Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
47221/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi on kuin pikku lapsi, Aleksi oli kuin pikku poika, Nabaz kuin lapsi. Tuolla tarvitaan kuria, isoveljen ja Tuulan.

Vierailija
47222/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siiis valehteliko Laura oikeesti Sallalle päin naama, että he eivät oo antaneet ääniä Sallalle. Laura itsekin 2p Salla. Ja vielö kehtas heittää Reeon jengin bussin alle.

Sit vielä ite on niin kiltti ja hyvis peluri, ja Reeo pahapahapaha

No kyllä mä valehtelisin jos talossa olisin. Oon sitäkin miettinyt miksi noi kertoo, kenet on pelastanut häädöstä. Sanoisin et en kerro ketä siellä oli ja kenet pelastin

Valehtelisit tahalleen päin naamaa ihmiselle jota oot äänestäny ja jauhaisit paskaa että reeolta tullu ääniä.. ja lisäksi leikkisit heidin ystävää ja selän takana puukottamassa selkään.. miksi ihmeessä? Onneksi suurin osa katsojista ei tykkää tällaisesta. Kirsikin tippu aikas äkkiä ku peli oli just tollasta.

Heidi tekee tota ihan samaa. Eli ulos se sit myös 🐍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47223/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siiis valehteliko Laura oikeesti Sallalle päin naama, että he eivät oo antaneet ääniä Sallalle. Laura itsekin 2p Salla. Ja vielö kehtas heittää Reeon jengin bussin alle.

Sit vielä ite on niin kiltti ja hyvis peluri, ja Reeo pahapahapaha

Kyllä, silmää räpäyttämättä valehteli Sallalle, et he kolme eivät antanut Sallalle ääniä, vaikka kaikki antoivat. Yritti vielä syyllistää Reeoa siitä. Kaksnaamainen tyyppi. Ulos huomenna.

Reeo kehdataan kyllä haukkua samaan aikaan kun muut pelaa näinkin kieroa peliä. Just joo. Peiliin katsomisen paikka, sekä Lauralla, että hänen kannattajillaan. Ei yhtään vastenmielisempää käytöstä 🥱

Vierailija
47224/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Sallalle ääniä.

Vierailija
47225/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bbn pitäisi poistaa aggressiivinen Navas talosta. Voi kilahtaa milloin tahansa, pelottava aikuislapsi.

Vierailija
47226/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siiis valehteliko Laura oikeesti Sallalle päin naama, että he eivät oo antaneet ääniä Sallalle. Laura itsekin 2p Salla. Ja vielö kehtas heittää Reeon jengin bussin alle.

Sit vielä ite on niin kiltti ja hyvis peluri, ja Reeo pahapahapaha

No kyllä mä valehtelisin jos talossa olisin. Oon sitäkin miettinyt miksi noi kertoo, kenet on pelastanut häädöstä. Sanoisin et en kerro ketä siellä oli ja kenet pelastin

Valehtelisit tahalleen päin naamaa ihmiselle jota oot äänestäny ja jauhaisit paskaa että reeolta tullu ääniä.. ja lisäksi leikkisit heidin ystävää ja selän takana puukottamassa selkään.. miksi ihmeessä? Onneksi suurin osa katsojista ei tykkää tällaisesta. Kirsikin tippu aikas äkkiä ku peli oli just tollasta.

Heidi tekee tota ihan samaa. Eli ulos se sit myös 🐍

Eli kenelle valehdellu? Kerro toki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47227/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi nyyhkistä Merve! Tulikohan lähdettyä väärään formaattiin? Totinen torvensoittaja!

Merve on oikeassa. Itse koen samoin kun katson 24/7. Jokaista nälvimässä luullen olevan niin vitsikäs Reeo.

Saman olen 24/7ssa huomannut. Ymmärrän ihan täysin jos Merve itkee, hirveetä kun ei pääse pakoon kiusaajiaan

No huh huh. Merve itse yksi pahimmista kiusaajista tuolla. Puhuu muista asukkaista rumaan sävyyn.

Pitäiskö kiusatun olla hiljaa ja kumartaa?

