Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
42801/100630 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia on säälittävä tyrkky ja flirttailee reolle niiiiin läpinäkyvästi, hyh hyi.

Vierailija
42802/100630 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon koko aamun ihmetelly, onko Lauralla salatehtävä. Kokoajan pyörii Reeon jaloissa ja mielistelee.

Samaa ihmetellyt. Siihen nähden kuinka paljon haluaa Reeon ulos, niin ihmeen paljon viihtyy Reeon seurassa.

Ehkä hoksas näin parin päivän viiveellä, että katsojat tykkää Reeosta että ehkä hänen kanssaan kannattaa viettää aikaa. Tai että onko se sittenkään niin paha, kuin on kuvitellut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42803/100630 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofia on säälittävä tyrkky ja flirttailee reolle niiiiin läpinäkyvästi, hyh hyi.

Mitä, milloin? aikaleimaa?

Vierailija
42804/100630 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nootten pitäs pitää salassa bb-taloon meno tutuiltaan ja läheisiltään?

Laura ainakin oli pitänyt läksiäiset kavereilleen, olivat kierrelleet baareja, vai miten se meni. Retosteli tästä viime viikolla joku ilta.

Olen ihmetellyt myös sitä, että jos bb-ralon sijainti on niin salainen, miten ne omaiset löytävät aina sinne studioon, ja osaavat jotenkin ottaa yhteyttä bb-tuotantoon yms, jos eivät ole edes tienneet että läheinen menee tonne???

Jotain outoa tässä on. Saako noi kuitenkin kertoa etukäteen ja jättää yhteystiedot jne?

Vierailija
42805/100630 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus seurasin Reeon ilmeitä kun tämä santeri taas kimitti sitä vastapäätä superpallot levällään - ilmeet vaihteli huvittuneen ja pahoinvoivan välillä. 😏

Vierailija
42806/100630 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon koko aamun ihmetelly, onko Lauralla salatehtävä. Kokoajan pyörii Reeon jaloissa ja mielistelee.

Samaa ihmetellyt. Siihen nähden kuinka paljon haluaa Reeon ulos, niin ihmeen paljon viihtyy Reeon seurassa.

Ehkä hoksas näin parin päivän viiveellä, että katsojat tykkää Reeosta että ehkä hänen kanssaan kannattaa viettää aikaa. Tai että onko se sittenkään niin paha, kuin on kuvitellut.

Kyllähän tuo on ilmiselvää miksi Reeon seura ja nyt myös Tuulan, kiinnostaa. Tietää, että on nyt maalitauluna nimeämisissä ja yrittää mielistelemällä vaikuttaa siihen. 

Vierailija
42807/100630 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidillä taktiikkana olla tää "isin" pikkutyttö. Lässyttää ja puhuu lapsekkaasti välillä.

Aleksia mollattiin kokoajan näistä, mut Heidi ihan samanlainen. Tyttökö saa olla äidinkulta, poika ei?

Äidin kans sitä ja tätä ja asuu vielä kotona. Heidi. Isi sitä ja tätä. Aleksi asunut vuosia jo kotoa pois.

Siksi se onkin valinnut pelikumppanikseen talon vanhimman äijän. Reeo jaksaa kuunnella hänen juttujaan vain, koska Heidiltä saattaisi lypsettyä tietoa. Eilen yöllä sohvalla Reeon eka kysymys oli "no kuka otti sen päällikköyden kaikista huonoiten", Heidi sanoi ettei noista saa puhua, niin puhuivat asiasta sitten kiertoteitse. Toisin sanoen, kuka pitäisi laittaa häätösohvalle seuraavaksi.

Vierailija
42808/100630 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittää vaan mielistellä

Vierailija
42809/100630 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään Heidistä, mutta oman isän ja äidin seikkaperäinen sairaskertomusten läpikäyminen ei ole fiksua 😕

Eihän noissa Heidin kertomissa asioissa mitään erityisen arkaluontoisia asioita ollut. On kyllä ollut poikkeuksellisen rankka vuosi 15-vuoriaalle.

Vierailija
42810/100630 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö, Lauran pakkomielle Reeosta saatanana elää ja voi hyvin. Kokeilee nyt taktiikkaa "pidä viholliset lähellä" ja tajus myös että pitää pitää turpa hetken aikaa kiinni kun niillähän on se kauppatehtävä ettei saa puhua pahaa muista.

Laura luulee olevansa älykäs. 😂 😂 😂

Vierailija
42811/100630 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeo ja Heidi rikkoivat sääntöjä yöllä ja juonittelivat. Tuotanto ei kuitenkaan kutsunut Merveä paikalle. Taas ihan ihme suosimista.

Miten rikkoivat?

Mun mielestä oli ihan hyvän mielen höpinää, Heidiä vähän mietitytti/harmitti kun osa otti niin nyrpeästi hänen päällikkö-voittonsa. Mutta ei he kyllä ilkeämielisesti puhuneet tai nimeämisistä puhuneet.

Ei Heidiä harmittanut. Reeo otti asian puheeksi ja kun Heidi sanoi, että nyt mennään harmaalle alueelle, niin Reeo vaan painosti ja painosti. Halusi tietää kuka on Rooman vihollinen nro 1 tällä hetkellä. Heidi sanoi Sofia. Katsoin kuitenkin kaikkien reaktiot Heidin voittoon ja Millu oli kaikista vttuuntunein, kun "halasi" Heidiä voiton kunniaksi. No, joku Sofiassa ärsyttää Heidiä niin päätti muuten vaan heittää hänen nimensä ilmoille. Tyyliin "isi mä en tykkää tosta lapsesta, käske sen mennä pois" 😅

Vierailija
42812/100630 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo on ilmiselvää miksi Reeon seura ja nyt myös Tuulan, kiinnostaa. Tietää, että on nyt maalitauluna nimeämisissä ja yrittää mielistelemällä vaikuttaa siihen. 

Piti latia uusi taktiikka, kun ei voi läyhätä Merven ja muun jengin kanssa. 

Vierailija
42813/100630 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sunnuntaina vois häädössä olla Milena, Merve, Mia ja Sofia

Ei vaan LAURA, Merve, Santeri, Mia

Vierailija
42814/100630 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidillä taktiikkana olla tää "isin" pikkutyttö. Lässyttää ja puhuu lapsekkaasti välillä.

Aleksia mollattiin kokoajan näistä, mut Heidi ihan samanlainen. Tyttökö saa olla äidinkulta, poika ei?

Äidin kans sitä ja tätä ja asuu vielä kotona. Heidi. Isi sitä ja tätä. Aleksi asunut vuosia jo kotoa pois.

Double standards. Toinen on iljettävä feikkaaja ja toinen on suloinen pikkutyttö (pskat on, on heittänyt jengiä bussin alle, kertonut masturbaatiostaan, panoseikkailuistaan, valehdellut ja puhunut pskaa muista) 🤢

Vierailija
42815/100630 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikun Reeo on kuuma sexy 😍

Vierailija
42816/100630 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sunnuntaina vois häädössä olla Milena, Merve, Mia ja Sofia

Ei vaan LAURA, Merve, Santeri, Mia

Laura, Milena, Reeo

Vierailija
42817/100630 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeo ja Heidi rikkoivat sääntöjä yöllä ja juonittelivat. Tuotanto ei kuitenkaan kutsunut Merveä paikalle. Taas ihan ihme suosimista.

Miten rikkoivat?

Mun mielestä oli ihan hyvän mielen höpinää, Heidiä vähän mietitytti/harmitti kun osa otti niin nyrpeästi hänen päällikkö-voittonsa. Mutta ei he kyllä ilkeämielisesti puhuneet tai nimeämisistä puhuneet.

Ei Heidiä harmittanut. Reeo otti asian puheeksi ja kun Heidi sanoi, että nyt mennään harmaalle alueelle, niin Reeo vaan painosti ja painosti. Halusi tietää kuka on Rooman vihollinen nro 1 tällä hetkellä. Heidi sanoi Sofia. Katsoin kuitenkin kaikkien reaktiot Heidin voittoon ja Millu oli kaikista vttuuntunein, kun "halasi" Heidiä voiton kunniaksi. No, joku Sofiassa ärsyttää Heidiä niin päätti muuten vaan heittää hänen nimensä ilmoille. Tyyliin "isi mä en tykkää tosta lapsesta, käske sen mennä pois" 😅

Nii ja Sofia sano katsomossa Reeolle, et oisin halunnut tuon(eli Heidin) sunnuntaina pois. Että aika tasoissa ovat nyt sitten, jos molemmat haluavat toisensa pois.

Vierailija
42818/100630 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää Lauran puhetavasta. Särähtää korviin ihan.

Kuiva ja kireä iloton ääni, sopii sille hyvin. Minuakin etoo se.

Vierailija
42819/100630 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta noitten kauppabudjetti on ollut ihan liian iso. Kokoajan ovat saaneet kaikenlaista herkkuakin. Ei viime kaudella saaneet ja muutenkin kaikki laskettiin tarkasti ja tasaisesti.

Vierailija
42820/100630 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon alkanut kallistua vähän Naben kelkkaan. Jossain vaiheessa ärsytti mua, mutta nykyään ihan positiiviset fiilikset,koska:

1. Hauska "hahmo"

2. Iloinen ja vähän villi tyyppi

3. Pelaa todella hyvin, eli on vahvassa liittoumassa, mutta on muodostanut oikeita ystävyyksiä joidenkin ihmisten kanssa, joita ei ole todellakaan valmis heittämään (vielä) häätöön

4. Rakastaa luontoa, välittää eläinten oikeuksista ja arvostaa tuotteiden vastuullisuutta

5. Ystävystyy kaikkien kanssa, jotka uskaltavat menemään puhumaan hänelle suoraan

6. Ei nauti valehtelusta

7. Kehuu muita

8. Rohkea, kun meni taloon noin huonolla kielitaidolla

9. On todella lojaali läheisimpiä pelikavereitaan kohtaan

10. Yllättävän fiksu, olisi voittanut eilisen päällikkökisan, jos hän olisi löytänyt talosta kaikki taulut.

Ketju on lukittu.