Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
47601/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura huiteli korkeuksissa ja muut oli tasaisesti, Sainio ihmetteli kun Mia viimeisenä mutta totesi että tuo muuttuu. Näin on ja toivottavasti saamme kotimatkalle Sallan. 

Oikeinkin hyvä että Sainio totesi Napaksen kaivavan pikkulapiolla kuoppaa itselleen johon sitten tippuu. Ja että Napakselle PITÄÄ antaa jatkuvasti rankkua pienemmästäkin rikkeestä ja että siitä pitää tulla jatkumo. Siihen se sitten päättyy Napaksen tie kun alkaa riehumaan rankuista ja tulee migren.

Oon ollu koko ajan samaa mieltä Sainion kanssa Nabbesta. Mikä teeskentelijä. Ne feikki itkut, yök.

Ärtymiskynnystä ei ole juuri lainkaan!!

Eikä pölvästi ymmärrä miten paljon ärsyttää toisia.

Kukaan ei uskalla reilusti sanoa, sen hirveän shown pelossa.

Vierailija
47602/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä rahalla joku lähihoitaja käy plastiikkakirurgilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47603/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merve tyhjentää kaikki maustepussit keitokseensa ja suolaakin kunnolla.

Tyttö parka ei tiedä ollenkaan mitä on edessä kymmenen vuoden pästä kun laittaa Oikeasti teekuppiin kolme ruokalusikallista sokeria ja vielä neljännen lisäs päälle

suolaa menee viikon suositus välillä kerralla..puurosotkuun kuppiin kaato niin paljon sokeria pussista että Sofialla jäi suu auki.

ja ketsuppia kesuppia pitää aina olla..

Vierailija
47604/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mervellä brassimuotoinen perc

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa et Laura on niin urheilullinen mitä antaa ymmärtää. Kroppa ei ole yhtään sellainen. Iso takapuoli. Tosi vankat jalat, paksut reidet ja jopa nilkat.

Löysä rasvakudos ei kerro urheilevasta naistesta. Vegeruoalla saa pidettyä vartalon hallinnassa? Mutta silti he syövät paljon eri herkkuja. Vegeruoka ei vaan kiinteytä millään tavoin rasvakudosta. Unohdit mainita että Lauralta rasvakudosta löytyy liian paljon peffasta ja selästä.

kyllä naisella pitää olla peffa  ja mielellään runsas t. Leksa

Runsas on eri. Mervellä runsas. Lauralla vain leveä. Muodoton.

Vierailija
47605/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mitä täällä jotkut harvat vaahtoaa ja tykkäilee . Laura pääsee kumminkin ensimmäisenä turvaan .

Hah, vai harvat? Taidat olla lisäksi sokea

Vierailija
47606/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä... Miikka paasasi lihavuutta vastaan, mutta ei pidä tupakointia minään terveysriskinä ilmeisesti. "Miksi olisin ilman, kun ei ole pakko".  Eipä hän järjen jättiläiseltä kyllä muutenkaan vaikuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47607/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen illalla läyhärikiusaajat Laura, Merve ja Milena juttelivat ulkona keskenään ennen nukkumaanmenoa, että pahin skenaario mikä voisi tapahtua tämän päivän häätölähetyksessä olisi, että heidän inhokkinsa Salla pääsisi ekana turvaan.

Tiedämme siis mitä tehdä! Ensin pommitetaan Salla turvaan ja sen jälkeen äänet Millalle. Laura tai Millu pihalle!

Juu näin se vain menee. Kuinka paljon pitää pommittaa et Salla ja Milla saadaan turvaan?

Itse laitan euroja Lauralle, Sallalle ja Millalle. Millupillupieruperse saa tänään painua hornantuuttiin. Paskanhajuinen Täti vihreä.

Me katsojathan ajattelemme vain pieruahterin parasta, hänen kannaltaan paras lähtee tänään pilaamasta lopullisesti mainettaan jos mielii vielä radiokanavalla esittää fiksua juontajaa. Joten kaikkea hyvää hänelle tän illan jälkeen. Toivottavasti ikävä käytös talossa, ja katkut pian hälvenee ja unohtuu kuulijoiden mielistä.

Vierailija
47608/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeo on ollut työntämässä Markoa, Pirkkaa, Jerryä, Ruzbehia ja Aleksia luiskaan. Karvankin olisi ollut listassa, ellei olisi itse lähtenyt. Reeon puheet ovat siis tyypillistä sumutusta.

