Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Niko! Sanoi Aleksille, että älä nyt mua rupee lääppiin. 😄 Ei selvästikään pidä Aleksista.
Homo homon tuntee.
Mitä ihmeen soopaa tuo Aleksivaimikälie selittää studiossa? Oikein Reeon mustamaalaamisen apostoli valheillaan.
Miksi ne ottaa joka keikalla kosmetiikkaa kun pöydät jo täynnä purnukoita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sellaista pahaa Merve, Laura & co ovat tehneet, mitä ei ole näytetty koosteessa? Heitä moititaan käärmeiksi jne, vaikka yrittävät pelata toisia vastaan. Reeo ja Miikka pursuavat omahyväisyyttä ja juonivat surutta kaikkien päänmenoksi. Lisäksi Miikka kiukkuaa ja suuttuu pienimmästäkin.
Haukkuvat toisia käytännössä koko valveillaoloaikansa. Tänään solvanneet Heidiä oikein urakalla tämän voitettua päällikkökisan. Kossteita katsomalla jäät kyllä pimentoon.
Ok, tuota en ole nähnyt. Menevätkö henkilökohtaisuuksiin vai moittivatko (oikeutetusti) Heidin kaksinaamaisuutta?
Mikä oikeus Mialla on valittaa, kun oli mukana neukkarissa?
Niinpä. Märisee muille naisille, ettei hän muka saanut päättää mitään neukkarissa - saihan, hän sai ottaa Reeon äänestykseen Heidin tilalle. Miksi muut olettevat, että Heidin pitänyt alistua ja jättää itsensä äänestykseen. Ei kukaan muukaan olisi niin tehnyt!
Vierailija kirjoitti:
Nyt rupesi Allu puhuu ihan järkeviä. Liekkö aluksi jännitti liikaa vaan.
Ei ollut kovin järkeviä puheita. Reeo muka jakaa talossa väärää tietoa ja pelaa likaisesti vaikka se on kylläkin Mia ja hänen kumppanit jotka pelaa likaisesti. Mia heitti sen enempää miettimättä uudetkin bussin alle valehtelemalla Reeolle että he olisivat halunneet hänet muka ulos.
Laura ja Merve ei tietenkään ole mitenkään ylimielisiä tai ärsyttäviä. Kilttejä hekin kaikille. 🥱
Aivan ihana nähdä Aleksia.
Vierailija kirjoitti:
Mialla vaan pierut mielessä.
Ei uskoisi, että on 26-vuotias nainen.
Merve varmaan saisi hirveät raget jos häviäisi Afrikan tähdessäkin.
Aivan turha maalittaa Reeoa, hän osaa pelata. Aleksin mielestä Reeo johtaa pelolla, noh jos niin on, miksei tossukat pane hanttiin.
Äänestäjät kuitenkin käyttävät ulosheittovaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sellaista pahaa Merve, Laura & co ovat tehneet, mitä ei ole näytetty koosteessa? Heitä moititaan käärmeiksi jne, vaikka yrittävät pelata toisia vastaan. Reeo ja Miikka pursuavat omahyväisyyttä ja juonivat surutta kaikkien päänmenoksi. Lisäksi Miikka kiukkuaa ja suuttuu pienimmästäkin.
Haukkuvat toisia käytännössä koko valveillaoloaikansa. Tänään solvanneet Heidiä oikein urakalla tämän voitettua päällikkökisan. Kossteita katsomalla jäät kyllä pimentoon.
Ok, tuota en ole nähnyt. Menevätkö henkilökohtaisuuksiin vai moittivatko (oikeutetusti) Heidin kaksinaamaisuutta?
Yleistä solvaamista ja mustamaalaamista. Kerro esimerkki tästä kaksinaamaisuudesta?
