Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
47241/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 19 aikaan makkarikeskustelussa Merve ja Milena niin järkyttyneitä että Heidi kehtasi ottaa oman edun, samoin Laura. Heidän mielestään niin itsekästä. Ehkäpä Merve ja Laura tajusivat, että läheisiltä tuleva viesti voi olla liian suuri etu (vertaa pelillistä ohjetta, jonka Laura aiemmin tällä kaudella sai)

Käärmeitä ovat molemmat, Merve sekä Laura.

Ulos ilkeä mutta väritön hajuton mauton tapetti läppämasiina huomenna kiitos.

Vierailija
47242/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saunassa on rintaa, reittä ja revää.

Revaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47243/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura tyypillinen kuivakas soominainen, siksikö johdossa? Valehteli olevansa läppämachine, eikä huumorintajua ja kepeyttä löydy tippaakaan. Luiskaan vaan, vaikuttaa eniten myrkyllisen makkarimakoilijajengin hajoamiseen. Mielenkiintoista seurattavaa jengin jatko.

Mitäs siinä on sit seurattavaa. Reeo, Miikka, Heidi, Tuula, Nabaz , Salla ja Milla pelaa seuravaksi Merven, Milenan ja Miian ulos. Sit ne alkaa pudotella toisiaan. Reeo äänestää loppuvaiheessa ulos Miika ja Heidinkin et voittais koko skaban. Pitää ehkä Tuulan ja Millan  ku tietää et voittaa ainakin nämä.

Mulle ei jää kyl mitään seurattavaa jos Laura tippuu, Merve ja Laura sentäs vähän laittaa Roomalle kampoihin

Roomaa ei ole ollut olemassa aikoihin.

Vierailija
47244/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tuolla talossa juonittelee ja puhuu pahaa toisista. Niin naurettavaa nostaa vaan jotkut henkilöt esille 😄eikös tää ole peli, "if you die you die" 😅

Puhuu pahaa.. eli siis sanoo tyyliin "en tykkää siitä, koska..." mutta kun tämä Lauran ämmäkerho oikeen haukkuu ja menee henkilökohtaisuuksiin niin hieman eri asia.

No tämä just! Reeokin on kiltti verrattuna moneen muuhun tuolla. Mervekin nimittelee Reeoa sekopääksi ym. Ihan kun ite antaisi itsestään parempaa kuvaa Reeopsykooseineen.

Vierailija
47245/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi ulos heti kun on äänestyksessä.

Miksi?

Niimpä. Ei kiusaajille pidä antaa periksi. Tuolla menossa kunnon joukkokiusaaminen Heidiä kohtaan :(

Mikä kiusaaminen. Ne vain sanoo mielipiteensä tämän itsekkäästä päätöksestä.

Vierailija
47246/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi ulos heti kun on äänestyksessä.

Miksi?

Niimpä. Ei kiusaajille pidä antaa periksi. Tuolla menossa kunnon joukkokiusaaminen Heidiä kohtaan :(

Se on aina missä on liikaa naisia, verrattuna miehiin, niin tuo seläntakana vittuilu on yleistä ja naisiin kohdistuvaa. Miehet sentään yleensä uskaltaa sanoa suoraan.

Kouluissa ja ihan työpaikoillakin sama homma. Ei eroa tuosta bb:stä mitenkään. Naiset osaa olla kamalia susia toisilleen. Nähty on ja koettu myös henk.koht. itsekin aikoinaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47247/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen harrastanut seksiä merven kanssa 2020. Kesken panon merveltä tuli ripulit housuun. Ei olla sen jälkeen nähty

Meilläpäin ruukataan harrastaa seksiä ilman housuja

Vierailija
47248/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura tyypillinen kuivakas soominainen, siksikö johdossa? Valehteli olevansa läppämachine, eikä huumorintajua ja kepeyttä löydy tippaakaan. Luiskaan vaan, vaikuttaa eniten myrkyllisen makkarimakoilijajengin hajoamiseen. Mielenkiintoista seurattavaa jengin jatko.

Mitäs siinä on sit seurattavaa. Reeo, Miikka, Heidi, Tuula, Nabaz , Salla ja Milla pelaa seuravaksi Merven, Milenan ja Miian ulos. Sit ne alkaa pudotella toisiaan. Reeo äänestää loppuvaiheessa ulos Miika ja Heidinkin et voittais koko skaban. Pitää ehkä Tuulan ja Millan  ku tietää et voittaa ainakin nämä.

Mulle ei jää kyl mitään seurattavaa jos Laura tippuu, Merve ja Laura sentäs vähän laittaa Roomalle kampoihin

Toivotaan siis ettei sulle jää seurattavaa, oikeus tapahtuu kun Laura lähtee luiskaan samalla tyylillä kuin Kirsikka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47249/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi ulos heti kun on äänestyksessä.

Miksi?

Niimpä. Ei kiusaajille pidä antaa periksi. Tuolla menossa kunnon joukkokiusaaminen Heidiä kohtaan :(

Mikä kiusaaminen. Ne vain sanoo mielipiteensä tämän itsekkäästä päätöksestä.

Voisivat nuo kovismimmit sanoa Heidille sitten suoraan, eivätkä läyhäis selän takana.

