Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Tuleeko muille manipulointivibat noista Tuulan "lämmin sydän" höpinöistä? Varmaan pelottava esimiehenä. Vaatteistaki tulee mielikuva, että haluaa esitellä varakkuuttaan. Mielialatki heilahtelee niin että tuntuu että saa olla varpaillaan aina mitä sanoo tai tekee.
Tuo kuntosalipaita näyttää kyllä törkeältä Merven päällä.
Tuulasta saa aina vaan ilkeän fiiliksen. Hymyn takaakin sen näkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntaina vois häädössä olla Milena, Merve, Mia ja Sofia
Mä toivon, että Sofia lähtee seuraavana.
Mä lähettäisin kotiin Lauran tai Milenan
Tykkään Heidistä, mutta oman isän ja äidin seikkaperäinen sairaskertomusten läpikäyminen ei ole fiksua 😕
Noi "kiusaamiset" ja tanssirangaistus on vedetty ihan hauskasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millun minä.
Reeo ja Heidi rikkoivat sääntöjä yöllä ja juonittelivat. Tuotanto ei kuitenkaan kutsunut Merveä paikalle. Taas ihan ihme suosimista.
Mörkö-Laura pihalle viikoks. Hymyhän ei voi edes hyytyä.
Oon koko aamun ihmetelly, onko Lauralla salatehtävä. Kokoajan pyörii Reeon jaloissa ja mielistelee.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään Heidistä, mutta oman isän ja äidin seikkaperäinen sairaskertomusten läpikäyminen ei ole fiksua 😕
Mulla on alkanut mennä hermo Heidin lapsellisuuteen. Hänestä on tullut ihan Akeksi nro 2. Koko eilisen puhui "äiti sitä, äiti tätä, mun äiti sano, äiti teki, äiti oli sitä mieltä". Ihmiset ei oikein jaksais kuunnella noita juttuja. Vaivaannuksen aistii ruudun välityksellä. Eikä Heidi keskustele. Papattaa vaan omia asioitaan, eikä ole kiinnostunut muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millun minä.
Sekin on hyvä vaihtoehto.
Heidillä taktiikkana olla tää "isin" pikkutyttö. Lässyttää ja puhuu lapsekkaasti välillä.
Aleksia mollattiin kokoajan näistä, mut Heidi ihan samanlainen. Tyttökö saa olla äidinkulta, poika ei?
Äidin kans sitä ja tätä ja asuu vielä kotona. Heidi. Isi sitä ja tätä. Aleksi asunut vuosia jo kotoa pois.
En tykkää Lauran puhetavasta. Särähtää korviin ihan.
Vierailija kirjoitti:
Minä toivon että olis Nabaz, Miikka, Sofia ja Reeo. 👍👍👍
Vierailija kirjoitti:
Reeo ja Heidi rikkoivat sääntöjä yöllä ja juonittelivat. Tuotanto ei kuitenkaan kutsunut Merveä paikalle. Taas ihan ihme suosimista.
Miten rikkoivat?
Mun mielestä oli ihan hyvän mielen höpinää, Heidiä vähän mietitytti/harmitti kun osa otti niin nyrpeästi hänen päällikkö-voittonsa. Mutta ei he kyllä ilkeämielisesti puhuneet tai nimeämisistä puhuneet.
Milla kertoi, että isänsä kuoli, kun hän oli 6-vuotias. Auto-onnettomuudessa.