Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
47641/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hermoheukkoutta Millalla. Nikotisti addiktisuutta

Sofian syytä. Kun minä vaan testaan sisällä toimiiko sähkötupakka, vaikka hyvin tiesi että on kiellettyä sisällä polttaminen.

Jujuhan on siinä että isoveli vahtii kuka tekee rikkeen niin saadaan kaikille rangaistusta että saadaan draamaa.

Vierailija
47642/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai Lauran jengikö on täällä pahin läyhäporukka? Milla ja Salla ovat ihan hurmoksessa pihalla! Hekö ovat muka monipuolisia keskustelijoita, aina kahdestaan muita haukkumassa.

Niin on. Salla on talon pahin haukkuja. Kyllä teki sille vaikeeta, kun oli se hyvä mielen olento

Pahin kieroilija ja muutenkin vastenmielisin on Sofia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47643/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naben mukaan Soffe voi tulla nakupellenä liveen. Voi olla et tulis pikkane yllätys jos Soffe tosiaan tulis alasti vastaan Nabbea.

Vierailija
47644/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauralla päärynä kroppa pienet rinnat ja pers...levee ja jalat tunkit nillkoihin asti oikeesti kattokaa kuin paksut nilkat..

Laura on saattanut olla ylipainoinen ja nopea laihdutus. Silti kauniit kasvot.

Vierailija
47645/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai Lauran jengikö on täällä pahin läyhäporukka? Milla ja Salla ovat ihan hurmoksessa pihalla! Hekö ovat muka monipuolisia keskustelijoita, aina kahdestaan muita haukkumassa.

Niin on. Salla on talon pahin haukkuja. Kyllä teki sille vaikeeta, kun oli se hyvä mielen olento

Eilen juttelivat Millan kanssa Milenasta selän takana, mutta pelkkää hyvää. Heitä harmittaa, kun Milena on etääntynyt heistä ja muutenkin niin surullisen oloinen. Ja sanoivat ymmärtävänsä, koska sai sen twiitin, sitten hän ei päässyt päälliköksi vaan taas Laura ja lopulta se että häntä on puukotettu selkään joka suunnasta.

Vierailija
47646/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miikka se jaksaa muistuttaa joka välissä et h ä n e s t ä johtumattomista syistä vietiin stressin poisto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47647/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä oli raikas ilma ulkona nukkua, mikä ettei ja makuupussissa, kukaan ei näyttänyt olevban naama norsun veellä, kaikki innoissaan lähtivät ulos. Heidi teki hyvän teon, oma etu paras etu. Heidi on raatanut niska limassa päällikkönä ja johtanut niin olihan se kivaa saada viesti mutsilta. Ne päällikkö juhlat mitkä Heidi teki sydänverellä tipautti yhden kerrallaan ja jäljelle jäi "luotto ystävät". Kaikki ymmärrämme Heidin valintaa, Heidi nuorin jaolisi joutunut nukkumaan yksin ulkona. Aivan karmeeta olisi ollut, hui. Pikkuinen nukkui leveesti punkassaan ja kaikki varmaan tyuollakin ymmärsi että näin sen kuuluu olla ja pääasia että Heidi sai viestin. 

"pääasia että Heidi sai viestin". Nimenomaan toi on se ongelma. Minä minä minä. Ei muilla väliä kunhan hän sain. Toivottavasti tajusi hävetä, kun muut itki kun tuli Heidin viestin jälkeen ikävä omia läheisiään ja miettivät ketähän oli heille viestin tehnyt kun eivät niitä nyt kuule

Heidi ei tiennyt valitessaan oman edun vs. toisten edun, mitä pitää sisällään. Minusta Kirsin kiusaama Heidi on kivikkoisen tiensä jälkeen ansainnut etunsa. Moniko tuosta porukasta olisi valinnut toisten edun?