Kukko hallitsee kanoja kanalassa. Varmaan ne hautoisivat sen muniakin, jos ei olisi kameroita paikalla. Kukon pitäisi kohdata kettu. Ehkä se onkin jo talossa onkin...mutta se ei ole vielä näyttänyt Kukolle omia muniaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47609/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä oli raikas ilma ulkona nukkua, mikä ettei ja makuupussissa, kukaan ei näyttänyt olevban naama norsun veellä, kaikki innoissaan lähtivät ulos. Heidi teki hyvän teon, oma etu paras etu. Heidi on raatanut niska limassa päällikkönä ja johtanut niin olihan se kivaa saada viesti mutsilta. Ne päällikkö juhlat mitkä Heidi teki sydänverellä tipautti yhden kerrallaan ja jäljelle jäi "luotto ystävät". Kaikki ymmärrämme Heidin valintaa, Heidi nuorin jaolisi joutunut nukkumaan yksin ulkona. Aivan karmeeta olisi ollut, hui. Pikkuinen nukkui leveesti punkassaan ja kaikki varmaan tyuollakin ymmärsi että näin sen kuuluu olla ja pääasia että Heidi sai viestin. 

"pääasia että Heidi sai viestin". Nimenomaan toi on se ongelma. Minä minä minä. Ei muilla väliä kunhan hän sain. Toivottavasti tajusi hävetä, kun muut itki kun tuli Heidin viestin jälkeen ikävä omia läheisiään ja miettivät ketähän oli heille viestin tehnyt kun eivät niitä nyt kuule

Heidi ei tiennyt valitessaan oman edun vs. toisten edun, mitä pitää sisällään. Minusta Kirsin kiusaama Heidi on kivikkoisen tiensä jälkeen ansainnut etunsa. Moniko tuosta porukasta olisi valinnut toisten edun?

Vierailija
47610/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauralla päärynä kroppa pienet rinnat ja pers...levee ja jalat tunkit nillkoihin asti oikeesti kattokaa kuin paksut nilkat..

Mitä h-tin väliä? Oletko itse täydellinen? Vai täydellisyysharhoissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47611/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku dille taas illalla ihmettelee että miten Laura pääsi turvaan kun kaikki täällä sitä vastusti.

Vierailija
47612/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa et Laura on niin urheilullinen mitä antaa ymmärtää. Kroppa ei ole yhtään sellainen. Iso takapuoli. Tosi vankat jalat, paksut reidet ja jopa nilkat.

Löysä rasvakudos ei kerro urheilevasta naistesta. Vegeruoalla saa pidettyä vartalon hallinnassa? Mutta silti he syövät paljon eri herkkuja. Vegeruoka ei vaan kiinteytä millään tavoin rasvakudosta. Unohdit mainita että Lauralta rasvakudosta löytyy liian paljon peffasta ja selästä.

kyllä naisella pitää olla peffa  ja mielellään runsas t. Leksa

Runsas on eri. Mervellä runsas. Lauralla vain leveä. Muodoton.

Merve käynyt plastiikkakirurgin muotoiltavana. Näin luin jostain.

Näkeehän sen instastakin, kavereillakin ihan luonnoton naama ja takapuoli. Merven käsitellyt kuvat ovat kyllä surkuhupaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47613/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tykännyt sekä Heidistä että Laurasta. Milla ja Salla ensin turvaan ja sitten Laura. Mia joutaa kotiin synkistelemään.

Vierailija
47614/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miikka hajoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47615/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tullut joku tupakka rangaistus vai? Ei vahingossakaan meikkikielto, ettei naiset suutu. Vaikuttaisi kyllä enemmän, jos reaktiota haluttaisiin saada.

Vierailija
47616/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla ja Salla tuolla marttyyreina taas, draamaa, draamaa 😂

Vierailija
47617/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkera pikkusieluinen Miikka-raasu. Todellinen luonne paljastuu kiperissä tilanteissa, kuten Tuulalla.

Vierailija
47618/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku dille taas illalla ihmettelee että miten Laura pääsi turvaan kun kaikki täällä sitä vastusti.

Minä taas ihmettelen jos ei pääse. Johtaa äänestystä ja yksi ennakkosuosikeista BB:n voittajaksi.

Vierailija
47619/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnut, että Milla on noin nikotiiniriippuvainen. Luulevatko he kahdestaan saavansa Sofian ulos talosta, Nabbe ja Tuula eivät ainakaan siihen lähde, tuskin äkkiä Reeo ja Miikkakaan.

Vierailija
47620/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauralla päärynä kroppa pienet rinnat ja pers...levee ja jalat tunkit nillkoihin asti oikeesti kattokaa kuin paksut nilkat..

En pidä Laurasta henkilönä ja mieluiten näkisin hänet pöyröovissa tänään, mutta tällainen ulkonäköön kohdistuva arvostelu on alhaista ja iljeämielistä! Häpeä jos osaat

Ketju on lukittu.