Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Toi Heidi on niin oksettava. Heidi, jos luet näitä myöhemmin sitku oot ens viikonloppuna työnnetty bussin alle, niin ihan vaan semmosta, että oot oksettava nilkki.
Aleksi oli talon energisin ja vilpittömin asukas.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sellaista pahaa Merve, Laura & co ovat tehneet, mitä ei ole näytetty koosteessa? Heitä moititaan käärmeiksi jne, vaikka yrittävät pelata toisia vastaan. Reeo ja Miikka pursuavat omahyväisyyttä ja juonivat surutta kaikkien päänmenoksi. Lisäksi Miikka kiukkuaa ja suuttuu pienimmästäkin.
No Merve ja Laura ovat ihan sekaisin kun raivoavat pelin takia.🥱
Heidi sanoi että ei valehtele, täytyy uskoa.
Joo ei ole oikein rääkätä eläimiä tai hyönteisiä. Lapset suhtautuu niihin niin eri tavalla, tallotaan kastemadot ja etanat ym. Tänä päivänäkin katkotaan kastematoja ongenkoukkuun.
Toi Aleksin suhtautuminen aikuisena siihen mitä on tullut tehtyä on mun mielestä vaan jotain todella outoa hyväksynnän hakua. En haluaisi uskoa, että kukaan ihannoi oikeasti jotain noin tyhmää tehtyä lapsijuttua.
Mun mielestä hän on todella epävarma ja hyväksynnän hakuinen. Hukassa hieman. Jotkut stereotypisoi sellaisen hiljaiseksi ja vetäytyväksi, mutta kyllä se näkyy monesti juuri esillä olemisena, pelleilynä, impulsiivisuutena ym. Antakaa hänen nyt vaan löytää itsensä ja toivoa, että riittää itselleen sellaisena kuin on eikä muokkaa itseään muiden odotuksista. Siel on varmaan herkkä poika etsimässä itseään. Voin olla väärässäkin.
Ja juu mua ärsyttää kun takerrutaan siihen asiaan, piirteeseen, tekoon, tekemättä jättämiseen mistä saa eniten draamaa. Ei kukaan voi tietää onko äidin kanssa aikuisviihteen katselussakin kyse vaan jostain äiti tulikin aiemmin kotiin ja pamahti huoneeseen ja se on ollut jotenkin hauska muotoilla niin, että katsovat yhdessä sitä.
Sen vähän mitä oon seurannu niin oon koittanut katsoa positiivisin mielin. Kertoo ihan itsestä jos kokoajan näkee ja etsii kaikessa vaan negatiivista. Mitähän seuraavaks vois arvostella. Tääl netissä se on liian helppoa ja ei tietenkään tarvii olla mielipiteetön, mutta joskus voi antaa olla tai koittaa katsoa vähän eri näkökulmasta tai tuoda sit edes asiallisesti perustellen ne kritiikit esiin.
Toi käärmesilmä on niin ällö
Eipä hetkeen ole 24/7 ollut näin hauska, Reeo on tanssinut paljon. Apinatehtävä toimii!!!
Aleksi soitti heti ekana äidille. Ja äiti vaan nauranu!💕
Vierailija kirjoitti:
Toi Heidi on niin oksettava. Heidi, jos luet näitä myöhemmin sitku oot ens viikonloppuna työnnetty bussin alle, niin ihan vaan semmosta, että oot oksettava nilkki.
Heidi tulee olemaan joko 3 parhaan joukossa tai jopa voittamaan ja sille sinä katkera ja kateellinen lehmä et voi mitään.
Nikon äiti sanonut suorat sanat!😄
Miksi nuo rohmuaa kosmetiikkaa sylikaupalla itselleen komeroihinsa. Eiks ennen ollu että lähtiessä saa muutaman ottaa, muutoin yhteiseen käyttöön.
Heidi on seuraavaksi sohvalla.Me yritetään laittaa ääniä Heidille.Heidillä on paljon faneja.Seuraavassa äänestyksessä näkyy myös se onko Reeo herrasmies. Jos on niin korkeintaan antaa pisteen Heidille.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sellaista pahaa Merve, Laura & co ovat tehneet, mitä ei ole näytetty koosteessa? Heitä moititaan käärmeiksi jne, vaikka yrittävät pelata toisia vastaan. Reeo ja Miikka pursuavat omahyväisyyttä ja juonivat surutta kaikkien päänmenoksi. Lisäksi Miikka kiukkuaa ja suuttuu pienimmästäkin.
Haukkuvat toisia käytännössä koko valveillaoloaikansa. Tänään solvanneet Heidiä oikein urakalla tämän voitettua päällikkökisan. Kossteita katsomalla jäät kyllä pimentoon.
Mitä tuo Aleksi selittää? Nolo tyyppi.
Mua niin ärsyttää Heidi. Mä en saa nukuttuakaan ku se pilaa mun pelin. Kannan kaunaa vielä vuosienkin päästä jos sen takia mä en voita tätä! Äääähhhh!!!! Pakko saada spläässhi tähän ahdistukseen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Merve ja Laura ovat ihan sekaisin kun raivoavat pelin takia.🥱
Kyllä mullakin ottais päähän, jos pitäis katsella noita entisen Rooman omahyväisiä naamoja ja katsella sitä niiden juonimista. Hyvä vaan, että pistävät vastaan.
Aleksi on niin oma itsensä. Hauska ja energinen, sitä häätö ei voinut muuttaa. Komeuskaan ei katoa häädössä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä kausi on silmissäni menettänyt kaiken kiinnostavuutensa.
Ensinnäkin sisään marssitetaan toinen toistaan odompia ja rikkinäisiä, seksuaalisuudeltaan poikkeavia tyyppejä, sitten läheskään kaikkien puheesta ei edes saa selvää. Ja sen sijaan, että tämä hoonosti soomi vääntävä pyhä yksinkertaisuus oppisi edes vähän suomea, nämä loput järjen jättiläiset ovat alkaneet matkimaan puhetyylissä häntä.
Mutta kaiken huippu on nyt se, että koko katastrofikaudessa ei tässä vaiheessa ole enää jäljellä miehiä kuin se pari kappaletta, ja loput 8 ovatkin sitten toisistaan selän takana juoruilevia naisia. Tämä on sitä nykymeininkiä, oikein liberaalia ja wokea. Good bye.
Suurimmaksi osaksi olen samaa mieltä, en ehkä noin jyrkästi tosin, mutta tänään panin merkille, että Nabben suomi on parantunut huomattavasti.
Tässä on kuule monena kautena seurattu mies enemmistöä. Mukavaa vaihtelua, vaikka suurin osa noista naisista onkin ärsyttäviä. Reilumpaa myös mieskatsojille.