Mitä sillä on väliä tiesikö mikä se oli. Hänelle annettiin vaihtoehdot oma etu tai muiden etu valitsi oman edun. Kukaan muu ei olisi noin tehnyt, ei edes Miikka. Sit vielä päälle itkee sitä kuinka onnellinen on. Ei sitä, että olisi harmittanut, että muut ei saanut viestiä

Mä voin ymmärtää oman edun valitsemisen. Mutta en ymmärrä sitä, kun Heidi käy muiden luona kehumassa juoma kädessä kuinka "tää on niin hyvää". On tehnyt tota ainakin Millulle ja Mervelle. Ei muuten juttele niille, mutta käy leuhkimassa omista eduistaan. Aika lapsellista ja jopa vähän ilkeää.

Moniko juttelee Heidille?

Vierailija
47648/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska ku Repa ja Miikka kommentoi noihin Lauran viimeisiin vetoomuksiin et yrittää olla hauska ennen sohvaa vielä. Toivottavasti Laura putoo tai ettei ainakaan turvaan pääse ekana.

Laura pääsee ensimmäisenä turvaan . Ei katsojiin vaikuta mitkään sunnuntain oletetut käyttäytymiset . Minulla on ollut pitkään selvää että Laura on suosikkini .

Oikeesti ? Kerto tarkemmin mitä mielenkiintoista Laura tuo katsojille, jookos ? Vai oletko Lauran sisko joka täällä palstailee ?

Hän on reilu ja tasapuolinen kaikille. Ystävällinen ja huumorintajuinen. Ei, en ole sisko.

Ainakaan et ole selvästikään katsonut 24/7-palvelua. Laura on kaikkea muuta kuin ystävällinen, huumorintajuinen, reilu ja tasapuolinen. En ole kuivempaa, aneemisempaa ja tylsempää ihmistä koskaan nähnyt - lisäksi hän on kova haukkumaan muita selän takana, mutta edessäpäin ollaan mielinkielin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47649/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi ei oo teynyt mitäån sitten alun pakkotiskaamisen.

juurihan tuo eilen imuroi ja tiskasi. 

Kun jäi yksin taloon eikä mitään tekemistä. Ei muutoin missään apuna. Tsemppasin alu

Nperin H

Eidiä mut BB

Ssä on k

Yse minusta mu

Ustakin kuin pelkästä voitosta.

Vierailija
47650/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä oli raikas ilma ulkona nukkua, mikä ettei ja makuupussissa, kukaan ei näyttänyt olevban naama norsun veellä, kaikki innoissaan lähtivät ulos. Heidi teki hyvän teon, oma etu paras etu. Heidi on raatanut niska limassa päällikkönä ja johtanut niin olihan se kivaa saada viesti mutsilta. Ne päällikkö juhlat mitkä Heidi teki sydänverellä tipautti yhden kerrallaan ja jäljelle jäi "luotto ystävät". Kaikki ymmärrämme Heidin valintaa, Heidi nuorin jaolisi joutunut nukkumaan yksin ulkona. Aivan karmeeta olisi ollut, hui. Pikkuinen nukkui leveesti punkassaan ja kaikki varmaan tyuollakin ymmärsi että näin sen kuuluu olla ja pääasia että Heidi sai viestin. 

"pääasia että Heidi sai viestin". Nimenomaan toi on se ongelma. Minä minä minä. Ei muilla väliä kunhan hän sain. Toivottavasti tajusi hävetä, kun muut itki kun tuli Heidin viestin jälkeen ikävä omia läheisiään ja miettivät ketähän oli heille viestin tehnyt kun eivät niitä nyt kuule

Heidi ei tiennyt valitessaan oman edun vs. toisten edun, mitä pitää sisällään. Minusta Kirsin kiusaama Heidi on kivikkoisen tiensä jälkeen ansainnut etunsa. Moniko tuosta porukasta olisi valinnut toisten edun?

Mitä sillä on väliä tiesikö mikä se oli. Hänelle annettiin vaihtoehdot oma etu tai muiden etu valitsi oman edun. Kukaan muu ei olisi noin tehnyt, ei edes Miikka. Sit vielä päälle itkee sitä kuinka onnellinen on. Ei sitä, että olisi harmittanut, että muut ei saanut viestiä

Mä voin ymmärtää oman edun valitsemisen. Mutta en ymmärrä sitä, kun Heidi käy muiden luona kehumassa juoma kädessä kuinka "tää on niin hyvää". On tehnyt tota ainakin Millulle ja Mervelle. Ei muuten juttele niille, mutta käy leuhkimassa omista eduistaan. Aika lapsellista ja jopa vähän ilkeää.

