Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Pakko kai se Aleksin osuus katsoa, vaikka tiedän että tulee taas olemaan ärsyttävämpi ulosanti kuin Sofialla.
Vierailija kirjoitti:
Mä en taas ymmärrä miks Heidiä haukutaan. Symppis. Sais voittaa.
Symppis? Excuse me vaan. Kunnon valepukki. Ei toi edes ole pelaamista vaan pelkkää muitten mustamaalamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Symppis? Excuse me vaan. Kunnon valepukki. Ei toi edes ole pelaamista vaan pelkkää muitten mustamaalamista.
Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen. Salla, Milla ja Heidi on mun lempparit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minä tyttö lapsena katkoin kastematoja ja panin ongen koukkuun ja narrasin kaloja. voi minä syntinen s...tana kurja
Älkää nyt, on se Aleksi ihan normaali, sovitaan niin.
on on ja minäkin oon vaikka katkoin kastematoja.
Miksi friikit ja homot luulee omistavansa BB-formaatin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkkejä Heidin valehtelusta ja muiden mustamaalauksesta?
Suoraselkäisyys ja rehellisyys ovat piirteitä, jotka Heidiltä puuttuvat kokonaan.
Voi Allu kohta livessä! Toivottavasti kestänyt törkeet kommentit yms mitä julkisuudessa ja Suomessa vastassa luultavasti ollut. Hiukan lähtenyt lapasesta Aleksin mollaus ja mustamaalaus. Todella hurjia kommentteja nuoresta ihmisestä.
Muut asukkaat ollut niin laskelmoivia, ettei kaikkea ikävää ole päästänyt itsestään ilmoille. Aleksi naivi ja kokematon. Tehnyt virheitä. Kuten moni muukin. Aleksin kohtaloksi koitui liika avoimuus ja sinisilmäisyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes jaksa lähteä luettelemaan. Katso 247 niin tiedät sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Voi Allu kohta livessä! Toivottavasti kestänyt törkeet kommentit yms mitä julkisuudessa ja Suomessa vastassa luultavasti ollut. Hiukan lähtenyt lapasesta Aleksin mollaus ja mustamaalaus. Todella hurjia kommentteja nuoresta ihmisestä.
Muut asukkaat ollut niin laskelmoivia, ettei kaikkea ikävää ole päästänyt itsestään ilmoille. Aleksi naivi ja kokematon. Tehnyt virheitä. Kuten moni muukin. Aleksin kohtaloksi koitui liika avoimuus ja sinisilmäisyys.
*Somessa, ei Suomessa
Olis mahtavaa, jos ton käärmesilmän hattu sais kyytiä tuolla päiväkirjahuoneessa.
Voi luoja. Merve kantaa kaunaa jostain pelistä. Herkkänahkainen nainen.
Vierailija kirjoitti:
sovia on kaunis nainen, oikea seksipommi ! hot !
Ei ole nainen. Transnainen, omien mieltymystensä mukaan naiseksi itseään kutsuva, vaikka biologisesti on mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen katsellut 24/-palvelua nyt 5 viikon ajan enkä ole mainitsemiasi tapahtumia havainnut. Jännästi teillä kateellisilla Heidi-vihaajilla ei koskaan ole ainuttakaan todistetta väittämistänne tapahtumista.
Läyhääjäkerhon mustamaalauksesta, valehtelusta ja paskanpuhumisesta Heidiä vastaan taas tulee todisteita päivittäin, tänäänkin oikein runsaasti.
Siellä mätähammas kehuu häädettyä asukasta. Ush
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun niitä ei ole! Katson 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Harmi että ei tajua virheitään eikä myönnä niitä.
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja. Merve kantaa kaunaa jostain pelistä. Herkkänahkainen nainen.
Ja valtavaa kaunaa vielä omien sanojensa mukaan. Taisi olla ihastuntu Aleksiin.
Harmi ku soffa ei hajonnut kesken lähetyksen