Hampaattomuuteen tottuu
Kommentit (25)
Ei sitä pelkillä ikenillä juuri näkkäriä rouskutella saati sitten raakaa pihviä raadella
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin. Mun kaikilla isovanhemmilla hampaat löyty useammin vesilasista yöpöydältä kun suusta.
Joo. Mullakin on pöydällä.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä pelkillä ikenillä juuri näkkäriä rouskutella saati sitten raakaa pihviä raadella
Ei, mutta muuten pystyy ihan hyvin syömään.ap
Vierailija kirjoitti:
Pointti?
Se, että näin hampaattomanakin pärjää.ap
Ei totu. Hampailla on esteettinen ja terveydellinen tarkoitus. Tv. Rouva 53v. omat hyvät hampaat onneksi on.
Vierailija kirjoitti:
Velli on hyvää.
Pystyn syömään melko normaalisti. En millään vellillä elä.ap
Vierailija kirjoitti:
suikkari onnaa hyvin?
Taas ihan turha juttu.
Suomessa on poliitikotkin olleet perinteisesti hampaattomia, ja hyvin ovat pärjänneet.
Ihan varmasti tottuu. Eikä se ole edes niitä kauheimpia asioita, joihin ihmiset joutuu tottumaan. Esim. paljon mieluummin ottaisin hampaattomuuden kuin sokeuden tai jalattomuuden.
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti tottuu. Eikä se ole edes niitä kauheimpia asioita, joihin ihmiset joutuu tottumaan. Esim. paljon mieluummin ottaisin hampaattomuuden kuin sokeuden tai jalattomuuden.
Niin. Vielä se vaan herättää outoutta ja kysymyksiä.ap
Vierailija kirjoitti:
Ei totu. Hampailla on esteettinen ja terveydellinen tarkoitus. Tv. Rouva 53v. omat hyvät hampaat onneksi on.
Onpa ikävä vastaus tietäen, että on ihmisiä, ja käsittääkseni ap on yksi näistä, jotka on menettänyt hampaat sairauden takia, ja tekohampaatkaan ei sovi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa ikävä vastaus tietäen, että on ihmisiä, ja käsittääkseni ap on yksi näistä, jotka on menettänyt hampaat sairauden takia, ja tekohampaatkaan ei sovi.
Juuri näin.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mun kaverimeis vaati, että naisilla pitää olla hyvä hampaat. Kun siltä kysyi, mitä vaatimuksia on naisten suhteen, niin ihan todella oli vain tuo yksi: Hyvät hampaat. Lisäksi työssäkäynti oli bonus, koska pitäähän lapsilla olla vanhemmat, jotka käy töissä. Hän sanoi. Hän ns. akaton mies.
Tekarit on nykyään paremmat kuin omat hampaat :)
Aion kokeilla hammaskudoksen ongelmiin elämäntapamuutoksia.
Nyt on niin hippiä, että huhuh eikö vaan.
Mulla on siis ongelmia hammaskudoksissa, ei hampaissa. Siistit ja hienot hampaat on.
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta on asiassa hyvinä puolia: voi kasvattaa parran ja lähteä Ruotsiin vituksi.
Varmaankin. Mun kaikilla isovanhemmilla hampaat löyty useammin vesilasista yöpöydältä kun suusta.