Tuli mieleen, et ehkä Nabbekin halusi vähän näpäyttää Heidiä sen omahyväisyydestä ja siksi kävi pihistämässä pari pähkinää :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47651/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hermoheukkoutta Millalla. Nikotisti addiktisuutta

Sofian syytä. Kun minä vaan testaan sisällä toimiiko sähkötupakka, vaikka hyvin tiesi että on kiellettyä sisällä polttaminen.

Teki varmasti tahallaan. Kiero, ylimielinen pas*a.

Vierailija
47652/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai Lauran jengikö on täällä pahin läyhäporukka? Milla ja Salla ovat ihan hurmoksessa pihalla! Hekö ovat muka monipuolisia keskustelijoita, aina kahdestaan muita haukkumassa.

Ensin haukkuivat Soffen maanrakoon ja nyt sitten peruvat sanojaan, että ehkä ei ollut vaan Soffen syy. Tajusivst varmaan, että voi näyttää pahalta kotikatsomoihin :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47653/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ei uskalla sanoa mitään määrätyille ihmisille..

Milla menis vaan ny röökille..

ja toteis ei kai tää ny mitään eihän Sofiakaan

saanut satikutia kun kakki ymmärsi vaan😁

Vierailija
47654/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkauskielto ja varastetut talon kosmetiikat pois komerosta. Ja karkit pois komerosta. Ois hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47655/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauralla päärynä kroppa pienet rinnat ja pers...levee ja jalat tunkit nillkoihin asti oikeesti kattokaa kuin paksut nilkat..

Laura on saattanut olla ylipainoinen ja nopea laihdutus. Silti kauniit kasvot.

Aika synkät. Ja kaksinaamainen. Ei hyvä peli.

Vierailija
47656/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä oli raikas ilma ulkona nukkua, mikä ettei ja makuupussissa, kukaan ei näyttänyt olevban naama norsun veellä, kaikki innoissaan lähtivät ulos. Heidi teki hyvän teon, oma etu paras etu. Heidi on raatanut niska limassa päällikkönä ja johtanut niin olihan se kivaa saada viesti mutsilta. Ne päällikkö juhlat mitkä Heidi teki sydänverellä tipautti yhden kerrallaan ja jäljelle jäi "luotto ystävät". Kaikki ymmärrämme Heidin valintaa, Heidi nuorin jaolisi joutunut nukkumaan yksin ulkona. Aivan karmeeta olisi ollut, hui. Pikkuinen nukkui leveesti punkassaan ja kaikki varmaan tyuollakin ymmärsi että näin sen kuuluu olla ja pääasia että Heidi sai viestin. 

"pääasia että Heidi sai viestin". Nimenomaan toi on se ongelma. Minä minä minä. Ei muilla väliä kunhan hän sain. Toivottavasti tajusi hävetä, kun muut itki kun tuli Heidin viestin jälkeen ikävä omia läheisiään ja miettivät ketähän oli heille viestin tehnyt kun eivät niitä nyt kuule

Heidi ei tiennyt valitessaan oman edun vs. toisten edun, mitä pitää sisällään. Minusta Kirsin kiusaama Heidi on kivikkoisen tiensä jälkeen ansainnut etunsa. Moniko tuosta porukasta olisi valinnut toisten edun?

Mitä sillä on väliä tiesikö mikä se oli. Hänelle annettiin vaihtoehdot oma etu tai muiden etu valitsi oman edun. Kukaan muu ei olisi noin tehnyt, ei edes Miikka. Sit vielä päälle itkee sitä kuinka onnellinen on. Ei sitä, että olisi harmittanut, että muut ei saanut viestiä

Mä voin ymmärtää oman edun valitsemisen. Mutta en ymmärrä sitä, kun Heidi käy muiden luona kehumassa juoma kädessä kuinka "tää on niin hyvää". On tehnyt tota ainakin Millulle ja Mervelle. Ei muuten juttele niille, mutta käy leuhkimassa omista eduistaan. Aika lapsellista ja jopa vähän ilkeää.

Moniko juttelee Heidille?

