut. 

Vierailija
47998/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaat kommentoijat. Sateenkaarilipun alla on yhä tilaa teille kaikille. Vahva yhdenvertainen yhteisömme on sitoutunut saattamaan Sofian tämän kauden voittajaksi. Tule sinäkin mukaan Snow’n tiimiin.

Sateenkaari show ohjelma. Ei bigbrother kiitos.

Vierailija
47999/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa Lauran puolustajat ja Reeon mollaajat 24/7. Siellä se totuus iskee vasten kasvoja teillekin. Nyt tuotanto leikkelee koosteet ihan oman mielensä mukaan saaden Reeon näyttämään pahalta ja Lauran joltain pyhimysenkeliltä. Yhtä kaksinaamaista kakan puhujaa kuin Laura en ole vähään aikaan nähnytkään. Merve tulee hyvänä kakkosena käsikynkässä.

En minä ketään pelkän juonittelun takia ainakaan ulos pistäisi, kaikkihan tuolla juonittelee. Enemmän minulle merkitsee toisien kunnioittaminen ja käytöstavat. Tuollainen jatkuva päin naamaa v**tuilu ja ylimielinen määräily on kuvottavaa katsottavaa. Merve ja Laura eivät tee mitään tällaista. 

Näinpä. Se on nähty, etteivät Merve ja Laura suo ihmisille sitä etuoikeutta, että he saisivat päin näköä kuulla kettuilua (ja saada näin mahdollisuuden antaa itse takaisin ja/tai näyttää suoraan paheksumisensa/loukkaantumisensa kettuilijalle).

EI, Merve ja Laura tyytyvät ystävällisesti ja hienotunteisesti haukkumaan selän takana muita mm. tyhmäksi, mulkuksi, psykopaatiksi, narsistiksi, ahdistelijaksi, aggressiiviseksi pelottelijaksi yms. 

Vierailija
48000/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkasen kyllä on outoa toi Sainion kommentointi asukkaista. Ikinä ei mitään mainintaa Sofiasta. Miksi ei ? Hetää kysymys mistä on kysymys.

Suomessa ollaan aika tarkkoina mm. rahankeruusta jos jonkun talo palaa ja riennetään auttamaan, nuuskii verottaja hyvin tarkkaan. BB kerää rahaa ja aivan selvästi kutsunut Santerin taloon ja muut eivät tajua missä mennään. Poltti röökiä sisällä ja kaikki saivat rangaistuksen. Kuinka tämä voi olla mahdollista ja tuo kertoo vielä avoimesti millä itsensä elättää.

Ketju on lukittu.