Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtisitkö treffeille toiseen kaupunkiin jonkin kotiin?

Vierailija
09.01.2026 |

Tää tuntuu olevan nykyaikaa että naista pyydetään ajamaan miehen luokse treffeille ja vielä jäämään yöksi. Pari sinänsä muutoin mukavan oloista kaveria on nettideiteissä tätä nyt ehdottanut, ja kun itseä ei nappaa mennä yöksi kenenkään luokse. Etenkin kun ei olla ikinä livenä nähty. Olen sitten torpannut treffit kokonaan. Toki saattavat haluta käydä yhdessä jossain ulkona,mutta yöksi pitäisi kuulemma kuitenkin mennä. Oletko joskus mennyt jonkun luokse ja meinaako kotiin kutsuminen automaattisesti sitä, että äijä alkaa lähentelemään? Yleensä on kauniita puheita siitä miten "muhun voit luottaa kyllä" ja että ihan kaverinakin saa jäädä nukkumaan, mutta itse en pysty luottamaan. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin vai jonkun? 

Vierailija
2/11 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, nyt vähän tervettä itsesuojeluvaistoa! Jos ei kelpaa treffit turvallisesti julkisella paikalla, jääkööt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä, jos ei ole tunnettu useampia kuukausia. 

Vierailija
4/11 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en, ainakaan ensi-treffeille. - Mutta toiseen kaupunkiin voisin mennä ja olen mennyt. Jos matkaa on ollut huomattavan paljon, niin on ollut joskus mukava  tavata "puoleettomalla maalla" e. paikassa, joka ei ole ollut kummankaan kotipaikka

Sinkkumies 

Vierailija
5/11 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyyl jos nainen pyytäs et tuus tänne,niin miks ei! 

Vierailija
6/11 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkin vai jonkun? 

Jäikä sulla jotain ymmärtämättä? 

Vierailija
7/11 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkin vai jonkun? 

Tämä oli ihan puhdas näppäilyvirhe, mutta toivottavasti jotenkin kykenit ymmärtämään. 

Vierailija
8/11 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ensimmäisille treffeille lähtisi. Jos on jo jonkun kerran nähty ja vielä kiinnostaa niin miksi ei. 

Vierailija
9/11 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka heti, oon lähtötelineissä.

Vierailija
10/11 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne naiset välillä ovat kutsuneet heti kotiinsa ja  a i n a  olen saanut. 

Vierailija
11/11 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemattoman kanssa en missään tapauksessa, mutta jos tuntisin henkilön jo jotain kautta ennestään, voin harkita. Sanotaan että jos esimerkiksi joku tuttu entiseltä asuinpaikkakunnalta ottaisi yhteyttä ja pyytäisi treffeille, lähtisin kyllä, jos on minua kiinnostava tapaus. Tiedostan toki, että tutut ihmiset tekevät ihmisille eniten pahaa, mutta tutka on aika herkillä sen suhteen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi