Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Merve on mielenkiintoinen asukas. Siinä on jotain jännää mystistä. Sanavalmis. Hauska. Rauhallinen. Oikeudenmukainen. Reilu. Fiksu. Pohdiskeleva. Voittaja-ainesta.
Ainoa mielenkiintoinen asia Mervessä on se että kuinka isoksi hän onnistuu itsensä paisuttamaan talossa makaamalla ja syömällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se joka on rehellisin ja ehkä pienituloisin ansaitsee voiton.Mut kuka se vois olla. Ehkä Heidi kun on opiskelija.
suurin osa pienituloisia, mitähän Reiska tienestää? Seiska, nyt asialle.
Kolmen viikon päästä ne raportoi tulot kun uudet, v. 2021 verotulot julkaistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se joka on rehellisin ja ehkä pienituloisin ansaitsee voiton.Mut kuka se vois olla. Ehkä Heidi kun on opiskelija.
Kannattaa siis pyytää seiskaa kaivamaan verotulot ja Santeri eittämättä nollatuloilla voittaja. Ei se BB-voitto muuten pikälle vie, jos ei osaa rahojaan käyttää. Siellähän se toisessa tositoosassa edellinen voitajakin itkee, kun on elo on niin rankkaa.
Sofialla on jo suunnitelmat, pikku käsirahana menee BB voitto, talo enkuista ja sanoi että loput lainaa, ei hullumpi sijoitus.
Sofialla isot tulot. Asiakkaat kustantavat merkkikuteet, meikkifirmatyö, sextyötulot. Ylellinen bile elämä. Reality ura olis kuten bb Ellallakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merve on mielenkiintoinen asukas. Siinä on jotain jännää mystistä. Sanavalmis. Hauska. Rauhallinen. Oikeudenmukainen. Reilu. Fiksu. Pohdiskeleva. Voittaja-ainesta.
Kirsikkaa kakun päälle Mervellä on hyvät muodot .
Ei tätä peliä voiteta millään ulkoisilla asioilla. Nättipoika tippui jo, Merve ihan kohta liukuu pyöröovista kera uhkeiden muitojensa kotiin haukottelemaan ja nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Saisi tulla jo raamaa. Ei nuo osaa keskustella, juttelua.
Todellakin! Katsojille helvetin tylsää. Lakataan kynsiä ja meikataan. Laitellaan tukkaa letille ja kiharoille. Venytellään kuminauhoja. Poljetaan pyörää. Voidellaan näkkäriä. Tiskataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofialla pakkomielle a) puhua tisseistä b) esitellä tissejä. Surullista.
Tissit on ainoa viesti miehille, että hän on ns. nainen. Sitten kun joku mies kiinnostuu, lopahtaa kiinnostus samassa kun totuus valkenee. ( miesten ulkonäkö on sinut asia mihin hän kiinnittää huomionsa. Luonne ei kiinnosta).
Näin Sofia on itse kertonut. Vaikeeta on varmasti elämä ilman sitä suurta leikkausta. Identiteetti hukassa.
Tää on oikeasti tosi surullista. Hänessäkin olisi varmasti paljon muuta sisältöä, mutta on päättänyt tuoda esiin ainoastaan tuon yhden asian, josta sitten muodostuu hänen persoonansa, jonka muut näkevät. Tietyt tahot vielä kannustavat tähän.
Vierailija kirjoitti:
Salla on 39
Tätä ei olisi arvannut. Esim Mia on vanhemman näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Sofialla pakkomielle a) puhua tisseistä b) esitellä tissejä. Surullista.
Tekotissien avulla voi kuvitella olevansa nainen. Haluaa esitellä ja että muut koskettavat niitä.
Vierailija kirjoitti:
Merve on ns. tolkun ihminen. Tämä laji on vaarassa kuolla sukupuuttoon tänä päivänä. Värisilmää toivoisin häneltä. Hiuksiin joku raikas sävy. Mustat vaatteet ei kyllä sovi yhtään hänelle. Valkoinen, pinkki, sininen, kesäkuumalla keltainen. Ainakin noissa näyttäisi upealta.
Olen vähän ihastunut Milenaan. Luulin olevani heteronainen.
Sallalla liian mustat kulmakarvat.
Miikka toivoo salille liittyvää kauppatehtävää. Voi luoja paratkoot. Tylsyyden huipentuma.
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän ihastunut Milenaan. Luulin olevani heteronainen.
Mä ehkä ihastunut Merveen vähän ja myös heteronainen.
Minun korvaan kuulostaa Heidi pikkutytöltä,joka on tuolla talossa vaan leikkimässä. Hyppää jokaiseen keskusteluun antamaan lapsenomaista mielipiteitään.
Nappella tulee taas migren
Kuuluuko tehtävään että Nabben pitää tanssia jotta tulee hyvä mieli?
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko tehtävään että Nabben pitää tanssia jotta tulee hyvä mieli?
Tuo ei oo vielä kauppatehtävä. Mutta siellä oli eilen niin myrkyllinen ilmapiiri ( Laura onnistui terrorisoimaan talon melkoiseen vihan ilmapiiriin ja muut muikkelit lähtivät innolla mukaan), että BB teki Mervestä hyvänmielen olennon, jonka pitää vahtia ettei kukaan puhu pahoja eikä tee toiselle pahaa mieltä. Jos tuota rikkoo, pistää olento kiusanhengen tanssimaan.
Sunnuntaina vois häädössä olla Milena, Merve, Mia ja Sofia
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntaina vois häädössä olla Milena, Merve, Mia ja Sofia
Mä toivon, että Sofia lähtee seuraavana.
Tissit on ainoa viesti miehille, että hän on ns. nainen. Sitten kun joku mies kiinnostuu, lopahtaa kiinnostus samassa kun totuus valkenee. ( miesten ulkonäkö on sinut asia mihin hän kiinnittää huomionsa. Luonne ei kiinnosta).
Näin Sofia on itse kertonut. Vaikeeta on varmasti elämä ilman sitä suurta leikkausta. Identiteetti hukassa.