Juttelevat paljon porukassa, mutta Heidi on useimmiten hiljaa. Yleensä huulenheitto ja tarinoiden kertominen lähentää ihmisiä, mutta hän ei oikein lähde siihen mukaan. Ovat Lauran kanssa siinä samanlaisia. Kukahan se valitti eilen Laurasta, että ei hänestä saa mitään irti. Taisi olla Nabbe.

Vierailija
47657/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä oli raikas ilma ulkona nukkua, mikä ettei ja makuupussissa, kukaan ei näyttänyt olevban naama norsun veellä, kaikki innoissaan lähtivät ulos. Heidi teki hyvän teon, oma etu paras etu. Heidi on raatanut niska limassa päällikkönä ja johtanut niin olihan se kivaa saada viesti mutsilta. Ne päällikkö juhlat mitkä Heidi teki sydänverellä tipautti yhden kerrallaan ja jäljelle jäi "luotto ystävät". Kaikki ymmärrämme Heidin valintaa, Heidi nuorin jaolisi joutunut nukkumaan yksin ulkona. Aivan karmeeta olisi ollut, hui. Pikkuinen nukkui leveesti punkassaan ja kaikki varmaan tyuollakin ymmärsi että näin sen kuuluu olla ja pääasia että Heidi sai viestin. 

"pääasia että Heidi sai viestin". Nimenomaan toi on se ongelma. Minä minä minä. Ei muilla väliä kunhan hän sain. Toivottavasti tajusi hävetä, kun muut itki kun tuli Heidin viestin jälkeen ikävä omia läheisiään ja miettivät ketähän oli heille viestin tehnyt kun eivät niitä nyt kuule

Heidi ei tiennyt valitessaan oman edun vs. toisten edun, mitä pitää sisällään. Minusta Kirsin kiusaama Heidi on kivikkoisen tiensä jälkeen ansainnut etunsa. Moniko tuosta porukasta olisi valinnut toisten edun?

Mitä sillä on väliä tiesikö mikä se oli. Hänelle annettiin vaihtoehdot oma etu tai muiden etu valitsi oman edun. Kukaan muu ei olisi noin tehnyt, ei edes Miikka. Sit vielä päälle itkee sitä kuinka onnellinen on. Ei sitä, että olisi harmittanut, että muut ei saanut viestiä

Mä voin ymmärtää oman edun valitsemisen. Mutta en ymmärrä sitä, kun Heidi käy muiden luona kehumassa juoma kädessä kuinka "tää on niin hyvää". On tehnyt tota ainakin Millulle ja Mervelle. Ei muuten juttele niille, mutta käy leuhkimassa omista eduistaan. Aika lapsellista ja jopa vähän ilkeää.

Moniko juttelee Heidille?

Heidille jutteleminen on kuin seinälle puhuisi. Hän ei ole kiinnostunut ihmisenä kuin vaan Reeosta.

Vierailija
47658/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai Lauran jengikö on täällä pahin läyhäporukka? Milla ja Salla ovat ihan hurmoksessa pihalla! Hekö ovat muka monipuolisia keskustelijoita, aina kahdestaan muita haukkumassa.

Niin on. Salla on talon pahin haukkuja. Kyllä teki sille vaikeeta, kun oli se hyvä mielen olento

Pahin kieroilija ja muutenkin vastenmielisin on Sofia.

Miten hän on kieroilija, kun aina kertoo kaikille suoraan eikä selän takana?

Vierailija
47659/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai Lauran jengikö on täällä pahin läyhäporukka? Milla ja Salla ovat ihan hurmoksessa pihalla! Hekö ovat muka monipuolisia keskustelijoita, aina kahdestaan muita haukkumassa.

Niin on. Salla on talon pahin haukkuja. Kyllä teki sille vaikeeta, kun oli se hyvä mielen olento

Ei ole haukkuja. Käyvät erilaisia skenaarioita läpi Millan kanssa, koska ovat uusina asukkaina (ja vähän heittopusseina) koko ajan putoamisvaarassa. Kuten tälläkin viikolla. Pakkohan siinä on miettiä parasta strategiaa selviytyä talossa.

Vierailija
47660/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mervelle makuukielto pävisin.

Ketju on lukittu.