Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
47581/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauran taustajoukoilla on pinkat kunnossa, ääniä tulee ropiseen. Älkää turhaan palstalaiset kuluttako kelatukianne vielä tällä viikolla.

Nimim. Varma tieto

Taidanpa minäkin laittaa viisikymppisen Lauralle. En voi sanoa pitäväni hänestä, mutta ihan palstaöyhöttäjien kiusaksi.

   Jokainen tekee tyylillään. Itse en välitä mitä täällä kirjoitellaan, äänestän vain omaa suosikkiani, muihin en rahojani tuhlaa.

Vierailija
47582/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nabbe-setä näytti suorastaan vaaralliselta suuttuessaan Tuulalle ja Sofialle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47583/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska ku Repa ja Miikka kommentoi noihin Lauran viimeisiin vetoomuksiin et yrittää olla hauska ennen sohvaa vielä. Toivottavasti Laura putoo tai ettei ainakaan turvaan pääse ekana.

Laura pääsee ensimmäisenä turvaan . Ei katsojiin vaikuta mitkään sunnuntain oletetut käyttäytymiset . Minulla on ollut pitkään selvää että Laura on suosikkini .

Oikeesti ? Kerto tarkemmin mitä mielenkiintoista Laura tuo katsojille, jookos ? Vai oletko Lauran sisko joka täällä palstailee ?

Hän on reilu ja tasapuolinen kaikille. Ystävällinen ja huumorintajuinen. Ei, en ole sisko.

Vierailija
47584/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi ei oo teynyt mitäån sitten alun pakkotiskaamisen.

juurihan tuo eilen imuroi ja tiskasi. 

Vierailija
47585/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh kirjoitti:

Melkoisen tasapainoista porukkaa talossa. Itkut tulee kun ei pääse saunaan. Itku tulee kun joku sanoo pahasti. Nyt alkaa olla oikea hetki isoveljen hämmentää kunnolla kun mentaalipuoli alkaa osalla brakaamaan.

Moista ainesta on helppo hallita.

Vierailija
47586/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa et Laura on niin urheilullinen mitä antaa ymmärtää. Kroppa ei ole yhtään sellainen. Iso takapuoli. Tosi vankat jalat, paksut reidet ja jopa nilkat.

Löysä rasvakudos ei kerro urheilevasta naistesta. Vegeruoalla saa pidettyä vartalon hallinnassa? Mutta silti he syövät paljon eri herkkuja. Vegeruoka ei vaan kiinteytä millään tavoin rasvakudosta. Unohdit mainita että Lauralta rasvakudosta löytyy liian paljon peffasta ja selästä.

kyllä naisella pitää olla peffa  ja mielellään runsas t. Leksa

Runsas on eri. Mervellä runsas. Lauralla vain leveä. Muodoton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47587/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofian sähkötupakka saattaa olla saarekkeen alla, joku potkinut sen sinne. Ihan oikein sille tuo rankku, että muutkin kärsii siitä. Miikka kostaa ja Sofia tietää sen.

Vierailija
47588/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks Milla neukkarissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47589/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska ku Repa ja Miikka kommentoi noihin Lauran viimeisiin vetoomuksiin et yrittää olla hauska ennen sohvaa vielä. Toivottavasti Laura putoo tai ettei ainakaan turvaan pääse ekana.

Laura pääsee ensimmäisenä turvaan . Ei katsojiin vaikuta mitkään sunnuntain oletetut käyttäytymiset . Minulla on ollut pitkään selvää että Laura on suosikkini .

Oikeesti ? Kerto tarkemmin mitä mielenkiintoista Laura tuo katsojille, jookos ? Vai oletko Lauran sisko joka täällä palstailee ?

Hän on reilu ja tasapuolinen kaikille. Ystävällinen ja huumorintajuinen. Ei, en ole sisko.

Miten tämä reiluus ja ystävällisyys näkyy? Siten, että eilen kusetti sallaa ja millaa päin näköä kysymällä, että keneltä ootte saanu ääniä, heiltä (lauralta, merveltä, millulta) ette ainakaan? Siten, että haukkuu heidiä ja hyväksyy hänen kiusaamisen vaikka esittää heidille kaveria?  puhumattakaan miten huumorintaju näkyy? Laura on yleensä naama norsun veellä kun muut nauraa.