Minun mielestäni on kaksinaamaista makoilla ja höpötellä mm. Merven ja Lauran kanssa, osoittaa ystävyyttä ja hakea tukea, kun Roomassa oli vaikeaa, mutta sitten olisi kuitenkin valmis laittamaan mm. Merven häätöön ja muutenkin tekee kaiken, mitä Reeo on suunnitellut.
Ihan naurettava tuo Anni. Siis mikä tämän nimi edes on? Joissain Ihamäki, joissain Hautala. Teidän naisten nimenvaihtosirkus alkaa olla jo ihan koomista. Lähes koko naispopulaatio maailmassa vaihtaa nimeä, avioliiton takia vaihdettava nimi vaihdetaan vielä todennäköisemmin useamman kerran erojen ja uusien liittojen mukaan. Ja totta kai aina akka tekee sen. Miten te tohelot suostutte tuohon? Haukutte koko ajan naisia patjoiksi ja käytetyiksi, itse suostutte miesten sper*aräteiksi ja nimeätte itsennekin heidän mukaan kuin tuotantolehmät. Eikö rakkaus oikein ole molemminpuolista, kun miehet ei koskaan uhraudu? Vaativat kyllä tasa-arvoa asepalvelukseen, mutta sukunimivallasta itse pitävät kiinni viimeiseen asti. Ahneet, kaksinaamaiset pas*at. Haukutte naisia jotka haluavat miehestä rahaa, mutta mies saa haluta aina hyötyä muiden kustannuksella ja se on vain ihanaa vapautta.
Ja kaiken huipuksi KAIKKIA naisia syrjitään teidän takianne. Koska nimenvaihto liitetään ainoastaan naisiin ja sitä pidetään nolona ja alempiarvoisena, ovat kaikki naiset heikommassa asemassa. Lehmät.
Allu on ihan pihalla ei ole Millu tainnut kertoa omaa likaista peliään, kun sepitteli omiaan Reeolle saadakseen Allun häätöön joutumasta.
Aiheesta olivat häädössä molemmat.
Hyvä kun Aleksi läks, ei voi muuta sanoa kun tota paskanpuhujaa kuuntelee. Toivottavasti Mia pian perässä niin pääsevät ihan kaksistaan piereskelemään.
Nabbe: mun sisko on nainen of koors
Naurattaa tuokin kuinka Aleksi puhuu jostain Reeon pelottavasta katseesta vaikka hän siristelee ja pyörittelee silmiään vaan huonon näön ja kuivien silmien takia :D
Mun suosikkeja ei ole mitkään Laurat, Mervet, Reeot tai Miikat. Mun suosikit on Heidi, Salla ja Milla!💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleistä solvaamista ja mustamaalaamista. Kerro esimerkki tästä kaksinaamaisuudesta?
Minun mielestäni on kaksinaamaista makoilla ja höpötellä mm. Merven ja Lauran kanssa, osoittaa ystävyyttä ja hakea tukea, kun Roomassa oli vaikeaa, mutta sitten olisi kuitenkin valmis laittamaan mm. Merven häätöön ja muutenkin tekee kaiken, mitä Reeo on suunnitellut.
No mitäs Laura ja Merve sitten itse tekevät? Tänäänkin liimautuivat heti kiinni Heidiin tämän voitettua päällikkökisan ja esittivät niin ystävää - ja heti kun Heidi käänsi selkänsä, läyhäys ja selkäänpuukotus alkoi. Heidi osaa muodostaa myös omia mielipiteitä eikä ole mikään Reeon käskyläinen, kuten kuvittelet. Heidihän ehdotti montaa muutakin kuin vain Merveä häätöön, mikään muu kuin Reeo ei Mialle käynyt.
Reeo on talon kunkku hyvässä mielessä.Kaikkea sitä mitä naiset kaipaa.Komea,viisas ja rehti tyyppi.Vähän olen kateellinen hänen vaimolleen.Avo tai aviovaimo saa olla ylpeä ja onnellinen Reeon kaltaisesta miehestä.Oispa mullakin tuollainen.