Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siiis valehteliko Laura oikeesti Sallalle päin naama, että he eivät oo antaneet ääniä Sallalle. Laura itsekin 2p Salla. Ja vielö kehtas heittää Reeon jengin bussin alle.
Sit vielä ite on niin kiltti ja hyvis peluri, ja Reeo pahapahapahaNo kyllä mä valehtelisin jos talossa olisin. Oon sitäkin miettinyt miksi noi kertoo, kenet on pelastanut häädöstä. Sanoisin et en kerro ketä siellä oli ja kenet pelastin
Valehtelisit tahalleen päin naamaa ihmiselle jota oot äänestäny ja jauhaisit paskaa että reeolta tullu ääniä.. ja lisäksi leikkisit heidin ystävää ja selän takana puukottamassa selkään.. miksi ihmeessä? Onneksi suurin osa katsojista ei tykkää tällaisesta. Kirsikin tippu aikas äkkiä ku peli oli just tollasta.
Heidi tekee tota ihan samaa. Eli ulos se sit myös 🐍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siiis valehteliko Laura oikeesti Sallalle päin naama, että he eivät oo antaneet ääniä Sallalle. Laura itsekin 2p Salla. Ja vielö kehtas heittää Reeon jengin bussin alle.
Sit vielä ite on niin kiltti ja hyvis peluri, ja Reeo pahapahapahaKyllä, silmää räpäyttämättä valehteli Sallalle, et he kolme eivät antanut Sallalle ääniä, vaikka kaikki antoivat. Yritti vielä syyllistää Reeoa siitä. Kaksnaamainen tyyppi. Ulos huomenna.
Reeo kehdataan kyllä haukkua samaan aikaan kun muut pelaa näinkin kieroa peliä. Just joo. Peiliin katsomisen paikka, sekä Lauralla, että hänen kannattajillaan. Ei yhtään vastenmielisempää käytöstä 🥱
Bbn pitäisi poistaa aggressiivinen Navas talosta. Voi kilahtaa milloin tahansa, pelottava aikuislapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siiis valehteliko Laura oikeesti Sallalle päin naama, että he eivät oo antaneet ääniä Sallalle. Laura itsekin 2p Salla. Ja vielö kehtas heittää Reeon jengin bussin alle.
Sit vielä ite on niin kiltti ja hyvis peluri, ja Reeo pahapahapahaNo kyllä mä valehtelisin jos talossa olisin. Oon sitäkin miettinyt miksi noi kertoo, kenet on pelastanut häädöstä. Sanoisin et en kerro ketä siellä oli ja kenet pelastin
Valehtelisit tahalleen päin naamaa ihmiselle jota oot äänestäny ja jauhaisit paskaa että reeolta tullu ääniä.. ja lisäksi leikkisit heidin ystävää ja selän takana puukottamassa selkään.. miksi ihmeessä? Onneksi suurin osa katsojista ei tykkää tällaisesta. Kirsikin tippu aikas äkkiä ku peli oli just tollasta.
Heidi tekee tota ihan samaa. Eli ulos se sit myös 🐍
Eli kenelle valehdellu? Kerro toki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi nyyhkistä Merve! Tulikohan lähdettyä väärään formaattiin? Totinen torvensoittaja!
Merve on oikeassa. Itse koen samoin kun katson 24/7. Jokaista nälvimässä luullen olevan niin vitsikäs Reeo.
Saman olen 24/7ssa huomannut. Ymmärrän ihan täysin jos Merve itkee, hirveetä kun ei pääse pakoon kiusaajiaan
No huh huh. Merve itse yksi pahimmista kiusaajista tuolla. Puhuu muista asukkaista rumaan sävyyn.
Pitäiskö kiusatun olla hiljaa ja kumartaa?
Mervehän se kiusaaja nimenomaan on.
Heidi ulos heti kun on äänestyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Heidi saa koko ajan näitä nakkeja, joilla saa toisten vihat niskoilleen. Lauran ei taas 2 viikon aikana tarvinnut tehdä muuta kuin maata, syödä ja läyhätä. Tuotannollahan ei ole suosikkeja tai inhokkeja, eihän?
Koko ohjelman kantavia ideoita on arvaamattomuus ja epäreiluus.
Millalle&Sallalle, et ei he kukaan kolme ole antanut niille ääniä. Siis kaikki antoivat ääniä, valehtelija Laura mm Sallalle 2p. On muijalla pokkaa. Huomenna annan ääniä muille, et tuo käärmes lähtee tuolta. [/quote]
Ons se niin et vain Reeo ja Miikka saa pelata ja valehdella tällä kaudella. Mä kun luulin et kaikki saa???
Vierailija kirjoitti:
Heidi ulos heti kun on äänestyksessä.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Heidi ulos heti kun on äänestyksessä.
Turha luulo mut voi kai sitä aina yrittää :)
Kaikki tuolla talossa juonittelee ja puhuu pahaa toisista. Niin naurettavaa nostaa vaan jotkut henkilöt esille 😄eikös tää ole peli, "if you die you die" 😅
Ei se olla varastaa jos otta jotain mikä toisen oma jos on kova himo. Mina himoita pähkinä ja otta, mutta se ei olla varastaa. Mine ei koskaa varastaa, ei koskaan, ainoastaan ottaa kun himo. Ja se ei olla varas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi ulos heti kun on äänestyksessä.
Miksi?
Niimpä. Ei kiusaajille pidä antaa periksi. Tuolla menossa kunnon joukkokiusaaminen Heidiä kohtaan :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Heidi saa koko ajan näitä nakkeja, joilla saa toisten vihat niskoilleen. Lauran ei taas 2 viikon aikana tarvinnut tehdä muuta kuin maata, syödä ja läyhätä. Tuotannollahan ei ole suosikkeja tai inhokkeja, eihän?
Koko ohjelman kantavia ideoita on arvaamattomuus ja epäreiluus.
Toki, mutta epäreiluus vain YHTÄ asukasta kohtaan koko viikon? Päällikyydestä ei ole ollut Heidille käytännössä mitään hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuolla talossa juonittelee ja puhuu pahaa toisista. Niin naurettavaa nostaa vaan jotkut henkilöt esille 😄eikös tää ole peli, "if you die you die" 😅
Puhuu pahaa.. eli siis sanoo tyyliin "en tykkää siitä, koska..." mutta kun tämä Lauran ämmäkerho oikeen haukkuu ja menee henkilökohtaisuuksiin niin hieman eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Laura tyypillinen kuivakas soominainen, siksikö johdossa? Valehteli olevansa läppämachine, eikä huumorintajua ja kepeyttä löydy tippaakaan. Luiskaan vaan, vaikuttaa eniten myrkyllisen makkarimakoilijajengin hajoamiseen. Mielenkiintoista seurattavaa jengin jatko.
Mitäs siinä on sit seurattavaa. Reeo, Miikka, Heidi, Tuula, Nabaz , Salla ja Milla pelaa seuravaksi Merven, Milenan ja Miian ulos. Sit ne alkaa pudotella toisiaan. Reeo äänestää loppuvaiheessa ulos Miika ja Heidinkin et voittais koko skaban. Pitää ehkä Tuulan ja Millan ku tietää et voittaa ainakin nämä.
Mulle ei jää kyl mitään seurattavaa jos Laura tippuu, Merve ja Laura sentäs vähän laittaa Roomalle kampoihin
Saunassa on rintaa, reittä ja revää.
Heidi on kuin pikku lapsi, Aleksi oli kuin pikku poika, Nabaz kuin lapsi. Tuolla tarvitaan kuria, isoveljen ja Tuulan.