Vierailija
47590/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeo ja Miikka taas yöllä leuhkailivat olevansa finaalissa ja Heidin päästävät myös kun todisti uskollisuutensa heille bile iltanakin. Sitten mm sanoivat että Tuulakin nauroi että Laura kyllä lähtee tänään ja räkäset naurut päälle. Laura pääsee ekana turvaan ja Miikan, Reeon ja Tuulan ilme tänään😳

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47591/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merve tyhjentää kaikki maustepussit keitokseensa ja suolaakin kunnolla.

Vierailija
47592/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nikotiinituotteet pois, onpa taas rankkujen rankku jos nuuskaa saa kuitenkin käyttää??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47593/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh kirjoitti:

Melkoisen tasapainoista porukkaa talossa. Itkut tulee kun ei pääse saunaan. Itku tulee kun joku sanoo pahasti. Nyt alkaa olla oikea hetki isoveljen hämmentää kunnolla kun mentaalipuoli alkaa osalla brakaamaan.

Ensi viikon voisivat nukkua ulkona ja tehtävä mihin liittyy paljon valvomista. Erottuisi jyvät akanoista.

Vierailija
47594/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miikka jotenkin yksinkertainen. Ihan innoissaan menossa finaaliviikolle Reeon ja Nabazin kans. Kai tajuaa, ettei voi voittaa näitä? Huonosti pelattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47595/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto tuon Milenan silmät on kaameet,

väsyneen näköiset vai miten niin oudot,

se todella on ärsyttävä kun puhuu ja joku kun menee ohi alkaa jo tuijottaa sinne

poissa olevana.

Vierailija
47596/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miikka jo nuuskanhimoisena tuolla. Kauan hän kestää ilman nikotiinia? Ei ilmeisesti kovin kauan.

Vierailija
47597/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelatkaa vaan mikä Läppämachine käynnistyy jos Laura pääsee ekana turvaan🙉

Vierailija
47598/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa et Laura on niin urheilullinen mitä antaa ymmärtää. Kroppa ei ole yhtään sellainen. Iso takapuoli. Tosi vankat jalat, paksut reidet ja jopa nilkat.

Löysä rasvakudos ei kerro urheilevasta naistesta. Vegeruoalla saa pidettyä vartalon hallinnassa? Mutta silti he syövät paljon eri herkkuja. Vegeruoka ei vaan kiinteytä millään tavoin rasvakudosta. Unohdit mainita että Lauralta rasvakudosta löytyy liian paljon peffasta ja selästä.

kyllä naisella pitää olla peffa  ja mielellään runsas t. Leksa

Runsas on eri. Mervellä runsas. Lauralla vain leveä. Muodoton.

Merve käynyt plastiikkakirurgin muotoiltavana. Näin luin jostain.

Vierailija
47599/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen illalla läyhärikiusaajat Laura, Merve ja Milena juttelivat ulkona keskenään ennen nukkumaanmenoa, että pahin skenaario mikä voisi tapahtua tämän päivän häätölähetyksessä olisi, että heidän inhokkinsa Salla pääsisi ekana turvaan.

Tiedämme siis mitä tehdä! Ensin pommitetaan Salla turvaan ja sen jälkeen äänet Millalle. Laura tai Millu pihalle!

Turha täällä on vaahdot että pommitetaan jotain turvaan . Jokainen tekee omat päätökset . Lapsille sanotaan mitä pitää tehdä .  Laurahan pääsee ensimmäisenä turvaan .

Näitä Lauran kannattajia ei täällä niin kauheasti ole ollut moneen viikkoon. Nyt ilmestyivät tänne kun äänestys. Tämäkin turha vaahdota, älä vaahtoa, mitä vaahtoat-kommentoija on yks ja sama tyyppi

Vierailija
47600/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa nyt joku Reijolle kosteuttavia silmätippoja.

Ketju on lukittu.