Mervehän se kiusaaja nimenomaan on.

Vierailija
47228/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi ulos heti kun on äänestyksessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47229/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Heidi saa koko ajan näitä nakkeja, joilla saa toisten vihat niskoilleen. Lauran ei taas 2 viikon aikana tarvinnut tehdä muuta kuin maata, syödä ja läyhätä. Tuotannollahan ei ole suosikkeja tai inhokkeja, eihän?

Koko ohjelman kantavia ideoita on arvaamattomuus ja epäreiluus.

Vierailija
47230/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millalle&Sallalle, et ei he kukaan kolme ole antanut niille ääniä. Siis kaikki antoivat ääniä, valehtelija Laura mm Sallalle 2p. On muijalla pokkaa. Huomenna annan ääniä muille, et tuo käärmes lähtee tuolta. [/quote]

Ons se niin et vain Reeo ja Miikka saa pelata ja valehdella tällä kaudella. Mä kun luulin et kaikki saa???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47231/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi ulos heti kun on äänestyksessä.

Miksi?

Vierailija
47232/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi ulos heti kun on äänestyksessä.

Turha luulo mut voi kai sitä aina yrittää :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47233/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuolla talossa juonittelee ja puhuu pahaa toisista. Niin naurettavaa nostaa vaan jotkut henkilöt esille 😄eikös tää ole peli, "if you die you die" 😅

Vierailija
47234/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se olla varastaa jos otta jotain mikä toisen oma jos on kova himo. Mina himoita pähkinä ja otta, mutta se ei olla varastaa. Mine ei koskaa varastaa, ei koskaan, ainoastaan ottaa kun himo. Ja se ei olla varas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47235/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi ulos heti kun on äänestyksessä.

Miksi?

Niimpä. Ei kiusaajille pidä antaa periksi. Tuolla menossa kunnon joukkokiusaaminen Heidiä kohtaan :(

Vierailija
47236/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Heidi saa koko ajan näitä nakkeja, joilla saa toisten vihat niskoilleen. Lauran ei taas 2 viikon aikana tarvinnut tehdä muuta kuin maata, syödä ja läyhätä. Tuotannollahan ei ole suosikkeja tai inhokkeja, eihän?

Koko ohjelman kantavia ideoita on arvaamattomuus ja epäreiluus.

Toki, mutta epäreiluus vain YHTÄ asukasta kohtaan koko viikon? Päällikyydestä ei ole ollut Heidille käytännössä mitään hyötyä.

Vierailija
47237/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tuolla talossa juonittelee ja puhuu pahaa toisista. Niin naurettavaa nostaa vaan jotkut henkilöt esille 😄eikös tää ole peli, "if you die you die" 😅

Puhuu pahaa.. eli siis sanoo tyyliin "en tykkää siitä, koska..." mutta kun tämä Lauran ämmäkerho oikeen haukkuu ja menee henkilökohtaisuuksiin niin hieman eri asia.

Vierailija
47238/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura johtaa äänestystä

Vierailija
47239/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura tyypillinen kuivakas soominainen, siksikö johdossa? Valehteli olevansa läppämachine, eikä huumorintajua ja kepeyttä löydy tippaakaan. Luiskaan vaan, vaikuttaa eniten myrkyllisen makkarimakoilijajengin hajoamiseen. Mielenkiintoista seurattavaa jengin jatko.

Mitäs siinä on sit seurattavaa. Reeo, Miikka, Heidi, Tuula, Nabaz , Salla ja Milla pelaa seuravaksi Merven, Milenan ja Miian ulos. Sit ne alkaa pudotella toisiaan. Reeo äänestää loppuvaiheessa ulos Miika ja Heidinkin et voittais koko skaban. Pitää ehkä Tuulan ja Millan  ku tietää et voittaa ainakin nämä.

Mulle ei jää kyl mitään seurattavaa jos Laura tippuu, Merve ja Laura sentäs vähän laittaa Roomalle kampoihin

Vierailija
47240/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunassa on rintaa, reittä ja revää.

Ketju on lukittu.