Vierailija
47250/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein käy sääliksi Heidiä... Ei tainnut olla paras mahdollinen voitto tämä. Muut juttelevat pihalla ja hän hipsii varovaisesti katsomaan, mitä siellä tapahtuu. Valintoja, valintoja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47251/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinoinen käsitys kiusamisesta palstalaisilla. Ei varmaan kannata katsoa koko bb tä jos kaikki menee niin tunteisiin. Se on peliä

Vierailija
47252/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole isoveli reilu Heidiä kohtaan kun sen pitää laittaa porukkaa ulos juhlista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47253/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapetti masiina kirjoitti:

Klo 19 aikaan makkarikeskustelussa Merve ja Milena niin järkyttyneitä että Heidi kehtasi ottaa oman edun, samoin Laura. Heidän mielestään niin itsekästä. Ehkäpä Merve ja Laura tajusivat, että läheisiltä tuleva viesti voi olla liian suuri etu (vertaa pelillistä ohjetta, jonka Laura aiemmin tällä kaudella sai)

Käärmeitä ovat molemmat, Merve sekä Laura.

Ulos ilkeä mutta väritön hajuton mauton tapetti läppämasiina huomenna kiitos.

Naurettavaa jeesustelua. Ihan kuin Merve tai Suomen läskein personal trainer olisivat ottaneet itselleen vahingon tietämättä mikä se on - se kun olisi voinut olla mitä tahansa, vaikkapa salamahäätö talosta.

Vierailija
47254/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tuolla talossa juonittelee ja puhuu pahaa toisista. Niin naurettavaa nostaa vaan jotkut henkilöt esille 😄eikös tää ole peli, "if you die you die" 😅

Puhuu pahaa.. eli siis sanoo tyyliin "en tykkää siitä, koska..." mutta kun tämä Lauran ämmäkerho oikeen haukkuu ja menee henkilökohtaisuuksiin niin hieman eri asia.

Pelle Laura on jatkuvasti kateellinen ja myrtsinä. Mikkelistä tulee tollasii ihmisiä, joops outoo oh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47255/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura tyypillinen kuivakas soominainen, siksikö johdossa? Valehteli olevansa läppämachine, eikä huumorintajua ja kepeyttä löydy tippaakaan. Luiskaan vaan, vaikuttaa eniten myrkyllisen makkarimakoilijajengin hajoamiseen. Mielenkiintoista seurattavaa jengin jatko.

Mitäs siinä on sit seurattavaa. Reeo, Miikka, Heidi, Tuula, Nabaz , Salla ja Milla pelaa seuravaksi Merven, Milenan ja Miian ulos. Sit ne alkaa pudotella toisiaan. Reeo äänestää loppuvaiheessa ulos Miika ja Heidinkin et voittais koko skaban. Pitää ehkä Tuulan ja Millan  ku tietää et voittaa ainakin nämä.

Mulle ei jää kyl mitään seurattavaa jos Laura tippuu, Merve ja Laura sentäs vähän laittaa Roomalle kampoihin

Roomaa ei ole ollut olemassa aikoihin.

Alkuperäisestä Roomasta on jäljellä Reeo Miikka ja Heidi.  Vain Rusu on poistunut. Ihan sama miksikä ne itseään tällä hetkellä kutsuu.

Vierailija
47256/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi ulos heti kun on äänestyksessä.

Miksi?

Niimpä. Ei kiusaajille pidä antaa periksi. Tuolla menossa kunnon joukkokiusaaminen Heidiä kohtaan :(

Mikä kiusaaminen. Ne vain sanoo mielipiteensä tämän itsekkäästä päätöksestä.

Onko sulla 24/7 koko aika päällä?

47257/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhaa, hoono soomi saisi lentää tuolta pois, on niin ärsyttävää kuunnella. Kiroaa välillä ja välillä itkee ja huutaa toisille.

moi

Vierailija
47258/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä päällikkö. Näkyy niin selvästi kuinka valta on noussut päähän. Miten nauttiikaan kun saa tehdä päätöksiä. Kypsymätön läpikotaisin.

Näitä nähtiin yläkoulussa.

Vierailija
47259/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura tyypillinen kuivakas soominainen, siksikö johdossa? Valehteli olevansa läppämachine, eikä huumorintajua ja kepeyttä löydy tippaakaan. Luiskaan vaan, vaikuttaa eniten myrkyllisen makkarimakoilijajengin hajoamiseen. Mielenkiintoista seurattavaa jengin jatko.

Mitäs siinä on sit seurattavaa. Reeo, Miikka, Heidi, Tuula, Nabaz , Salla ja Milla pelaa seuravaksi Merven, Milenan ja Miian ulos. Sit ne alkaa pudotella toisiaan. Reeo äänestää loppuvaiheessa ulos Miika ja Heidinkin et voittais koko skaban. Pitää ehkä Tuulan ja Millan  ku tietää et voittaa ainakin nämä.

Mulle ei jää kyl mitään seurattavaa jos Laura tippuu, Merve ja Laura sentäs vähän laittaa Roomalle kampoihin

Roomaa ei ole ollut olemassa aikoihin.

Reeon joukko josta Reeo heittää jokaisen junan alle

Vierailija
47260/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi ulos heti kun on äänestyksessä.

Miksi?

Niimpä. Ei kiusaajille pidä antaa periksi. Tuolla menossa kunnon joukkokiusaaminen Heidiä kohtaan :(

Mikä kiusaaminen. Ne vain sanoo mielipiteensä tämän itsekkäästä päätöksestä.

En puhu nyt mistään päätöksestä vaan mitä päätelevät vähän väliä suustaan kun juoruilevat Heidin selän takana. Ei näitä koosteissa pahemmin edes näytetä. Lauran gängi ihan sopineet yhdessä, että leikkivät Heidin kaveria ja pistävät sitten häätöön kun tulee tilaisuus. Tässä mukana Merve, Milena ja Mia. Sofiakin osittain.

Ketju on lukittu.