Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Nabbe-setä näytti suorastaan vaaralliselta suuttuessaan Tuulalle ja Sofialle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska ku Repa ja Miikka kommentoi noihin Lauran viimeisiin vetoomuksiin et yrittää olla hauska ennen sohvaa vielä. Toivottavasti Laura putoo tai ettei ainakaan turvaan pääse ekana.
Laura pääsee ensimmäisenä turvaan . Ei katsojiin vaikuta mitkään sunnuntain oletetut käyttäytymiset . Minulla on ollut pitkään selvää että Laura on suosikkini .
Oikeesti ? Kerto tarkemmin mitä mielenkiintoista Laura tuo katsojille, jookos ? Vai oletko Lauran sisko joka täällä palstailee ?
Hän on reilu ja tasapuolinen kaikille. Ystävällinen ja huumorintajuinen. Ei, en ole sisko.
Vierailija kirjoitti:
Heidi ei oo teynyt mitäån sitten alun pakkotiskaamisen.
juurihan tuo eilen imuroi ja tiskasi.
Huh kirjoitti:
Melkoisen tasapainoista porukkaa talossa. Itkut tulee kun ei pääse saunaan. Itku tulee kun joku sanoo pahasti. Nyt alkaa olla oikea hetki isoveljen hämmentää kunnolla kun mentaalipuoli alkaa osalla brakaamaan.
Moista ainesta on helppo hallita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa et Laura on niin urheilullinen mitä antaa ymmärtää. Kroppa ei ole yhtään sellainen. Iso takapuoli. Tosi vankat jalat, paksut reidet ja jopa nilkat.
Löysä rasvakudos ei kerro urheilevasta naistesta. Vegeruoalla saa pidettyä vartalon hallinnassa? Mutta silti he syövät paljon eri herkkuja. Vegeruoka ei vaan kiinteytä millään tavoin rasvakudosta. Unohdit mainita että Lauralta rasvakudosta löytyy liian paljon peffasta ja selästä.
kyllä naisella pitää olla peffa ja mielellään runsas t. Leksa
Runsas on eri. Mervellä runsas. Lauralla vain leveä. Muodoton.
Sofian sähkötupakka saattaa olla saarekkeen alla, joku potkinut sen sinne. Ihan oikein sille tuo rankku, että muutkin kärsii siitä. Miikka kostaa ja Sofia tietää sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska ku Repa ja Miikka kommentoi noihin Lauran viimeisiin vetoomuksiin et yrittää olla hauska ennen sohvaa vielä. Toivottavasti Laura putoo tai ettei ainakaan turvaan pääse ekana.
Laura pääsee ensimmäisenä turvaan . Ei katsojiin vaikuta mitkään sunnuntain oletetut käyttäytymiset . Minulla on ollut pitkään selvää että Laura on suosikkini .
Oikeesti ? Kerto tarkemmin mitä mielenkiintoista Laura tuo katsojille, jookos ? Vai oletko Lauran sisko joka täällä palstailee ?
Hän on reilu ja tasapuolinen kaikille. Ystävällinen ja huumorintajuinen. Ei, en ole sisko.
Miten tämä reiluus ja ystävällisyys näkyy? Siten, että eilen kusetti sallaa ja millaa päin näköä kysymällä, että keneltä ootte saanu ääniä, heiltä (lauralta, merveltä, millulta) ette ainakaan? Siten, että haukkuu heidiä ja hyväksyy hänen kiusaamisen vaikka esittää heidille kaveria? puhumattakaan miten huumorintaju näkyy? Laura on yleensä naama norsun veellä kun muut nauraa.
Reeo ja Miikka taas yöllä leuhkailivat olevansa finaalissa ja Heidin päästävät myös kun todisti uskollisuutensa heille bile iltanakin. Sitten mm sanoivat että Tuulakin nauroi että Laura kyllä lähtee tänään ja räkäset naurut päälle. Laura pääsee ekana turvaan ja Miikan, Reeon ja Tuulan ilme tänään😳
Merve tyhjentää kaikki maustepussit keitokseensa ja suolaakin kunnolla.
Kaikki nikotiinituotteet pois, onpa taas rankkujen rankku jos nuuskaa saa kuitenkin käyttää??
Huh kirjoitti:
Melkoisen tasapainoista porukkaa talossa. Itkut tulee kun ei pääse saunaan. Itku tulee kun joku sanoo pahasti. Nyt alkaa olla oikea hetki isoveljen hämmentää kunnolla kun mentaalipuoli alkaa osalla brakaamaan.
Ensi viikon voisivat nukkua ulkona ja tehtävä mihin liittyy paljon valvomista. Erottuisi jyvät akanoista.
Miikka jotenkin yksinkertainen. Ihan innoissaan menossa finaaliviikolle Reeon ja Nabazin kans. Kai tajuaa, ettei voi voittaa näitä? Huonosti pelattu.
Hitto tuon Milenan silmät on kaameet,
väsyneen näköiset vai miten niin oudot,
se todella on ärsyttävä kun puhuu ja joku kun menee ohi alkaa jo tuijottaa sinne
poissa olevana.
Miikka jo nuuskanhimoisena tuolla. Kauan hän kestää ilman nikotiinia? Ei ilmeisesti kovin kauan.
Kelatkaa vaan mikä Läppämachine käynnistyy jos Laura pääsee ekana turvaan🙉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa et Laura on niin urheilullinen mitä antaa ymmärtää. Kroppa ei ole yhtään sellainen. Iso takapuoli. Tosi vankat jalat, paksut reidet ja jopa nilkat.
Löysä rasvakudos ei kerro urheilevasta naistesta. Vegeruoalla saa pidettyä vartalon hallinnassa? Mutta silti he syövät paljon eri herkkuja. Vegeruoka ei vaan kiinteytä millään tavoin rasvakudosta. Unohdit mainita että Lauralta rasvakudosta löytyy liian paljon peffasta ja selästä.
kyllä naisella pitää olla peffa ja mielellään runsas t. Leksa
Runsas on eri. Mervellä runsas. Lauralla vain leveä. Muodoton.
Merve käynyt plastiikkakirurgin muotoiltavana. Näin luin jostain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen illalla läyhärikiusaajat Laura, Merve ja Milena juttelivat ulkona keskenään ennen nukkumaanmenoa, että pahin skenaario mikä voisi tapahtua tämän päivän häätölähetyksessä olisi, että heidän inhokkinsa Salla pääsisi ekana turvaan.
Tiedämme siis mitä tehdä! Ensin pommitetaan Salla turvaan ja sen jälkeen äänet Millalle. Laura tai Millu pihalle!
Turha täällä on vaahdot että pommitetaan jotain turvaan . Jokainen tekee omat päätökset . Lapsille sanotaan mitä pitää tehdä . Laurahan pääsee ensimmäisenä turvaan .
Näitä Lauran kannattajia ei täällä niin kauheasti ole ollut moneen viikkoon. Nyt ilmestyivät tänne kun äänestys. Tämäkin turha vaahdota, älä vaahtoa, mitä vaahtoat-kommentoija on yks ja sama tyyppi
Antakaa nyt joku Reijolle kosteuttavia silmätippoja.
Jokainen tekee tyylillään. Itse en välitä mitä täällä kirjoitellaan, äänestän vain omaa suosikkiani, muihin en rahojani tuhlaa.